Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Areszt Śledczy w Warszawie-Służewcu
ul. Kłobucka 5
02-699 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 3545186, 22 1010202
cwk@platformazakupowa.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/919062
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 3545186, 22
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2233/20/2024 Usługi dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa kontroli systemu HACCP w pomieszczeniach referatu żywnościowego (kuchnia, magazyny żywnościowe w obiekcie znajduje się 30 punktów kontroli szkodników - 24 punkty kontroli insektów w obiekcie oraz 6 karmików znajdujących się na ścianach. przez okres 24 miesięcy - minimum raz w miesiącu. W okresach wzmożonej aktywności insektów (od marca do października) zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia świadczenia usługi więcej niż raz w miesiącu, przy czym nie więcej niż cztery razy w miesiącu 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 zamgławiania/ozonowania budynku kuchni- kubatura obiektu 46 000m3. usługa będzie świadczona na wezwanie, w razie wystąpienia problemu. 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 usługi kontroli i uzupełnienia preparatu karmników deratyzacyjnych znajdujących się na ścianach zewnętrznych budynków, oraz pawilonów zakwaterowania osadzonych - liczba karmników 68 sztuk. Rozpoczęcie usługi od 29 kwietnia 2024r do 28 kwietnia 2026r. przez okres 24 miesięcy- minimum raz w miesiącu w okresach wzmożonej aktywności gryzoni (od marca do października) zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia świadczenia usługi więcej niż raz w miesiącu, przy czym nie więcej niż cztery razy w miesiąc 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Usługa dezynfekcji i dezynsekcji celi mieszkalnej o powierzchni do 25m2 wraz z wyposażeniem kwaterunkowym.-usługa będą miały charakter interwencyjny będą świadczone na wezwanie w razie pojawienia się problemu insektów- przewidywana ilość w oparciu o dane usługa będzie świadczona na wezwanie, w razie wystąpienia problemu 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
5 Zabezpieczenie terenów zielonych na okoliczność pojawienia się gryzoni i insektów- powierzchnia terenu 18 000 m2. znajdujących się w siedzibie Zamawiającego usługa będzie świadczona na wezwanie, w razie wystąpienia problemu 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
6 Usługi ozonowania pojazdów służbowych. usługa będzie świadczona na wezwanie, w razie wystąpienia problemu. 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 919062, 2233/20/2024

Otwarcie ofert: Otwarcia : 26-04-2024 11:05:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/919062
Składania : 26-04-2024 11:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 22 35 45 186
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Usługa będzie wykonywana w Areszcie Śledczym w Warszawie - Służewcu i w Oddziale Zewnętrznym w Warszawie - Służewcu.
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę lub oferta zawiera propozycje wariantowe;
3) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
4) wykonawca uchyla się od zawarcia umowy,
5) oferta zawiera rażąco niską cenę.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji w momencie uzyskania niesatysfakcjonującej ceny za przedmiot zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się o wyjaśnienia do wykonawcy w przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest rażąco niska tj. jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy.
5. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na całości lub części zamówienia nie zostały przyznane;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania niniejszego postępowania w każdej chwili bez podania przyczyny.
8) Dojazd do Zamawiającego w celu wykonania usług, po stronie Wykonawcy.
9) Zakup preparatów i sprzętów niezbędnych do wykonania usługi po stronie Wykonawcy.
10) Zakres usług będzie udokumentowany protokołem(w protokole zawarte będą informacje odnośnie charakterystyki użytych preparatów) potwierdzony podpisem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontroli wykonanych usług.
11)Płatność w terminie 30 dni, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury Vat w ostatnim dniu każdego miesiąca za faktycznie wykonane
usługi w danym miesiącu.
12)Czas na interwencji od momentu telefonicznego zgłoszenia nie więcej niż 24 godziny.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Areszt Śledczy w Warszawie-Służewcu
ul. Kłobucka 5
02-699 Warszawa
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.