mazowieckie (Ostrów Mazowiecka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych i systemów ochrony przeciwpożarowej oraz usuwania ich awarii, na wezwanie |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży Al. Piłsudskiego 11 18-404 Łomża powiat: Łomża 86 47 33 900, 86 47 33 266 przetargi@szpital-lomza.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Łomża |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 86 47 33 900, 86 47 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych i systemów ochrony przeciwpożarowej oraz usuwania ich awarii, na wezwanie w ramach całodobowego serwisu, w budynkach Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża. 2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do Konkursu ofert, na który składa się: 2.1 Wykaz urządzeń podlegających przeglądom i konserwacji 2.2 Wykaz czynności przeglądów i konserwacji Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Konkursu ofert. Dokument nr: ZT-SZP-226/02/5/2024 Składanie ofert: Ofertę należy przesłać na adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. do godz. 9.00 Zamawiający zaleca aby w Wykonawca w tytule wiadomości podał: ,,OFERTA - KONSERWACJA PPOŻ" znak sprawy: ZT-SZP-226/02/5/2024".3. Ocenie będą podlegać oferty złożone do upływu terminu składania ofert określonego powyżej. Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy na okres 12 miesięcy. Wymagania: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Niniejsze zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - zamówienie o wartości mniejszej od 130.000 zł. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca składając ofertę, powinien dokonać wyceny każdej z pozycji asortymentu zawartej w tabeli kalkulacji ceny zawartej w Formularzu ofertowym. Brak wyceny wszystkich pozycji asortymentu spowoduje odrzucenie oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. W przypadku gdy w dokumencie odnoszącym się do opisu przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnegoprocesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego dostawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i w takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach, a ich kryteria w celu oceny równoważności wskazane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Należy rozumieć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny". Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy PZP, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim systemom, urządzeniom, wyrobom, parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi systemami i/lub urządzeniami i/lub wyrobami w sposób założony przez Zamawiającego oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w niniejszym załączniku. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełniawymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu zaoferowanych produktów wraz z wykazaniem cech równoważności w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z ZAMÓWIENIA ORAZ WARUNKI UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)1 2. Warunki udziału w zamówieniu: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na obrót, instalację i obsługę izotopowych czujek dymu wydane na podstawie art. 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 1173 ze zm.) i przedłoży je wraz z ofertą, b) posiada kwalifikacje do wykonywania prac serwisowych i konserwacyjnych, urządzeń firmy SIEMENS Cerberus FC 724, ABT-Venas, iSWAY , Mercor, POLON ALFA Bydgoszcz z Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 1 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.centralami pożarowymi TELSAP będących przedmiotem zamówienia i potwierdzi to składając oświadczenie w treści Formularza ofertowego c) posiada świadectwo kwalifikacyjne w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV (eksploatacyjne E) wraz z pomiarami wynikające z rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy, Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2013r., Nr 89, poz. 828 z póź. zm.) i przedłoży je wraz z ofertą, d) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i potwierdzi to składając oświadczenie w treści Formularza ofertowego VI. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w zamówieniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do Konkursu ofert 2. Aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 3. Aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na obrót, instalację i obsługę izotopowych czujek dymu, 4. Świadectwo kwalifikacyjne w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV (eksploatacyjne E), 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 6. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z zamówienia wg Załącznika nr 4 do Konkursu ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców). VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW1. W niniejszym zamówieniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną 2. Adres poczty elektronicznej, na jaki należy kierować korespondencję: przetargi@szpital- lomza.pl 3. Wykonawca w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinien posługiwać się numerem sprawy: ZT-SZP-226/02/5/2024. 4. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego zamówienia Zamawiający będzie zamieszczał na swojej stronie internetowej https://www.szpital-lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o- wartosci-nizszej-niz-130-000-zl 5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Konkursu ofert. 6. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na stronie internetowej https://www.szpital-lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-000- zl 7. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Konkursu ofert. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie internetowej https://www.szpital- lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-000-zl 8. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty. 9. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 10. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą, wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub złożone dokumenty lub oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień, w określonym terminie. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. 11. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich złożenia, w określonym terminie. IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1.Treść oferty powinna odpowiadać treści Konkursu ofert. 2.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 3.Oferta musi zawierać cenę wraz z podatkiem VAT podaną cyfrowo i słownie. 4.Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystanie ze wzorów przygotowanych przez Zamawiającego i stanowiących załączniki do Konkursu ofert. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanych wzorach. 7. Oferta oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VII Konkursu ofert mogą być sporządzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza przesłanie cyfrowego odwzorowania oferty oraz ww. dokumentów i oświadczeń, sporządzonych w formie pisemnej (np. w formie skanu). 8.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9.Oferty są jawne i podlegają udostępnieniu po upływie terminu składania ofert, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 10. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym numery stron oferty zawierających informacje zastrzeżone przez Wykonawcę jako tajemnica przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były złożone w odrębnym folderze oznaczonym ,,tajemnica przedsiębiorstwa" odrębnie od jawnej części oferty. Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://www.szpital- lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-000-zl informacje dotyczące firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz zaoferowanej ceny. XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia podając w Formularzu ofertowym kwotę cyfrowo i słownie. Cena musi być wyrażona w złotych polskich. 2. Cena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem kalkulacji zawartej w treści Formularza ofertowego. 3. Wykazywane kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 4. Wszystkie wartości pieniężne wyrażone w złotych podane są z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN. Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. 6. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy stanowiącymi Załączniki do Konkursu ofert. XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert: Kryterium Waga Max liczba punktów, jaką oferta może uzyskać CENA 100 % 100,00 pkt Przyjmuje się, że 1%=1 punkt. 2. W kryterium ,,CENA" liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie C = --------------------- ------------------------- ------------------------- --------------------------- x 100 x 100% cena oferty badanej gdzie: C - liczba punktów uzyskanych w kryterium CENA 3. Punktacja przyznawana w kryterium oceny ofert będzie obliczona z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. 4. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium oceny ofert określonym w ust. 2 powyżej. Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH PRZED ZAWARCIEM UMOWY 1. Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć z Zamawiającym umowę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3, w terminie i miejscu określonym przez Zamawiającego. 2.Umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta w formie pisemnej. 3.W celu zawarcia umowy, Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy składa: 1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę w sprawie zamówienia publicznego podpisuje pełnomocnik, 2) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy będą zobowiązani przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, 3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. XV. WZÓR UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do Konkursu ofert. XVII. INFORMACJE DODATKOWE 1. Niniejszy Konkurs ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej https://www.szpital-lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130- 000-zl 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 3. Z zastrzeżeniem ust. 2 , Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli: 1) do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty lub wszystkie złożone oferty zostały odrzucone w związku z niezgodnością z treścią Konkursu ofert, 2) cena oferty z najniższą ceną lub cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia,4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z treścią Konkursu ofert, - została złożona po upływie terminu składania ofert, 5. Z tytułu unieważnienia Konkursu ofert Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Uwagi: XVI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, 2) Inspektor ochrony danych osobowych w Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży: e-mail: iod@szpital-lomza.pl, telefon 86 47 33 606, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na świadczenie usług konserwacji urządzeń i systemów ochrony przeciwpożarowej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, znak sprawy: ZT - SZP -226/02/5/2024 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: Kontakt: Centrala: 86 47 33 900; Sekcja zamówień publicznych: 86 47 33 266, e-mail: przetargi@szpital-lomza.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024