mazowieckie (Płock)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
mazowieckie (Żyrardów)
małopolskie (Tarnów)
małopolskie (Tarnów)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno- muzycznego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Klub im. Jana Kiepury ul. Będzińska 65 41-200 Sosnowiec powiat: Sosnowiec tel. 327883360, tel. 32 788 33 77 a.szczurek@kiepura.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sosnowiec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 327883360, tel. |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE W CELU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA: DOSTAWA i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno- muzycznego ,,Sosnowiec Fun Festival" w dniach 7.06.2024r do 09.06.2024 r. na terenie Zagłębiowskiego Parku Sportowego przy Ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 2 w Sosnowcu Rozdział II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOSTAWA i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno- muzycznego pn. ,,Sosnowiec Fun Festival" w dniach 7.06.2024r do 9.06.2024 r. na terenie Zagłębiowskiego Parku Sportowego przy Ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 2 w Sosnowcu. Data imprezy: 7.06 - 9.06.2024 r. Liczba uczestników: Max. 4.999 uczestników każdego dnia (ilość uczestników zmienna). I. Wykonawca zobowiązany jest do: Dostarczeniu na miejsce koncertu sceny typu LAYHER o wymiarach min. 14 x 12 m - wysokość sceny od podłoża do blatu 1,60 m z barierkami ochronnymi na wysokość 1,5 m z tyłu i po bokach. Scena musi posiadać podłogę drewnianą ze sklejki z powierzchnią antypoślizgową o wytrzymałości 500 kg/m2, potwierdzoną atestem / certyfikatem. Scena musi być wyposażona w risery na kołach wg riderów artystów/ zespołów. Zapewnienia po obu stronach sceny obarierowanych i oświetlonych schodów pełnych do estrady z poziomu gruntu o szerokości 2m oraz trapu do workwingu umożliwiającego wtoczenie sprzętu. Scena i dach powinny być uziemione oraz zmontowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa (odciągi / balasty etc.). Wszystkie konstrukcje muszą zapewniać bezpieczne użytkowanie zarówno w zakresie wymaganej wytrzymałości konstrukcji, jak również pod względem zachowania zasad bhp i p/poż. oraz innych przepisów szczegółowych w zakresie wykonywanych czynności. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie wszelkich urządzeń technicznych niezbędnych do montażu i demontażu konstrukcji oraz oświetlenia, nagłośnienia i multimediów w tym dźwigów, zwyżek koszowych, wózków widłowych. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terenu przed mechanicznymi 2uszkodzeniami na czas realizacji zamówienia. W przypadku poprowadzenia okablowania przez ciągi komunikacyjne lub miejsca widoczne musi być ono zabezpieczone najazdami kablowymi lub czarną taśmą zabezpieczającą. W dniu występu artysty - BAJM - do sceny dobudować należy wybieg zgodny z riderem wykonawcy o wymiarach 4 m x 2 m. Zapewnić zadaszone kieszenie na risery z obu stron sceny o wymiarach min 6 m x 8 m. Dodatkowo dla wykonawcy Sylwii Grzeszczak zapewnić ustronne miejsce do przebrania się w trakcie koncertu bezpośrednio przy scenie, najlepiej w bocznej kieszeni sceny zapinane na zamek bez okien. Projekt sceny stanowi załącznik nr 3. Ponadto Zamawiający wymaga: a) Konstrukcja layher wysłonięta scenograficznie czarnym materiałem zamocowanym na osobnej drewnianej konstrukcji nośnej b) Obicia sceny i podestów czarnym materiałem od podłoża do blatów na całej szerokości z zaznaczonym taśmą odblaskową frontem sceny oraz zejściami. c) Usytuowania po obu bokach sceny (niewchodzących w światło sceniczne) stanowisk dla miksera monitorowego spiętych ze sceną i mających schody boczne, zgodnie z riderami technicznymi artystów / zespołów. d) Zapewnienia zadaszenia sceny o wymiarach minimum 14 m szerokości i 12 m głębokości, w kolorze czarnym o obciążalności zapewniającej bezpieczne zamontowanie wszystkim urządzeń zgodnie z riderami. Preferowana jest kratownica do budowy zadaszenia o wymiarach minimum 