Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

REMONT DROGI WJAZDOWEJ

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

REMONT DROGI WJAZDOWEJ

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce
Teodorówka 1
23-400 Biłgoraj
powiat: biłgorajski
tel. 84 686 06 44
sekretariat@teodorowka.naszdps.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Biłgoraj
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84 686 06 44
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający
reprezentowany przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej
w Teodorówce
zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego pod nazwą
,,REMONT DROGI WJAZDOWEJ DO BUDYNKU FILII DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DŁUGI KĄT OSADA 5 23-460 JÓZEFÓW"
III. Przedmiot zamówienia.
1. Postępowanie dotyczy zamówienia polegającego na demontażu istniejącej kostki brukowej usunięciu korzeni, wyrównaniu i ponownym ułożeniu kostki brukowej na drodze wjazdowej do budynku Filii Domu Pomocy Społecznej; Długi Kąt Osada 5, 23-460 Józefów;.
IV. Warunki zamówienia
1. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) demontaż i oczyszczenie istniejącej kostki brukowej, krawężników i złożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
2) wykonanie wykopu, wywiezienie starej podbudowy,
3) wykonanie podbudowy z kruszywa oraz mieszanki żwirowo cementowej,
4) ustawienie krawężników
5) ułożenie ok. 270m 2 kostki brukowej wraz z wypełnieniem spoin i zagęszczeniem powierzchni,
6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany, doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie.
7) Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
8) Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy
9) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę) wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia
11) Przed złożeniem ofert Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z miejscem i zakresem wykonania usługi.

Dokument nr: DR.323.9.2024.BW

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.04.2024 r. o godz. 10.00.
3. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce, osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego
pok. Nr 10, do dnia 29.04.2024 r. do godz. 1000
2. Przy przesyłce pocztowej decyduje data i godz. dostarczenia oferty do pok. Nr 10

