Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Burmistrz Jeżowa ul. Kwiatowa 1 95-047 Jeżów powiat: brzeziński TEL.: 46 875-56-17 jezow@jezow.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Jeżów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | TEL.: 46 875-56-17 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert na realizację zamówienia obejmującego remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Jeżów o wartości poniżej kwoty 130 000,00 złotych, o której mowa w art 2, ust. 1, pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2024r., poz. 1605 ze zm.) oraz Zarządzeniu Wójta Gminy Jeżów Nr 135/2020 z dnia 31 grudnia 2020r. zapraszamy do złożenia oferty na zadanie pn.: ,,Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Jeżów". 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Jeżów Zakres prac do wykonania: ,,Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Jeżów" poprzez: a) naprawę dróg wskazanych przez Zamawiającego (na ciepło) bez wycinania krawędzi przy użyciu masy bitumicznej (asfalto- beton) z termosa w ilości 10 Mg, poprzez oczyszczenie ubytku, skropienie emulsją, wbudowanie masy na gorąco- transportowanej z wytwórni w termosie, zagęszczenie walcem stalowym z wibracją oraz zabezpieczenie krawędzi b) naprawę dróg wskazanych przez Zamawiającego poprzez wypełnienie i uszczelnienie spękań emulsją i grysami przy użyciu remontera typu patcher w ilości 40 Mg. Składanie ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert: 30.04.2024r. do godz. 1200 2. Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Jeżowie, Ul. Kwiatowa 1, 95-047 Jeżów, pokój nr 11 (I piętro)- sekretariat. 3.Sposób składania ofert: osobiście, faksem, e-mail/ na adres Urząd Miejski w Jeżowie, Ul. Kwiatowa 1, 95-047 Jeżów, nr faksu 46/875-53-69, e-mail: jezow@jezow.pl. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub inną osobę posiadającą umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Miejsce i termin realizacji: Zamówienie będzie świadczone przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2024r. 7. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena Wymagania: 2. Warunki jakie powinien spełnić Wykonawca: a) Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową winien posiadać odpowiedni wpis do CEIDG lub KRS obejmujący wykonywanie działalności w zakresie prac ujętych w przedmiotowym zaproszeniu do składania ofert, b)Wykonawca musi posiadać lub dysponować odpowiednim potencjałem technicznym: - samochód z termosem do przewozu masy do 8 ton, - 1 szt., - walec stalowy z wibracją do 8 ton - 1 szt., - skrapiarka do bitumu - 1 szt., - remonter typu patcher - 1 szt. c) Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia posiadającymi konieczne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe- uprawnienia wymagane przepisami prawa niezbędne do prawidłowego wykonania zadania będącego przedmiotem umowy i zobowiązuje się do wykonywania zadania przy zachowaniu należytej staranności oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, a także na żądanie Zamawiającego do informowania go w formie pisemnej o przebiegu wykonywania umowy oraz sporządzania sprawozdań z realizacji zadania, d) Wykonawca winien posiadać dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25 000,00zł, e) Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu realizacji niniejszego zamówienia. f) Przy wykonywaniu wszelkich prac prowadzonych w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad określonych w obowiązujących przepisach, wszczególności w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane ,,RODO") oraz w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). g) Wykonawca zapewnia, że spełniał będzie wymagania stawiane przez przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane ,,RODO"); h) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 507). i) Zamawiający zgodnie z treścią art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024r., poz. 507) odrzuci ofertę Wykonawcy, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, o czym stanowi art. 7 ust. 6 i 7 powołanej ustawy. W trakcie realizacji zamówienia zastrzega się możliwość zmiany faktycznie zużytych Mg masy bitumicznej oraz emulsji i grysów w rozbiciu na poszczególne rodzaje remontów dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny jednostkowej netto określonej w formularzu ofertowym i zawartej umowie. Należne Wykonawcy wynagrodzenie zostanie zapłacone po dokonaniu odbioru wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Zamawiający przystąpi do czynności odbioru w terminie do 14 dni od daty wpływu pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości dokonania odbioru. Zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1666 ze zm.), Zamawiający ma obowiązek odbierania faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania, jeżeli Wykonawca wyśle do Zamawiającego ustrukturyzowaną fakturę za pośrednictwem tej platformy. Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF) dostępna jest pod adresem https://efaktura.gov.pl/ Jeżeli Wykonawca wyśle do Zamawiającego fakturę za pośrednictwem tej platformy poinformuje niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego. 3. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę i oferta spełniać będzie wymogi /warunki/ określone przez Zamawiającego - Gminę Jeżów w niniejszym zaproszeniu do składania ofert. 2. W ofercie należy podać cenę jednostkową netto, wartość netto poszczególnych elementów zamówienia oraz ogółem cenę oferty netto, brutto oraz podatek VAT. 3.Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z wykonywaniem umowy. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie będzie stanowiło podstawy do żądania zmiany wynagrodzenia. 4.Wykonawcy nie przysługują dodatkowe roszczenia mające na celu pokrycie kosztów powstałych w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, w szczególności nie przysługują Wykonawcyroszczenia odszkodowawcze związane z naprawami lub koniecznością wymiany maszyn i urządzeń uszkodzonych lub zniszczonych w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. 5.Cena jednostkowa netto nie może ulec zmianie w okresie trwania umowy. 4. Informacje podstawowe: 4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom telefonicznie. 5. Każdy z oferentów może złożyć tylko jedną ofertę. 6. O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi oferenta telefonicznie. 8. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert. 5. Informacje dodatkowe: 1. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Funduszy Strukturalnych Urzędu Miejskiego w Jeżowie, pokój nr 21, tel. (46) 875-53-71 wew. 36. 6. Uwagi: 1. Burmistrz zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zadania, w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta cenowa przekroczy środki, które Zamawiający przeznaczył na realizację w/w zadania. 2. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Gminy Jeżów. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. 3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę i oferta spełniać będzie wymogi /warunki/ określone przez Zamawiającego- Gminę Jeżów w niniejszym zaproszeniu do składania ofert. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: o wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 o zaakceptowany i podpisany na każdej stronie projekt umowy- Załącznik nr 2 o oświadczenie Wykonawcy w zakresie dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania- Załącznik nr 3 o dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z zapytaniem ofertowym na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25.000,00zł. |
© eurobudowa.pl 2004-2024