Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Przemyślu
ul. Konarskiego 6
37-700 Przemyśl
powiat: Przemyśl
Tel. (16) 676 13 00, tel. 570-814-052, tel. 16 676 13 56
bartlomiej.jary@przemysl.so.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przemyśl
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (16) 676 13 00,
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach:
- Sądu Okręgowego w Przemyślu, Ul. Konarskiego 6
- Sądu Rejonowego w Lubaczowie, Ul. Mickiewicza 24
- Sądu Rejonowego w Przeworsku, Ul. Lwowska 9 i Ul. Stepkiewicza 2
oraz w pomieszczeniach ZWKW w Sieniawie, Ul. Rynek 1
ROZDZIAŁ II
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie: 01.05.2024 r. - 10.06.2024 r. - usług
polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w
obiektach:
? Sądu Okręgowego w Przemyślu, Ul. Konarskiego 6
? Sądu Rejonowego w Lubaczowie, Ul. Mickiewicza 24
? Sądu Rejonowego w Przeworsku, Ul. Lwowska 9 i Ul. Stepkiewicza 2
oraz w pomieszczeniach ZWKW w Sieniawie, Ul. Rynek 1
z wykorzystaniem własnych (należących do Wykonawcy) środków czystości, urządzeń i sprzętu.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części odpowiadające jednostkom organizacyjnym, na
rzecz których usługi będą świadczone, tj.:
Część I - obejmuje zamówienie dotyczące obiektu stanowiącego siedzibę Sądu Okręgowego w
Przemyślu. Przez obiekt należy rozumieć budynek zlokalizowany przy
ul. Konarskiego 6, o czterech kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej - o
łącznej powierzchni prawie 4,5 tys. m2
Część II - obejmuje zamówienie dotyczące obiektów, w których zlokalizowana jest siedziba Sądu
Rejonowego w Lubaczowie. Składają się na nią dwa budynki przy
ul. Mickiewicza 24, o dwóch kondygnacjach - o łącznej powierzchni ponad 1,3 tys. m2
.
Część III - obejmuje zamówienie dotyczące obiektów składających się na siedzibę Sądu
Rejonowego w Przeworsku oraz Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych
w Sieniawie. Do Sądu należą dwa budynki w Przeworsku:
? przy Ul. Lwowskiej 9, o trzech kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej - o
łącznej powierzchni prawie 1,5 tys. m2
.
? przy Ul. Stepkiewicza 2, o dwóch kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej -
o łącznej powierzchni prawie 400 m2
.
Sąd użytkuje również na potrzeby ZWKW w Sieniawie - lokal przy Ul. Rynek 1
o powierzchni prawie 150 m2
Szczegółowy opis zamówienia - zawarty jest w załącznikach.
4. Wymagania dotyczące środków czystości:
1) Środki czyszczące, dezynfekujące i inne preparaty chemiczne niezbędne do wykonania usługi, w
tym konserwujące, zapewnia Wykonawca.
2) Stosowane przez Wykonawcę środki muszą być oznaczone znakiem CE, posiadać odpowiednie
atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w Polsce, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, w tym w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i środowiska.
3) Wszystkie stosowane przez Wykonawcę środki muszą posiadać odpowiednie parametry i muszą
być dostosowane do powierzchni, na którą są nakładane i którą powierzchnię konserwują.
4) Stosowane środki czystości powinny się cechować:
a) łatwością wypłukiwania pozostałości preparatu z mytej powierzchni, przy równoczesnych
właściwościach antypoślizgowych;
b) wysoką skutecznością działania (zdolność szybkiego usuwania brudu) przy niskim stężeniu
użytkowym);
c) brakiem ujemnego wpływu na myte powierzchnie;
d) brakiem ujemnego wpływu na środowisko naturalne;
e) brakiem ujemnego wpływu na zdrowie ludzi.
5. Wykonawca przed rozpoczęciem świadczenia usługi dostarczy zamawiającemu listę wszystkich
środków czystości i ich karty charakterystyki (zawierające co najmniej właściwości produktu, skład,
zastosowanie, sposób użycia, zasady bhp, dozowanie, zużycie, nazwę producenta), które będzie
wykorzystywał przy wykonywaniu usługi.
6. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego w niniejszej SWZ, Zamawiający żąda również przedstawienia wraz z ofertą kopii
certyfikatu ISO potwierdzającego posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością w zakresie
usług utrzymania czystości lub innego dokumentu potwierdzającego wdrożenie w przedsiębiorstwie
wykonawcy równoważnych do ISO standardów jakościowych. Brak dokumentu będzie skutkował
odrzuceniem oferty.
7. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu:
o pisemną, imienną listę osób wykonujących usługę wraz z wyznaczoną przez Wykonawcę osobą
pełniącą nadzór i kontrolę nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Imienna lista powinna
wskazywać rolę dla każdej osoby, a mianowicie:
? osoby wykonujące czynności sprzątania z imiennym przypisaniem ich do jednego z rejonów
obiektu Sądu;
? osobę pełniącą nadzór i kontrolę nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz numer
telefonu komórkowego, pod którym będzie dostępna dla Zamawiającego, co umożliwi
bezpośrednie przekazywanie uwag dotyczących nieprawidłowego wykonywania usługi;
o oświadczenie Wykonawcy, że osoby wyszczególnione na imiennej liście osób wykonujących
usługę oraz osoba wyznaczona przez Wykonawcę do pełnienia nadzoru i kontroli nad
wykonywaniem przedmiotu zamówienia: posiadają odpowiednie, aktualne badania lekarskie,
posiadają aktualne szkolenia z zakresu BHP oraz posiadają co najmniej 6 - miesięczne
doświadczenie (staż pracy) w wykonywaniu usług sprzątania.
8. Szczegółowe warunki świadczenia usług określa wzór umowy.

