zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza dla sprzątaczek |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wola Krzysztoporska Ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska powiat: piotrkowski fax: (44) 61-63-960 tel. (44) 61-63-961 przetargi@wola-krzysztoporska.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Wola Krzysztoporska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | fax: (44) 61-63-960 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT NAZWA ZADANIA: Remont kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza dla sprzątaczek w Szkole Podstawowej w Krzyżanowie 2. Przedmiot i zakres zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza dla sprzątaczek w Szkole Podstawowej w Krzyżanowie. 2.2. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności: I. Jadalnia wraz z pomieszczeniem kuchni 1) Demontaż i utylizacja płytek podłogowych oraz istniejącego wyposażenia. 2) Wykucie otworu w ścianie działowej do pomieszczenia kuchni o wymiarach 0,9 x 2,00. 3) Demontaż oraz utylizacja istniejącego grzejnika w pomieszczeniu kuchni. 4) Przebudowa instalacji c.o. wraz z zakupem i montażem nowego grzejnika. 5) Wykonanie hydroizolacji podłogowej (folia w płynie) w pomieszczeniu kuchni oraz jadalni 6) Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej (przeniesienie zlewu z jadalni do kuchni) 7) Przebudowa instalacji elektrycznej (umieszczenie przewodów elektrycznych podtynkowo oraz zasilanie do podgrzewacza wody, kuchenki gazowej z piekarnikiem elektrycznym oraz okapem elektrycznym). 8) Zamurowanie istniejącego otworu w ścianie między brudownikiem a pomieszczeniem kuchennym - 80 x 200 m 9) Zabudowanie płytą GK na stelażu stalowym istniejącego pionu z rurami w pomieszczeniu jadalni oraz pomieszczeniu kuchni. 10) Wykonanie zabudowy rur instalacji wodociągowej i grzewczej zlokalizowanych pod sufitem zabudową z płyt k/g na stelażu metalowym w pomieszczeniu jadalni - ok 12 mb. 11) Wykonanie zabudowy sufitowej typu Armstrong w pomieszczeniu kuchni wraz z montażem lampy rastrowej ledowej - zabudowa instalacji wodociągowej. 12) Wyrównanie powierzchni ścian i sufitu poprzez szlifowanie i szpachlowanie w pomieszczeniu jadalni - pow. ok 69 m2 13) Wyrównanie powierzchni ścian poprzez szlifowanie i szpachlowanie w pomieszczeniu kuchni - pow. ok 24 m2 14) Zagruntowanie oraz dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitu farbą dostosowaną do pomieszczeń kuchni (odporną na szorowanie, wilgoć) - pow. ok 93 m2 15) Ułożenie płytek gresowych podłogowych na całej powierzchni pomieszczeń - ok. 20,5 m2. Kolor płytek do ustalenia z dyrektorem szkoły. 16) Ułożenie płytek ceramicznych na ścianie za zlewem dwukomorowym oraz szafka w pomieszczeniu kuchni - ok 2,5 m2. Kolorystyka szafek oraz płytek do ustalenia z dyrektorem szkoły. 17) Zakup i montaż nowego elektrycznego przepływowego podgrzewaczy do wody o mocy min. 5,5 kW 18) Malowanie ościeżnic drzwiowych wewnętrznych farbą przeznaczoną do metalu - 2 szt. 19) Demontaż i utylizacja istniejących 2 szt. lamp sufitowych w pomieszczeniu jadalni oraz montaż nowej 2 szt. lampy rastrowych ledowych natynkowych. 20) Demontaż i utylizacja 1 włącznika prądu oraz 1 gniazdka elektrycznego w pomieszczeniu jadalni oraz montaż nowego włącznika wraz z 2 gniazdkami - jedno do wykonania w miejscu ustalonym z dyrektorem szkoły. 21) Demontaż kratek wentylacyjnych w pomieszczeniu jadalni i kuchni oraz montaż 2 szt. nowych kratek wentylacyjnych ( 1 sz. pomieszczenie kuchni oraz 1 szt. pomieszczenie jadalni) 22) Zakup i dostawa fabrycznie nowej lodówki - klasa energetyczna A lub B, wysokość 180cm - 185 cm 23) Zakup i dostawa fabrycznie nowej kuchenki gazowej z piekarnikiem elektrycznym oraz okapem. - Płyta gazowa: 4 pola grzewcze, ruszt emaliowany, zapalarka gazu, zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu. Piekarnik elektryczny klasa energetyczna A, chłodne drzwi piekarnika. 24) Sprzęt AGD w tym samym kolorze - do ustalenia z dyrektorem szkoły. 25) Malowanie rur instalacji grzewczych wraz z grzejnikiem farbą odporną na wysokie temperatury. 26) Montaż nowej osłony na grzejnik w pomieszczeniu jadalni z płyt MDF przeznaczonych do oddziałów szkolnych oraz spełniających wszystkie niezbędne normy bezpieczeństwa p. poż. 27) Zakup i montaż nowych 3 szt. rolet wolno wiszących o wymiarach 1,20x 1,60m. Kolorystyka do uzgodnienia z dyrektorem szkoły. 