Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno-...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno- muzycznego

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Klub im. Jana Kiepury
ul. Będzińska 65
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
tel. 327883360, tel. 32 788 33 77
a.szczurek@kiepura.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 327883360, tel.
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE W CELU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA:
DOSTAWA i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno-
muzycznego ,,Sosnowiec Fun Festival" w dniach 7.06.2024r do 09.06.2024 r. na terenie
Zagłębiowskiego Parku Sportowego przy Ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 2 w Sosnowcu
Rozdział II
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
DOSTAWA i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno-
muzycznego pn. ,,Sosnowiec Fun Festival" w dniach 7.06.2024r do 9.06.2024 r. na terenie
Zagłębiowskiego Parku Sportowego przy Ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 2 w Sosnowcu.
Data imprezy: 7.06 - 9.06.2024 r.
Liczba uczestników: Max. 4.999 uczestników każdego dnia (ilość uczestników zmienna).
I. Wykonawca zobowiązany jest do:
Dostarczeniu na miejsce koncertu sceny typu LAYHER o wymiarach min. 14 x 12 m - wysokość
sceny od podłoża do blatu 1,60 m z barierkami ochronnymi na wysokość 1,5 m z tyłu i po bokach.
Scena musi posiadać podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową o wytrzymałości
500 kg/m2, potwierdzoną atestem / certyfikatem. Scena musi być wyposażona w risery na kołach
wg riderów artystów/ zespołów. Zapewnienia po obu stronach sceny obarierowanych i
oświetlonych schodów pełnych do estrady z poziomu gruntu o szerokości 2m oraz trapu do
workwingu umożliwiającego wtoczenie sprzętu.
Scena i dach powinny być uziemione oraz zmontowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa
(odciągi / balasty etc.). Wszystkie konstrukcje muszą zapewniać bezpieczne użytkowanie zarówno
w zakresie wymaganej wytrzymałości konstrukcji, jak również pod względem zachowania zasad
bhp i p/poż. oraz innych przepisów szczegółowych w zakresie wykonywanych czynności.
Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie wszelkich urządzeń technicznych niezbędnych do montażu i
demontażu konstrukcji oraz oświetlenia, nagłośnienia i multimediów w tym dźwigów, zwyżek koszowych,
wózków widłowych. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terenu przed mechanicznymi
2uszkodzeniami na czas realizacji zamówienia. W przypadku poprowadzenia okablowania przez ciągi
komunikacyjne lub miejsca widoczne musi być ono zabezpieczone najazdami kablowymi lub czarną taśmą
zabezpieczającą. W dniu występu artysty - BAJM - do sceny dobudować należy wybieg zgodny z riderem
wykonawcy o wymiarach 4 m x 2 m. Zapewnić zadaszone kieszenie na risery z obu stron sceny o
wymiarach min 6 m x 8 m. Dodatkowo dla wykonawcy Sylwii Grzeszczak zapewnić ustronne miejsce do
przebrania się w trakcie koncertu bezpośrednio przy scenie, najlepiej w bocznej kieszeni sceny
zapinane na zamek bez okien. Projekt sceny stanowi załącznik nr 3.
Ponadto Zamawiający wymaga:
a) Konstrukcja layher wysłonięta scenograficznie czarnym materiałem zamocowanym na osobnej
drewnianej konstrukcji nośnej
b) Obicia sceny i podestów czarnym materiałem od podłoża do blatów na całej szerokości z
zaznaczonym taśmą odblaskową frontem sceny oraz zejściami.
c) Usytuowania po obu bokach sceny (niewchodzących w światło sceniczne) stanowisk dla
miksera monitorowego spiętych ze sceną i mających schody boczne, zgodnie z riderami
technicznymi artystów / zespołów.
d) Zapewnienia zadaszenia sceny o wymiarach minimum 14 m szerokości i 12 m głębokości, w
kolorze czarnym o obciążalności zapewniającej bezpieczne zamontowanie wszystkim urządzeń
zgodnie z riderami. Preferowana jest kratownica do budowy zadaszenia o wymiarach minimum
85 cm x 65 cm.
e) Zamontowania dodatkowych kratownic o szerokości 14 m (krata minimum 60 x 40) do
podwieszenia oświetlenia zgodnie z załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia.
