mazowieckie (Płock)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
mazowieckie (Żyrardów)
małopolskie (Tarnów)
małopolskie (Tarnów)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana akumulatorów w systemie UPS |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Opieki Medycznej 3 Maja 70 37-500 Jarosław powiat: jarosławski Telefon: 16 621 54 21, tel. 16 6245017, kom. 512 855 544 sekretariat@comjar.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Jarosław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 16 621 54 2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana akumulatorów w systemie UPS na potrzeby SOR i OITiA wraz z przegl?dem okresowym Centrum Opieki Medycznej w Jaros?awiu budynek A, ul 3 Maja 70 Zaproszenie do złożenia oferty Przedmiotem Zamówienia jest: ,,Wymiana akumulatorów w systemie UPS na potrzeby SOR i OITiA wraz z przeglądem okresowym Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu budynek A ul 3 Maja 70 37-500" I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Wymagania ogólne ,,Wymiana akumulatorów w systemie UPS na potrzeby SOR i OITiA wraz z przeglądem okresowym Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu budynek A ul 3 Maja 70 37-500" Opis przedmiotu zamówienia: - demontaż zainstalowanych akumulatorów bez utylizacji - montaż nowych akumulatorów - wymiana połączeń miedzy akumulatorami jeśli będą wymagane Parametry minimalne : 55 Ah 12V Projektowana żywotność minimum 10 lat - wykonanie serwisu okresowego UPS (roczny) - wykonawca dostarczy deklaracje atesty na zamontowane materiały CPV: 31.43.00.00, 31154000-0 Dokument nr: ZaP-59/24 Składanie ofert: IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferta (skan oferty lub oferta podpisana elektronicznie powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: sekretariat@comjar.pl lub dostarczona w formie pisemnej na adres: Centrum Opieki Medycznej, Ul. 3 Maja 70, 37-500 Jarosław( zaklejona Koperta - forma preferowana) do dnia 25.04.2024 r. do godz. 11:30 Miejsce i termin realizacji: II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania przedmiotu zamówienia:20.05.2024r. Wymagania: Zamawiający wymaga wizji lokalnej przed złożeniem oferty.Zostanie sporządzana lista obecności na której każdy potencjalny wykonawca dokona wpisu własnoręcznie Zamawiający udostępni obiekt po wcześniejszym kontakcie telefonicznym : od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9:00-14:00 Warunki płatności: 14 dni od daty wystawienia faktury. III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość oferowanego przedmiotu zamówienia (zadania). Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych zgodnie z zadaniami. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wykonawca może zastrzec najpóźniej do dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia, iż informacje związane z tym zamówieniem stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2020, poz. 1913 z późń. zm.) nie mogą być udostępnione. Oferta powinna zawierać: 1) dane teleadresowe firmy - numer NIP, REGON firmy, 2) proponowaną cenę netto i brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym cenę towaru, koszty transportu do siedziby Zamawiającego, 3) termin realizacji zamówienia, 4) warunki gwarancji, 5) termin ważności oferty. Oferty zostaną otworzone komisyjnie. Podczas otwarcia mile widziani są przedstawiciele Oferentów. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. V. OCENA OFERT Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium: Cena 100 % Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIESZJEK OFERTY O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznejlub telefonicznie. Kontakt: VII. DODATKOWE INFORMACJE Dodatkowych informacji udziela: Waldemar Homik - tel. 16 6245017, Andrzej Gacek 512 855 544 |
© eurobudowa.pl 2004-2024