Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
20759z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Łąck
ul. Gostynińska 2
09-520 Łąck
powiat: płocki
tel.: 24 384 14 00, tel.: 24 384 14 40
b.tomczak@gminalack.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Łąck
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 24 384 14 00,
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy Wykonawców do złożenia oferty cenowej na: opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (PF11) dla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Łącku wraz z rozbudową sieci wodociągowej w miejscowości Łąck".
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania prac polegających na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego (PF11) wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Łącku wraz z rozbudową sieci wodociągowej w miejscowości Łąck". Przedmiotowe zadanie inwestycyjne przewidziane jest do realizacji w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj", o którym stanowi art. 103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Celem niniejszego projektu jest przygotowanie PFU modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Łącku zlokalizowanej w m. Łąck Ul. Hippiczna 6, 09-520 Łąck (dz. nr ewid. 3/4) z uwzględnieniem rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Łąck. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Zasada równoważności rozwiązań:
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, w tym projekcie umowy znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza się składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

Dokument nr: RI.271.P.26.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.04.2024 r. o godz.: 09:10.

Składanie ofert:
8. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w jednej z wybranych form:
1) pisemnie w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Łącku wraz z rozbudową sieci wodociągowej w miejscowości Łąck".
Ofertę w formie papierowej należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Łącku - Ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck;
2) elektronicznie na adres e-mail: b.tomczak@gminalack.pl
Ofertę należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza ręczne podpisanie formularza ofertowego a następnie przekazanie skanu oferty.
W tytule wiadomości należy wskazać: ,,Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Łącku wraz z rozbudową sieci wodociągowej w miejscowości Łąck".
Niezależnie od wybranej formy, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć:
1) Oświadczenie Wykonawcy - stanowiące załącznik nr 3.
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczającym terminie do dnia 25.04.2024 r. do godz.: 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać do dnia 30 czerwca 2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia:
Wartość zamówienia jest mniejsza niż równowartość kwoty 130 000,00 złotych w związku z czym niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy.
3. Rodzaj zamówienia:
Usługi.
7. Kryteria wyboru oferty:
Cena - 100%
W ramach kryterium zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż ceny zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający dopuszcza negocjowanie cen.
10. Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach przyjętego kryterium oceny
ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną.
Dla pozostałych ofert punkty przyznawane w kryterium ,,cena" zostaną ustalone poprzez wyliczenie stosunku ceny ofertowej najniższej do ceny oferty badanej, według następującego wzoru:
najniższa cena całkowita spośród badanych ofert
C= - x 100 pkt
cena całkowita oferty badanej
11. Odrzucenie oferty:
Zamawiający odrzuci oferty, które zostały złożone po terminie składania ofert.
12. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13. Dodatkowe informacje:
Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert. Zamawiający na stronie BIP zamieści informację dotyczącą wyboru najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania.
Dokumentacja projektowa PFU powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy.

Kontakt:
9. Osoby upoważnione do kontaktu w sprawie zapytania:
Beata Tomczak, e-mail: b.tomczak@gminalack.pl, tel.: 24 384 14 40.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.