dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
mazowieckie (Żyrardów)
małopolskie (Tarnów)
małopolskie (Tarnów)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kolno Kolno 33 11-311 Kolno powiat: olsztyński 89 716 32 67; 89 716 32 26; 89 716 32 13; 89 716 39 13; fax. 89 716 32 26 budownictwo@kolno-gmina.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Kolno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 89 716 32 67; 89 716 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty w trybie rozeznania cenowego NA NADZÓR INWESTORSKI zwracamy się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej dojazdowej i obsługującej osiedle mieszkaniowe w miejscowości Kolno wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej". 2. Przedmiot zamówienia: W ramach realizacji swych obowiązków Nadzór Inwestorski będzie świadczył usługę Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla inwestycji pn. ,,Przebudowa drogi gminnej dojazdowej i obsługującej osiedle mieszkaniowe w miejscowości Kolno wraz z przebudową infrastruktury towarzyszącej". Ogólna charakterystyka projektowanych robót: o Budowa nawierzchni jezdni z kostki betonowej z obramowaniem z krawężników betonowych, o Przebudowa istniejących zjazdów, o Budowa chodnika i miejsc postojowych, Parametry projektowanych elementów: o Droga jednojezdniowa, dwukierunkowa, długość projektowanej drogi około 0,686 km, o Szerokość chodników 1,50-1,80 m o Przekrój poprzeczny jezdni dwuspadowy ze spadkiem 2%, o Zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm, o Powierzchnia dróg około 2549,0 m 2 , o Powierzchnia miejsc postojowych około 555,0 m 2 , o Powierzchnia chodników około 534 m 2 ,Gmina Kolno Kolno 33 11-311 Kolno Składanie ofert: Szacowanie wartości zamówienia (kwoty netto, vat i brutto) prosimy o przesłanie na adres budownictwo@kolno-gmina.pl w terminie do 26.04.2024 r. do godz. 15:00 . W tytule wiadomości prosimy o wpisanie: Szacowanie wartości zamówienia - nadzór inwestorski dla przebudowy drogi osiedlowej w Kolnie. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji kontraktu na roboty budowlane 12 miesięcy. Wymagania: RODZAJ ZAMÓWIENIA ORAZ CHARAKTER PRAWNY 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie rozeznania cenowego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000,00 zł netto. 2. Niniejsze zaproszenie do złożenia oferty, prowadzone w trybie rozeznania cenowego, dokonywane jest w celu ustalenia ceny rynkowej i nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy na określonych warunkach oraz nie wywołuje żadnych innych skutków formalno- prawnych. Niniejsza procedura nie rodzi roszczenia o zawarcie umowy. Jednakże złożenie oferty przez Wykonawcę może doprowadzić do zwarcia umowy na usługę z Zamawiającym. W załączeniu do prośby o szacowanie wartości zamówienia dołączono kompletną dokumentację projektową ww. inwestycji. Prosimy o dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego w oparciu o ww. dokumentację. 3. Podstawowe obowiązki nadzoru inwestorskiego: Nadzór obejmuje: 1. Świadczenie usługi Inspektorów Nadzoru inwestorskiego zgodnie z regulacjami dotyczącymi procesu budowlanego i zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę, w tym zapewnienie w razie potrzeby wymaganej obecności na budowie stosownych do rodzaju prowadzonych prac inspektorów Nadzoru Inwestorskiego; 2. Przekazania terenu budowy wraz z Zamawiającym; 3. Kontrola wykonywania robót budowlanych w tym przeprowadzanie odbiorów częściowych, robót zanikających, udział w próbach, rozruchach itp., sprawdzania poprawności wykonania, działania, sprawdzanie zgodności realizacji z warunkami kontraktowymi wiążącymi Generalnego Wykonawcę, zaaprobowaną dokumentacją