28) Zakup i montaż nowych szafek kuchennych - wiszące dwudrzwiowe - 3 szt. w tym jedna z okapnikiem nad zlew, stojące dwudrzwiowe - 2 szt. 29) Zakup i montaż zlewu dwukomorowego, baterii nad zlewem wraz z szafką. 30) Zakup i montaż nowych drzwi płycinowych wraz z ościeżnicą regulowaną. II. Pokój woźnych 1) Uzupełnienie ubytków oraz pęknięć tynków ścian, zagruntowanie oraz dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną od wysokości lamperii do sufitu - pow. ok 17,7 m2 2) Uzupełnienie ubytków oraz pęknięć tynków sufitu, zagruntowanie oraz dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - pow. ok 18,550 m2 3) Uzupełnienie ubytków oraz pęknięć tynków ścian, zagruntowanie oraz dwukrotne malowanie nowej lamperii wykonanej do wysokości 2,06m farbą olejną -pow. ok. 35,6 m2 4) Demontaż istniejącego gniazdka elektrycznego i 1 szt. włącznika prądu oraz montaż nowego gniazdka elektrycznego i włącznika prądu. 5) Malowanie ościeżnicy drzwiowej wewnętrznej farbą przeznaczoną do metalu. 6) Malowanie rur instalacji grzewczych wraz z grzejnikiem farbą odporną na wysokie temperatury. 7) Montaż nowej osłon z płyt MDF przeznaczonych do oddziałów szkolnych oraz spełniających wszystkie niezbędne normy bezpieczeństwa p. poż. 8) Zakup i montaż nowej rolety wolnowiszącej - kolorystyka do uzgodnienia z dyrektorem szkoły. III. Pomieszczenie ,,brudownik" 1) Wykucie otworu w ścianie działowej do pomieszczenia jadalni o wymiarach 0,9 x 2,00 2) Wykonanie zabudowy sufitowej typu Armstrong wraz z montażem lampy rastrowej ledowej 3) Zakup i montaż nowych 2 szt. ościeżnic i drzwi wewnętrznych o wym. 0,80 x 2,00m 4) Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej poprzez doprowadzenie instalacji wodno- kanalizacyjnej z pomieszczenia kuchni 5) Zakup i montaż zestawu gospodarczego (komora + bateria + syfon) 6) Przebudowa instalacji elektrycznej, montaż gniazdka i włącznika prądu 7) Wyrównanie powierzchni ścian poprzez tynkowanie i szpachlowanie - pow. ok 24 m2 8) Ułożenie płytek gresowych podłogowych na całej powierzchni pomieszczenia - ok. 2 m2 - kolorystyka do uzgodnienia z dyrektorem szkoły. 9) Ułożenie płytek ceramicznych na ścianie nad zestawem gospodarczym - ok 1 m2 2.3. Uwagi: 1) Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszystkie materiały i robociznę niezbędne do prawidłowego wykonania zadania (między innymi zabezpieczyć przed uszkodzeniem i zabrudzeniem powierzchnię podłóg, okna i drzwi oraz lampy i inne przedmioty znajdujące się w pomieszczeniach). 2) Wszystkie materiały muszą spełnić aktualne normy i aprobaty techniczne. 3) Materiały przed wybudowaniem muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 4) Roboty budowlane należy wykonać w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki i zgodnie z przepisami BHP. 5) Kolorystyka do uzgodnienia z Dyrekcją placówki. 6) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej składającej się z atestów, deklaracji, aprobat technicznych dotyczących zastosowanych materiałów z opisem ,,Wybudowano w budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie" 7) W zakresie Wykonawcy jest demontaż wieszaków, kołków, haczyków po zdemontowanych elementach zawieszonych na ścianach oraz szpachlowanie otworów z wyłączeniem kołków wskazanych przez Dyrekcję placówki. 8) Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia do stanu pierwotnego wszystkich zabrudzonych bądź uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac elementów budynku. Dokument nr: ZFP.271.2.37.2024 Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.04.2024 r. o godz. 12:20 w pok. nr 5 Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska. Składanie ofert: 5. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1) Oferty należy składać w terminie do dnia 30.04.2024 r. do godz. 12:00 w wybrany przez Wykonawców sposób: - osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Woli Krzysztoporskiej przy Ul. Kościuszki 5 (pok. nr 11), - pocztą, - faksem na nr (44) 61-63-960 - elektronicznie na adres e-mail: przetargi@wola-krzysztoporska.pl Oferta powinna zawierać opis: Remont kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza dla sprzątaczek w Szkole Podstawowej w Krzyżanowie Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 3. