Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa bieżącej konserwacji i obsługi węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa bieżącej konserwacji i obsługi węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Administracja Domów Miejskich ,,ADM" Sp. z o.o
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
telefon: 513-000-912 lub 513-000-899
zamowieniapubliczne@adm.com.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: 513-000-912
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
pod nazwą:
Usługa bieżącej konserwacji i obsługi węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Spółkę ,,ADM"
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i obsługi węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych wraz z wewnętrzną instalacją c.o., usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy, z wyłączeniem budynków wspólnot mieszkaniowych. Czynności objęte zakresem niniejszego postępowania dotyczą odpowiednio sezonowego (tylko w okresie grzewczym) lub całorocznego (comiesięczne) świadczenia usług. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania:
1) zadanie nr 1:
całoroczna (comiesięczna) usługa bieżącej konserwacji oraz obsługi łącznie 15 węzłów cieplnych wraz z wewnętrzną instalacją centralnego ogrzewania, usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM" Sp. z o.o. w Rejonie Obsługi Mieszkańców Nr 3 (ROM-3) z siedzibą przy Ul. Gdańskiej 9 w Bydgoszczy. Poniżej wykaz węzłów cieplnych objętych zakresem niniejszego zadania:
Jasna 2 (węzeł cieplny) Jasna 9 (węzeł cieplny)
Jasna 12 (węzeł cieplny) Jasna 14 (węzeł cieplny) Jasna 17 (węzeł cieplny) Jasna 18 (węzeł cieplny) Jasna 21 (węzeł cieplny) Jasna 24 (węzeł cieplny)
2 ) zadanie nr 2:
Jasna 25 (węzeł cieplny) Jasna 26 (węzeł cieplny) Jasna 28 (węzeł cieplny)
Wrocławska 9 (węzeł cieplny) Wrocławska 11 (węzeł cieplny)
Grunwaldzka 10 (węzeł cieplny) Graniczna 4 (węzeł cieplny)
całoroczna (comiesięczna) usługa bieżącej konserwacji oraz obsługi łącznie 8 węzłów cieplnych wraz z wewnętrzną instalacją centralnego ogrzewania, usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM" Sp. z o.o. w Rejonie Obsługi Mieszkańców Nr 3 (ROM-3) z siedzibą przy Ul. Gdańskiej 9 w Bydgoszczy. Poniżej wykaz węzłów cieplnych i objętych zakresem niniejszego zadania:
Zygmunta Augusta 2 (węzeł cieplny)
Jagiellońska 38 (węzeł cieplny) Sobieskiego 9-11 (węzeł cieplny) Obrońców Bydgoszczy 16 (węzeł cieplny) Dworcowa 89 (węzeł cieplny)
Piotra Skargi 7 (węzeł cieplny) Piotra Skargi 9 (węzeł cieplny) Piotra Skargi 12 (węzeł cieplny)
3 ) zadanie nr 3:
całoroczna (comiesięczna) usługa bieżącej konserwacji oraz obsługi łącznie 9 węzłów cieplnych i 2 kotłownie gazowych wraz z wewnętrzną instalacją centralnego ogrzewania, usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM" Sp. z o.o. w Rejonie Obsługi Mieszkańców Nr 2 (ROM-2) oraz Rejonie Obsługi Mieszkańców Nr 4 (ROM-4) w Bydgoszczy. Poniżej wykaz węzłów cieplnych i kotłowni gazowych objętych zakresem niniejszego zadania:
Poznańska 16 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM2 Poznańska 17 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM2 Ugory 18 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM2 Ugory 19 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM2 Piękna 27 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM2
Nakielska 22 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM2 Bielicka 6 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM2 Pionierów 9 (kotłownia gazowa) - dotyczy ROM2 Paderewskiego 15 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM4 Czerkaska 22 (węzeł cieplny) - ROM4 Fordońska 432 (kotłownia gazowa) - dotyczy ROM4
4 ) zadanie nr 4:
sezonowa (tylko w okresie grzewczym) usługa bieżącej konserwacji oraz obsługi łącznie 7 węzłów cieplnych i 2 kotłownie