f) Usytuowania zadaszonego stanowiska frontowego dla mikserów posadowionych w osi sceny w
odległości 40 m od sceny (stanowisko dla realizatora światła i dźwięku): system LAYHER o
wymiarach 6m x 4m posiadający trzy poziomy wraz z komunikacyjnymi biegami schodowymi
g) Zapewnienia dodatkowego namiotu technicznego o wymiarach 4 x 3 m ustawionego na ziemi,
potrzebnego w przypadku szybkiego demontażu i zniesienia instrumentów ze sceny przed
występem kolejnego artysty / zespołu.
h) Zapewnienia ścieżki komunikacyjnej odgrodzonej płotkami ochronnymi (tunel) dającej
możliwość swobodnego poruszania się pomiędzy sceną a stanowiskiem realizatorów FOH.
i) Zapewnienie ciągłego porządku na scenie obejmującego mycie podłogi (bezwzględnie przed
rozpoczęciem koncertów w danym dniu).
j) Pełnym montażu sceny i instalacji urządzeń scenicznych oraz zaplecza scenicznego. Montaż
dostarczonej infrastruktury wstępnie od 04.06.2024 r. godz. do ustalenia w trybie roboczym.
Demontaż dostarczonej infrastruktury potrwa maksymalnie do dnia 10.06.2023 r. do godz.
21.00
k) Utrzymania urządzeń scenicznych w pełnej funkcjonalności w toku całej imprezy.
l) Dostarczenia na miejsce imprezy sprzętu nagłośnieniowego zgodnego z riderami technicznymi
artystów / zespołów, a ponadto pełnej instalacji wszystkich urządzeń nagłośnieniowych i
obsługi tych urządzeń podczas koncertów przez profesjonalną ekipę nagłośnieniową. Wszelkie
zmiany / odstępstwa od riderów technicznych muszą być ustalane z realizatorami dźwięku
artystów / zespołów nie później niż na 3 dni przed datą koncertu. Ridery stanowią załącznik nr
4.
m) Dostarczenia ma miejsce imprezy sprzętu oświetleniowego zgodnego z plotem
oświetleniowym stanowiącym załącznik nr 5 ustalonego z realizatorami artystów / zespołów.
n) Dostarczenia i montażu na miejscu imprezy 8 garderób dla artystów, tj. 6 garderób o
wymiarach 3m x 6m i 2 garderób o wymiarach 3m x 3m. Garderoby zostaną zlokalizowane
bezpośrednio za sceną w odległości nie większej niż 20 m od sceny. Wszystkie garderoby muszą
mieć jeden kolor (najlepiej biały, nie mogą być czerwone). Zamawiający wymaga aby każda
garderoba była oświetlona i posiadała twardą podłogę. W skład wyposażenia garderób wchodzą:
80 krzeseł, 14 stołów, 7 wieszaków, 14 koszy na śmieci, 5 dużych luster obejmujących całą
sylwetkę oraz 3 lustra do make up'u z dedykowanym oświetleniem. W każdej garderobie
3należy zapewnić dostęp do energii elektrycznej ( gniazdka 230V), oświetlenie oraz wentylatory.
Dodatkowo zależy zapewnić 1 mały dywanik, deskę do prasowania oraz żelazko. Do zasilenia
garderób w energię elektryczną należy zapewnić kabel 3 fazowy 5x6 kwadrat, pięciobolcowy
16A o długości ok 55 m oraz najazdy, osłony kabli.
o) Dostarczenia i montażu na miejscu imprezy 2 hal namiotowych o powierzchni min. 30 m? z
twardą podłogą, oświetlonych i wyposażonych w minimum 6 gniazdek elektrycznych 230V
każda, 1 z namiotów wyposażony w stoły i miejsca siedzące dla 30 osób, 2 hala namiotowa
wyposażona w 3 stoły cateringowe oraz 6 stołów bankietowych wysokich)
p) Zdemontowania całej infrastruktury scenicznej wraz z zapleczem bezpośrednio po
zakończeniu imprezy.
2. Zamawiający wymaga:
a) Montażu oraz kompleksowej instalacji całej infrastruktury scenicznej nie później niż do godz.
10.00 w dniu 07.06.2024 roku.
b) Nieograniczonego udostępnienia sceny i garderób Zamawiającemu i artystom od godz.