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 24.06.2024r. do 16.08.2024r. Wymagania: Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) - wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych netto. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. (ze zm.) w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska. 4. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru sporządzonym po wykonaniu zamówienia. 3) Oferty należy składać na załączonym wzorze oferty - załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena-waga 100%. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia, osoba do kontaktu: 1) Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej. 2) Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zobowiązany jest do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania całości lub części prac stanowiących przedmiot zamówienia, a także do unieważnienia prowadzonego postępowania. 4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5) Na etapie badania ofert Zespół Oceniający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień co do treści oferty, jeżeli Wykonawca nie udzieli wyjaśnień w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona. 6) Wykonawca będący spółką cywilną wybrany do realizacji zamówienia, przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji spółki. 8. Podstawy wykluczenia z postępowania 1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r . o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną", tj. z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. Rozporządzenia, o których mowa w podpunktach a) - c) to: - Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających skierowanych przeciwko prezydentowi Aleksandrowi Łukaszence i niektórym urzędnikom z Białorusi; - Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających. Wykluczenie następuje na okres trwania opisanych wyżej okoliczności. 2) Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Uwagi: 9. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, zwanym dalej ,,AD", jest Wójt Gminy Wola Krzysztoporska ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska NIP 771-10-29-208, REGON 590647902 tel. 044 6163961, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl 2) Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Wola Krzysztoporska: e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl 3) AD przetwarza dane osobowe na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO w związku z dobrowolnym złożeniem przez Panią/Pana oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Remont kuchni wraz z pomieszczeniami zaplecza dla sprzątaczek w Szkole Podstawowej w Krzyżanowie", znak sprawy ZFP.271.2.37.2024. W związku z ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), - postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. ze zm. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska. 4) AD przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie w celach : - na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. 5) Podanie danych osobowych jest wymagane do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. Osoba, której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania - podaje dane dobrowolnie, chcąc wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowym, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 7) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: - przez cały okres trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego/realizacji zamówienia, oraz zgodnie z przepisami o archiwizacji dokumentów tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (10 lat od końca roku, w którym zakończy się realizacja zamówienia). 8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: o dostępu do swoich danych osobowych, o sprostowania swoich danych osobowych, o do żądania usunięcia swoich danych osobowych, o żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, o sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych, o żądać przeniesienia swoich danych osobowych, o wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, o do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. 9) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Kontakt: 7) Osoba do kontaktów z Wykonawcami: Anna Miniatorska - tel. (44) 61-63-973. |
© eurobudowa.pl 2004-2024