gazowe wraz z wewnętrzną instalacją centralnego ogrzewania, usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ,,ADM" Sp. z o.o. - dotyczy ROM-2 oraz ROM-3. Poniżej wykaz węzłów cieplnych i kotłowni gazowych objętych zakresem niniejszego zadania:
Dworcowa 45 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM3 Plac Teatralny 4 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM3
Dworcowa 49 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM3 Gdańska 28 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM3
Gdańska 5 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM3 Toruńska 36 (kotłownia gazowa) - dotyczy ROM2
Jasna 34 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM3 Broniewskiego 10 (kotłownia gazowa) - dotyczy ROM2
Gdańska 9 (węzeł cieplny) - dotyczy ROM3
2. Ogólne warunki realizacji zamówienia :
1. Zakres czynności obsługowych i konserwacyjnych węzłów cieplnych / kotłowni gazowych obejmuje w szczególności następujące prace :
1) regulacja i stały nadzór na parametrami węzłów cieplnych / kotłowni gazowych w systemie comiesięcznych (przyajmniej raz w miesiącu) kontroli oraz konserwacji, potwierdzonych protokołem (według załączonego wzoru), w tym:
o przegląd węzła cieplnego przed uruchomieniem zimowym wraz z niezbędną regulacją, uruchomienie węzła, sprawdzenie parametrów pracy oraz kontrola instalacji c.o. w budynku, sprawdzenie poprawności działania zaworów sterujących, odpowietrzenie kaloryferów, uzupełnienie zładu - za protokołem
o przegląd węzła cieplnego w trakcie okresu grzewczego - za protokołem
o wyłączenie węzła cieplnego po okresie grzewczym - za protokołem
2) nadzorowanie stanu technicznego węzłów cieplnych / kotłowni gazowych i instalacji ciepłej wody użytkowej, w tym:
o uruchamianie i wyłączanie węzła / kotłowni z ruchu (decyzja ADM) oraz związane z prowadzeniem prac konserwacyjnych i naprawczych (awaria)
o likwidacja przecieków, w tym na złączach kołnierzowych i gwintowanych,
o likwidacja przecieków na zaworach i śrubunkach,
o przegląd i czyszczenie siatek odmulaczy i filtrów,
o uzupełnianie oleju w tulejach termometrów, sprawdzanie poprawności wskazań termometrów,
o utrzymywanie w dobrym stanie technicznym kurków manometrycznych i sprawdzanie poprawności wskazań manometrów
o kontrola zasilania elektrycznego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania węzła cieplnego
o regulacja nastaw regulatorów ciepła technologicznego dopasowanych do aktualnych potrzeb cieplnych po konsultacji z zamawiającym (ADM)
o likwidacja niedogrzewań i zapowietrzeń instalacji c.o. lub c.w.
3) likwidacja miejsc korodujących poprzez czyszczenie i malowanie.
4) uzupełnianie izolacji termicznej w przypadku jej ubytków.
5) okresowe sprawdzanie szczelności wymienników oraz chemiczne płukanie.
6) utrzymanie sprawności technicznej zaworów kulowych (okresowe zruszanie).
7) utrzymanie sprawności technicznej naczynia wzbiorczego typu Reflex.
8) uzupełnianie instalacji c.o. i c.t. wodą sieciową do wymaganego ciśnienia.
9) konserwacja urządzeń i armatury, zgodnie z wymogami i warunkami technicznymi.
10) regulacja czynnika grzewczego i urządzeń automatyki.
11) dbałość o oszczędną gospodarkę czynnikiem grzewczym
12) utrzymanie czystości w pomieszczeniu węzła cieplnego / kotłowni gazowej
13) niezwłoczne zgłaszanie Kierownikowi danego ROM dostrzeżonych nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń węzła/kotłowni oraz wewnętrznej instalacji c.o. lub c.w.u.
14) współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego w sprawie urządzeń będących na wyposażeniu węzła cieplnego (zawory bezpieczeństwa, naczynia wzbiorcze, odmulacze)
15) prowadzenie zapisów w karcie eksploatacji węzła
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres czynności konserwacyjnych i obsługowych - zawiera załączik nr 2 do SWZ

Dokument nr: 18/NA/2024

Otwarcie ofert: X. Otwarcie ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 kwietnia 2023r. o godz. 09:05 w siedzibie Działu Zamówień Publicznych ADM przy Ul. Gdańskiej 30/5 w Bydgoszczy (2 piętro, pokój nr 2).

