małopolskie (Tarnów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Demontaż oraz naprawa urządzeń zabawowych drewnianych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście powiat: Świnoujście tel. (91) 321 31 93 fax (91) 321 59 95, tel. 91 321 45 74 wiz@um.swinoujscie.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Świnoujście |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (91) 321 31 93 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE dot. Demontaż urządzenia zabawowego- sześciokąt i naprawy urządzeń zabawowych drewnianych na placu zabaw nr 0003 przy Ul. Żeromskiego w Świnoujściu 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Naprawa urządzeń zabawowych na placu zabaw nr 0003 przy Ul. Żeromskiego w Świnoujściu 3.1 Demontaż i utylizacja urządzenia zabawowego drewnianego - sześciokąt. 3.2 Naprawa urządzenia zabawowego drewnianego typ ważka: - wykonanie i montaż 2szt drewnianych pochwytów dla dziecka, - demontaż i utylizacja lszt pochwytu drewnianego. 3.3 Wymiana 4 szt belek podejścia (wymiar 100xl0x5cm) w trapach drewnianych urządzeń zabawowych z pomostami stałymi i wiszącym wraz z zakonserwowaniem. 3.4 Mocowanie lszt luźnej belki trapu w urządzeniu zabawowym z pomostami stałymi. Dokument nr: WIZ.271.2.37.2024 Otwarcie ofert: 8. Data oraz miejsce otwarcia/rozpatrzenia ofert: 26.04.2024r. godz. 13:00 pokój 1.9 w budynku Wydziału Infrastruktury i Zieleni Miejskiej Urzędu Miasta Świnoujście Ul. Karsiborska 4 D w Świnoujściu; Składanie ofert: c) ofertę należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: wiz@um.swinoujscie.pl.; d) termin złożenia oferty: do dnia 26.04.2024r. godz. 12:00 ; Wymagania: 4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena 5. Data realizacji zamówienia: 25 dni od podpisania umowy 6. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): na 24miesiące 7. Forma oferty. Sposób składania oferty: a) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego; b) oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę; e) oferta złożona po terminie zostanie odrzucona. 9. Warunki płatności: na konto bankowe w terminie do 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej FV. 10. Faktura może zostać wystawiona po protokolarnym potwierdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania usługi. Kontakt: 2. Dane do kontaktu: Marta Sowińska-Chudzik, tel. 91 321 45 74, e-mail msowinska-chudzik@um.swinoujscie.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024