85 cm x 65 cm. e) Zamontowania dodatkowych kratownic o szerokości 14 m (krata minimum 60 x 40) do podwieszenia oświetlenia zgodnie z załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia. f) Usytuowania zadaszonego stanowiska frontowego dla mikserów posadowionych w osi sceny w odległości 40 m od sceny (stanowisko dla realizatora światła i dźwięku): system LAYHER o wymiarach 6m x 4m posiadający trzy poziomy wraz z komunikacyjnymi biegami schodowymi g) Zapewnienia dodatkowego namiotu technicznego o wymiarach 4 x 3 m ustawionego na ziemi, potrzebnego w przypadku szybkiego demontażu i zniesienia instrumentów ze sceny przed występem kolejnego artysty / zespołu. h) Zapewnienia ścieżki komunikacyjnej odgrodzonej płotkami ochronnymi (tunel) dającej możliwość swobodnego poruszania się pomiędzy sceną a stanowiskiem realizatorów FOH. i) Zapewnienie ciągłego porządku na scenie obejmującego mycie podłogi (bezwzględnie przed rozpoczęciem koncertów w danym dniu). j) Pełnym montażu sceny i instalacji urządzeń scenicznych oraz zaplecza scenicznego. Montaż dostarczonej infrastruktury wstępnie od 04.06.2024 r. godz. do ustalenia w trybie roboczym. Demontaż dostarczonej infrastruktury potrwa maksymalnie do dnia 10.06.2023 r. do godz. 21.00 k) Utrzymania urządzeń scenicznych w pełnej funkcjonalności w toku całej imprezy. l) Dostarczenia na miejsce imprezy sprzętu nagłośnieniowego zgodnego z riderami technicznymi artystów / zespołów, a ponadto pełnej instalacji wszystkich urządzeń nagłośnieniowych i obsługi tych urządzeń podczas koncertów przez profesjonalną ekipę nagłośnieniową. Wszelkie zmiany / odstępstwa od riderów technicznych muszą być ustalane z realizatorami dźwięku artystów / zespołów nie później niż na 3 dni przed datą koncertu. Ridery stanowią załącznik nr 4. m) Dostarczenia ma miejsce imprezy sprzętu oświetleniowego zgodnego z plotem oświetleniowym stanowiącym załącznik nr 5 ustalonego z realizatorami artystów / zespołów. n) Dostarczenia i montażu na miejscu imprezy 8 garderób dla artystów, tj. 6 garderób o wymiarach 3m x 6m i 2 garderób o wymiarach 3m x 3m. Garderoby zostaną zlokalizowane bezpośrednio za sceną w odległości nie większej niż 20 m od sceny. Wszystkie garderoby muszą mieć jeden kolor (najlepiej biały, nie mogą być czerwone). Zamawiający wymaga aby każda garderoba była oświetlona i posiadała twardą podłogę. W skład wyposażenia garderób wchodzą: 80 krzeseł, 14 stołów, 7 wieszaków, 14 koszy na śmieci, 5 dużych luster obejmujących całą sylwetkę oraz 3 lustra do make up'u z dedykowanym oświetleniem. W każdej garderobie 3należy zapewnić dostęp do energii elektrycznej ( gniazdka 230V), oświetlenie oraz wentylatory. Dodatkowo zależy zapewnić 1 mały dywanik, deskę do prasowania oraz żelazko. Do zasilenia garderób w energię elektryczną należy zapewnić kabel 3 fazowy 5x6 kwadrat, pięciobolcowy 16A o długości ok 55 m oraz najazdy, osłony kabli. o) Dostarczenia i montażu na miejscu imprezy 2 hal namiotowych o powierzchni min. 30 m? z twardą podłogą, oświetlonych i wyposażonych w minimum 6 gniazdek elektrycznych 230V każda, 1 z namiotów wyposażony w stoły i miejsca siedzące dla 30 osób, 2 hala namiotowa wyposażona w 3 stoły cateringowe oraz 6 stołów bankietowych wysokich) p) Zdemontowania całej infrastruktury scenicznej wraz z zapleczem bezpośrednio po zakończeniu imprezy. 2. Zamawiający wymaga: a) Montażu oraz kompleksowej instalacji całej infrastruktury scenicznej nie później niż do godz. 10.00 w dniu 07.06.2024 roku. b) Nieograniczonego udostępnienia sceny i garderób Zamawiającemu i artystom od godz. 10.30 w dniu 07.06.2024 r., aż do momentu zakończenia imprezy. c) Zapewnienia obsługi technicznej zainstalowanej sceny i garderób przez cały czas trwania imprezy i prób przedkoncertowych. d) Zapewnienia przez cały okres trwania imprezy co najmniej 4 osób do rozładunku i załadunku sprzętu scenicznego artystów / zespołów. e) Zapewnienia elektryka, realizatora dźwięku FOH, realizatora dźwięku MON, realizatora światła oraz techników scenicznych przez cały okres trwania imprezy (w tym podczas prób). f) Zatrudnienia dodatkowo 1 realizatora multimediów, 1 realizatora światła oraz 2 realizatorów dźwięku na koncert zespołu Bajm wskazanych przez artystę. Kontakty do realizatorów zespołu Bajm zostaną przekazane przy podpisaniu umowy. ( szacunkowy koszt usługi to 7500,00 zł netto) g) Zagwarantowania, że osoby wskazane w pkt c, d i e będą ściśle współpracować z obsługą techniczną artystów / zespołów w celu szybkiego montażu świateł, nagłośnienia, sprzętu backline, przeprowadzenia prób i koncertów zgodnie z programem imprezy. Multimedia Parametry systemu Multimedialnego: a) Zapewnienie dwóch ekranów o wysokiej rozdzielczości w wymiarach 4 m x 7 m. Wymagana rozdzielczość ekranu to minimum P2,9 Ekrany muszą zostać zamontowane na konstrukcjach znajdujących się obok sceny. b) Jeden ekran o wymiarach 12 m x 5 m. Sugerowana rozdzielczość ekranu to P2,9. Ekran musi zostać zamontowany na konstrukcji znajdującej się za sceną. c) Jeden ekran o wymiarach 14 m x 3 m. Sugerowana rozdzielczość ekranu P4. Ekran musi zostać zamontowany na konstrukcji znajdującej się nad sceną. d) System zarządzania obrazem. Musi posiadać możliwość wypuszczania materiałów na każdy z 3 ekranów z osobna. e) Należy zapewnić Media Server umożliwiający zarządzanie materiałami multimedialnymi dostarczonymi przez zamawiającego. f) Wykonawca musi zapewnić wszelką dodatkową potrzebną infrastrukturę, wymaganą do poprawnego przeprowadzenia zadania. g) Realizacja wizji przy użyciu 4 kamer PTZ zdalnie sterowanych z sensorem 4K, 2 x kamera z sensorem 4K na statywie, 1 x kamera z sensorem 4K bezprzewodowa z łączem radiowym z opóźnieniem poniżej 10ms. Dwie kamery muszą znajdować się na scenie i mieć możliwość bezkolizyjnego poruszania się po całej scenie (podesty pod kamery z systemu layer). Użyty mikser wizyjny musi mieć możliwość przyjęcia sygnałów z 4 kamer oraz materiałów wypuszczanych z systemu zarządzającego animacją. Wykonawca musi zapewnić wszelką dodatkową potrzebną infrastrukturę, wymaganą do poprawnego przeprowadzenia zadania, w tym łączność między realizatorem wizji, a operatorami kamer. Wykonawca zapewni realizatora wizji posiadającego doświadczenie w realizacji podobnych wydarzeń, oraz 3 operatorów kamer posiadających doświadczenie w realizacji podobnych wydarzeń. 4h) Po zakończeniu realizacji należy przekazać zapis obrazu ze wszystkich 4 kamer w jakości Full HD, oraz sumę miksowaną na miejscu w jakości Full HD, wypuszczaną na boczne ekrany. Przekazanie obrazu musi zostać dokonane maksymalnie w przeciągu 5 dni od zakończenia realizacji. Projekt instalacji multimediów stanowi załącznik nr 3. Informacje dodatkowe: Dostarczenie na imprezę dwóch agregatów prądotwórczych dla oświetlenia w cyklu pracy ciągłej i cichej moc 275kVA = 218 kW, a ponadto paliwa do agregatów niezbędnych do przeprowadzenia całej imprezy. Zapewnienia: - elektryka - realizatora dźwięku FOH - realizatora dźwięku MON - realizatora światła - techników scenicznych - stage managera przez cały okres trwania imprezy (w tym podczas prób) w ilości wynikającej z riderów technicznych zespołów. Zagwarantowania, że osoby te będą ściśle współpracować z obsługą techniczną artystów/zespołów w celu szybkiego montażu świateł, nagłośnienia, sprzętu, backline podczas przeprowadzenia prób i koncertu zgodnie z programem imprezy. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) doprowadzenie zasilania oraz okablowania sygnałowego do wszystkich wykorzystywanych urządzeń; b) zapewnienie łączności bezprzewodowej pomiędzy realizatorami oświetlenia, nagłośnienia, multimediów, oraz technikami; c) zapewnienie kompletów linek zabezpieczających do podwieszonych urządzeń; d) zapewnienia realizatora nagłośnienia FOH, realizatora nagłośnienia monitorów, Realizatora multimediów i realizatora oświetlenia na czas prób i koncertów. e) zapewnienia, że wszystkie elementy zastosowane przy budowie konstrukcji, oraz wszystkie zastosowane urządzenie muszą posiadać aktualne atesty przeciwpożarowe. f) posiadanie kopi certyfikatu co najmniej dwóch techników, którzy będą obecni w czasie montażu i demontażu posiadających odpowiednie uprawnienia. UWAGI: 1. Scena, oświetlenie i nagłośnienie zgodne ze specyfikacją techniczną obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie wymagań zawartych w riderach technicznych wykonawców. 