Składanie ofert:
IX. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty w formie pisemnej należy składać w siedzibie Działu Zamówień Publicznych ADM przy Ul. Gdańskiej 30 (2 piętro pokój nr 2 ) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2024r. do godz. 09:00.
2. Oferty w formie elektronicznej należy przesłać na adres e-mail Zamawiającego: zamowieniapubliczne@adm.com.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2024r. do godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia w część dotyczącej zadania nr 1:
* usługa będzie realizowana przez okres kolejnych 12 miesięcy, od dnia 15.05.2024r. do dnia 15.05.2025r.
2. Termin realizacji zamówienia w część dotyczącej zadania nr 2:
* usługa będzie realizowana przez okres kolejnych 12 miesięcy, od dnia 15.05.2024r. do dnia 15.05.2025r.
3. Termin realizacji zamówienia w część dotyczącej zadania nr 3:
* usługa będzie realizowana przez okres kolejnych 12 miesięcy, od dnia 15.05.2024r. do dnia 15.05.2025r.
4. Termin realizacji zamówienia w część dotyczącej zadania nr 4:
o umowa zostanie zawarta na czas oznaczony, począwszy od daty rozstrzygnięcia postępowania i będzie obowiązywała strony do dnia 30.04.2024r., jednak usługi objęte zakresem zawartej umowy będą świadczone przez wykonawcę tylko w sezonie grzewczym obejmującym następujące miesiące sezonu grzewczego: październik-grudzień 2024r. oraz styczeń-kwiecień 2025r. czyli łącznie przez 7 miesięcy (okresy rozliczeniowych).

Wymagania:
4. Wymagany przez Zamawiającego Wzór Umowy - stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Forma wynagrodzenia i warunki płatności :
1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie kosztorysowe ustalone na podstawie faktycznie wykonanych usług przy zastosowaniu następujących niezmiennych do końca realizacji umowy cen jednostkowych netto, mających charakter ryczałtowy oraz faktycznie wykonanych i odebranych usług. Do tak naliczonego wynagrodzenia zostanie doliczony podatek od towarów i usług VAT w obowiązującej wysokości. Przyjęta forma wynagrodzenia kosztorysowego oznacza, że za usługi niezrealizowane przez Wykonawcę, choć objęte niniejszą umową, nie należy się wynagrodzenie, w związku z czym ulegnie
ono obniżeniu na zasadzie ekwiwalentności świadczenia stron.
2. Oferowana przez wykonawcę cena jednostkowa netto za miesięczną obsługę i konserwację jednego węzła cieplnego/kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją c.o. jest ceną ryczałtową (stałą) i nie będzie podlegała żadnej waloryzacji (zmianie) w okresie trwania umowy (12 miesięcy).
3. Strony ustalają, że wynagrodzenie za niepełny miesiąc kalendarzowy będzie pomniejszone proporcjonalnie o 1/30 za każdy dzień.
4. Zamawiający zastrzega prawo do zaniechania wykonania świadczenia (zmniejszenia zakresu świadczenia) m. in. w przypadku: zmiany właściciela lub stanu prawnego obiektu, w którym usytuowany jest węzeł cieplny lub kotłownia gazowa, a także prawo do zwiększenia zakresu świadczenia m. in. w przypadku włączenia do zakresu przedmiotowego obowiązującej umowy dodatkowych (nowych) obiektów wyposażonych w węzły cieplne lub kotłownie gazowe, z
zachowaniem umownych cen jednostkowych. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z powyższych sytuacji, Zamawiający
będzie informował Wykonawcę o zmianie zakresu realizowanego świadczenia (zwiększeniu lub zmniejszeniu). W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) o wartość zaniechanego/dodatkowego świadczenia na żądanie Zamawiającego. W związku z prawem Zamawiającego do zaniechania wykonania świadczenia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu odstępnego, odszkodowania itp.
