Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług konserwacji instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług konserwacji instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego
ul. Kamińskiego 7/9
91-427 Łódź
powiat: Łódź
tel. /+48/ 42 205 58 71, fax /+48/ 42 205 58 73
sekratariat@znwl.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: nie żąda
Nr telefonu: tel. /+48/ 42 205 58
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Województwo Łódzkie - Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego,
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dotyczącego świadczenia usług konserwacji instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w budynkach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji instalacji klimatyzacji oraz wentylacji w budynkach położonych w (przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części):
1) Część I zamówienia: Łódź, Al. Piłsudskiego 8:
> Instalacja wentylacji bytowej - pomieszczenia biurowe i pozostałe,
> Instalacja klimatyzacji precyzyjnej - serwerownie,
> Instalacja klimatyzacji - pomieszczenia biurowe;
2) Część II zamówienia: Łódź, Ul. Solna 14:
> Instalacja klimatyzacji precyzyjnej - serwerownie,
> Instalacja klimatyzacji - pomieszczenia biurowe;
3) Część III zamówienia: Łódź, Ul. Moniuszki 7/9*:
> Instalacja wentylacji bytowej - pomieszczenia biurowe i pozostałe,
> Instalacja klimatyzacji - pomieszczenia biurowe,
usługi konserwacji podlegają dalszej odsprzedaży, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027
4) Część IV zamówienia: Łódź, Al. Piłsudskiego 159:
> Instalacja wentylacji mechanicznej - pracownie;
5) Część V zamówienia:: Piotrków Trybunalski, Ul. Wojska Polskiego 2:
> Instalacja wentylacji mechanicznej - pomieszczenia biurowe,
> Instalacja klimatyzacji - pomieszczenia biurowe.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorach umów, stanowiących Załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1 d i 1e do Zapytania ofertowego.

Dokument nr: OR.262.222.2024.ZP

Otwarcie ofert: Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert w dniu 26 kwietnia 2024 roku, o godz. 10:15 w pokoju nr 208 (II piętro).

Składanie ofert:
Ofertę należy składać w siedzibie Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego, 91-427 Łódź, Ul. Kamińskiego 7/9, w pokoju nr 318 - sekretariat (III piętro), w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nazwy zamówienia ,,Oferta na świadczenie usług konserwacji instalacji klimatyzacji oraz wentylacji", do dnia 26 kwietnia 2024 roku, do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia
Okres świadczenia usług: od dnia 01.05.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

