Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
20759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Województwo Łódzkie - Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi
al. Piłsudskiego 12
90-051 Łódź
powiat: Łódź
tel/fax: (42) 630 57 69 do 72
sekretariat@bppwl.lodzkie.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax: (42) 630 57
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Województwo Łódzkie - Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi
zaprasza do składania ofert na:
dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących z podziałem na zadania:
Zadanie 1 - DOSTAWA sprzętu komputerowego i zestawu UPS:
1) Stacja robocza - 1 sztuka,
2) Komputer Desktop - 1 sztuka,
3) Monitory komputerowe -7 sztuk,
4) Zestaw UPS - 1 sztuka.
Zadanie 2 - DOSTAWA urządzeń wielofunkcyjnych:
1) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 - 1 sztuka,
2) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 z faksem - 1 sztuka,
3) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 bez faksu - 1 sztuka.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących z podziałem na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego (zwany dalej OPZ).

CPV: 30213100-6, 30236000-2

Dokument nr: BPPWŁ.ZA.26.12.2024

Składanie ofert:
1. Termin, miejsce i sposób składania ofert.

1.1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 30.04.2024 r. o godz. 10:00. Oferta złożona po terminie nie będzie brana pod uwagę w dalszej procedurze.

1.2. Zamawiający przewiduje składanie ofert za pomocą poczty elektronicznej poprzez e-mail: sekretariat@bppwl.lodzkie.pl. W tym przypadku dokumenty ofertowe mogą zostać przesłane w formie skanu (podpisane i opieczętowane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną), lub w formie elektronicznej (opatrzonej podpisem kwalifikowanym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Miejsce i termin realizacji:
Termin i miejsce realizacji zamówienia.
Zamówienie zostanie realizowane w terminie: do 28 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego: BPPWŁ w Łodzi, Al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź, do pokoju 717, VII piętro. DOSTAWA zostanie zrealizowana jednorazowo (dla danego zadania) w dzień roboczy w godz.ch 7.30 - 15.00.

Wymagania:
1.3. Na ofertę składają się następujące dokumenty:

1.3.1. Formularz oferty (załącznik 1 do zapytania ofertowego) opatrzony podpisem Wykonawcy lub osoby upoważnionej. Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona na wzorze formularza ofertowego, o którym mowa powyżej.
W treści formularza oferty znajduje się formularz wyceny, który należy uzupełnić.
Ceny powinny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w złotówkach.
UWAGA! Dokument oferty nie podlega uzupełnieniu. Brak złożenia ww. dokumentu skutkuje odrzuceniem oferty.

1.3.2. Przedmiotowy środek dowodowy - wykaz oferowanego sprzętu (odpowiednio dla zadania 1 i 2) - załącznik 1.1 i 1.2. do oferty.
W kolumnie ,,parametry jakościowe zaoferowanego sprzętu" - należy wpisać nazwę produktu/producenta, symbol lub model, oferowanego sprzętu i/lub urządzeń, a także informacje dotyczące wydajności energetycznej zasilaczy (dla stacji roboczej i komputera Desktop), oraz klasy energetycznej (dla monitorów), które potwierdzą spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia w tym zakresie.
1.3.3. Dodatkowo do oferty należy załączyć podpisane oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do oferty. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania określone zostały w pkt 3.2. poniżej.
1.3.4. Jeśli dotyczy - pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
1.3.5. Jeśli dotyczy - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w takiej samej formie, jak składana oferta.
2.3. Jeżeli w OPZ znajdują się jakiekolwiek nazwy producentów, znaki towarowe, patenty, wskazanie pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy przyjąć, że Zamawiający wskazuje przykładowy produkt lub oprogramowanie i dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna powinna zawierać produkty/oprogramowanie o parametrach nie gorszych oraz odpowiadających pod względem jakości i funkcjonalności typom produktów/oprogramowania wskazanym przez Zamawiającego w OPZ. Szczegółowe informacje dotyczące opisu ,,równoważności" zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia. Informację o zaoferowaniu produktu/oprogramowania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w wykazie oferowanego sprzętu - załącznik nr 1.1 i 1.2 do oferty.
2.4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nie poddawany żadnym naprawom ani regeneracji, a dostarczone systemy operacyjne powinny być nowe, nigdy nieużywane, w wersji z potwierdzeniem autentyczności dla każdej licencji. Zamawiający może przeprowadzić weryfikację legalności oprogramowania na etapie dostawy/odbioru. Zamawiający wymaga, aby dostarczone oprogramowanie systemowe uprawniało do pomocy technicznej, oraz zostało objęte gwarancją producenta oprogramowania na zasadach EULA.
2.5. Do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wszystkie potrzebne akcesoria warunkujące prawidłowe funkcjonowanie sprzętu, np. kable przyłączeniowe, nośniki ze sterownikami, dokumentację techniczną, karty gwarancyjne.
2.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia dla danego zadania.
2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

