Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD MIASTA W PIŁAWIE GÓRNEJ
ul. Piastowska 69
58-240 Piława Górna
powiat: dzierżoniowski
tel.: (74) 832-49-10, tel. 74 832 49 28
przetargi@pilawagorna.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Piława Górna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (74) 832-49-10
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej
na terenie Gminy Piława Górna
IV.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Jednorazowe oczyszczenie wszystkich wpustów ulicznych położonych w drogach
gminnych na terenie miasta Piława Górna w liczbie nie mniejszej niż 454 wpustów
zwykłych oraz w liczbie nie mniejszej niż 15 wpustów liniowych. W ramach
jednorazowego oczyszczania wpustów należy wykonać czynności mające na celu
zapewnienie drożności wpustów i kanalizacji deszczowej, w szczególności:
a) Usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z osadnika wpustu oraz ich wywiezienie
i zutylizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) Przepłukanie przyłączy wpustów.
c) Wykonanie wszelkich innych niezbędnych czynności w celu zapewnienia
prawidłowego funkcjonowania wpustów ulicznych.
2) Doraźne - na zgłoszenie Zamawiającego, oczyszczanie wskazanych w zgłoszeniu
wpustów ulicznych (zwykłych i liniowych) położonych w drogach gminnych na
terenie miasta Piława Górna. W ramach doraźnego oczyszczania wpustów należy
wykonać czynności mające na celu zapewnienie drożności wpustów i kanalizacji
deszczowej, w szczególności:
a) Usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z osadnika wpustu oraz ich wywiezienie
i zutylizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) Przepłukanie przyłączy wpustów.
c) Wykonanie wszelkich innych niezbędnych czynności w celu zapewnienia
prawidłowego funkcjonowania wpustów ulicznych.
3) Doraźne - na zgłoszenie Zamawiającego, oczyszczanie wskazanych w zgłoszeniu
studni kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piława Górna. W ramach doraźnego
1oczyszczania studni należy wykonać czynności mające na celu zapewnienie ich
drożności, w szczególności:
a) Usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z wnętrza studni zwłaszcza z dna
i udrożnienie kinety.
b) Przepłukanie studni.
c) Wywiezienie i
zutylizowanie usuniętych zanieczyszczeń zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
d) Wykonanie wszelkich innych niezbędnych czynności w celu zapewnienia
prawidłowego funkcjonowania studni.
4) Doraźne - na zgłoszenie Zamawiającego, udrożnianie i oczyszczanie wskazanych
w zgłoszeniu odcinków kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piława Górna.
W ramach doraźnego udrożniania i oczyszczania wskazanych odcinków kanalizacji
deszczowej należy wykonać czynności mające na celu zapewnienie ich drożności
i swobodnego przepływu wód opadowych i roztopowych, w szczególności:
a) Usunięcie wszelkich zanieczyszczeń ze wskazanego odcinka kanalizacji
deszczowej.
b) Przepłukanie wskazanego odcinka kanalizacji deszczowej.
c) Wywiezienie i
zutylizowanie usuniętych zanieczyszczeń zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
d) Wykonanie wszelkich innych niezbędnych czynności w celu zapewnienia
prawidłowego funkcjonowania kanalizacji deszczowej.
5) Informowanie Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych uszkodzeniach
infrastruktury, o których mowa w pkt 1 - 4.
6) Wykaz wpustów na terenie Piławy Górnej, wraz z ich przybliżoną lokalizacją,
o których mowa w pkt 1, zawiera Załącznik nr 3.
2. Prace określone jako: Doraźne - na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca wykonuje po
otrzymaniu zlecenia pisemnego - dopuszcza się przekazanie zlecenia przez e-mail, lub po
otrzymaniu zlecenia ustnego - dopuszcza się przekazanie zlecenia drogą telefoniczną.
3. W ramach wykonywanego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dochować
wszelkiej staranności, by nie stwarzać zagrożenia, w szczególności podczas wykonywania
prac na drogach, na których odbywa się ruch pojazdów i pieszych. Wykonawca musi
zabezpieczyć miejsce prowadzenia prac, oznakować je oraz uprzątnąć po zakończeniu
wykonywania prac.
4. W przypadku braku dostępu do poszczególnych wpustów, przepustów lub studni,
Wykonawca zgłasza to niezwłocznie Zamawiającemu.
W przypadku ujawnienia, podczas wykonywania prac związanych z jednorazowym
oczyszczaniem wszystkich wpustów ulicznych, o których mowa w ust. 2 pkt 1 niniejszej
Umowy, wpustów nie wyszczególnionych w niniejszej Umowie, Wykonawca powiadamia
o tym niezwłocznie Zamawiającego, a Zamawiający zleci ich oczyszczenie w trybie
doraźnego oczyszczania wpustów, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 niniejszej Umowy.

