Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa usługa sprzątania w nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa usługa sprzątania w nieruchomości

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
ul. Stanisława Moniuszki 1 A
00-014 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.: 22 629-79-37, fax:22 629-97-24, tel. 22-629-70-96
przetargi@fsusr.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 22 629-79-37,
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
kompleksowa usługa sprzątania w nieruchomości FSUSR w Teresinie
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Kompleksowe sprzątanie wnętrz nieruchomości w skład której wchodzi: pałac, oficyna i łącznik, o powierzchni łącznej 2.058m2.
2. Mycie okien w pałacu i oficynie (132 szt.) - obustronne mycie okien dubeltowych (szyb, ram, parapetów itp.), usunięcie pajęczyn wewnątrz i na zewnątrz w obrębie okna oraz w przestrzeni balkonowej.
3. Pranie firan i zasłon - zdjęcie wszystkich firan i zasłon, wypranie i wyprasowanie, założenie czystych.
4. Sprzątanie i przygotowanie pokoi hotelowych.
5. Sprzątanie pomieszczeń wspólnych w pałacu i oficynie.
6. Warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do zaproszenia.

Dokument nr: FS.ZPN.215.104

Składanie ofert:
X. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę, na załączonym wzorze, stanowiącym Załącznik nr 3, do niniejszego zaproszenia, należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@fsusr.gov.pl
6. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 25.04.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
IV. MIEJSCE ŚWIADCZENIA USŁUGI
Nieruchomość FSUSR przy Al. Druckiego -Lubeckiego 1, 96-515 Teresin
V. TERMIN WYKONANIA
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie: do 27 maja 2024r.

Wymagania:
w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie prowadzone jest zgodne Zarządzeniem nr 14/2022 Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego z dnia 24.08.2022 r. w sprawie udzielania zamówień publicznych | w FSUSR. Zamówienie wyłączone z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, zarówno przedsiębiorcy jak i osoby fizyczne, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835);
2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie;
3. Oferent zobowiązany jest:
1) przedstawić oferowaną cenę ryczałtową netto powiększoną o należny podatek VAT wraz z ceną brutto;
2) do wykonania wizji lokalnej w przedmiotowej nieruchomości;
3) wskazać osobę/osoby wyznaczone do świadczenia usługi.
VII. KRYTERIA WYBORU OFERTY
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu tj-:
1) Oceni spełnianie warunku wskazanego w punkcie VI. 1.
2) Dokona porównania cen ofert i do realizacji wybierze ofertę najkorzystniejszą cenowo.
VIII. WYNAGRODZENIE, TERMINY PŁATNOŚCI
Zamawiający przewiduje ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, płatne zgodnie z postanowieniami wskazanymi w projekcie umowy.
2. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu w formie pisemnej w języku polskim, (zaleca się podpisanie oferty wraz z dokumentami w formie podpisu elektronicznego).
3. Zamawiający dopuszcza złożenie podpisanej oferty w formie scanu.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę, w której zaoferuje tylko jedną cenę.
5. Kompletna oferta winna zawierać:
a) Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1
b) Dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie VI Zaproszenia.
c) Pełnomocnictwo - o ile ofertę składa osoba nieupełnomocniona w dokumentach rejestrowych.
7. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
XI. WARUNKI ZAWARCIA UMOWY
1. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
2. Zamawiający powiadomi o wyborze oferty najkorzystniejszej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwę Wykonawcy oraz cenę wybranej oferty.
Niniejsze zaproszenie do złożenia oferty nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzjelenia zamówienia. Zamawiający dokona wybory oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

Uwagi:
XII. KLAUZULA INFORMAYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników z siedzibą w Warszawie, ul. Stanisława Moniuszki la, 00-014 Warszawa;
2) w sprawach związanych z danymi osobowymi zamieszczonymi w dokumentacji przetargowej proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Funduszu Składkowym Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Stanisława Moniuszki la, 00-014 Warszawa, e-maih iod@fsusr.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, czas trwania umowy oraz okres 5 lat od zakończenia jej realizacji zgodnie z przepisami w tym związanymi z obowiązkami podatkowymi;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
IX. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ I OSOBA UPRAWNIONA
DO KONTAKTÓW
Wszelką korespondencję należy kierować na adres e-mail: przetargi@fsusr.gov.pl Osobą prowadzącą sprawę i upoważnioną do kontaktów jest: Anna Banasik-Kapelański tel. 22-629-70-96

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.