dolnośląskie (Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Czerwin)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi Dubois 118 93-465 Łódź powiat: Łódź zamowienia@wfosigw.lodz.pl https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/wfosigw-lodz/demand/notice/public/127721/details |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, Ul. Dubois 118, 93-465 Łódź. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi z siedzibą: 93-465 Łódź, Ul. Dubois 118. CPV: 09310000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00294960, OA/D/TP/054/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/wfosigw-lodz/demand/154710/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl (dalej jako: ,,Platforma Zakupowa"). Korzystanie z Platformy Zakupowej Zamawiającego jest bezpłatne. 2. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej , dopuszczalne formaty przesyłanych danych , informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych oraz inne szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ - w szczególności w rozdz. XIII. 3.Korespondencja z Wykonawcą odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie Wykonawcy. 4. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego - Platformy zakupowej tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały określone w Rozdziale II SWZ oraz w Załączniku nr 4 do SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały określone w Rozdziale II SWZ oraz w Załączniku nr 4 do SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/wfosigw-lodz/demand/notice/public/127721/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-30 09:00 Miejsce składania ofert: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OA/D/TP/054/24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi z siedzibą: 93-465 Łódź, ul. Dubois 118. 4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamówienie podstawowe - dostawa energii elektrycznej w szacowanej ilości 300 000 kWh . Zamówienie opcjonalne - dostawa energii elektrycznej w szacowanej ilości 260 000 kWh. Zamówienie opcjonalne uzależnione jest od możliwości odbioru energii elektrycznej przez Zamawiającego do punktu odbioru wskazanego w SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji prawa opcji określone zostały w SWZ w tym we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi ważną koncesję (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi, jeśli decyzja o udzieleniu koncesji była zmieniana) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (zgodnie z Ustawą Prawo energetyczne) na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ważna koncesja (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi, jeśli decyzja o udzieleniu koncesji była zmieniana) wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (zgodnie z Ustawą Prawo energetyczne). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Szczegółowe zapisy w tym zakresie zawarte są w SWZ, w szczególności w Rozdziale XII SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zostały określone w Załączniku nr 3 do SWZ (wzór umowy). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024