dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zmiana sposobu użytkowania kontenera z płyt warstwowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Drawno ul. Kaliska 5 73-220 Drawno powiat: choszczeński tel. 95 768 2041 drawno@szczecin.lasy.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Drawno |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. 95 768 2041 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADNIA OFERT ,,Zmiana sposobu użytkowania kontenera z płyt warstwowych (budynku gospodarczego) na pomieszczenie socjalne na działce nr 126/1 obręb 0005 Zdanów gm. Drawno (teren szkółki leśnej)" 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego, polegającego na zmianie sposobu użytkowania kontenera z płyt warstwowych (budynku gospodarczego) na pomieszczenie socjalne, na działce nr 126/1 obręb 0005 Zdanów gm. Drawno (teren szkółki leśnej). Zamówienie polegało będzie na budowie niezbędnej infrastruktury technicznej zgodnie z dokumentacją projektową, a w tym: - budowa wewnętrznej instalacji sanitarnej - budowa wewnętrznej instalacji zasilającej - budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej - budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej - budowa zewnętrznej instalacji zasilającej - budowa wentylacji grawitacyjnej - wywietrzak dachowy - wykonanie zagospodarowania terenu - budowa chodnika z kostki - sporządzenie dokumentacji powykonawczej - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwolenie na użytkowanie 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 3 do przedmiotowego zaproszenia, na którą składają się: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 2) projekt techniczny - branża elektryczna 3) projekt instalacji wody użytkowej 4) projekt instalacji kanalizacji sanitarnej 5) projekt architektoniczno - budowlany 6) zagospodarowanie terenu 7) przedmiar - instalacja wewnętrzna branża sanitarna 28) przedmiar - instalacja wewnętrzna branża elektryczna 9) przedmiar - instalacje zewnętrzne CPV: 45000000-7, 45300000-0 Dokument nr: SA.270.1.11.2024 Składanie ofert: 3. Ofertę należy złożyć w następujący sposób: 4 oferty, stanowiącego? podpisany Formularz Ofertowy (zał. nr 1) należy wysłać na adres e-mail: drawno@szczecin.lasy.gov.pl w terminie do dnia 30.04.2024r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji zamówienia: w terminie do 30.08.2024r. Wymagania: Tryb postępowania: postępowanie prowadzone w trybie zaproszenia do składnia ofert na podstawie Zarządzenia nr 14/2024 z dnia 22.03.2024 r. Nadleśniczego Nadleśnictwa Drawno w sprawie udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Drawno 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz ofert równoważnych. 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) dysponują osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. c) posiadają wiedzę i doświadczenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; d) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia. Przed zawarciem umowy, Wykonawca, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: a) kopię dokumentu potwierdzającego, że osoba wskazana przez Wykonawcę w ofercie posiada wymagane przez Zamawiającego aktualne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie b) poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia dokumentu potwierdzających przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu budowlanego. 2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie 3przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm., dalej: ,,Specustawa") na podstawie: a) art. 7 ust. 1 pkt 1 Specustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i w rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3) Specustawy; b) art. 7 ust. 1 pkt 2 Specustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3) Specustawy; c) art. 7 ust. 1 pkt 3 Specustawy Zamawiający wykluczy Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3) Specustawy. 5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 6. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ 1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERT 1. Na ofertę składa się: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. 4. Wykonawca ma prawo złożyć jedną Ofertę. 6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną lub osobę posiadającą umocowanie prawne. Oferta musi być podpisana własnoręcznie lub musi zostać opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 7.Zamawiający poprawi w Ofercie: omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności Oferty z treścią zapytania ofertowego, nie powodujące istotnych zmian w treści Oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego Oferta została poprawiona. 8. Zamawiający odrzuci Ofertę: - złożoną po terminie; - której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego; - Wykonawcy, który nie zgodzi się na poprawienie omyłek polegających na niezgodności Oferty z treścią zapytania ofertowego, nie powodujących istotnych zmian w treści Oferty; - Wykonawcy w stosunku, do którego otwarto likwidację albo ogłoszono upadłość albo którego działalność gospodarcza jest zawieszona. 9. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi uczestników postępowania pisemnie. 8. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 100 % CENA 2. Do oceny będzie brana cena brutto wpisana w Formularzu Oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji ceny . 9. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Zabezpieczenie należytego 5wykonania Umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy wynosić będzie 5 % ceny całkowitego Wynagrodzenia (brutto). 3. Zabezpieczenie należy wnieść w pieniądzu, przed podpisaniem Umowy. 4. Zabezpieczenie Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 59 1600 1462 1016 8009 7000 0007 z dopiskiem: ,,Zabezpieczenie - znak spr. SA.270.1.11.2024". Zabezpieczenie, Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wniesione zabezpieczenie z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 5. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, przy czym Zamawiający pozostawia 30% zabezpieczenia na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji. Pozostała kwota jest nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji. 10. ZAMAWIAJĄCY UNIEWAŻNI POSTĘPOWANIE GDY: 1. Dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 3. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. 4. Z przyczyn uzasadnionych interesem gospodarczym Zamawiającego, Zamawiający nie może sfinansować realizacji zamówienia. Uwagi: 11. INFORMACJA RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 6? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Nadleśniczy Nadleśnictwa Drawno, ul. Kaliska 5, 73-220 Drawno. Telefon 95 768 20 41, e-mail: drawno@szczecin.lasy.gov.pl ? w inspektorem ochrony danych osobowych jest pani Karolina Kaczmarek; sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie +48 91 432 87 12. Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia (prowadzonym w trybie innym niż określony w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) oraz z jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki unieważnienia postępowania - w celu zawarcia umowy i jej realizacji; podstawą prawną takiego przetwarzania jest: a) niezbędność przetwarzania do podjęcia działań przed zawarciem umowy z osobą, której dane dotyczą, a w przypadku zawarcia umowy realizacja zawartych w niej postanowień (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); b) prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na wyborze najkorzystniejszej - według przyjętych kryteriów - oferty dotyczącej wykonania zamówienia (art. 6 ust.1 lit f RODO); c) prawnie uzasadniony interes Administratora obejmujący ustalenie, dochodzenie lub obronę przed roszczeniami oraz cele administracji wewnętrznej Administratora, w szczególności raportowanie i dokumentowanie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); d) w przypadku zawarcia umowy - wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów szczególnych, mających zastosowanie w działalności Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); e) Państwa zgoda w zakresie danych dodatkowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie danych osobowych identyfikujących stronę postępowania (w szczególności: imię i nazwisko, numer ewidencyjny PESEL, adres zamieszkania) jest konieczne, podanie innych danych (np. numeru telefonu kontaktowego) ma charakter dobrowolny, odmowa udzielenia żądanych informacji może uniemożliwić uczestnictwo w postepowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie danych osobowych, na przetwarzanie których wyrażono zgodę, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem; wycofanie zgody możliwe jest z wykorzystaniem danych kontaktowych Administratora wskazanych powyżej. Administrator może ujawniać Państwa dane osobowe podmiotom współpracującym, w szczególności świadczącym usługi w zakresie obsługi prawnej, archiwizacji, serwisu 7urządzeń; dane osobowe mogą być również ujawniane podmiotom publicznym, jeżeli wynika to z przepisu prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do pełnej realizacji postepowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zawarcia umowy przez czas niezbędny do jej realizacji, a następnie do przedawnienia roszczeń oraz do czasu wygaśnięcia obowiązku wynikających z innych przepisów (np. prawa podatkowego). W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO). Prawo żądania usunięcia danych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 RODO nie ma zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne do: ? wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym; ? do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych; ? do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 17 ust. 3 RODO). Osobie, której dane dotyczą, nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, w odniesieniu do danych innych niż te, które są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i na podstawie innej niż udzielona zgoda (art. 6 ust.1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), będącego organem nadzorczym w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Kontakt: 5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: p. Jolanta Górzyńska, adres e-mail: jolanta.gorzynska@szczecin.lasy.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024