2. W przypadku rideru technicznego Sylwii Grzeszczak nie wymagamy zagwarantowania dwóch bocznych wybiegów (wymagany montaż wybiegu centralnego takiego samego jak w przypadku zespołu BAJM). II Harmonogram. 5Harmonogram prób i występów w ramach widowiska artystyczno-muzycznego ,,Sosnowiec Fun Festival" w dniach 7-9.06.2024 r., na terenie Zagłębiowskiego Parku Sportowego w Sosnowcu: 07.06.2024 Próby 11:00 -17:00 Koncerty: 18:00 - 18:40 Zespół Nadmiar 19:00 -20:00 Łydka Grubasa 20:20 - 21:20 IRA 21:40 Kult 08.06.2024 Próby 11:00 -17:00 Koncerty: 18:00 - 18:40 Ikarus Feel 19:00 - 19:45 Dawid Tyszkowski 20:10 - 21:10 Smolik & Kev Fox 21:30 Daria Zawiałow 09.06.2024 Próby 11:00 -17:00 Koncerty 18:15 - 19:10 Sosnowiecka Orkiestra Dęta 19:30 - 20:40 Sylwia Grzeszczak 21:00 Bajm CPV: 79952000-2 Dokument nr: 6/IV/24/ZP Składanie ofert: Rozdział VII 9INFORMACJE O MIEJSCU, TERMINIE SKŁADANIA OFERT 1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Ofertę należy złożyć u Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznej poczty na adres a.szczurek@kiepura.pl do dnia 26.04.2024 r., do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: 7.06.2024 r. - 9.06.2024 r. Okres realizacji zamówienia: 1.Harmonogram realizacji usługi: a. Pełny montaż sceny i instalacji urządzeń scenicznych oraz zaplecza scenicznego. Montaż dostarczonej infrastruktury wstępnie od 04.06.2024 godz. do ustalenia w trybie roboczym. Demontaż dostarczonej infrastruktury potrwa maksymalnie do dnia 10.06.2024 do godz. 21.00. Zamawiający zapewnia na swój koszt ochronę infrastruktury od 22.00 do 8.00 w dniu 04.06.2024r. oraz od dnia 05.06.2024 od godz. 22.00 do dnia 10.06.2024 do godz. 10.00 w ilości 4 ochroniarzy. b. Montaż oraz kompleksowa instalacja całej infrastruktury scenicznej nie później niż do godz. 10.00 w dniu 7 czerwca 2024 r. c. Nieograniczonego udostępnienia sceny i garderób Zamawiającemu i artystom od godz. 11.00 w dniu 7 czerwca 2024 r. aż do momentu zakończenia imprezy. d. Zapewnienia obsługi technicznej zainstalowanej sceny i garderób przez cały czas trwania imprezy i prób przedkoncertowych. Wymagania: 2. TRYB ZAMÓWIENIA Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 11 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późniejszymi zmianami) prowadzone z wyłączeniem jej przepisów oraz art. 37 a ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 194 z późniejszymi zmianami ) IV. Informacje dodatkowe 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 6prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli usługi organizacji festiwali, wydarzeń kulturalnych itp. na co najmniej 5 imprezach o charakterze masowym w miejscowościach powyżej 100 000 mieszkańców. 2. Uzgodnienia z podmiotami reprezentującymi artystów: Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji swojej oferty z podmiotami reprezentującymi zespoły: Kult, Daria Zawiałow i Bajm oraz do uzyskania pisemnej lub elektronicznej akceptacji swojej oferty i rzedłożenia jej Zamawiającemu wraz z ofertą. Rozdział III PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY 1.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj. Zamawiający wykluczy z postępowania: 1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu 7na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 1.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w punkcie 1.1. 1.3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie punktu 1.1. Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie punktu 1.1., które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. 1.5. Oświadczenie w w/w zakresie Wykonawca składa na zapytaniu ofertowym (punkt 5). Rozdział IV WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 2.2. Referencje potwierdzające wymóg poświadczenia świadczenia usług organizacji festiwali, wydarzeń kulturalnych itp. na co najmniej 5 imprezach o charakterze masowym w miejscowościach powyżej 100 000 mieszkańców. 