mazowieckie (Płock)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
mazowieckie (Żyrardów)
małopolskie (Tarnów)
małopolskie (Tarnów)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2024-04-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Okręgowy w Przemyślu ul. Konarskiego 6 37-700 Przemyśl powiat: Przemyśl Tel. (16) 676 13 00, tel. 570-814-052, tel. 16 676 13 56 bartlomiej.jary@przemysl.so.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Przemyśl |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. (16) 676 13 00, |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach: - Sądu Okręgowego w Przemyślu, Ul. Konarskiego 6 - Sądu Rejonowego w Lubaczowie, Ul. Mickiewicza 24 - Sądu Rejonowego w Przeworsku, Ul. Lwowska 9 i Ul. Stepkiewicza 2 oraz w pomieszczeniach ZWKW w Sieniawie, Ul. Rynek 1 ROZDZIAŁ II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie: 01.05.2024 r. - 10.06.2024 r. - usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w obiektach: ? Sądu Okręgowego w Przemyślu, Ul. Konarskiego 6 ? Sądu Rejonowego w Lubaczowie, Ul. Mickiewicza 24 ? Sądu Rejonowego w Przeworsku, Ul. Lwowska 9 i Ul. Stepkiewicza 2 oraz w pomieszczeniach ZWKW w Sieniawie, Ul. Rynek 1 z wykorzystaniem własnych (należących do Wykonawcy) środków czystości, urządzeń i sprzętu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części odpowiadające jednostkom organizacyjnym, na rzecz których usługi będą świadczone, tj.: Część I - obejmuje zamówienie dotyczące obiektu stanowiącego siedzibę Sądu Okręgowego w Przemyślu. Przez obiekt należy rozumieć budynek zlokalizowany przy ul. Konarskiego 6, o czterech kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej - o łącznej powierzchni prawie 4,5 tys. m2 Część II - obejmuje zamówienie dotyczące obiektów, w których zlokalizowana jest siedziba Sądu Rejonowego w Lubaczowie. Składają się na nią dwa budynki przy ul. Mickiewicza 24, o dwóch kondygnacjach - o łącznej powierzchni ponad 1,3 tys. m2 . Część III - obejmuje zamówienie dotyczące obiektów składających się na siedzibę Sądu Rejonowego w Przeworsku oraz Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sieniawie. Do Sądu należą dwa budynki w Przeworsku: ? przy Ul. Lwowskiej 9, o trzech kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej - o łącznej powierzchni prawie 1,5 tys. m2 . ? przy Ul. Stepkiewicza 2, o dwóch kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej - o łącznej powierzchni prawie 400 m2 . Sąd użytkuje również na potrzeby ZWKW w Sieniawie - lokal przy Ul. Rynek 1 o powierzchni prawie 150 m2 Szczegółowy opis zamówienia - zawarty jest w załącznikach. 4. Wymagania dotyczące środków czystości: 1) Środki czyszczące, dezynfekujące i inne preparaty chemiczne niezbędne do wykonania usługi, w tym konserwujące, zapewnia Wykonawca. 2) Stosowane przez Wykonawcę środki muszą być oznaczone znakiem CE, posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w Polsce, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i środowiska. 3) Wszystkie stosowane przez Wykonawcę środki muszą posiadać odpowiednie parametry i muszą być dostosowane do powierzchni, na którą są nakładane i którą powierzchnię konserwują. 4) Stosowane środki czystości powinny się cechować: a) łatwością wypłukiwania pozostałości preparatu z mytej powierzchni, przy równoczesnych właściwościach antypoślizgowych; b) wysoką skutecznością działania (zdolność szybkiego usuwania brudu) przy niskim stężeniu użytkowym); c) brakiem ujemnego wpływu na myte powierzchnie; d) brakiem ujemnego wpływu na środowisko naturalne; e) brakiem ujemnego wpływu na zdrowie ludzi. 5. Wykonawca przed rozpoczęciem świadczenia usługi dostarczy zamawiającemu listę wszystkich środków czystości i ich karty charakterystyki (zawierające co najmniej właściwości produktu, skład, zastosowanie, sposób użycia, zasady bhp, dozowanie, zużycie, nazwę producenta), które będzie wykorzystywał przy wykonywaniu usługi. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, Zamawiający żąda również przedstawienia wraz z ofertą kopii certyfikatu ISO potwierdzającego posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością w zakresie usług utrzymania czystości lub innego dokumentu potwierdzającego wdrożenie w przedsiębiorstwie wykonawcy równoważnych do ISO standardów jakościowych. Brak dokumentu będzie skutkował odrzuceniem oferty. 7. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu: o pisemną, imienną listę osób wykonujących usługę wraz z wyznaczoną przez Wykonawcę osobą pełniącą nadzór i kontrolę nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Imienna lista powinna wskazywać rolę dla każdej osoby, a mianowicie: ? osoby wykonujące czynności sprzątania z imiennym przypisaniem ich do jednego z rejonów obiektu Sądu; ? osobę pełniącą nadzór i kontrolę nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz numer telefonu komórkowego, pod którym będzie dostępna dla Zamawiającego, co umożliwi bezpośrednie przekazywanie uwag dotyczących nieprawidłowego wykonywania usługi; o oświadczenie Wykonawcy, że osoby wyszczególnione na imiennej liście osób wykonujących usługę oraz osoba wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia nadzoru i kontroli nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia: posiadają odpowiednie, aktualne badania lekarskie, posiadają aktualne szkolenia z zakresu BHP oraz posiadają co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) w wykonywaniu usług sprzątania. 