Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tryńcza
37-204 Tryńcza 127
37-204 Tryńcza
powiat: przeworski
16 642 12 21
inwestycje@tryncza.eu
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tryńcza
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 16 642 12 21
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby Gminy Tryńcza
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E, w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 266) do obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku Nr 4 do SWZ.
2. Kompleksowa dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266) oraz w wydanych do tej ustawy przepisach wykonawczych.
3. Prognozowany (szacunkowy) wolumen zużycia paliwa gazowego wynosi 732 007 kWh i jest oszacowany na podstawie dotychczasowego zużycia w okresie 12 miesięcy. Przekroczenie lub niewykorzystanie prognozowanego zużycia nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego poza rozliczeniem za faktycznie zużyte paliwo gazowe wg. cen określonych w ofercie Wykonawcy oraz rozliczeniem za usługi dystrybucji pobranego paliwa gazowego, wg. obowiązującej w danym okresie Taryfy Operatora do sieci którego Zamawiający jest przyłączony.
4. Obecnie sprzedaż paliwa gazowego realizowana jest w oparciu o umowę kompleksową dostarczania paliwa gazowego z PGNiG Obrót Detaliczny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa obowiązującą do dnia 31.05.2024 r.
5. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla wszystkich punktów poboru gazu jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Ul. Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia w imieniu Zamawiającego, na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa, procedury zmiany sprzedawcy paliwa gazowego u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
7. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny.
8. Zamawiający jest zwolniony od akcyzy na wyroby gazowe zgodnie z art. 31b ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1542 z poź. zm.).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym m.in. wykaz punktów poboru wraz z grupami taryfowymi, mocami umownymi i planowanymi ilościami poboru paliwa gazowego określa Załącznik nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy oraz Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie o przeznaczeniu paliwa gazowego.

CPV: 09123000-7, 65200000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00296164, UIB.271.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d821f085-fe22-11ee-885b-8267c0608453
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl . Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@tryncza.eu , z zastrzeżeniem że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia. 2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, wskazane w rozdziale 10 pkt 8 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik) lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisany został w rozdziale 14 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 7. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia, oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia oraz posiadania przez użytkownika uprawnienia do komunikacji. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 11. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych zostały opisane w rozdziale 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tryńcza, 37-204 Tryńcza 127;
o w sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych należy kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych drogą e-mail na adres: iod@tryncza.eu
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby Gminy Tryńcza", prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz zawarcia umowy;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z poź. zm.);
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, na czas przewidziany przepisami prawa;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-30 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UIB.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E, w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 266) do obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku Nr 4 do SWZ.
2. Kompleksowa dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266) oraz w wydanych do tej ustawy przepisach wykonawczych.
3. Prognozowany (szacunkowy) wolumen zużycia paliwa gazowego wynosi 732 007 kWh i jest oszacowany na podstawie dotychczasowego zużycia w okresie 12 miesięcy. Przekroczenie lub niewykorzystanie prognozowanego zużycia nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego poza rozliczeniem za faktycznie zużyte paliwo gazowe wg. cen określonych w ofercie Wykonawcy oraz rozliczeniem za usługi dystrybucji pobranego paliwa gazowego, wg. obowiązującej w danym okresie Taryfy Operatora do sieci którego Zamawiający jest przyłączony.
4. Obecnie sprzedaż paliwa gazowego realizowana jest w oparciu o umowę kompleksową dostarczania paliwa gazowego z PGNiG Obrót Detaliczny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa obowiązującą do dnia 31.05.2024 r.
5. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla wszystkich punktów poboru gazu jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. ul. Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia w imieniu Zamawiającego, na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa, procedury zmiany sprzedawcy paliwa gazowego u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
7. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny.
8. Zamawiający jest zwolniony od akcyzy na wyroby gazowe zgodnie z art. 31b ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1542 z poź. zm.).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym m.in. wykaz punktów poboru wraz z grupami taryfowymi, mocami umownymi i planowanymi ilościami poboru paliwa gazowego określa Załącznik nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy oraz Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie o przeznaczeniu paliwa gazowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej określonego kryterium i przypisanego mu znaczenia (wagi).
2. Dla dokonania oceny ofert waga w kryterium oceny określona w procentach zostanie przeliczona na punkty, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Ocenie podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Kryteria oceny ofert:
C - Cena ofertowa (brutto) - waga kryterium 100 % = 100 pkt
Punkty za kryterium ,,Cena - C" zostaną obliczone według wzoru:
C = CN/ COB x 100
Gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
4. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród ofert które nie podlegają odrzuceniu.
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada:
a) obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 - Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2024, poz. 266),
b) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliw gazowych wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 - Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2024, poz. 266) - dotyczy Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej albo stosowną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajdują się miejsca odbioru paliwa gazowego - dotyczy Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków,
4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.1. koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 - Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2024, poz. 266),
1.2. koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliw gazowych wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 - Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2024, poz. 266) - dotyczy Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej albo stosowną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajdują się miejsca odbioru paliwa gazowego - dotyczy Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) - podpisany kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym;
2. Oświadczenie/a wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale 8 pkt 1.1. SWZ - podpisane kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym;
3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy -- dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - podpisane kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym,
4. Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa - (jeżeli dotyczy) - podpisane kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (w trybie art. 225 ust. 1 ustawy Pzp), zawierającą:
5.1. określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT);
5.2. jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej należy:
a) wskazać nazwy (rodzaj) towaru / usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego;
b) wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
c) wskazać stawkę/stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
- (jeżeli dotyczy) - podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA! W przypadku niezałączenia przez Wykonawcę do oferty ww. Informacji uznaje się, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiając obowiązku podatkowego w podatku VAT.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdziale 8 pkt 1.1. SWZ potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą każdy z wykonawców.
4. W odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust 2 pkt 2, jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. Spółka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu oferty składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej określonego kryterium i przypisanego mu znaczenia (wagi).
2. Dla dokonania oceny ofert waga w kryterium oceny określona w procentach zostanie przeliczona na punkty, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Ocenie podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Kryteria oceny ofert:
C - Cena ofertowa (brutto) - waga kryterium 100 % = 100 pkt
Punkty za kryterium ,,Cena - C" zostaną obliczone według wzoru:
C = CN/ COB x 100
Gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
4. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród ofert które nie podlegają odrzuceniu.
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-29

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.