10.30 w dniu 07.06.2024 r., aż do momentu zakończenia imprezy.
c) Zapewnienia obsługi technicznej zainstalowanej sceny i garderób przez cały czas trwania imprezy
i prób przedkoncertowych.
d) Zapewnienia przez cały okres trwania imprezy co najmniej 4 osób do rozładunku i załadunku sprzętu
scenicznego artystów / zespołów.
e) Zapewnienia elektryka, realizatora dźwięku FOH, realizatora dźwięku MON, realizatora światła oraz
techników scenicznych przez cały okres trwania imprezy (w tym podczas prób).
f) Zatrudnienia dodatkowo 1 realizatora multimediów, 1 realizatora światła oraz 2 realizatorów
dźwięku na koncert zespołu Bajm wskazanych przez artystę. Kontakty do realizatorów zespołu Bajm
zostaną przekazane przy podpisaniu umowy. ( szacunkowy koszt usługi to 7500,00 zł netto)
g) Zagwarantowania, że osoby wskazane w pkt c, d i e będą ściśle współpracować z obsługą techniczną
artystów / zespołów w celu szybkiego montażu świateł, nagłośnienia, sprzętu backline,
przeprowadzenia prób i koncertów zgodnie z programem imprezy.
Multimedia
Parametry systemu Multimedialnego:
a) Zapewnienie dwóch ekranów o wysokiej rozdzielczości w wymiarach 4 m x 7 m. Wymagana
rozdzielczość ekranu to minimum P2,9 Ekrany muszą zostać zamontowane na konstrukcjach
znajdujących się obok sceny.
b) Jeden ekran o wymiarach 12 m x 5 m. Sugerowana rozdzielczość ekranu to P2,9. Ekran musi
zostać zamontowany na konstrukcji znajdującej się za sceną.
c) Jeden ekran o wymiarach 14 m x 3 m. Sugerowana rozdzielczość ekranu P4. Ekran musi zostać
zamontowany na konstrukcji znajdującej się nad sceną.
d) System zarządzania obrazem. Musi posiadać możliwość wypuszczania materiałów na każdy z 3
ekranów z osobna.
e) Należy zapewnić Media Server umożliwiający zarządzanie materiałami multimedialnymi
dostarczonymi przez zamawiającego.
f) Wykonawca musi zapewnić wszelką dodatkową potrzebną infrastrukturę, wymaganą do
poprawnego przeprowadzenia zadania.
g) Realizacja wizji przy użyciu 4 kamer PTZ zdalnie sterowanych z sensorem 4K, 2 x kamera z
sensorem 4K na statywie, 1 x kamera z sensorem 4K bezprzewodowa z łączem radiowym z
opóźnieniem poniżej 10ms. Dwie kamery muszą znajdować się na scenie i mieć możliwość
bezkolizyjnego poruszania się po całej scenie (podesty pod kamery z systemu layer). Użyty
mikser wizyjny musi mieć możliwość przyjęcia sygnałów z 4 kamer oraz materiałów
wypuszczanych z systemu zarządzającego animacją. Wykonawca musi zapewnić wszelką
dodatkową potrzebną infrastrukturę, wymaganą do poprawnego przeprowadzenia zadania, w
tym łączność między realizatorem wizji, a operatorami kamer. Wykonawca zapewni realizatora
wizji posiadającego doświadczenie w realizacji podobnych wydarzeń, oraz 3 operatorów kamer
posiadających doświadczenie w realizacji podobnych wydarzeń.
4h) Po zakończeniu realizacji należy przekazać zapis obrazu ze wszystkich 4 kamer w jakości Full
HD, oraz sumę miksowaną na miejscu w jakości Full HD, wypuszczaną na boczne ekrany.
Przekazanie obrazu musi zostać dokonane maksymalnie w przeciągu 5 dni od zakończenia
realizacji.
Projekt instalacji multimediów stanowi załącznik nr 3.
Informacje dodatkowe:
Dostarczenie na imprezę dwóch agregatów prądotwórczych dla oświetlenia w cyklu pracy ciągłej i
cichej moc 275kVA = 218 kW, a ponadto paliwa do agregatów niezbędnych do przeprowadzenia całej
imprezy.
Zapewnienia:
- elektryka
- realizatora dźwięku FOH
- realizatora dźwięku MON
- realizatora światła
- techników scenicznych
- stage managera
przez cały okres trwania imprezy (w tym podczas prób) w ilości wynikającej z riderów technicznych
zespołów.