projektową, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; 4. Kontrola przestrzegania przez Generalnego Wykonawcę stosowania wszystkich uzgodnień i wymagań wynikających z zapisów umowy, przepisów prawa i bieżących ustaleń; 5. Akceptowanie materiałów i rozwiązań proponowanych przez Generalnego Wykonawcę pod kątem zgodności z dokumentami przetargowymi na wykonawcę robót; 6. Kontrola przestrzegania przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych przepisów bhp i p.poż, oraz odpowiedniej organizacji robót budowlanych; 7. Przeprowadzenie wraz z Zamawiającym odbioru ostatecznego (końcowego) inwestycji; 8. Sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji powstającej w trakcie realizacji robót oraz dokumentacji powykonawczej pod kątem ich zgodności z projektem budowlanym i pozostałymi dokumentami kontraktowymi, przepisami prawa (w tym prawa zamówień publicznych) i zasadami wiedzy technicznej, normami, możliwością uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane) oraz planowanym przeznaczeniem obiektu zapewniającym jego ekonomiczne, funkcjonalne i bezusterkowe użytkowanie; 9. Powiadamianie Zamawiającego, i Generalnego Wykonawcy o zgłoszonych nieprawidłowościach i uwagach oraz nadzór nad niezwłocznym uwzględnieniem uwag; 10. Kontrola przestrzegania harmonogramu ramowego realizacji inwestycji. Nadzór nad aktualizacjami harmonogramu rzeczowo-finansowego; 11. Przeprowadzanie w czasie realizacji zadania narad koordynacyjnych i innych spotkań z udziałem (w zależności od potrzeb) przedstawicieli Zamawiającego, Generalnego Wykonawcy, Inspektorów Nadzoru (stosownych do rodzaju prowadzonych prac), projektanta (jeżeli zachodzi taka potrzeba - w tym także projektantów branżowych), a także innych podmiotów jeśli zajdzie taka konieczność oraz sporządzanie ze spotkania protokołu w formie pisemnej;Gmina Kolno Kolno 33 11-311 Kolno 12. Weryfikacja poprawności przygotowania faktur przez Generalnego Wykonawcę (pod kątem merytorycznym i formalnym) wraz z dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego (w tym sprawdzanie poprawności i kompletności załączanych oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców); 13. Doradzanie Zamawiającemu w zakresie wszelkich roszczeń i sporów z Generalnym Wykonawcą, w tym także w razie zajścia przesłanek do odpowiedzialności solidarnej; 14. Reprezentowanie Zamawiającego, na jego wniosek, przed stronami trzecimi w związku z realizacją Inwestycji lub uczestnictwo wraz z Zamawiającym w takich spotkaniach; 15. Występowanie w imieniu Zamawiającego, na jego wniosek, przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną Inwestycją; 16. Obowiązek stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie zejścia Generalnego Wykonawcy z placu budowy lub w innym wypadku, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczenia umowy z Generalnym Wykonawcą. Przygotowanie stosownych dokumentów niezbędnych dla rozliczenia Generalnego Wykonawcy z uwzględnieniem zasadnych roszczeń stron trzecich (w tym podwykonawców i dalszych podwykonawców). W szczególności w takim wypadku Nadzór Inwestorski: a) odbierze od Generalnego Wykonawcy plac budowy i dokona pełnej inwentaryzacji robót, wraz z przygotowaniem stosownej ekspertyzy, co do prawidłowości wykonanych robót budowlanych, b) przygotuje plan zabezpieczenia placu budowy oraz przeprowadzi jego zabezpieczenie, przygotuje wszystkie dokumenty niezbędne do ubezpieczenia budowy, dokona rozliczenia wykonanych robót, w szczególności oszacowania wartości już wykonanych oraz oceny ich wadliwości, c) opracowanie dokumentacji koniecznej do udzielenia zamówienia na dokończenie Inwestycji przez Zamawiającego zgodnie z warunkami ustawy Prawo Zamówień Publicznych; |
© eurobudowa.pl 2004-2024