Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
20759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Krapkowicki
ul. Kilińskiego 1
47-303 Krapkowice
powiat: krapkowicki
tel. (077) 40 74 328, tel. 77 40 74 359
zamowienia@powiatkrapkowicki.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Krapkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (077) 40 74 328
Termin składania ofert: 2024-05-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT w postępowaniu o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł netto na:
Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego (branża: konstrukcyjno-budowlana, elektryczna oraz sanitarna), w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa hali szkoleniowej z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności - Spedycja"
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego (branża: konstrukcyjno-budowlana, elektryczna oraz sanitarna), w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa hali szkoleniowej z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności - Spedycja" realizowanego w ramach konkursu pn. Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BC11) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) finansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Szczegółowy zakres obowiązków określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: IM.2600.124.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 02 maja 2024 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 105.

Specyfikacja:
Dokumentacja dotycząca zadania inwestycyjnego znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906327

Składanie ofert:
Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 02 maja 2024 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w Krapkowicach przy Ul. Kilińskiego 1, w Biurze Obsługi Klienta, osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że liczy się data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego a nie data nadania przesyłki pocztowej zawierającej ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania zamówienia:
Nadzór inwestorski będzie wykonywany przez cały okres realizacji zadania pn. Budowa hali szkoleniowej z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności - Spedycja" do dnia podpisania protokołu odbioru zadania bez wad.

Wymagania:
IV. Opis warunków stawianych Wykonawcy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.) i art. 5k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1). Wykonawca potwierdzi brak podstaw wykluczenia oświadczeniem, stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia.
2. Spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę świadczenia nadzoru inwestorskiego która dotyczyła budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m3 (w ramach której wykonano również instalacje: wodno-kanalizacyjne, elektryczne i c.o.), o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto;
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca do swojej oferty zobowiązany jest dołączyć Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wykaz usług stanowi Załącznik Nr 4 do zaproszenia.
2) dysponuje co najmniej:
a) 1 osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora koordynatora, posiadającą:
? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
? doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w wykonywaniu funkcji Koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego (Kierownika projektu/ Kierownika zespołu) w zakresie zarządzania zespołem inspektorów nadzoru inwestorskiego, wykonującego czynności nadzoru inwestorskiego co najmniej jednej inwestycji, która dotyczyła wykonywania robót budowlanych spełniających wymagania o których mowa w pkt. 1;
b) 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej,
c) 1 osobą, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania osobą. Wykaz osób stanowi załącznik nr 5 do zaproszenia.
UWAGA:
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawani a kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334).
V. Zawartość oferty.
1. Dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta:
a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zaproszenia,
b) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 do zaproszenia,
c) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do zaproszenia wraz z referencjami,
d) wykaz osób - załącznik nr 5,
e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika, określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
2. Oferta powinna być złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w obcym języku winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w postępowaniu. Złożenie więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez tego Wykonawcę.
4. Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne, albo opatrzone imienną pieczątką.
5. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty cenowej i załączników musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
6. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli do podpisania oferty upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby.
7. Wszystkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być przez niego parafowane.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
1. Wykonawca określi cenę brutto zamówienia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.
2. Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy określonym w niniejszym zaproszeniu.
3. Ceny winny być wyrażone w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi (o zaokrągleniu drugiej cyfry po przecinku w ,,dół" lub w ,,górę" decyduje trzecia cyfra po przecinku).
4. Nie dopuszcza się rozliczania w walutach obcych.
5. Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na wycenę zamówienia.
6. Cena oferty winna uwzględniać stawkę podatku VAT obowiązującą na dzień składania ofert. Wykonawca obowiązany będzie do wystawienia faktury za realizację przedmiotu zamówienia, ze stawką podatku VAT obowiązującą na dzień złożenia faktury.
7. Wzór ,,Formularza Ofertowego" został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towaru i usług, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, oraz odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
VII. Kryteria oceny ofert.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami: 1) Kryterium: ,,Cena" (C) - waga 100%
Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = Cmin/Co x waga (100%)
gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Cmin - cena brutto oferty najtańszej
Co - cena brutto oferty ocenianej Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu kryterium Cena (C) może uzyskać maksymalnie 100 pkt
2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punktów.
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, a zaoferowana kwota mieści się w kwocie posiadanej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
3. Oferty niespełniające warunków określonych w niniejszym zaproszeniu podlegają odrzuceniu.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień lub dodatkowych informacji w toku oceny i badania ofert.
5. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień w określonym terminie lub jeśli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
6. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zaproszenia.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: ,,Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego (branża: konstrukcyjno-budowlana, elektryczna oraz sanitarna), w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa hali szkoleniowej z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności - Spedycja" - znak sprawy IM.2600.124.2024
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
XI. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:
a) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej,
b) nie złożono żadnej oferty, złożone oferty są niezgodne z treścią zaproszenia lub żadna oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IV zaproszenia,
c) wystąpiła istotna zamiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy lub prawidłową jej realizację.
2) Zakończenie postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
2. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze.
XII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie zamieszczona na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Krapkowicach: http://www.bip.powiatkrapkowicki.pl i przesłana Wykonawcom, którzy złożyli oferty na wskazany w formularzu ofertowym adres e-mail.
XIII. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
1. W terminie wskazanym przez Zamawiającego wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
2. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego.
3. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom.

Uwagi:
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ,,RODO" Klauzula informacyjna wynikająca z RODO spełniająca obowiązek informacyjny wobec Wykonawcy związany
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. informuję, że:
o Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Krapkowicki z siedzibą w Krapkowicach przy ul. Kilińskiego 1;
o Inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Krapkowicach jest Pani Aneta Dróżdż -tel. 77 40 74 308, adres e-mail: a.drozdz@powiatkrapkowicki.pl ,
o Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, opatrzonego numerem
IM.2600.124.2024;
o Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
o Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o Posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
"Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
III. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Starostwie Powiatowym w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, pok. 209 Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są: Tomasz Mierzwa -Wydział Inwestycji i Mienia tel. 77 40 74 359
Iwona Kręcichwost - Biuro Zamówień Publicznych, tel. 77 40 74 328
w godzinach pracy tut. Urzędu. tj. od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.