2.3. Pisemnych akceptacji swojej oferty przez managerów zespołów Kult, Daria Zawiałow oraz Bajm (w wersji papierowej lub elektronicznej) 2.4. Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 6) 3. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego i zostać sporządzona wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1. 4. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej. 5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 86. Poprawki lub zmiany w ofercie, muszą być dokonane w sposób czytelny, podpisane własnoręcznym podpisem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub przedłożenie oferty wariantowej skutkuje odrzuceniem wszystkich ofert Wykonawcy. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Rozdział V OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Wykonawca w formularzu ofertowym poda cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wartość podatku VAT oraz cenę netto. Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 931, ze zmianami.). 2. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 4. Wszystkie kwoty powinny być podane w złotych polskich. Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zaokrąglona z zastosowaniem reguł matematycznych. Wszystkie ceny jednostkowe winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zastosowaniem matematycznych reguł zaokrąglania. W przypadku, gdy Wykonawca poda ceny jednostkowe z większą niż dwie liczbą cyfr po przecinku, Zamawiający dokona poprawy tej ceny do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi regułami zaokrąglania. Rozdział VI BADANIE OFERT ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT 1. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert: cena brutto (waga - 100%). 3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert. 4. Sposób obliczenia punktów w kryterium - Cena brutto - waga 100% (Kc). Kc = (Cmin / Cbad) x 100% przy czym 1% = 1 pkt gdzie: Cmin - najniższa cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Cbad - zaoferowana cena brutto Kc - ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny. Maksymalną ilość punktów - 100 - otrzyma oferta z najniższą oferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Punktacja będzie obliczana z dokładnością co najmniej do dwóch miejsc po przecinku. 5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 2. ZMIANA I WYCOFANIE OFERTY Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę składając stosowne oświadczenie. Rozdział VIII TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelkie informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VII ust. 1 Zapytania ofertowego. Zamawiający sugeruje, aby korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczone były nazwą oraz znakiem postępowania. Rozdział X INFORMACJE DODATKOWE Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Uwagi: Rozdział XI KLAUZULA RODO art. 13 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Klub im. Jana Kiepury w Sosnowcu; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Miejskim Klubie im. Jana Kiepury w Sosnowcu przy ul. Będzińskiej 65, 41-200 Sosnowiec; 102) 3) 4) 5) 6) 7) 8) ? ? ? ? ? ? ? 9) ? ? inspektorem ochrony danych osobowych w Klubie jest Pani Agata Kozłowska, e-mail: rodo@kiepura.pl, tel. 515-041-778; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zapytania ofertowego Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno-muzycznego ,,Sosnowiec Fun Festival" w dniach 7.06.2024r do 9.06.2024 r. na terenie Zagłębiowskiego Parku Sportowego przy ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 2 w Sosnowcu. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 11? na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Kontakt: Rozdział IX INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW 1. 2. 3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Agnieszka Szczurek, tel. 32 788 33 77. |
© eurobudowa.pl 2004-2024