Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
94z dziś
2856z ostatnich 7 dni
20852z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Nabycie instalacji fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Nabycie instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: iWO-PLAST P.P.H.U IWONA OLEJNIK
Ogrodowa 4
98-332 Rząśnia
powiat: pajęczański
790275388
iwo-plast@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188357
Województwo: łódzkie
Miasto: Rząśnia
Wadium: ---
Nr telefonu: 790275388
Termin składania ofert: 2024-05-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamówienie na nabycie instalacji fotowoltaicznej
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0165/23 - Ograniczenie zużycia energii w przedsiębiorstwie Iwo-Plast dzięki wymianie urządzeń produkcyjnych, termomodernizacji budynku i zastosowaniu OZE

Część 1
Nabycie instalacji fotowoltaicznej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest nabycie mikro instalacji fotowoltaicznej o mocy nie większej niż 50 kW i następujących parametrach minimalnych*:
- ogniwa monokrystaliczne typu N,
- ogniwa o mocy minimum 415 wat, maksimum 480 wat,
- sprawność powyżej 21%,
- gwarancja minimum 15 lat na produkt,
- moc min. 49,68 kWp,
- konstrukcja w dwóch rzędach każdy po ok. 25 kW (+/-5%),
- dwa falowniki po 25 kW,
- komplet zabezpieczeń przeciwprzepięciowych po stronie DC i AC,
- konstrukcja stelażu dwupodporowa.
Instalacja fotowoltaiczna jest przeznaczona do umieszczenia na gruncie.
* Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o parametrach nie gorszych niż określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad. Musi spełniać wymagania norm UE oraz musi posiadać aktualny certyfikat bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostawy i miejsca montażu. Wszystkie zniszczenia powstałe podczas montażu będą usuwane przez wykonawcę na własny koszt.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy w formie papierowej karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Okres gwarancji
minimum 15 lat na produkt; minimum 30 lat na uzysk liniowy w wysokości minimum 84%, minimum 12 lat na falownik

CPV: 09332000-5

Dokument nr: 2024-15810-188357, 2/3.1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-02

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
pajęczański
Gmina
Rząśnia
Miejscowość
Rząśnia
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2024-06-28
Czy występuje płatność częściowa
TAK

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
- zmiana terminu realizacji umowy, terminu płatności, itp. - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
- zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
- gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia.
Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia
stanowiącego załącznik nr 2 (2a) do Zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi
spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 (2a) do Zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu
zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 (2a) do Zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 (2a) do Zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 (2a) do Zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z załącznikami wyszczególnionymi w jego treści:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku występowania powiązań - stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
- Specyfikacja techniczna lub karta produktowa, potwierdzającą spełnienie wymaganych parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (pkt. 2 niniejszego
zapytania ofertowego).
Wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Z treści załączonych do formularza ofertowego dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-24
Data ostatniej zmiany
2024-04-24 14:53:51

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium 1: Cena netto w PLN
Waga: 80%
Cn = (Cmin/Cr) x 100 x 80%
Cmin - cena minimalna w zbiorze
Cr - cena oferty rozpatrywanej
Cn - ilość punktów przyznana ofercie w ramach kryterium cena netto w PLN
Ocena łączna oferty zostanie przyznana wg następującej formuły:
An = Cn + Tn + Tr
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Termin naprawy (Tn) oceniane wg następującej punktacji:
Waga: 10
- termin dokonania naprawy do 30 dni od daty zgłoszenie przez Zamawiającego - 10 pkt.
- termin dokonania naprawy powyżej 30 dni od daty zgłoszenie przez Zamawiającego - 0 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Termin realizacji (Tr) oceniane wg następującej punktacji:
Waga: 10
- termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 21.06.2024 (włącznie) - 10 pkt.
- termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 28.06.2024 (włącznie) - 0 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Iwona Olejnik
tel.: 790275388
e-mail: iwo-plast@wp.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.