Dokument nr: ZI.271.2.6.2024

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT Ofertę składa się pocztą
elektroniczną na adres
przetargi@pilawagorna.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 30.04.2024r.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Okres obowiązywania Umowy
Od dnia podpisania Umowy do dnia 31.12.2024 r.
2. Terminy wykonywania zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IV niniejszego
Ogłoszenia.
1) Jednorazowe oczyszczenie wszystkich wpustów ulicznych, o którym mowa
2w R. IV pkt 1 ppkt 1 Ogłoszenia - w terminie do 2 miesięcy od dnia zawarcia
Umowy.
2) Doraźne - na zgłoszenie Zamawiającego, oczyszczanie wskazanych wpustów
ulicznych, o którym mowa w R. IV pkt 1 ppkt 2 Ogłoszenia - wykonanie prac
w przeciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia.
3) Doraźne - na zgłoszenie Zamawiającego, oczyszczanie wskazanych studni
kanalizacji deszczowej, o którym mowa w R. IV pkt 1 ppkt 3 Ogłoszenia -
wykonanie prac w przeciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia.
4) Doraźne - na zgłoszenie Zamawiającego, udrożnianie i oczyszczanie wskazanych
odcinków kanalizacji deszczowej o którym mowa w R. IV pkt 1 ppkt 4 Ogłoszenia
Umowy - wykonanie prac w przeciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych zamówienie o szacunkowej wartości netto mniejszej niż 130 000 zł,
VI.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca składa ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferta składana jest na
załączonym do Ogłoszenia formularzu ofertowym.
VII.OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Przy obliczeniu ceny ofertowej Wykonawca winien podać cenę netto i brutto w złotych
(PLN) za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena powinna wynikać ze wszystkich
czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz zawierać wszystkie dodatkowe koszty
związane z jego wykonaniem.
2. Do oceny oferty Zamawiający przyjmie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia.
3. Ustalenie stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.
4. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem
cen lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu
zamówienia.
5. Pozycje nie wycenione przez Wykonawcę nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu i
uważać się będzie, że zostały ujęte w innych cenach, pozycjach ujętych w ofercie cenowej
Wykonawcy.
6. Ceny i stawki będą podawane przez Wykonawcę wyłącznie w złotych (PLN).
7. Rozliczenie za wykonanie zamówienia.
1) Zamawiający przewiduje rozliczenie jedną fakturą wystawioną po wykonaniu
zamówienia obejmującego jednorazowe oczyszczenie wszystkich wpustów
ulicznych. Przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia czterema
fakturami częściowymi - trzy faktury częściowe, po jednej za każdorazowe
oczyszczenie nie mniej niż 150 wpustów zwykłych oraz jedna faktura częściowa za
oczyszczenie wpustów liniowych.
2) Rozliczenie wykonania zamówienia obejmującego prace doraźne - na zgłoszenie
Zamawiającego, fakturą po każdorazowym wykonaniu zlecenia.
3) Podstawą do wystawienia faktur będą:
a) Protokół odbioru za jednorazowe oczyszczenie wszystkich wpustów ulicznych,
lub protokoły odbiorów częściowych, jeżeli zostanie przyjęta częściowa forma
płatności.
b) Protokoły odbioru wykonania zamówienia obejmującego prace doraźne -
na zgłoszenie Zamawiającego -faktura po każdorazowym wykonaniu zlecenia.
c) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia będzie płacone na rzecz Wykonawcy
w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie
wystawionej faktury VAT.
3d) Zamawiający zastrzega sobie prawo rozliczenia płatności za pomocą mechanizmu
podzielonej płatności.
VIII.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BEDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY
1. Kryteriami oceny ofert są ceny za wykonanie zamówienia. Wykonawca, który zaoferuje
najniższe ceny ofertowe otrzyma największa ilość punktów za daną cenę.
2. Wybrana zostanie Oferta, która zgromadzi najwięcej punktów.
3. Maksymalne ilości punktów za ceny ofertowe przedstawia poniższa tabela:
Cena ofertowa
Waga
1) Cena za jednorazowe oczyszczenie wszystkich wpustów ulicznych
2) Cena za doraźne - na zgłoszenie Zamawiającego,
wskazanych wpustów ulicznych:
30 pkt
oczyszczanie
2a)Cena jednostkowa za oczyszczenie 1 wpustu zwykłego25 pkt
2b)Cena jednostkowa za oczyszczenie 1 wpustu liniowego20 pkt
3) Cena za - na zgłoszenie Zamawiającego, oczyszczanie wskazanych
studni kanalizacji deszczowej10 pkt
4) Cena za - na zgłoszenie Zamawiającego, udrożnianie i oczyszczanie
wskazanych odcinków kanalizacji deszczowej15 pkt
3. Maksymalnie oferta może otrzymać 100 pkt.
4. Punkty ofertom złożonym przez Wykonawców zostaną przyznane na poniższych
zasadach:
1) Oferta Wykonawca, który zaproponuje najniższą daną cenę ofertową brutto za
wykonanie zamówienia otrzyma największą ilość punktów za daną cenę.
2) Oferty pozostałych Wykonawców otrzymają ilość punktów obliczoną według
poniższego wzoru:
KC =
Cn
×W
Cbo
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych ofercie
Cn - najniższa zaoferowana dana cena brutto
Cbo - dana cena brutto zaoferowana w badanej ofercie
W - waga
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
IX.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.Wykonawca aby wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:
1) Wykonawca musi dysponować ludźmi, którzy będą wykonywać zamówienie
2) Wykonawca musi dysponować sprzętem, który umożliwi wykonanie zamówienia.
2.Wykonawca musi złożyc ofertę sporządzona wg załączonego wzoru.
3.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego
Wykonawcę więcej niż jednej oferty - oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone.
Dotyczy to także ofert, w których Wykonawca występuje jako uczestnik konsorcjum.

Kontakt:
Kontakt: Inspektor ds. zamówień publicznych Kinga Tarnowska - Biront
tel. 74 832 49 28

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.