Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dźwigów kuchennych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dźwigów kuchennych

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o.o
ul. Dietla 5
34-700 Rabka-Zdrój
powiat: nowotarski
tel. 18 2676300 w. 109
sekretariat@scru.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Rabka-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 18 2676300 w. 1
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe (dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych) na:
Remont dźwigów kuchennych, w Pawilonie głównym i Pawilonie nr II SCRU Sp z o. o w Rabce-Zdroju Ul. Dietla 5
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dźwigów kuchennych, w Pawilonie głównym i Pawilonie nr II SCRU Sp z o. o w Rabce-Zdroju Ul. Dietla 5, zgodnie ze szczegółowym opisem w załączniku nr 2 do zapytania.

CPV: 50531400-0

Dokument nr: DT-3-NS/4/1-2024

Składanie ofert:
4. Forma i miejsce złożenia oferty. Ofertę należy złożyć:
drogą e-mailową na adres: sekretariat@scru.pl.
Termin złożenia oferty: 25.04.2024 r. do godz. 10.00.
Oferta winna być opatrzona hasłem, które wykonawca przesyła drugim e-mailem po godz. terminu składania ofert tj. nie wcześniej niż o godz. 10:00 w dniu 25.04.2024 r. jednak nie później niż do godz. 10:30.
Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
2. Prace należy wykonać do 80 dni od daty zawarcia umowy - PARAMETR PUNKTOWANY.

Wymagania:
Podstawa prawna: zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych, ustawy tej nie stosuje się w przypadku zamówień, których wartość wyrażona w złotych nie przekracza równowartości kwoty 130 000 złotych
3. Wymagania:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 r., poz. 835) tj.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Oświadczenie w powyższym zakresie zawiera Formularz oferty - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Do oferty tj. wraz z załącznikiem nr 1 - Formularz oferty należy złożyć:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu.
3. Pełnomocnictwo - jeśli oferta została podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy.
6. Sposób obliczenia ceny oferty:
1. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia na podstawie własnego Formularza oferty. Oferta winna obejmować całość przedmiotu zamówienia w rozliczeniu ryczałtowym. Opis zgodny z pkt 1 będzie załącznikiem do umowy.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena - 90 %
w kryterium ,,cena" - punktacja jest obliczana ze wzoru:
cena najtańszej oferty
_ x 100 x 100 %
cena danej oferty
przy czym ceną oferty jest kwota podana w punkcie 1 formularza ofertowego.
Termin realizacji - 10 %
w kryterium ,,termin realizacji" - punktacja jest obliczana:
- do 80 dni od daty zawarcia umowy - 0 pkt
- do 70 dni od daty zawarcia umowy - 5 pkt
- do 60 dni od daty zawarcia umowy - 10 pkt
Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww. kryterium podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj.
- jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,
- jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią) ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1,
chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
9. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa.

Uwagi:
11. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO a) Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych jest SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik;
- inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku jest Inspektor Danych Osobowych, kontakt: iodo@szpital.rybnik.pl;
dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków związanych z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy pzp. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lub zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z późn. zmianami), i/lub posłaniec (kurier) dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy pzp. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania zewnętrznemu podmiotowi dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub narzędzia/urządzenia komunikacji elektronicznej.
Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w sposób gwarantujący jego nienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1).
Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym. Ma Pani/Pan prawo do:
żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;
żądania od Administratora sprostowania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;
żądania od Administratora usunięcia danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby.
Zakres każdego z powyższych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z powyższych praw może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u Administratora. Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. - Jednocześnie Administrator przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane mogą zostać przekazane Administratorowi w związku z prowadzonym postępowaniem i które Administrator pośrednio pozyska od kontrahenta biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
10. Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
- zakres merytoryczny - Pan Marek Kroker - Starszy Inspektor w Dziale Technicznym tel. 18 2676300 w. 109, e-mail: techniczny@scru.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.