Zagwarantowania, że osoby te będą ściśle współpracować z obsługą techniczną artystów/zespołów w
celu szybkiego montażu świateł, nagłośnienia, sprzętu, backline podczas przeprowadzenia prób i
koncertu zgodnie z programem imprezy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) doprowadzenie zasilania oraz okablowania sygnałowego do wszystkich wykorzystywanych
urządzeń;
b) zapewnienie łączności bezprzewodowej pomiędzy realizatorami oświetlenia, nagłośnienia,
multimediów, oraz technikami;
c) zapewnienie kompletów linek zabezpieczających do podwieszonych urządzeń;
d) zapewnienia realizatora nagłośnienia FOH, realizatora nagłośnienia monitorów, Realizatora
multimediów i realizatora oświetlenia na czas prób i koncertów.
e) zapewnienia, że wszystkie elementy zastosowane przy budowie konstrukcji, oraz wszystkie
zastosowane urządzenie muszą posiadać aktualne atesty przeciwpożarowe.
f) posiadanie kopi certyfikatu co najmniej dwóch techników, którzy będą obecni w czasie
montażu i demontażu posiadających odpowiednie uprawnienia.
UWAGI:
1. Scena, oświetlenie i nagłośnienie zgodne ze specyfikacją techniczną obowiązkiem Wykonawcy
jest uwzględnienie wymagań zawartych w riderach technicznych wykonawców.
2. W przypadku rideru technicznego Sylwii Grzeszczak nie wymagamy zagwarantowania dwóch
bocznych wybiegów (wymagany montaż wybiegu centralnego takiego samego jak w przypadku
zespołu BAJM).
II Harmonogram.
5Harmonogram prób i występów w ramach widowiska artystyczno-muzycznego ,,Sosnowiec
Fun Festival" w dniach 7-9.06.2024 r., na terenie Zagłębiowskiego Parku Sportowego w
Sosnowcu:
07.06.2024
Próby
11:00 -17:00
Koncerty:
18:00 - 18:40 Zespół Nadmiar
19:00 -20:00 Łydka Grubasa
20:20 - 21:20 IRA
21:40 Kult
08.06.2024
Próby
11:00 -17:00
Koncerty:
18:00 - 18:40 Ikarus Feel
19:00 - 19:45 Dawid Tyszkowski
20:10 - 21:10 Smolik & Kev Fox
21:30 Daria Zawiałow
09.06.2024
Próby
11:00 -17:00
Koncerty
18:15 - 19:10 Sosnowiecka Orkiestra Dęta
19:30 - 20:40 Sylwia Grzeszczak
21:00 Bajm

CPV: 79952000-2

Dokument nr: 6/IV/24/ZP

Składanie ofert:
Rozdział VII
9INFORMACJE O MIEJSCU, TERMINIE SKŁADANIA OFERT
1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć u Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznej poczty na adres
a.szczurek@kiepura.pl do dnia 26.04.2024 r., do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: 7.06.2024 r. - 9.06.2024 r.
Okres realizacji zamówienia:
1.Harmonogram realizacji usługi:
a. Pełny montaż sceny i instalacji urządzeń scenicznych oraz zaplecza scenicznego. Montaż
dostarczonej infrastruktury wstępnie od 04.06.2024 godz. do ustalenia w trybie
roboczym. Demontaż dostarczonej infrastruktury potrwa maksymalnie do dnia 10.06.2024
do godz. 21.00. Zamawiający zapewnia na swój koszt ochronę infrastruktury od 22.00 do
8.00 w dniu 04.06.2024r. oraz od dnia 05.06.2024 od godz. 22.00 do dnia 10.06.2024 do
godz. 10.00 w ilości 4 ochroniarzy.
b. Montaż oraz kompleksowa instalacja całej infrastruktury scenicznej nie później niż do godz.
10.00 w dniu 7 czerwca 2024 r.
c. Nieograniczonego udostępnienia sceny i garderób Zamawiającemu i artystom od godz.
11.00 w dniu 7 czerwca 2024 r. aż do momentu zakończenia imprezy.
d. Zapewnienia obsługi technicznej zainstalowanej sceny i garderób przez cały czas trwania
imprezy i prób przedkoncertowych.

Wymagania:
2. TRYB ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 11 ust. 5 pkt. 2 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710,
z późniejszymi zmianami) prowadzone z wyłączeniem jej przepisów oraz art. 37 a ustawy z dnia 25
października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tj. Dz.U. z 2020 r.
poz. 194 z późniejszymi zmianami )
IV. Informacje dodatkowe
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w ciągu
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
6prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli usługi organizacji
festiwali, wydarzeń kulturalnych itp. na co najmniej 5 imprezach o charakterze
masowym w miejscowościach powyżej 100 000 mieszkańców.
