dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Polkowice)
lubelskie (Lublin)
świętokrzyskie (Stąporków)
śląskie (Żywiec)
śląskie (Jaworzno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji |
Data zamieszczenia: | 2024-04-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o Mieszka I 7 72-600 Świnoujście powiat: Świnoujście Tel : +48 91 32 67 345, Fax : +48 91 321 41 74, tel.: 504 470 737 sekretariat@szpital-swinoujscie.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Świnoujście |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel : +48 91 32 67 3 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na: ,,Usługę okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji w roku 2024" Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o., zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na ,,Usługę okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji w roku 2023" dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.", na następujących warunkach 1. Opis przedmiotu zamówienia:. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń i systemów klimatyzacji i wentylacji w obiektach Zamawiającego. Pakiet nr 1 - Wymiana filtrów zwykłych i absolutnych Pakiet nr 2 - przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń i systemów klimatyzacji i wentylacji w tym dwukrotne sprawdzenie szczelności agregatu wody lodowej 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 5.1. Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi przeglądu technicznego i konserwacji oraz napraw pogwarancyjnych urządzeń i instalacji znajdujących się w siedzibie Zamawiającego. 5.2. Wykonawca zobowiązuje się do: o o o o o o o dokonywania okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego urządzeń i instalacji, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramem; przygotowania protokołu z czynności każdego przeglądu konserwacyjnego bieżącej konserwacji urządzeń i instalacji zgodnie z zaleceniami producenta oraz wymaganiami wynikającymi z przepisów bhp, tak by zapewnić ich sprawną i bezpieczną eksploatację dokonywania napraw pogwarancyjnych urządzeń i elementów instalacji, odnotowywania faktu wykonania czynności serwisowych i/lub napraw poprzez wpisanie w kartę eksploatacji sprzętu (paszport, formularz czynności serwisowych lub inny dokument urządzenia), sporządzania notatek o stanie technicznym urządzeń i elementów instalacji, w tym nie nadających się już do naprawy, umożliwienia utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych dotyczących awarii sprzętu w godz.ch 7:00-20:00 przez 7 dni w tygodniu.5.3. Przeglądy urządzeń i instalacji będą dokonywanie zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta. Harmonogram przeglądów jest załącznikiem nr 3 do niniejszego zaproszenia oraz wykazem szczegółowym przeglądów wiosennych i jesiennych. 5.4. Przeglądy i prace konserwacyjne muszą być wykonywane z należytą starannością i w zgodzie z aktualną wiedza techniczną w oparciu o: rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz. 1650 ze zm.), o rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz.U. z 2013, poz. 492), o obowiązujących Polskich Norm w zakresie przeglądów objętych zamówieniem, o wytyczne zawarte w instrukcjach eksploatacji, konserwacji i instalacji urządzeń, DTR, o wytyczne zawarte w dokumentacji powykonawczej, o wymagania producentów, dostawców i gwarantów, o wymagania przepisów i norm, o z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony środowiska i gospodarki odpadami 5.5. Czynności przeglądów technicznych i konserwacji obejmują, w ramach umówionego wynagrodzenia, ujęte są w wykazie szczegółowym przeglądów wiosennych i jesiennych w załączniku nr 4 do zaproszenia nr 13/DTA/DB/2024 o 5.6. Z czynności każdego przeglądu konserwacyjnego Wykonawca sporządzi protokoły zawierające w szczególności następujące informacje: a) Protokół okresowego przeglądu stanu technicznego urządzeń i instalacji, zawierający w szczególności następujące informacje: o nr pomieszczenia lub miejsca w którym zlokalizowane jest urządzenie, o rodzaj urządzenia, marka i model urządzenia oraz numer fabryczny, o stan techniczny elementów instalacji objętych kontrolą, o wykaz nieprawidłowości w funkcjonowaniu instalacji i urządzeń, o stopień zużycia lub uszkodzenia elementów instalacji i urządzeń wraz z określeniem ich wpływu na dalszą eksploatację, o opis wykonanych czynności konserwacyjnych i napraw, w tym lista zastosowanych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, o wyniki pomiarów parametrów pracy urządzeń (zespołu) wraz z ich szczegółowym opisem w przypadku gdy odbiegają one znacząco od parametrów zalecanych przez producentów, o opis stanu zespołów (elementów) objętych kontrolą po wykonanych pracach konserwacyjnych, o wnioski pokontrolne - ocenę zgodności instalacji z wymaganiami zawartymi w obowiązujących normach oraz wymaganiami określonymi przez producenta, o Wykaz części do bieżącej eksploatacji (z określeniem typu, modelu itp.), o Wycena czyszczenia i dezynfekcji kanałów instalacji wentylacji mechanicznej. b) Protokół konieczności, zawierający w szczególności następujące informacje: o nr pomieszczenia, w którym zlokalizowane jest urządzenie, o rodzaj urządzenia, marka i model urządzenia oraz numer fabryczny, o stan techniczny elementów instalacji objętych kontrolą, o wykaz nieprawidłowości w funkcjonowaniu instalacji i urządzeń,stopień zużycia lub uszkodzenia elementów instalacji i urządzeń wraz z określeniem ich wpływu na dalszą eksploatację, o zakres oraz kolejność wykonania prac remontowych wykraczających poza zakres okresowego przeglądu konserwacyjnego, o Wykaz części niezbędnych do przeprowadzenia opisanych prac. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wszelkich wyjaśnień dotyczących zapisów protokołu. o 5.7. Naprawy pogwarancyjne dokonywane będą na podstawie protokołów po wcześniejszym zawiadomieniu telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. 5.8. W ramach czynności, o których mowa w ust. 5.8., nie później niż w terminie 72 godzin od daty zgłoszenia usterki, Wykonawca po dokonaniu diagnostyki uszkodzenia, przedłoży Zamawiającemu kosztorys - kalkulację kosztów naprawy lub wymiany części zamiennych na nowe, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę do dokonania naprawy. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy zgłoszonej usterki w terminie nie później niż 48 godz. po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego kalkulacji kosztów, o której mowa w zdaniu poprzedzającym. (pod warunkiem dostępności części). Mecenas uwagi Dopuszcza się ustalanie z Zamawiającym terminu naprawy w przypadku wystąpienia trudności w usunięci zaistniałych usterek. Usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę informacji telefonicznie, faksem lub elektronicznie o akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 5 dni roboczych od otrzymania akceptacji kosztorysu naprawy. 5.9. 5.10. Koszty napraw i części o których mowa w ust. 5.9 pokrywa Zamawiający. 5.11. Naprawy będą dokonywane zgodnie z przyjętymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiającego. Usługi przeglądów będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego. 5.12. Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji będące przedmiotem zamówienia mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia. 5.13. Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez producenta. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane naprawy z zastrzeżeniem, że okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty wykonania naprawy. 5.14. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie przeglądów i napraw wyłącznie fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych. W przypadku braku możliwości zamontowania oryginalnych części wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do poinformowania o zaistniałym fakcie Zamawiającego. 5.15. Czynności związane z przeglądem technicznym Wykonawca zrealizuje przy użyciu własnych narzędzi i materiałów. CPV: 50000000-5, 71315410-6, 50710000-5, 50730000-1 Dokument nr: 13/DTA/DB/2024 Otwarcie ofert: otwarcie ofert nastąpi w dn. 30.04.2024r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego, w pok. 2.021 Składanie ofert: oferty należy składać drogą pocztową na adres: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o., Ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, wysłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl lub osobiście w siedzibie oferenta w Sekretariacie Prezes Zarządu, pok. 2.010 z dopiskiem ,,Usługa okresowych przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń i systemów klimatyzacji i wentylacji". Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 30.04.2024r. o godz. 11.30 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: kwiecień 2024r. (przegląd wiosenny) i październik 2024r. (przegląd jesienny). Wymagania: 4. Składanie ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Dokumenty, które należy dołączyć wraz z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr1 do zaproszenia: a) pełnomocnictwo (o ile występuje); b) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień osób wykonujących zamówienie, w tym uprawnienia elektryczne, sanitarne, uprawnienia f-gaz, c) aktualny na dzień składania ofert wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w postaci elektronicznej lub wydruku ze strony CEIDG, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,d) aktualną polisę OC lub inny dokument potwierdzający posiadanie stosownego ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 7. Postępowanie z odpadami: Odpady wytworzone w trakcie świadczenia usługi Wykonawca jest zobowiązany przekazać do zagospodarowania podmiotowi działającemu zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska, przepisami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018.992 t.j.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, posiadającemu zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami. 8. Zasady prowadzenia postępowania a) Oferta podlega odrzuceniu, gdy jej treść nie odpowiada treści zaproszenia. b) Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty oraz inne omyłki polegające na niezgodności z zaproszeniem, które nie powodują istotnej zmiany oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym Wykonawcę. Wykonawca może w terminie trzech dni złożyć oświadczenie, że nie wyraża zgody na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności zaproszeniem. W takim wypadku jego oferta podlega odrzuceniu. c) Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni liczonych od dnia, w którym upłynął termin składania ofert. Termin ten może zostać wydłużony na wniosek Zamawiającego lub samodzielnie d) o okres nie dłuższy niż 30 dni. Korespondencja w przedmiotowej sprawie może odbywać się drogą elektroniczną. e) Termin związania ofertą liczy się od dnia, w którym upłynął termin składania ofert. f) Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową. g) Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli oferta znacznie przewyższa zaplanowaną kwotę na wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty. 9. Opis sposobu przygotowania oferty: a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego zaproszenia. b) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na komputerze lub inną techniką w sposób czytelny i trwały. c) Każda strona oferty powinna być ponumerowana. Każda naniesiona przez Wykonawcę zmiana powinna być przez niego parafowana. d) Oferta musi być kompletna. Na ofertę składa się formularz oferty (załącznik nr 1 do zaproszenia) oraz pozostałe dokumenty wskazane w pkt 6 Zaproszenia. e) Dopuszcza się przedkładanie dokumentów w kopiach, przy czym w razie wątpliwości Zamawiającego może on wezwać do przedstawienia oryginału dokumentu lub kopii poświadczonej za zgodność. f) Wszelkie poprawki naniesione w treści oferty powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę. g) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. Opis sposobu obliczania ceny: a) Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty diagnostyki, koszty użycia materiałów serwisowych (np. czyściwo, środki antykorozyjne, itp.), materiałów eksploatacyjnych (np. olej, smar) i części zamiennych (wymienianych okresowo) do urządzeń poddanych przeglądowi, koszty opracowania i przedłożenia stosownej dokumentacji serwisowej z dokonanych przeglądów oraz koszty dojazdu. b) W celu zapoznania się z aktualnym stanem technicznym i konfiguracją instalacji i urządzeń objętych postępowaniem oraz należytego skalkulowania kosztów, Oferenci mogą oglądać urządzenia i instalacje po uprzednim zgłoszeniu wizyty u osób wymienionych w pkt 12 ppkt a) niniejszego Zaproszenia.c) Wykonawca powinien również uwzględnić ewentualne ryzyko związane nieprzewidzianymi okolicznościami przy realizacji zamówienia, które mogą i powinny być brane pod uwagę przez profesjonalistę realizującego zamówienie. d) Cena musi być podana za realizację całości pakietów w zakresie których składania jest oferta (tj. w odniesieniu do każdego z urządzeń lub instalacji)w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. e) Wszystkie obliczenia powinny zostać dokonane ze szczególną starannością, a następnie podlegać wpisaniu do formularza oferty. W celu uniknięcia ewentualnych omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych należy dokonać sprawdzenia ich poprawności. Kontakt: 12. Osoby uprawnione do porozumiewania się z oferentami : a) Sprawy merytoryczne: Dariusz Bielski: e-mail: dbielski@szpital-swinoujscie.pl tel.: 504 470 737 |
© eurobudowa.pl 2004-2024