Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
22046z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
ul. Moniuszki 22
11-500 Giżycko
powiat: giżycki
tel. +48 87 44 17 100, tel. +48 87 44 17 101, tel. +48 87 44 17 102, tel. (87) 44 17 109
sekretariat.gizycko@cos.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Giżycko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 87 44 17 10
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
zaprasza do złożenia oferty na usługę pod nazwą: "sprzątanie internatów sportowych w COS - OPO
w Giżycku."
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w internatach
sportowych COS-OPO w Giżycku, na podstawie umowy zlecenia, zgodnie z poniższym
zapotrzebowaniem:
1.1 w okresie od 01.05.2024 r. do 30.09.2024 r. - 2 osoby
1.2 w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r. - 1 osoba
miesiąc Maksymalna Ilość godzin świadczenia
usługi w danym miesiącu
na 1 osobę Zapotrzebowanie-
Ilość osób
w danym miesiącu
MAJ*
CZERWIEC
LIPIEC
SIERPIEŃ
WRZESIEŃ 160
160
184
168
168 2
3
3
3
2
*Podana powyżej ilość godzin obliczona została dla wskazanego okresu świadczenia usługi. W
przypadku zawarcia umowy w późniejszym terminie, ilość godzin świadczenia usługi zostanie
odpowiednio zmniejszona.
3. Rodzaj zamówienia: usługi
4. Wykaz głównych obowiązków Wykonawcy, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia:
Dyrektor
1)
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
2)
3)
4)
5)
utrzymywanie bazy noclegowej oraz terenu wokół niej w pełnej gotowości
eksploatacyjnej i we wzorowej czystości przez:
sprzątanie pokoi i łazienek w trakcie pobytu gości jak i po ich wyjeździe,
zabezpieczenie w środki higieny i czystości,
dokonywanie wymiany bielizny pościelowej po wyjeździe gości, w terminie
ustalonym przez Recepcję oraz na życzenie gościa,
ścielenie łóżek, wietrzenie pokoi,
mycie okien, pranie firan i podkładów higienicznych,
czyszczenie wykładzin podłogowych, paneli, terakoty, glazury,
czyszczenie metalowych części sprzętu, wycieranie kurzu,
dbanie o należyty stan wyposażenia pokoju,
identyfikację usterek i zgłaszanie niezbędnych napraw i konserwacji,
utrzymywanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych oraz hali sportowej
w gotowości eksploatacyjnej i w czystości.
dodatkowe sprzątanie pokoi i łazienek na życzenie gościa,
zgłaszanie Recepcji faktu o pozostawionych rzeczach po wyjeździe gościa,
przygotowywanie bielizny pościelowej do prania,
utrzymanie w czystości pomieszczeń gospodarczych i terenu wokół obiektów
hotelowych,

CPV: 90911000-6

Dokument nr: GŻ.DTP.271.7.2024

Składanie ofert:
VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 30.04.2024 r. godz. 12:00
Oferty w formie pisemnej należy składać na adres Zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu -
Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku, Ul. Moniuszki 22, pokój 243 (sekretariat), 11-500
Giżycko.

Miejsce i termin realizacji:
III. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA: zgodnie z rozdziałem II pkt. 1.