2. Uzgodnienia z podmiotami reprezentującymi artystów: Wykonawca zobowiązany jest do
konsultacji swojej oferty z podmiotami reprezentującymi zespoły: Kult, Daria Zawiałow i
Bajm oraz do uzyskania pisemnej lub elektronicznej akceptacji swojej oferty i rzedłożenia
jej Zamawiającemu wraz z ofertą.
Rozdział III
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO
1. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY
1.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy do
wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego tj. Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006
z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z
późn. zm.3), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do
działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej
,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
7na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
1.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w punkcie 1.1.
1.3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie punktu 1.1. Zamawiający odrzuca ofertę
takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej
negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a
także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do
udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
1.4. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie punktu 1.1., które w okresie tego
wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.
1.5. Oświadczenie w w/w zakresie Wykonawca składa na zapytaniu ofertowym (punkt 5).
Rozdział IV
WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
2.1. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny
dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy
umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
2.2. Referencje potwierdzające wymóg poświadczenia świadczenia usług organizacji festiwali,
wydarzeń kulturalnych itp. na co najmniej 5 imprezach o charakterze masowym w
miejscowościach powyżej 100 000 mieszkańców.
2.3. Pisemnych akceptacji swojej oferty przez managerów zespołów Kult, Daria Zawiałow oraz
Bajm (w wersji papierowej lub elektronicznej)
2.4. Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 6)
3. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego i zostać sporządzona wg formularza
ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.
4. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej.
5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego.
86. Poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być dokonane w sposób czytelny, podpisane własnoręcznym
podpisem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
7. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub przedłożenie oferty wariantowej skutkuje
odrzuceniem wszystkich ofert Wykonawcy.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Rozdział V
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca w formularzu ofertowym poda cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
wartość podatku VAT oraz cenę netto. Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 931, ze
zmianami.).
2. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
4. Wszystkie kwoty powinny być podane w złotych polskich. Cena oferty powinna być wyrażona
cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zaokrąglona
z zastosowaniem reguł matematycznych. Wszystkie ceny jednostkowe winny być podane
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zastosowaniem matematycznych reguł
zaokrąglania. W przypadku, gdy Wykonawca poda ceny jednostkowe z większą niż dwie liczbą cyfr
po przecinku, Zamawiający dokona poprawy tej ceny do dwóch miejsc po przecinku zgodnie
z matematycznymi regułami zaokrąglania.
Rozdział VI
BADANIE OFERT ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT
1. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert: cena
brutto (waga - 100%).
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska
najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium - Cena brutto - waga 100% (Kc).
Kc = (Cmin / Cbad) x 100% przy czym 1% = 1 pkt
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert
niepodlegających odrzuceniu
Cbad - zaoferowana cena brutto
Kc - ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny.
Maksymalną ilość punktów - 100 - otrzyma oferta z najniższą oferowaną ceną brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczana z dokładnością co najmniej do dwóch miejsc po
przecinku.
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając
oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez
nich ofertach.

2. ZMIANA I WYCOFANIE OFERTY
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę
składając stosowne oświadczenie.
Rozdział VIII
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą,
z tym że Zamawiający może tylko raz, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelkie informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VII
ust. 1 Zapytania ofertowego.
Zamawiający sugeruje, aby korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oznaczone były nazwą oraz znakiem postępowania.
Rozdział X
INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

Uwagi:
Rozdział XI
KLAUZULA RODO art. 13
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuję, że:
1)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Klub im. Jana Kiepury w Sosnowcu;
może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Miejskim
Klubie im. Jana Kiepury w Sosnowcu przy ul. Będzińskiej 65, 41-200 Sosnowiec;
102)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
?
?
?
?
?
?
?
9)
?
?
inspektorem ochrony danych osobowych w Klubie jest Pani Agata Kozłowska, e-mail:
rodo@kiepura.pl, tel. 515-041-778;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zapytania ofertowego Dostawa i montaż sceny,
nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno-muzycznego ,,Sosnowiec Fun
Festival" w dniach 7.06.2024r do 9.06.2024 r. na terenie Zagłębiowskiego Parku Sportowego przy
ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 2 w Sosnowcu.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki
aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku
dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku
postępowania w trybie zamówień publicznych;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym
korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
11?
na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia tego postępowania.

Kontakt:
Rozdział IX
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1.
2.
3.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Agnieszka Szczurek, tel. 32
788 33 77.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.