Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi serwisu i przeglądu urządzeń klimatyzujących

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi serwisu i przeglądu urządzeń klimatyzujących

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu
ul. Grudziądzka 159
87-100 Toruń
powiat: Toruń
Telefon: 56 63 98 119
zamowienia@mpo.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 56 63 98 11
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE OTWARTE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na:
Wykonanie usługi serwisu i przeglądu urządzeń klimatyzujących na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu i serwisu 57 szt. urządzeń klimatyzujących obejmujące:
a. czyszczenie filtrów jednostki wewnętrznej,
b. czyszczenie parowników oraz ich odgrzybianie
c. czyszczenie skraplaczy
d. czyszczenie tac ociekowych parowników,
e. sprawdzenie stanu zabrudzenia turbin wentylatorów, w razie konieczności, wyczyszczenie
f. sprawdzenie szczelności połączeń układu z freonem,
g. sprawdzenie ciśnienia gazu w układzie freonowym urządzenia
h. kontrola sprawności elektrycznej,
i. kontrola wydajności chłodniczej,
j. pomiar i regulacja ciśnienia czynnika chłodniczego: - sprawdzenie układu odprowadzenia skroplin pod względem szczelności - sprawdzenie przewodów i izolacji ze względu na zewnętrzne uszkodzenia,
k. sprawdzenie działania urządzeń sterujących,
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w obiektach Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu, usytuowanych przy Ul. Grudziądzkiej 159 oraz przy Ul. Kociewskiej 37-53.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, opisem przedmiotu zamówienia i projektem umowy.

Dokument nr: SERKLIM/P-22/2024, NZ/3520/2024

Składanie ofert:
IX. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Ofertę należy składać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany podpisanych
dokumentów należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego: zamowienia@mpo.torun.pl. W tytule maila należy wskazać: OFERTA - Wykonanie usługi serwisu i przeglądu urządzeń klimatyzujących.
2. Ofertę należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00 na wskazany powyżej adres e-mail: zamowienia@mpo.torun.pl

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy, w dwóch etapach:
a) I serwis - do dnia 30.05.2024 r.
b) II serwis-do dnia 30.11.2024 r.
Przedmiot zamówienia może być realizowany w godz.ch i dniach uzgodnionych uprzednio z kierownikiem obiektu, gdzie będą wykonywane prace.

Wymagania:
II. Tryb udzielenie zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego otwartego, zgodnie z tiybem przeznaczonym dla postępowań, których wartość nie przekracza równowartości 130 000,00 złotych, w sposób przejrzysty, proporcjonalny i zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.
2. Do zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U.2023, poz. 1605 ze zm.) ww. ustawa nie ma zastosowania.
3. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
V. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi i zawodowymi do wykonania zamówienia.
VI. Oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika.
3. Odpis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
4. Polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł wraz z potwierdzeniem opłacenia składki.
VII.Opis sposobu przygotowania ofert
1. Ofertę należy sporządzić z należytą starannością w języku polskim, w formie elektronicznej (skan podpisanego Formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania). Zamawiający nie dopuszcza możliwości wprowadzania przez wykonawców zmian w zakresie formularza.
2. Oferta winna być podpisana przez wykonawcę zgodnie z regułami jego reprezentacji. Należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik.
3. Bezpośrednio za wypełnionym Formularzem ofertowym powinny być umieszczone dokumenty wymienione w pkt. VI.
4. W przypadku wprowadzania poprawek do treści oferty jeszcze przed jej złożeniem, każdą poprawkę należy nanieść czytelnie, przekreślając wcześniejszy błędny zapis i wpisując obok niego zapis poprawny. Obok tak sporządzonej poprawki należy umieścić podpis wykonawcy zgodny z regułami jego reprezentacji oraz wpisać datę naniesienia poprawki.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
X. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 29 maja 2024 r.
XI. Sposób porozumiewania się i dane kontaktowe
W toku postępowania Zamawiający i Wykonawcy będą się porozumiewać, w tym składać wnioski i oświadczenia pisemnie lub drogą elektroniczną.
Adres e-mail Zamawiającego do korespondencji: zamowienia@mpo.torun.pl.
XII.Udzielenie zamówienia
Z wykonawcą, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz ze złożoną ofertą.
XIII. Postanowienia umowy/zamówienia
1. Zamawiający dokona zapłaty należności w dwóch częściach, zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy Wykonawcy, który będzie rachunkiem widniejącym w elektronicznym wykazie podatników VAT (w tzw. ,,białej liście podatników VAT").
2. Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych oraz załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. i jest podatnikiem VAT, posiadającym numer NIP: 879-016-92-80.
XIV. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie. Z tego tytułu wykonawcom nie przysługuje prawo do żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
XV. Środki ochrony prawnej
Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej wskazane w ustawie z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
VIII. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia (cena - 100%).
XVI. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. l),dalej ,,RODO", informuję że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy
w Toruniu pod numerem KRS 0000151221, NIP 879-016-92-80, REGON 870525973, tel 56-63-98-119, e-mail: sekretariat@mpo.torun.pl (dalej: MPO);
2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając e-mail na adres: iod@mpo.torun.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora (jak wyżej);
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na MPO;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krócej niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania;
5. Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których zasoby powołują się wykonawcy;
6. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję, wpływającą do MPO w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
7. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane i przekazywane: organom administracji publicznej, służbom, sądom i prokuraturze i innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MPO przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.;
8. Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane i przekazane sądom i prokuraturze, podwykonawcom MPO, czyli podmiotom z których usług MPO korzysta w ramach prowadzonej działalności w postaci banków, firm informatycznych dostarczających rozwiązania informatyczne, ubezpieczycieli, agencji reklamowych, inne podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także Gminie Miasta Toruń;
9. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:
- dostępu do swoich danych osobowych;
- ich sprostowania;
- ograniczenia ich przetwarzania;
- przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych;
- wniesienia sprzeciwu.
10.W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); 11.Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej; 12.Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Jednocześnie Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Specjalista ds. infrastruktury technicznej Emilia Drążkowska-Szydlik e-mail: emilia.drazkowska-szydlik@mpo.torun.pl; tel.: 531-721-627.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.