Wymagania:
II. Podstawa i tryb udzielania zamówienia.
1. Regulamin udzielania zamówień publicznych w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł wprowadzony Zarządzeniem Nr 11/2021 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce z dnia 30 czerwca 2021 r. Postępowanie nie podlega prawu zamówień publicznych, tj. ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych z uwagi na § 2 ust. 1 pkt. 1.
2. Tryb zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie Zapytania ofertowego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł.
3. Dokumentem potwierdzającym udzielenie zamówienia jest prawidłowo wystawiona faktura.
4. Wykonawca wystawi fakturę zawierającą następujące dane identyfikacyjne:
Nabywca: Powiat Biłgorajski Ul. Kościuszki 94
23-400 Biłgoraj NIP: 918-199-38-47 Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce Teodorówka 1 23-400 Biłgoraj
5. Płatność nastąpi przelewem - 30 dni, licząc od daty dostarczenia do siedziby DPS w Teodorówce prawidłowo wystawionej faktury.
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VI. Opis kryteriów wyboru wykonawcy.
1. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zobowiąże się do wypełniania warunków zamówienia i zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie zamówienia.
2. Cena oferty zawiera wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
3. Cenę oferty stanowi wartość brutto.
4. Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych.
5. Ceny wykazane w ofercie należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W przypadku złożenia przez Wykonawców takich samych ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Jeżeli oferty dodatkowe będą o takiej samej wartości Zamawiający może odrzucić oferty, przeprowadzić negocjacje lub unieważnić postępowanie i ponownie ogłosić.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, jakie musi spełnić Wykonawca, o ile są przewidziane.
1. Wykonawca dostarczy aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzony za zgodność z oryginałem/np. KRS lub wpis do CEIDG-centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oferta musi być podpisana własnoręcznie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy do oferty załączyć dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
VIII. Termin wykonania zadania.
1. Zamówienie należy wykonać od zawarcia umowy i przekazania placu budowy do dnia 30.06.2024r.
2. Prace będą wykonywane w dni robocze, lub innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym .
IX. Forma i termin zapłaty.
1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
2. Płatność realizowana będzie przelewem, w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty winno zostać złożone ze stosowną, dodatkową adnotacją na kopercie: ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
W opakowaniu należy zamieścić oświadczenie Wykonawcy o zmianie lub wycofaniu oferty. 9. Po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej protokół z otwarcia ofert (https://teodorowka.naszdps.pl/bip/zamowienia-publiczne).
XI. Sposób w jaki wykonawca ma złożyć ofertę.
1. Ofertę należy przesłać lub złożyć na adres Zamawiającego w zamkniętym opakowaniu oznaczonym pieczęcią Wykonawcy
z dopiskiem :
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: ,,REMONT DROGI WJAZDOWEJ DO BUDYNKU FILII DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DŁUGI KĄT OSADA 5 23-460 JÓZEFÓW" Numer postępowania: DR.323.9.2024.BW - nie otwierać przed dniem 29 kwiecień 2024 r. godz. 10.00
2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, w sposób czytelny.
4. Oferta musi być podpisana własnoręcznie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy do oferty załączyć dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty.
6. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane i zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę oraz połączone w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji jej zawartości.
7. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca.
XII. Informacja, że oferta Wykonawcy powinna zawierać poniższe załączniki Zapytania ofertowego:
1. Wykonawca powinien złożyć:
a) wypełniony Formularz oferty (załącznik Nr 1)
b) wzór umowy (załącznik Nr 2)
c) oświadczenie RODO (załącznik Nr 3)
d) klauzula informacyjna RODO (załącznik Nr 4)
e) oświadczenie Wykonawcy (załącznik Nr 5) 2. Każdy z załączników powinien zostać opatrzony podpisem Wykonawcy, który potwierdza zapoznanie się ze wszystkimi warunkami zamówienia.
XIII. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
XIV. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
XV. Sposób komunikacji Wykonawcy z Zamawiającym:
1. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia, wnioski oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują osobiście, pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego lub drogą elektroniczną.
2. Wszelka korespondencja powinna być oznaczona nazwą postępowania oraz kierowana:
1) pisemnie na adres Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce, Teodorówka 1, 23-400 Biłgoraj pok. Nr 10
2) lub drogą elektroniczną na adres e-mail:zamowienia@teodorowka.naszdps.pl
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, zawiadomienia, wnioski oraz informacje za pośrednictwem drogi elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Oświadczenia, zawiadomienia, wnioski lub informacje uważa się za wniesione z chwilą, gdy dotarły do drugiej strony w taki sposób, że mogła ona zapoznać się z ich treścią.
5. Zamawiający w formie pisemnej do dnia 25.04.2024 r. do godz. 10:00 udzieli Wykonawcom wyjaśnień dotyczących warunków prowadzonego postępowania wyłącznie w formie pisemnej, odpowiadając na pytania przesłane na e-mail: zamowienia@teodorowka.naszdps.pl.
6. Zamawiający upubliczni zadane pytania i udzielone odpowiedzi na stronie internetowej DPS w Teodorówce, w zakładce zamówienia publiczne, nie ujawniając źródeł zapytań.
7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wcześniej wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub wezwać do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
9. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień w ciągu 24 h lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie wykażą możliwości wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym lub dokumentach zamówienia.
10. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
11. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
XVIII. Termin związania ofertą.
1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni,
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą wskazanego w ust. 1, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 2, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
XIX. Istotne dla stron postanowienia, zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
XX. Podstawy wykluczenia
1. Wykluczenie Wykonawcy następuje w przypadkach określanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835) tj. z postępowania wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 202lr. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Na potwierdzenie braku wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835) Wykonawca składa oświadczenie - Załącznik Nr 5

Uwagi:
XVII. Obowiązek informacyjny RODO - Klauzula informacyjna określająca zasady przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego.

Kontakt:
XVI. Imię i nazwisko oraz e-mail pracownika merytorycznego, z którym Wykonawcy mogą się kontaktować w sprawie zamówienia.
Beata Woźnica
TEL. 84 686 06 44 WEW. 24
zamowienia@teodorowka.naszdps.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.