8. Szczegółowe warunki świadczenia usług określa wzór umowy. CPV: 90910000-9, 90911200-8, 90919200-4, 90911300-9 Dokument nr: F.262.8.2024 Składanie ofert: 2. Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć w terminie - do dnia 25.04.2024 roku do godz. 1100 3. Dopuszcza się złożenie oferty: - osobiście w siedzibie Sądu Okręgowego w Przemyślu, biuro podawcze pok. nr 52 na parterze budynku, - e-mail: bartlomiej.jary@przemysl.so.gov.pl Wymagania: (Zamówienie o wartości do 130 000 zł netto) na: Godziny urzędowania: Poniedziałek - Piątek 7 30 - 15 30 2. Tryb postępowania: Postępowanie prowadzone jest w trybie regulaminowym, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza wartości, o której mowa w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych. 3. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących zaproszenia 1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia. 2) Zamawiający będzie udzielał wyjaśnień niezwłocznie, przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia wpłynie do Zamawiającego nie później niż 2 (dwa) dni przed wyznaczonym terminem składania ofert. Po tym terminie Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. Wszelkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści Zaproszenia powinny być wnoszone w formie maila: bartlomiej.jary@przemysl.so.gov.pl. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na wszystkie części niniejszego zamówienia (I - III). 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na pełny etat osób wykonujących bezpośrednio w obiektach Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia. Dla realizacji czynności objętych zamówieniem - Wykonawca przejmie od dotychczasowego pracodawcy, na podstawie Art.231 Kodeksu Pracy dwóch (2) wskazanych pracowników - w przypadku części nr I zamówienia. ROZDZIAŁ III WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do Zaproszenia. 2. Projekt umowy - parafowana przez Wykonawcę każda strona, - załącznik nr 2 do Zaproszenia. 3. Wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do prawnego obrotu w zakresie objętym zamówieniem. 4. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości minimum 500 000,00 PLN oraz przedłożeniu Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony. Dodatkowe oświadczenia lub dokumenty: 1. Pełnomocnictwo potwierdzające do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałami przez Wykonawcę. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa - do ich złożenia w wyznaczonym terminie. ROZDZIAŁ V TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 10 dni. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ROZDZIAŁ VI SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia, i zawierać cenę ofertową wykonania zamówienia, z uwzględnieniem warunków wykonania przedmiotu zamówienia, określonych we wzorze umowy, przedstawionym w załączniku nr 2 do nin. zaproszenia. 2. Wykonawca przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z opisem określonym w Zaproszeniu. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Treść oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia. 5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który złoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone. 6. Osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na: wszystkich stronach oferty, załącznikach, oraz w miejscach, w których wykonawca naniósł zmiany. 7. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem ZMIANA/WYCOFANIE. ROZDZIAŁ VII TERMIN I MIEJSCE SKLADANIA OFERT 1. Oferta musi być przygotowana zgodnie z treścią wzoru Formularza oferty załącznik nr 1 do zaproszenia ROZDZIAŁ VIII OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY Oferta musi zawierać ryczałtową cenę brutto całego zamówienia. ROZDZIAŁ IX KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie ceną brutto zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. 3. W przypadku, gdy wartość oferty najkorzystniejszej przekroczy wysokość środków, którymi Zamawiający dysponuje na sfinansowanie zamówienia, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do unieważnienia postępowania lub rozpoczęcia negocjacji z Wykonawcą dotyczących ceny oferty i/lub zakresu zamówienia. ROZDZIAŁ X FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni warunki określone przez Zamawiającego oraz będzie najkorzystniejsza cenowo (najniższa oferta brutto). 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. ROZDZIAŁ XI ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY - WZÓR UMOWY Wzór umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. ROZDZIAŁ XIII ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO: 1. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części na każdym etapie, bez podawania przyczyny. 2. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty. 3. Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania. 4. Zmiany terminów wyznaczonych przez Zamawiającego. Kontakt: ROZDZIAŁ IV SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIE Z ZAMAWIAJĄCYM Bartłomiej Jary - Inspektor ds. inwestycji i remontów S.O. w Przemyślu - tel. 570-814-052 Przemysław Kisała - Kierownik Sekcji Informatycznej S.O. w Przemyślu - tel. 16 676 13 56 w godzinach 8:00 do 14:00, e-mail: bartlomiej.jary@przemysl.so.gov.pl , informatycy@przemysl.so.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024