Wymagania:
I. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie warunków udziału wykonawców w przedmiotowym postępowaniu.
V. Sposób przygotowania oferty
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na części zamówienia rozumiane jako konserwacja danej instalacji dla poszczególnej nieruchomości, która wymieniona została w Opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może złożyć oferty na wykonanie usług konserwacji danej instalacji we wszystkich nieruchomościach (częściach zamówienia) lub dla dowolnie wybranej/wybranych nieruchomości.
Na jedną część zamówienia wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, uwzględniając cały zakres zamówienia, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
Ofertę należy złożyć poprzez wypełnienie formularza ofertowego, według wzorów stanowiących Załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d i 2e do Zapytania ofertowego.
Składana oferta powinna również zawierać pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) - jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z wpisów dokonanych we właściwych rejestrach oraz w przypadku, gdy ofertę w imieniu właściciela firmy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), mocodawcy (wykonawcy) podpisuje inna osoba. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację).
Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Zamawiający zaleca wykorzystanie przez wykonawcę załączników (wzorów) stanowiących integralną część niniejszego Zapytania ofertowego.
Zamawiający zaleca złożenie oferty w zamkniętej kopercie, zaadresowanej do zamawiającego i oznaczonej w sposób określony w punkcie VIII Zapytania ofertowego. W przypadku nieprawidłowego opisania, zaadresowania lub zamknięcia kopert z ofertami zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ich nieterminowe otwarcie.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu do składania ofert pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być złożone przed upływem terminu do składania ofert i oznaczone w sposób określony w punkcie VIII Zapytania ofertowego oraz dodatkowo opisane "zmiana" lub "wycofanie".
Oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Podwykonawcy:
Zamawiający nie określa warunków w zakresie podwykonawstwa zamówienia.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny
Oferta musi obejmować cały zakres zamówienia określony w Opisie przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa musi zawierać całość kosztów związanych z wykonaniem zamówienia, w tym należny podatek VAT, jeżeli wykonawca jest jego płatnikiem.
Warunki płatności określone zostały we wzorach umowy, stanowiących Załączniki nr 1a, 1 b, 1 c, 1d i 1e do Zapytania ofertowego. Zamawiający przewiduje płatności częściowe. Rozliczenie
z Wykonawcą za świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia będzie następować ryczałtowo.
Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie (tj. omyłki których poprawienie nie prowadzi do zmiany rzeczywistej treści i sensu oświadczenia wykonawcy),
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, zamawiający przyjmie za prawidłową cenę podaną liczbą,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią Zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty (tj. omyłki, których charakter zezwala na ich samodzielne poprawienie przez zamawiającego, bez konieczności uzyskiwania dodatkowych wyjaśnień wykonawcy) -
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
VII .Wymagania dotyczące wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
IX. Termin związania oferta
Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Kryteria oceny ofert
Jedynym kryterium oceny oferty jest cena oferty rozumiana jako wartość całkowita oferty brutto.
Za najkorzystniejszą dla zamawiającego uznana zostanie oferta z najniższą ceną, złożona zgodnie z wymogami określonymi w Zapytaniu ofertowym. Oferty będą oceniane oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XI. Wymagania dot. zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, wynik postępowania
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany przez wykonawcę w ofercie, za wyjątkiem oferty oraz umowy.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez wykonawcę drogą elektroniczną należy kierować na adres e-mail: sekretariat@znwl.pl
Zamawiający może udzielić wyjaśnień niezwłocznie, na adres email wykonawcy z którego wpłynął wniosek, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, przy zastosowaniu zasad określonych w pkt 4.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
4. W niniejszym postępowaniu przyjmuje się, iż korespondencja wysłana przez zamawiającego na adres e-mail podany przez wykonawcę w ofercie, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z jej treścią, w dniu jej wysłania przez zamawiającego.
5. Brak wskazania adresu e-mail do korespondencji, spowoduje przesłanie korespondencji pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, na adres siedziby wykonawcy wskazany w ofercie, przy zastosowaniu zasad określonych w pkt 4.
6. Wynik postępowania, ze wskazaniem najkorzystniejszej oferty wraz z zawiadomieniem
0 ofertach odrzuconych zostanie ogłoszony poprzez:
- jednoczesne zawiadomienie e-mailem o adresie: izabelapachniewicz@znwl.pl lub miroslawpijanowski@znwl.pl
wykonawców, którzy złożyli oferty, przy zastosowaniu zasad określonych w pkt 1-2 i 4- 5,
- zamieszczenie na stronach internetowych zamawiającego: http://www.znwl.pl; http://www.znwl. samorzady.pl
7. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub nie stawi się na podpisanie umowy w wyznaczonym terminie
1 miejscu, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w punkcie XV.
XV. Postanowienia końcowe Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższać będzie kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- nie wpłynie żadna oferta,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią niżej wymienione okoliczności:
- jej treść nie odpowiada treści zawartej w Zapytaniu ofertowym (z zastrzeżeniem omyłek, które są możliwe do samodzielnego poprawienia przez zamawiającego),
- zawiera błędy w obliczeniu ceny, które nie są możliwe do samodzielnego poprawienia przez zamawiającego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Niniejsze zapytanie ofertowe zamieszczone będzie na stronach internetowych zamawiającego: http://www.znwl.pl; http://www.znwl.samorzady.pl.

Uwagi:
XIII. Informacje w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z ROPO (1
1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie, zgodnie z przepisami RODO. Dane te mogą dotyczyć tak samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności:
1) zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
- wykonawcy będącego osobą fizyczną,
- wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
- członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
- osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
- podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
- podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
- członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);
3) podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.
3. Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO powinien być wykonany wraz ze zbieraniem (tj. podczas pozyskiwania) danych osobowych, a informacja powinna dotrzeć w sposób zindywidualizowany do osoby, której dane osobowe dotyczą.
4. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO, dotyczący wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego:
Wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą, m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany do złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (oświadczenie zawarte we wzorze formularza ofertowego).
5. W celu spełnienia przez zamawiającego obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, wobec wykonawcy, którego dane osobowe w niniejszym postępowaniu będzie przetwarzał, przedkłada poniżej klauzulę informacyjną:

Kontakt:
XIV. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy zamawiającego:
1) 1) w kwestiach merytorycznych:
- Pan Michał Grochocki - tel. 42 205 58 71 wew. 106, kom. 664 496 838,
Łódź, ul Kamińskiego 7/9, pokój nr 106;
- Pan Jacek Kubiak - tel. 42 205 58 71 wew. 205,
Łódź, ul Kamińskiego 7/9, pokój nr 205;
2) w kwestiach formalnych:
- Pani Izabela Pachniewicz - tel. 42 205 58 71 wew. 102,
- Pan Mirosław Pijanowski - tel. 42 205 58 71 wew. 102,
- Łódź, ul Kamińskiego 7/9, pokój nr 102.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.