CPV: 90910000-9, 90911200-8, 90919200-4, 90911300-9

Dokument nr: F.262.8.2024

Składanie ofert:
2. Ofertę zawierającą wymagane informacje należy złożyć w terminie - do dnia 25.04.2024 roku do
godz. 1100
3. Dopuszcza się złożenie oferty:
- osobiście w siedzibie Sądu Okręgowego w Przemyślu, biuro podawcze pok. nr 52 na parterze
budynku,
- e-mail: bartlomiej.jary@przemysl.so.gov.pl

Wymagania:
(Zamówienie o wartości do 130 000 zł netto)
na:
Godziny urzędowania:
Poniedziałek - Piątek 7
30
- 15
30
2. Tryb postępowania:
Postępowanie prowadzone jest w trybie regulaminowym, ponieważ wartość zamówienia nie
przekracza wartości, o której mowa w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo
zamówień publicznych.
3. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących zaproszenia
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia.
2) Zamawiający będzie udzielał wyjaśnień niezwłocznie, przed upływem terminu składania
ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia wpłynie do
Zamawiającego nie później niż 2 (dwa) dni przed wyznaczonym terminem składania ofert. Po
tym terminie Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez
rozpoznania. Wszelkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści Zaproszenia powinny być
wnoszone w formie maila: bartlomiej.jary@przemysl.so.gov.pl. Zawsze dopuszczalna jest
forma pisemna.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć
ofertę na wszystkie części niniejszego zamówienia (I - III).
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę na pełny etat osób wykonujących bezpośrednio w obiektach Zamawiającego czynności
związane z realizacją zamówienia. Dla realizacji czynności objętych zamówieniem - Wykonawca
przejmie od dotychczasowego pracodawcy, na podstawie Art.231 Kodeksu Pracy dwóch (2)
wskazanych pracowników - w przypadku części nr I zamówienia.
ROZDZIAŁ III
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do Zaproszenia.
2. Projekt umowy - parafowana przez Wykonawcę każda strona, - załącznik nr 2 do Zaproszenia.
3. Wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do
prawnego obrotu w zakresie objętym zamówieniem.
4. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia, w wysokości minimum 500 000,00 PLN oraz przedłożeniu Zamawiającemu najpóźniej
w dniu zawarcia umowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii polisy, a w przypadku
jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony.
Dodatkowe oświadczenia lub dokumenty:
1. Pełnomocnictwo potwierdzające do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa
pełnomocnik Wykonawcy.
2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za
zgodność z oryginałami przez Wykonawcę. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia
dokumentów zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili
ich składania.
3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub
będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej
prawdziwości w inny sposób.
4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych
oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane
przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe
pełnomocnictwa - do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
ROZDZIAŁ V
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 10 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ VI
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do
Zaproszenia, i zawierać cenę ofertową wykonania zamówienia, z uwzględnieniem warunków
wykonania przedmiotu zamówienia, określonych we wzorze umowy, przedstawionym w załączniku
nr 2 do nin. zaproszenia.
2. Wykonawca przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z opisem określonym w Zaproszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia.
5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który złoży więcej niż jedną
ofertę, zostaną odrzucone.
6. Osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub
posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na: wszystkich stronach oferty, załącznikach, oraz
w miejscach, w których wykonawca naniósł zmiany.
7. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone
pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela
wykonawcy.
8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem, że
Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie przed upływem terminu do składania ofert.
Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem
ZMIANA/WYCOFANIE.
ROZDZIAŁ VII
TERMIN I MIEJSCE SKLADANIA OFERT
1. Oferta musi być przygotowana zgodnie z treścią wzoru Formularza oferty załącznik nr 1 do
zaproszenia
ROZDZIAŁ VIII
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
Oferta musi zawierać ryczałtową cenę brutto całego zamówienia.
ROZDZIAŁ IX
KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie ceną brutto zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy
złożyli najkorzystniejsze oferty.
3. W przypadku, gdy wartość oferty najkorzystniejszej przekroczy wysokość środków, którymi
Zamawiający dysponuje na sfinansowanie zamówienia, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo
do unieważnienia postępowania lub rozpoczęcia negocjacji z Wykonawcą dotyczących ceny oferty
i/lub zakresu zamówienia.
ROZDZIAŁ X
FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU
ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni warunki określone przez
Zamawiającego oraz będzie najkorzystniejsza cenowo (najniższa oferta brutto).
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę którego
ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
ROZDZIAŁ XI
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY - WZÓR UMOWY
Wzór umowy zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
ROZDZIAŁ XIII
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:
1. Odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części na każdym etapie, bez podawania
przyczyny.
2. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
4. Zmiany terminów wyznaczonych przez Zamawiającego.

Kontakt:
ROZDZIAŁ IV
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIE Z ZAMAWIAJĄCYM
Bartłomiej Jary - Inspektor ds. inwestycji i remontów S.O. w Przemyślu - tel. 570-814-052
Przemysław Kisała - Kierownik Sekcji Informatycznej S.O. w Przemyślu - tel. 16 676 13 56
w godzinach 8:00 do 14:00,
e-mail: bartlomiej.jary@przemysl.so.gov.pl , informatycy@przemysl.so.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.