5. Zmiana (zmniejszenie lub zwiększenie) całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, z powodu okoliczności wskazanych w ust.4 nie wymaga zawarcia przez Strony aneksu do umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia wykonawcy o
wyłączeniu z umowy lub włączeniu do umowy danego obiektu (węzła/kotłowni), ze wskazaniem adresu (węzła/kotłowni), którego dotyczy wnioskowana zmiana oraz daty obowiązywania tej zmiany.
6. Podstawą zapłaty za wykonaną usługę będzie faktura VAT złożona i dostarczona Zamawiającemu przez Wykonawcę do dnia 10-go każdego miesiąca za miesiąc poprzedni (płatność z dołu) wraz z protokołem wykonania i odbioru usługi za
dany miesiąc kalendarzowy, podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela ROM (np. Kierownik ROM, Z-ca
Kierownika ROM, inspektor techniczny ROM lub inna osoba upoważniona przez Kierownika ROM).
7. Termin zapłaty faktur Wykonawcy będzie wynosić 30 dni licząc od daty ich doręczenia do Zamawiającego wraz protokołem wykonania i odbioru usługi, o którym mowa w ust.6 Zapłata zostanie dokonana przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
8. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać odrębne faktury VAT na każdy Rejon Obsługi Mieszkańców, z dodatkowym podziałem na poszczególne nieruchomości, celem prowadzenia przez Zamawiającego prawidłowej ewidencji księgowej rozliczanych kosztów. Jeżeli zatem umowa obejmuje nieruchomości będące w administracji różnych ROM, wykonawca
zobowiązany jest wystawić w ramach jednej umowy odrębne faktury na każdy Rejon. Podział faktur należy uzgodnić bezpośrednio z każdym ROM, przed przystąpieniem do realizacji świadczenia.
5. Każdej ze stron przysługuje prawo rozwiązania umowy, z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy winno być złożone na piśmie, pod rygorem nieważności, ze skutkiem na koniec danego miesiąca kalendarzowego.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
Warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczą dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wskazane poniżej uprawnienia i kwalifikacje zawodowe :
1. warunek dla zadania nr 1 i zadania nr 2 :
1) aktualne kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku dozoru i eksploatacji (Grupa 2) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu dla instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50kW,
2) aktualne kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku dozoru i eksploatacji (Grupa 1) w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną.
2. warunek dla zadania nr 3 i zadania nr 4 :
1) aktualne kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku dozoru i eksploatacji (Grupa 2) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu dla instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50kW,
2) aktualne kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku dozoru i eksploatacji (Grupa 1) w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną.
3) aktualne kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku dozoru i eksploatacji (Grupa 3) w zakresie konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe, w zakresie urządzeń i instalacjo gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kpa.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu na dzień składania ofert, dysponowanie osobą lub osobami posiadającymi łącznie wszystkie wymagane powyżej kwalifikacje, przy czym Zamawiający dopuszcza również możliwość wskazania przez Wykonawcę dysponowania tylko jedną osobą ale posiadającą wszystkie powyższe kwalifikacje, stosownie do zadania, którego dotyczy składana oferta.
4. Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) wykaz osób (wg wzoru załącznika) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez nich wymaganych kwalifikacji zawodowych
2) powyższe dokumenty (wykaz osób + kopie uprawnień) należy obowiązkowo załączyć do składanej oferty. W przypadku braku tych dokumentów w ofercie wykonawcy lub w sytuacji, gdy złożone dokumenty nie potwierdzają spełniania warunku udziału w postępowaniu - Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona (uzyskała największą liczbę punktów zgodnie z przyjętymi w postępowaniu kryteriami oceny ofert) do złożenia/uzupełnienia tych dokumentów w wyznaczonym przez siebie terminie.
V. Podstawy wykluczenia z postępowania
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z poniższych tj. Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r.
o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054 i 2142) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559, 2054 i 2120),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15
czerwca 2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa,
o którym mowa w art.286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których
mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania
wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sadu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu
z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba ze Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
7) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał
zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
8) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo
długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;
2. Zamawiający informuję, że na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) :
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3);
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest
osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3);
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący
taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3).
3. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust.2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, którą nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł (dwadzieścia milionów złotych).
4. Na potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia wykonawcy z postępowania z powodu okoliczności wskazanych przez
Zamawiającego w części V niniejszej SWZ (podstawy wykluczenia z postępowania) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, zgodne ze wzorem załącznika nr 2 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. spółka cywilna, oświadczenie to składa każdy z wykonawców występujących wspólnie.
VI. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert.
1. Zamawiający porówna i oceni oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z następującymi kryteriami :
o kryterium ,,CENA" (C) - waga kryterium 100 % (max. do uzyskania 100 pkt.)
3. Punktacja w tym kryterium będzie przyznawana wg poniższego wzoru:
C = ( C min. : Cob ) x 100 pkt
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,CENA"
C min. - najniższa zaoferowana cena brutto oferty spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu C ob - cena brutto oferty badanej
VII. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Forma składanych dokumentów:
Ofertę oraz wszystkie pozostałe wymagane dokumenty i oświadczenia składane są w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej. Dokumenty elektroniczne mogą zostać podpisane odpowiednio elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną w wariancie uproszczonym tj. poprzez złożenie skanu dokumentu wytworzonego pierwotnie w formie papierowej czyli formy papierowej dokumentu podpisanego przez wykonawcę, a następnie zeskanowanie tego dokumentu i przesłanie go przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamawiającego (np. w formacie pliku .pdf)
e-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
2. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną Ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu. Przez wymóg złożenia tylko jednej Oferty należy rozumieć złożenie przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia tylko jednej oferty na poszczególną część zamówienia. Oznacza to, że wykonawca nie może złożyć dwóch ofert na poszczególną część zamówienia. Za naruszenie tego wymogu uznaje się także złożenie oferty na daną część zamówienia przez wykonawcę działającego wspólnie z innymi wykonawcami w dwóch lub więcej konfiguracjach podmiotowych, składających ofertę na tę samą część zamówienia.
3. Oferta może dotyczyć jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Jeżeli oferta nie jest składana na wszystkie części (zadania), wówczas przeznaczone do wypełnienia pola formularza oferty, które dotyczą części (zadania) nieobjętego ofertą wykonawcy należy pozostawić niewypełnione (puste) lub wpisać ,,nie dotyczy". Zamawiający nie ogranicza maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz formy, w tym opisu kolumn i wierszy.
5. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.
6. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
7. Ofertę składa się na wzorze Formularza Oferty (załącznik nr 1). Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wykaz osób (według wzoru Zamawiającego) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane wymaganych
kwalifikacji zawodowych przez osoby ujęte w tym wykazie,
2) odpowiednie pełnomocnictwa, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika a zakres pełnomocnictwa nie
wynika z dokumentów rejestrowych podmiotu (KRS, CEiDG) lub z innych dokumentów załączonych do oferty.
8. Wymaga się, aby oferta składana przez wykonawcę w formie pisemnej była złożona w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu zabezpieczonym przez jej otwarciem, bez uszkodzenia, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści do chwili jej otwarcia. Na zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy
oraz oznaczenie postępowania, którego dotyczy składana oferta tj.:
OFERTA W POSTĘPOWANIU NR 18/NA/2024 Usługa bieżącej konserwacji i obsługi węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych dla Spółki ADM
9. Tajemnica przedsiębiorstwa:
1) Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
2) zgodnie z art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne
informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania
ich poufności.
W świetle powołanego przepisu, zgodnie z wyrokiem Sądu Najwyższego z dnia 03.10.2000 r.(sygn. Akt I CKN 304/00), określona informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli spełnia łącznie trzy warunki:
a) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość gospodarczą,
b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej;
c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania jej poufności;
3) jeżeli przedstawiony przez Wykonawcę dowód (wyjaśnienia), po przeprowadzonej przez Zamawiającego analizie - nie
będzie uznany za wystarczający, wówczas Zamawiający uzna, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest nieskuteczne
i informacje te zostaną ujawnione, o czym wykonawca zostanie powiadomiony.
