Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
508z dziś
3270z ostatnich 7 dni
21266z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Najem kontenerów prysznicowo - umywalkowych wraz z usługą sprzątania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Najem kontenerów prysznicowo - umywalkowych wraz z usługą sprzątania

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: 42. Baza Lotnictwa Szkolnego
ul. Sadków 9
26-603 Radom
powiat: Radom
tel. 261 511 500, faks 261 511 300,, +48 22 123 77 97, tel.: 261-511-701
jw4938@ron.mil.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 261 511 500, fa
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o wartości niższej
niż określona w art. 2 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp z 11 września 2019 r. Niniejsze postępowanie nie podlega ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
Wykonawcy powinni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na najmie kontenerów prysznicowo - umywalkowych wraz z usługą sprzątania na obszarze administrowanym przez 42. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu - kompleks wojskowy K-6056 Grójec.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia), w Załączniku nr 2 (Formularz ofertowy) oraz w Załączniku nr 2a (Formularz cenowy) do niniejszego zapytania ofertowego.

CPV: 98000000-3

Dokument nr: 425/WR/2024

Otwarcie ofert: 15. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.05.2024 r. o godz. 10.00 bez udziału Wykonawców.

Składanie ofert:
7. Termin i sposób realizacji zamówienia:
- Zamówienie należy zrealizować: do dnia 10.06.2024 r. do dnia 14.06.2024 r. termin podstawienia kontenerów prysznicowo - umywalkowych ustala się na dzień 07.06.2024 r. do godz. 11.00.
11. Sposób i termin składania ofert:
Wykonawca składa podpisaną własnoręcznym podpisem ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami, którą należy przesłać na jeden z poniższych adresów:
1) pocztą elektroniczną - na adres e-mailowy: jw4938@ron.mil.pl - dokumenty powinny być zeskanowane do formatu PDF lub JPEG po ich podpisaniu przez uprawnioną osobę;
2) faksem - na nr 261 511 300;
3) pisemnie na adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu, Ul. Sadków 9, 26-603 Radom, numer pokoju: 242 - Kancelaria Jawna.
14. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 30.04.2024 r.

Wymagania:
4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: nie dotyczy
5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonali wizji lokalnej obiektu (podstawa: art. 136 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). (jeśli dotyczy)
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ofertę należy złożyć na wszystkie wskazane pozycje.
8. Termin i warunki płatności:
Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT
9. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, którym w niniejszej procedurze jest Portal SmartPZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/42blsz
2) Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
4) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania.
5) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Portalu SmartPZP dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie ogłoszenia o zamówieniu, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu portal.smartpzp.pl znajdują się w zakładce ,,e-learning" na stronie internetowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/42blsz/elearning
6) Zamawiający może w dowolnym czasie przed upływem terminu składania ofert dodać zmiany treści zapytania ofertowego lub załączników do niego. Każda zmiana wprowadzona do zapytania ofertowego przez Zamawiającego staje się częścią składową postępowania i jest wiążąca.
10. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert: cena o wadze 100% . Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
12. Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
2) formularz cenowy Załącznik nr 2a;
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru); odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) wymagane dokumenty przez Zamawiającego (jeśli dotyczy)
13. Na podstawie w/w dokumentów zostanie zawarta Umowa według wzoru określonego w załączniku nr 3.
16. Oferty złożone po terminie składania ofert lub złożone niezgodnie z opisem zawartym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
17. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu terminu złożenia oferty.
18. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę cenową.
19. Wykonawca może wprowadzić zmiany w ofercie lub wycofać złożoną ofertę tylko przed upływem terminu jej złożenia.

Uwagi:
20. Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 42 Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu z siedzibą w Radomiu przy ul. Sadków 9 nr tel.: 261 511 500;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: jw4938@ron.mil.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
3) Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem Portalu SmartPZP prosi o kontakt z Infolinią techniczną (pod numerem +48 22 123 77 97 lub poprzez Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie), która udziela wszystkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Systemu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.