małopolskie (Tarnów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Puławach ul. Skowieszyńska 51 24-100 Puławy powiat: puławski tel. 695 173 442, tel. 695 173 442 sekretariat@zdm.pulawy.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Puławy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 695 173 442, te |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszamy do złożenia oferty na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej podczas realizacji zadania pn.: Cześć I - ,,Budowa drogi bocznej Ul. Pięknej przedłużenie Ul. Sypniewskiego". Część II - ,,Budowa drogi w Ul. Sympatycznej w Puławach". 1. Opis sposobu przygotowania oferty: Oferta winna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny dla Zamawiającego. Może być przekazana drogą elektroniczną, faksem, za pośrednictwem poczty lub przez bezpośrednie złożenie jej na kancelarię Zamawiającego. Uwaga: Ofertę można złożyć dla Części I, Części II, lub dla obu części jednocześnie. 2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: W ramach zadania należy pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej. Do zadań inspektora nadzoru należeć będzie sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonanych robót z dokumentacją projektową, potwierdzanie wykonania robót, kontrola i weryfikacja rozliczeń, uczestniczenie w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym zadania jak również w przeglądach międzygwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru określa wzór umowy. Ogólny zakres robót budowlanych: 1) Wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu; 2) Wykonanie robót rozbiórkowych m.in. rozbiórka nawierzchni z betonowych płyt drogowych lub tłucznia; 3) Budowa drogi o nawierzchni z kostki betonowej, z chodnikami z kostki betonowej. 4) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Specyfikacja: Dokładny zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej na stronie internetowej - Platforma zamówień publicznych Urzędu Miasta Puławy, z którą się należy zapoznać przed złożeniem oferty: https://pulawy.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty. Ofertę należy dostarczyć do Zarządu Dróg Miejskich w Puławach z siedzibą przy ul. Skowieszyńska 51, 24 - 100 Puławy, pokój Nr 210 - sekretariat, w terminie do dnia 29.04.2024 r., do godz. 9.00. Oferta może być przekazana drogą elektroniczną (e - mailem), za pośrednictwem poczty lub przez bezpośrednie złożenie jej na kancelarię Zamawiającego: adres e-mail: sekretariat@zdm.pulawy.pl. Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 5 miesięcy od podpisania umowy z wykonawcą (planowany termin podpisania umowy z wykonawcą: Część I - 03.06.2024 r., Cześć II - 07.05.2024 r.) lub po dokonaniu przez Inwestora odbioru końcowego i rozliczeniu robót fakturą końcową, dla których sprawowany jest nadzór inwestorski. Wymagania: 3. Warunki udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie odpowiedniego doświadczenia zawodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli osoba wykaże, że pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego lub była kierownikiem budowy/robót branży drogowej, posiada uprawnienia budowlane i przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykaże się doświadczeniem w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej za kwotę min. 400.000,00 zł brutto. 5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena - 100 % Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 100 pkt. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio liczba punktów zgodnie ze wzorem:C = Cmin/Cx x 100 x 100%, gdzie: C Cmin Cx - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium ,,Cena" - cena najniższa zaoferowana w ofertach - cena oferty ocenianej Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta spośród ofert nieodrzuconych, która uzyska największą liczbę punktów uzyskaną w kryteriach oceny. 6. Wymagane dokumenty: a) Formularz oferty wg załączonego wzoru, opatrzony własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Inspektora (zał. nr 1), b) Wykaz osób (zał. nr 2), c) Uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Opis sposobu obliczania ceny składanej oferty. 1) Cena oferty winna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia. 2) W cenie oferty musi być uwzględniony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) - nie dopuszcza się walut obcych. UWAGA!: Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji z oferentami. Oferta złożona po upływie wyznaczonego terminu do jej złożenia może pozostać bez rozpatrzenia. Kontakt: Osobami uprawnionymi do kontaktów z potencjalnymi Wykonawcami są: Paweł Sajdak - tel. 695 173 442 |
© eurobudowa.pl 2004-2024