4) w sytuacji kiedy Wykonawca zastrzegł w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa ale nie załączył jednocześnie dowodów to potwierdzających, wówczas Zamawiający uzna, że zastrzeżenie w tym zakresie jest ,,nieskuteczne" i nie będzie wzywał Wykonawcy do składania dodatkowych wyjaśnień, a informacje te jako ,,błędnie
zastrzeżone" zostaną ujawnione.
10. Pełnomocnictwo:
1) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub
do złożenia oferty i podpisania umowy (oryginał lub skan pełnomocnictwa)
2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
o postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
o wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z
określeniem adresu siedziby,
o ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
VIII. Sposób obliczania ceny oferty
1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego (załącznik 1). Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania obowiązującej, zgodnej z przepisami stawki podatku VAT (obowiązuje 23% VAT).
2. Wynagrodzenie wykonawcy będzie miało charakter kosztorysowy i będzie ustalane na podstawie niezmiennych do końca realizacji umowy cen jednostkowych netto mających charakter ryczałtowy, określonych w ofercie Wykonawcy oraz ilości faktycznie wykonanych i odebranych usług, w tym przypadku ilości węzłów/kotłowni, w których świadczono miesięczną obsługę i bieżącą konserwację. Do tak naliczonego wynagrodzenia zostanie doliczony podatek VAT wynikający z aktualnie obowiązujących przepisów.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zaproszeniu oraz załącznikach do zaproszenia, w
tym wzorze obowiązującej umowy oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności uwzględniać: ryzyko obciążające wykonawcę i kalkulowany przez wykonawcę zysk oraz wszelkie inne koszty, opłaty i należności związane z
realizacją zamówienia, odpowiedzialnością i zobowiązaniami wykonawcy wymienionymi lub wynikającymi z treści umowy, obowiązujących przepisów prawa itp.
4. Ceną oferty jest kwota brutto wymieniona w pkt.1 Formularza Ofertowego (odpowiednio dla danego zadania)
stanowiąca całkowite wynagrodzenie wykonawcy za realizację danego zadania. Wykonawca zobowiązany jest podaćw
formularzu ofertowym cenę brutto na tą część zamówienia (zadanie). Sposób wyliczenia ceny ofertowej określają zawarte
w formularzu ofertowym ,,tabele kalkulacyjne" odpowiednio dla danego zadania.
5. Zamawiający informuje, że przy kalkulacji ryczałtowej ceny jednostkowej netto za świadczenie miesięcznej obsługi i
konserwacji jednego węzła cieplnego/kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją c.o. wykonawca winien uwzględnić fakt występowania różnych typów węzłów/kotłów oraz ich lokalizację. Oferowana przez wykonawcę ryczałtowa cena
jednostkowa brutto dotyczyć będzie wszystkich węzłów/kotłów bez względu na ich rodzaj, usytuowanie, lokalizację itp.
6. Obliczenie końcowej ceny ofertowej brutto oraz jej poszczególnych składników należy dokonać z dokładnością do dwóch miejsc przecinku. Cenę brutto oferty należy podać cyfrowo oraz słownie. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w walucie polskiej w złotych.
7. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 931, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
o poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego
obowiązku podatkowego;
o wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
o wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
o wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Wzór Formularza Ofertowego (załącznik nr 1) został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W przypadku, gdy Wykonawca
zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio
zmodyfikować treść formularza.
2. W przypadku zaistnienia takiej konieczności, Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania (BIP ADM).
3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje:
o o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;
o o cenach lub kosztach zawartych w ofertach;
o o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
2. W celu skrócenia czasu udzjelenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
XIII. Podwykonawstwo
1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca (o ile są już znane) podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w
celu zawarcia umowy
1. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. W celu zawarcia umowy, wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą - przed podpisaniem umowy składa następujące dokumenty i oświadczenia :
1) w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2) pełnomocnictwo jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów
załączonych do oferty
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa ubezpieczeniowa wraz z
dowodem opłacenia wymagalnej składki ubezpieczeniowej), w tym z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy oraz za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków
wyrządzone osobom trzecim na kwotę (sumę) ubezpieczenia minimum 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Ubezpieczenie musi obowiązywać przez cały okres trwania umowy. W przypadku upływu terminu ubezpieczenia przed dniem zakończenia umowy, Wykonawca musi przedłużyć termin ubezpieczenia do czasu zakończenia
umowy i natychmiast przedłożyć Zamawiającemu do wglądu wraz z dowodem opłacenia należnych składek.