Wymagania:
Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone jest, bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.).
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji
przedmiotu zamówienia:
?
?
?
?
miał ukończone 18 lat
był w pełni dyspozycyjny, odpowiedzialny i zaangażowany w wykonywaną pracę
posiadał pełną zdolność do czynności prawnych i korzystał w pełni z praw publicznych oraz, aby
jego stan zdrowia pozwalał na prawidłową realizację zamówienia.
nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie
IV. ZAWARTOŚĆ OFERTY
Na ofertę składają się poniższe dokumenty:
1. Formularz oferty - według załącznika nr 1,
V. WARUNKI PŁATNOŚCI: płatność zostanie dokonana po zakończonym miesiącu,
udokumentowanym ewidencją czasu wykonywania usługi.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT I SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
Kryteria podlegające punktacji:
a/ prawo jazdy kat. B - 20 pkt.
b/ doświadczenie na podobnym stanowisku:
- do 3 lat - 10 pkt.
- powyżej 3 lat - 20 pkt.
- brak doświadczenia - 0 pkt.
c/ cena - 60 pkt.
1. Do ceny ofert będzie brana pod uwagę proponowana cena za wykonanie 1 godziny
(zegarowej) usługi (w przypadku osób fizycznych, nie prowadzących działalności
gospodarczej - wynagrodzenie brutto wraz ze składkami ZUS po stronie Zamawiającego,
jeśli istnieje konieczność ich odprowadzania).
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z
wykonaniem zamówienia.
3. Proponowana cena (wynagrodzenie) za 1 godz. świadczenia usługi nie może być mniejsza
niż 27,70 zł w maju i czerwcu oraz nie niższa niż 28,10 zł od lipca do września.
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w
2024 r.
4. Ofertę należy sporządzić wg wzoru (załącznik nr 1),
5. Zaoferowana cena obowiązywać będzie w całym okresie trwania umowy.
6. W przypadku osób fizycznych zamawiający na podstawie złożonego oświadczenia,
dokona wyliczenia należnych składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, zaliczek
na podatek dochodowy leżących po stronie Wykonawcy oraz ewentualnie dokona
doliczenia obowiązujących składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy,
leżących po stronie Zamawiającego, które zgodnie z obowiązującymi przepisami
zobowiązany jest naliczyć i odprowadzić.
7. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą łączną ilość
punktów, w zakresie kryteriów oceny ofert. Spośród złożonych ofert zamawiający
wybierze 3, które uzyskają najwyższą łączną liczbę punktów.
8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
Zasady rozliczeń wskazane zostały we wzorze umowy.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Oferty należy opakować w kopertę, zaadresować na adres Zamawiającego i opisać:
Oferta na: "Usługi sprzątania internatów sportowych w COS - OPO w Giżycku." Składanie
ofert (wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego) odbywać się może również za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi.gizycko@cos.pl lub za pośrednictwem
operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe lub posłańca.
Przed podpisaniem umowy należy przedstawić zamawiającemu dowody (np. świadectwa pracy,
kopię umów zleceń, referencje itp.)
2. Oferty należy sporządzić według wzoru formularza ofertowego (stanowiącego załącznik nr 1).
3. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia
oświadczeń, dokumentów, oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa należy przedłożyć
(złożyć/uzupełnić/poprawić) w formie wskazanej przez Zamawiającego w wezwaniu.
4. Adres strony internetowej, na której jest dostępna dokumentacja dotycząca przedmiotowego
zamówienia: http://bip.cos.pl
XIII: POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
bez podania przyczyny, także po wyborze oferty najkorzystniejszej.
3. Niniejsze zapytanie nie jest zobowiązaniem do zawarcia Umowy ani też do realizacji
zamówienia. Zamawiający rozpatrzy oferty pod kątem ewentualnych środków, jakie będą
pozostawać w jego dyspozycji w związku z planowanym zadaniem.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji, dodatkowych uzgodnień, jak również
odstąpienia od części i/lub całości realizacji zamówienia.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wnioskowania do Wykonawców
o doprecyzowanie, wyjaśnienie składanych ofert.

Uwagi:
XIV: Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z
04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
a) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449
Warszawa.
b) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych to: iod@cos.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy Pzp lub wewnętrznym Zarządzeniem
COS w sprawie zasad udzielania zamówień, do których nie stosuje się Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach prawa, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp i innych przepisów prawa;
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO;
h) Posiada Pani/Pan:
? Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? Na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(przy czym, skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustaw Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu i jego załączników)
? Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
? Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) Nie przysługuje Pani/Panu:
? W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba odpowiedzialna za kontakt z Wykonawcami: Anna Żyndul, Magdalena Olszewska, tel. (87)
44 17 109, e-mail: przetargi.gizycko@cos.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.