Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych i systemów ochrony przeciwpożarowej oraz usuwania ich awarii, na wezwanie

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Al. Piłsudskiego 11
18-404 Łomża
powiat: Łomża
86 47 33 900, 86 47 33 266
przetargi@szpital-lomza.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Łomża
Wadium: ---
Nr telefonu: 86 47 33 900, 86 47
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeglądów technicznych i czynności
konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych i systemów ochrony przeciwpożarowej
oraz usuwania ich awarii, na wezwanie w ramach całodobowego serwisu,
w budynkach Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al.
Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do Konkursu ofert, na który
składa się:
2.1 Wykaz urządzeń podlegających przeglądom i konserwacji
2.2 Wykaz czynności przeglądów i konserwacji
Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym
Załącznik nr 3 do Konkursu ofert.

Dokument nr: ZT-SZP-226/02/5/2024

Składanie ofert:
Ofertę należy przesłać na adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl w
terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. do godz. 9.00
Zamawiający zaleca aby w Wykonawca w tytule wiadomości podał: ,,OFERTA -
KONSERWACJA PPOŻ" znak sprawy: ZT-SZP-226/02/5/2024".3.
Ocenie będą podlegać oferty złożone do upływu terminu składania ofert określonego powyżej.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy na okres 12 miesięcy.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - zamówienie
o wartości mniejszej od 130.000 zł.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca składając ofertę,
powinien dokonać wyceny każdej z pozycji asortymentu zawartej w tabeli kalkulacji ceny
zawartej w Formularzu ofertowym. Brak wyceny wszystkich pozycji asortymentu spowoduje
odrzucenie oferty.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
5. W przypadku gdy w dokumencie odnoszącym się do opisu przedmiotu zamówienia pojawią
się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnegoprocesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego dostawcę,
należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, że Zamawiający nie może
opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i w takich
okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań
równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania
równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach, a
ich kryteria w celu oceny równoważności wskazane są w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm,
ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne opisywanym. Należy rozumieć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub
równoważny".
Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do
przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ - zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy
PZP, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów
technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie
parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych, które zostały określone w
opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem
lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie
jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla
Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim
systemom, urządzeniom, wyrobom, parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na
prawidłową współpracę z innymi systemami i/lub urządzeniami i/lub wyrobami w sposób
założony przez Zamawiającego oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od
założonych w niniejszym załączniku. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na
Wykonawcy.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełniawymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu zaoferowanych
produktów wraz z wykazaniem cech równoważności w stosunku do wymagań opisanych
przez Zamawiającego.
PODSTAWY
WYKLUCZENIA
Z
ZAMÓWIENIA
ORAZ
WARUNKI
UDZIAŁU
W ZAMÓWIENIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)1
2. Warunki udziału w zamówieniu:
W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia następujące warunki:
a) posiada aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na obrót, instalację
i obsługę izotopowych czujek dymu wydane na podstawie art. 4 ustawy z dnia 29
listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 1173 ze zm.) i przedłoży je wraz
z ofertą,
b) posiada kwalifikacje do wykonywania prac serwisowych i konserwacyjnych, urządzeń
firmy SIEMENS Cerberus FC 724, ABT-Venas, iSWAY , Mercor, POLON ALFA Bydgoszcz z
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.centralami pożarowymi TELSAP będących przedmiotem zamówienia i potwierdzi to
składając oświadczenie w treści Formularza ofertowego
c) posiada świadectwo kwalifikacyjne w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i
elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV (eksploatacyjne E) wraz z pomiarami
wynikające z rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy, Polityki Społecznej w sprawie
szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się
eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2013r., Nr 89, poz. 828 z póź. zm.) i
przedłoży je wraz z ofertą,
d) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i potwierdzi to składając
oświadczenie w treści Formularza ofertowego
VI. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w zamówieniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą:
1. Formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do Konkursu ofert
2. Aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Aktualne
zezwolenie
Państwowej
Agencji
Atomistyki
na
obrót,
instalację
i obsługę izotopowych czujek dymu,
4. Świadectwo kwalifikacyjne w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych
i elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV (eksploatacyjne E),
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy)
6. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z zamówienia wg Załącznika nr 4
do Konkursu ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców).
VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW1. W niniejszym zamówieniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
2. Adres poczty elektronicznej, na jaki należy kierować korespondencję: przetargi@szpital-
lomza.pl
3. Wykonawca w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinien posługiwać się
numerem sprawy: ZT-SZP-226/02/5/2024.
4. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego zamówienia Zamawiający będzie zamieszczał na
swojej stronie internetowej https://www.szpital-lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-
wartosci-nizszej-niz-130-000-zl
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Konkursu ofert.
6. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na stronie internetowej
https://www.szpital-lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-000-
zl
7. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Konkursu ofert.
Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie internetowej https://www.szpital-
lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-000-zl
8. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty.
9. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki
rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
10. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą, wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub
złożone
dokumenty lub oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą
wątpliwości, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia lub
poprawienia lub do udzielania wyjaśnień, w określonym terminie. Formularz ofertowy nie
podlega uzupełnieniu.
11. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganych pełnomocnictw albo złożył
wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich złożenia, w
określonym terminie.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.Treść oferty powinna odpowiadać treści Konkursu ofert.
2.Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
3.Oferta musi zawierać cenę wraz z podatkiem VAT podaną cyfrowo i słownie.
4.Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6.Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystanie ze wzorów przygotowanych przez
Zamawiającego i stanowiących załączniki do Konkursu ofert. Wykonawca może
przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać
wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanych wzorach.
7.
Oferta oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VII Konkursu ofert mogą
być sporządzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza
przesłanie cyfrowego odwzorowania oferty oraz ww. dokumentów i oświadczeń,
sporządzonych w formie pisemnej (np. w formie skanu).
8.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9.Oferty są jawne i podlegają udostępnieniu po upływie terminu składania ofert, za
wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie
składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
10. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym numery stron oferty zawierających
informacje zastrzeżone przez Wykonawcę jako tajemnica przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby
informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były złożone w odrębnym
folderze oznaczonym ,,tajemnica przedsiębiorstwa" odrębnie od jawnej części oferty.
Zamawiający
zamieści
na
stronie
internetowej
https://www.szpital-
lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-000-zl
informacje
dotyczące firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz zaoferowanej
ceny.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1.
Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia podając w Formularzu ofertowym kwotę
cyfrowo i słownie. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
2.
Cena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem kalkulacji zawartej w treści Formularza
ofertowego.
3.
Wykazywane kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5
grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
4.
Wszystkie wartości pieniężne wyrażone w złotych podane są z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
5.
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych.
6.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem
umowy stanowiącymi Załączniki do Konkursu ofert.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się następującym
kryterium oceny ofert:
Kryterium
Waga
Max liczba punktów, jaką oferta może
uzyskać
CENA
100 %
100,00 pkt
Przyjmuje się, że 1%=1 punkt.
2.
W kryterium ,,CENA" liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
C = --------------------- ------------------------- ------------------------- --------------------------- x 100 x 100%
cena oferty badanej
gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium CENA
3. Punktacja przyznawana w kryterium oceny ofert będzie obliczona z dokładnością dwóch
miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w
kryterium oceny ofert określonym w ust. 2 powyżej. Oferta Wykonawcy może uzyskać
maksymalnie 100,00 pkt.
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH PRZED ZAWARCIEM UMOWY
1.
Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć z Zamawiającym umowę według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 3, w terminie i miejscu określonym przez Zamawiającego.
2.Umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta w formie pisemnej.
3.W celu zawarcia umowy, Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą,
przed podpisaniem umowy składa:
1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę w sprawie zamówienia publicznego podpisuje
pełnomocnik,
2) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy będą zobowiązani
przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożyć umowę
regulującą współpracę tych Wykonawców,
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
XV. WZÓR UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do Konkursu ofert.
XVII. INFORMACJE DODATKOWE
1.
Niniejszy Konkurs ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej
https://www.szpital-lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-
000-zl
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
3.
Z zastrzeżeniem ust. 2 , Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli:
1) do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty lub wszystkie złożone oferty
zostały odrzucone w związku z niezgodnością z treścią Konkursu ofert,
2) cena oferty z najniższą ceną lub cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia,4.
Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
- jest niezgodna z treścią Konkursu ofert,
- została złożona po upływie terminu składania ofert,
5.
Z tytułu unieważnienia Konkursu ofert Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w
stosunku do Zamawiającego.

Uwagi:
XVI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Kardynała
Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża,
2)
Inspektor ochrony danych osobowych w Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w Łomży: e-mail: iod@szpital-lomza.pl, telefon 86 47 33 606,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
na świadczenie usług konserwacji urządzeń i systemów ochrony przeciwpożarowej
dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
znak sprawy: ZT - SZP -226/02/5/2024
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP. przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy,
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8)
posiada Pani/Pan:
1.
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana
do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);
2.
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych3.
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust.
2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;
10)
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
Kontakt: Centrala: 86 47 33 900; Sekcja zamówień publicznych: 86 47 33 266,
e-mail: przetargi@szpital-lomza.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.