UWAGA:
Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego wykonawcę będzie potraktowane przez zamawiającego jako
niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
XV. Pozostałe informacje dotyczące postępowania
1. Wszelkie informacje i wyjaśnienia uzyskać można od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 ;
2. warunki realizacji zamówienia, wzajemne prawa i obowiązki stron - określa wzór umowy - stanowiący załącznik do niniejszego postępowania
3. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy ;
4. Oferta wykonawcy, który złożył najtańszą ofertę, a który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
braku przesłanek wykluczenia z postępowania - zostanie odrzucona.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia szczegółowej analizy cen ofertowych i w przypadku
podejrzenia wystąpienia tzw. rażąco niskiej ceny lub znacznej rozbieżności cen ofertowych - do wezwania wybranych wykonawców do złożenia stosownych wyjaśnień w zakresie oferowanej ceny, sposobu jej kalkulacji itp. Wezwany wykonawca, który nie złoży wymaganych wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie llub którego wyjaśnienia okażą się zbyt ogólnikowe, lakoniczne i nieuzasadniające możliwości zaoferowania danej ceny ofertowej -
zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Ocena wyjaśnień złożonych przez wykonawcę i ewentualna
decyzja o odrzuceniu oferty wykonawcy jako zawierającej ,,rażąco niską cenę" jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
6. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania uzasadnienia.
Zamawiający zastrzega sobie także prawo swobodnego zaniechania wyboru oferty lub zawarcia umowy.

Uwagi:
XII. Ochrona danych osobowych
Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
1. W zakresie niniejszego postępowania administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art.13 RODO będzie w szczególności:
Zamawiający, względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
1) wykonawcy będącego osobą fizyczną,
2) wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
3) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
4) członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
5) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Wykonawca, względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
1) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
2) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
3) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
4) pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
5) członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);
Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.
2. Zamawiający informuje, że od dnia 25.05.2018 roku obowiązują nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych -Ogólne Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
3. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich ,,ADM" Sp. z o.o. z
siedzibą przy ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail
iod@adm.com.pl - osoba, której dane dotyczą, może uzyskać informacje lub złożyć wniosek do dowolnego ze wskazanego powyżej inspektora ochrony danych osobowych
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO, a w przypadku zawarcia
umowy na wykonanie zamówienia publicznego na podstawie art.6 ust.1 lit. b) RODO
4) podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane wyłącznie osobom/podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, a w szczególności odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w trybie dostępu do informacji publicznej
6) do Pani/Pana danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące zamówienia (usługi, roboty budowlane) na rzecz
Zamawiającego, w szczególności firmy świadczące usługi utrzymania i rozwoju systemów informatycznych
7) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane (przechowywane) przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy tj. 5 lat, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;
10) posiada Pan/Pani :
o na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
o na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu :
o w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO.
4. Jednocześnie Zamawiający informuje o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem
i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co
najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO.

Kontakt:
XI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
1) w sprawach proceduralnych /formalnych/ :
o kierownik działu zamówień publicznych ADM p. Tomasz Skierecki tel. 513-000-899
2) w sprawach merytorycznych /dotyczących przedmiotu zamówienia :
o dla zadania nr 1 i zadania nr 2 - p. Joanna Zdzienicka Z-ca Kierownika ROM-3 tel. 513-000-849
o dla zadania nr 3 - p. Anita Pawlak Z-ca Kierownika ROM-2 tel. 513-000-861
p. Joanna Drzewiecka Z-ca Kierownika ROM-4 tel. 513-000-775
o dla zadania nr 4 - p. Joana Zdziennicka Z-ca Kierownika ROM-3 tel. 513-000-849 (węzły cieplne)
- p. Anita Pawlak Z-ca Kierownika ROM-2 tel. 513-000-861 (kotłownie gazowe)

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.