3. Warunki, jakie muszą spełnić wykonawcy
3.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu oferowanego sprzętu (odpowiednio dla danego zadania), w którym Wykonawca wskaże parametry sprzętu, w tym nazwę produktu/producenta, symbol lub model.
Dodatkowo, uwzględniając aspekty środowiskowe, Zamawiający wymaga podania informacji dotyczących wydajności energetycznej zasilaczy (dla stacji roboczej i komputera Desktop), oraz klasy energetycznej (dla monitorów), które potwierdzą spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia w tym zakresie.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny Zamawiający będzie wzywał do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający dopuszcza możliwość wyjaśniania treści dokumentu w zakresie parametrów, o których mowa powyżej.
3.2. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
a) który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ogłaszającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu ogłaszającego lub osobami wykonującymi w imieniu ogłaszającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa),
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli
b) w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835, 1713).
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia".
5. Warunki płatności.
5.1. Płatność regulowana będzie w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury.
5.2. Należność za dostarczony sprzęt będzie wypłacana przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy podany w umowie.
6. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
6.1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty ? cena (100%).
6.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną odpowiednio sklasyfikowane w rankingu (rosnąco wg ceny brutto).
6.3. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie przyznanych punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych, ani krótszego okresu gwarancji niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Dane do kontaktu w sprawie pytań dotyczących treści zapytania ofertowego.
7.1. Wykonawcy mogą kierować do Zamawiającego pytania dotyczące treści zapytania ofertowego do dnia 26.04.2024 r. do godz. 13.00.
7.2. Zapytania należy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@bppwl.lodzkie.pl
8. Pozostałe informacje dotyczące procedury udzielenia zamówienia:
8.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji treści zapytania ofertowego, oraz przesunięcia terminu składania ofert.
8.2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców, którzy złożyli oferty najwyżej ocenione wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń, w tym zaoferowanej ceny. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty oświadczeń, lub dokumentów, oświadczenia/dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający dopuszcza możliwość wezwania do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień lub uzupełnień dokumentów/oświadczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
8.4. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy.
Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
8.5. Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8.6. Zamawiający wykluczy także Wykonawcę, w przypadku braku złożenia w wyznaczonym terminie dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. powyżej.
8.7. Oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania zostanie odrzucona.
8.8. Zamawiający odrzuci ofertę niespełniającą wymagań zawartych w zapytaniu ofertowym lub opisie przedmiotu zamówienia.
8.9. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie;
Informację w powyższym zakresie Wykonawca składa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego (Formularz oferty). Brak złożenia ww. informacji będzie postrzegany jako brak powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego.
8.10. Bezpośrednio po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania.
8.11. Zamawiający może unieważnić/odwołać zapytanie ofertowe na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn. Niezwłocznie zawiadamia o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
8.12. W przypadku, gdy Wykonawca którego oferta zostanie wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
8.13. Oferta złożona w odpowiedzi na zapytania ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, nie jest również ofertą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a otrzymanie oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie stanowi podstawy do roszczenia praw ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
8.14. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci odwołania od czynności/zaniechania dokonania czynności Zamawiającego.
8.15. Przy realizacji zamówienia należy zastosować środki służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2240).
8.16. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Pomocy Technicznej Funduszy Europejskich dla Łódzkiego 2021-2027.

Uwagi:
Klauzula informacyjna wynikająca z RODO
Wykonawca składając ofertę w postępowaniu jednocześnie potwierdza, iż zapoznał się z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO, która stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.