Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Projekt wymiany Rozdzielnicy Głównej RG wraz z wykonaniem i wymianą instalacji

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Projekt wymiany Rozdzielnicy Głównej RG wraz z wykonaniem i wymianą instalacji

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 829 43 94
przemyslaw.ratajczyk@amu.edu.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 829 43 94
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert na
Projekt wymiany Rozdzielnicy Głównej RG wraz z wykonaniem i wymianą instalacji
w budynku UAM - Collegium Geologicum, Ul. B. Krygowskiego 10 w Poznaniu
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Projekt wymiany Rozdzielnicy Głównej RG wraz z wykonaniem i wymianą instalacji w budynku UAM
- Collegium Geologicum, Ul. B. Krygowskiego 10 w Poznaniu.
III. Szczegółowy zakres zamówienia
1. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w załączniku nr 2 - dokumentacja techniczna.
2. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty
i zamontowane urządzenia.

Dokument nr: ZP3/1371

Składanie ofert:
VII. Miejsce oraz termin składania
1. Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres przemyslaw.ratajczyk@amu.edu.pl do dnia
30-04-2024 r. do godz. 10:00. Liczy się data i godz. wpływu oferty na serwer
Zamawiającego.
2. Odpowiedzialność za prawidłowe przesłanie oferty leży po stronie Wykonawcy.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.),
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Złożenie
oferty nie stanowi zawarcia umowy.
2. Uprawnienia:
Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadające wymagane
prawem uprawnienia:
1) projektant branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez
ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, który jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
2) kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych, który jest członkiem właściwej izby samorządu
zawodowego,
3) trzech (3) monterów posiadających uprawnienia elektryczne Grupy 1 w zakresie
Eksploatacji:
Grupa 1 Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające,
przesyłające i zużywające energię elektryczną:
o urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
o aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji;
Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci w zakresie wykonywania czynności: obsługi, konserwacji,
remontów, montażu, kontrolno - pomiarowych.
V. Opis przygotowania oferty
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
1.2. Kosztorysy ofertowe,
-1-1.3. Wykaz osób, zgodnie z pkt. II.2 - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
1.4. Pełnomocnictwo - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli
Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy)
2. Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę
wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
4. Dopuszcza się negocjowanie ceny i innych kryteriów oceny ofert z wykonawcami, którzy złożyli oferty
w odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Negocjacje mogą być prowadzone w dowolnej formie oraz
powinny obejmować wszystkich oferentów w jednakowym zakresie z zachowaniem zasady równości
szans.
5. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez
Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej zapytania ofertowego.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i załączników do oferty na formularzach sporządzonych
przez Wykonawcę, pod warunkiem że ich treść odpowiadać będzie treści określonej przez
Zamawiającego.
7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierająca jedną, jednoznacznie opisana propozycję.
Złożenie większej ilości ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego
wykonawcę. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami musi być podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do
reprezentowania Wykonawcy. Osoba (y) podpisująca(e) ofertę winna(y) czytelnie podać imię i
nazwisko lub może złożyć podpis w formie skróconej z pieczątką imienną identyfikującą osobę.
9. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów
przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do
oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
10. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty lub
wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma zawiadomienie o
wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie to musi
być opisane w sposób wskazany w punkcie VI ust. 1 niniejszego zapytania ofertowego oraz
dodatkowo oznaczone słowami ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
VIII. Kryteria oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr:
Nazwa kryterium
1.
Cena brutto oferty (C)
Waga:
100%
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierającą najniższą cenę.
3. Jeżeli oferta Wykonawcy wydaje się rażąco niska, Zamawiający może poprosić Wykonawcę o
złożenie wyjaśnień dotyczących ceny oferty, a Wykonawca musi udowodnić, że cena nie jest rażąco
niska.
4. Wyniki zapytania ofertowego tj. informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, informacja o
unieważnieniu zapytania ofertowego, podlegają umieszczeniu na stronie internetowej Biura
Zamówień Publicznych.
5. Oferentom nie przysługuje prawo odwołania od wyboru najkorzystniejszej oferty w drodze zapytania
ofertowego.
-2-IX. Postanowienia ogólne
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania
bez podania uzasadnienia na każdym jego etapie, a także do pozostawienia postępowania bez
wyboru oferty i bez podania przyczyny.
2. Wykonawca jest związany przedstawioną ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu
dostarczenia ofert.
3. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń
względem Zamawiającego z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania
i złożenia oferty na to zapytanie.
4. Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty, w
całości lub części i nie zobowiązuje Zamawiającego do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji
lub odrzucenia oferty.
5. Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany całości lub części zapytania ofertowego.
7. Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 8.03.2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j.:
Dz.U. 2023, poz. 1790 z późn. zm.).

Kontakt:
VI. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. Wszelka korespondencja odbywa się drogą mailową. W tytule wiadomości należy wpisać:
,,Zapytanie ofertowe na projekt wymiany Rozdzielnicy Głównej RG wraz z wykonaniem
i wymianą instalacji - Collegium Geologicum. Znak sprawy: ZP3/1371".
2. Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami w kwestiach merytorycznych jest st.
inspektor nadzoru mgr inż. Przemysław Ratajczyk, tel. 61 829 43 94,
email: przemyslaw.ratajczyk@amu.edu.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.