Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2664z ostatnich 7 dni
22990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż hal namiotowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż hal namiotowych

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Port Gdański Eksploatacja S.A
ul. Roberta de Plelo 6
80-548 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel: 691 912 105, 607 081 089
przetargi@pge.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 691 912 105, 60
Termin składania ofert: 2024-05-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA ZŁOŻENIE OFERTY NA DOSTAWĘ I MONTAŻ HAL NAMIOTOWYCH
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Port Gdański Eksploatacja S.A. zaprasza do złożenia oferty na zakup, dostawę i montaż hal
namiotowych.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o Art. 29. pkt 1 ppkt 33 Prawa Budowlanego:
,,obiektów budowlanych służących przechowywaniu zboża o maksymalnej pojemności 5000 t,
usytuowanych w całości w granicach administracyjnych portów morskich o podstawowym znaczeniu
dla gospodarki narodowej, w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o portach
i przystaniach morskich (Dz. U. z 2022 r. poz. 1624 oraz z 2023 r. poz. 261)"
Przy założeniu minimalnych wymiarów hali namiotowej: 40mx50m. Ściana boczna 8 m,
Wykonawca sporządzi koncepcję hal namiotowych w oparciu o mapę do celów projektówych będącą
załącznikiem do niniejszego ogłoszenia.
W koncepcji należy uwzglednić możliwość manewrowania ciągnikiem siodłowym z samowyładowczą
naczepą o objętości min. 35m3 o długości 18 m.
Przedstawiona oferta musi spełniać standardy składowania produktów AGRO.
Namioty mają być wyposażone:
- zabezpieczenie przed kondesacją,
- bramy przesuwne oraz drzwi serwisowe (ilość drzwi serwisowych zgodnie z przepisami),
- nad bramami zadaszenie,
- powłoka namiotu przystosowana do przechowywania zboża, (prosimy o przesłanie ofert na ściany
z poszyciem PCV i na ściany z płyty wielowarstwowej)
- poszycie hali musi być wykonane z materiału klasyfikowanego jako niezapalny - potwierdzone
certyfikatem Instytutu Techniki Budowlanej,
- podkonstrukcje pod klapy oddymiające,
- ściany oporowe,
- przygotowanie pod montaż gniazda 230 V,
- przygotowanie pod montaż gniazda siłowego 32A,
- gęstość obciążenia powyżej 4000MJ/m2 z uwzględnieniem ewentualnych odstępstw od warunków
technicznych.
Wykonawca zgodnie z art. 30 pkt. 2 ppkt 3a Prawo Budowlane winien dostarczyć:
Dokumentację techniczną zawierającą rozwiązania zapewniające nośność i stateczność konstrukcji,
bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz bezpieczeństwo pożarowe, której zakres i treść powinna być
dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych,
wykonaną przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane - w przypadku
budowy, o której mowa w art. 29 ust. 1 pkt 32 i 33 Prawo Budowlane.
Projekty hal wymagają uzgodnień z Zamawiającym. Wymagana akceptacja ostatecznej wersji projektu
przez Zamawiającego potwierdzona podpisanym protokołem z wyboru konkretnego projektu hal
(,,Dokumentacja Projektowa"). W ramach wykonywania usługi, Wykonawca Dokumentacji Projektowej,
ma obowiązek uczestniczyć w postepowaniu administracyjnym: Zgłoszenie budowy i robót
budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz aktywnie brać udział w uzupełnianiu i
składaniu wyjaśnień na wezwanie organu administracji.

Składanie ofert:
Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
TERMIN SKŁADANIA ofert: 03.05.2024 r. do godz. 1200 drogą mailową przetargi@pge.pl lub w zamkniętej
kopercie w sekretariacie spółki/drogą pocztowo-kurierską na adres: Gdańsk, Roberta de Plelo 6,
80-548, sekretariat pok. 17 (decyduje data wpływu przesyłki i odnotowania tego faktu przez
pracownika Spółki).
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą poddawane ocenie.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia:
Port Gdański Eksploatacja S.A.
ul. Roberta de Plelo 6
80-548 Gdańsk
Lokalizację inwestycji przedstawiono na załączniku nr 1.

Wymagania:
Warunki gwarancji:
Zamawiający wymaga minimum 4 lat gwarancji na wykonane prace i materiał. Bieg gwarancji
liczony od potwierdzenia wykonania całości zamówienia w formie bezusterkowego protokołu
odbioru końcowego.
5. Inne szczegółowe wymagania Zamawiającego:
a. Zamawiający zaleca wizję lokalną oraz zapoznanie się z zakresem prac przed złożeniem
oferty.
b. Wykonawca prowadzi roboty budowlane z własnych materiałów przy użyciu własnego
sprzętu, narzędzi, środków transportu.
c. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany przez Wykonawcę zgodnie
z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
d. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami sztuki
budowlanej, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami współczesnej wiedzy
technicznej, warunkami technicznymi oraz z zaleceniami Zamawiającego.
e. W celu wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca oświadcza,
że zapewni wykwalifikowaną i fachową kadrę posiadającą doświadczenie zawodowe,
niezbędne w zakresie wykonania przedmiotu umowy.
f. Wykonawca wyznaczy osobę posiadającą kwalifikacje zawodowe, która ze swej strony
będzie odpowiadała za prowadzenie robót zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami
prawa budowlanego i obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami BHP i p. poż.
g. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z planem sytuacyjnym, przedmiarem robót,
opisem przedmiotu zamówienia, wymogami Zamawiającego. Dokumentacja jest
kompletna do wykonania robót, zgodna z obowiązującymi przepisami, normami i
sztuką budowlaną i nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń.
h. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty
techniczne, zgodność z polskimi normami, jak również z normami bezpieczeństwa, o
których mowa w art. 10 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U. z 2020
r., poz. 1333). Materiały budowlane, aby mogły zostać użyte muszą być wprowadzone
do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym. Użyty sprzęt i urządzenia do realizacji
zamówienia będą posiadać wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania
zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych tj. z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz. U. z
2021 r. poz. 1213 z późn. zm.)
i. Po zakończeniu prac zostanie sporządzony protokół odbioru, do którego Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć dokumenty typu: atesty, certyfikaty dotyczące użytych
materiałów budowlanych.
j. W cenę należy wliczyć: konstrukcję, poszycie ścian oraz dachu, obróbki blacharskie,
transport i montaż oraz dokumentację techniczną,
k. Wszystkie koszty m. in. koszt dojazdu Wykonawcy do miejsca realizacji zamówienia,
ceny użytych materiałów itp., ponosi Wykonawca i wlicza je przez wkalkulowanie w
cenę oferty.
l. Pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z wykonaniem zamówienia ponosi
Wykonawca.
m. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie terenu podczas wykonywania prac
od chwili przekazania terenu budowy do ostatecznego odbioru robót.
n. Wszelkie uszkodzenia wynikłe w czasie wykonania robót związanych z realizacją
zamówienia należy naprawić i przywrócić do należytego stanu pierwotnego tzn. do
stanu użyteczności.
o. Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie niezbędne roboty demontażowe,
porządkowe, posprzątanie, wywiezienie gruzu, usuniętych elementów i ich utylizacją,
zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U.z 2021 r. poz. 779 z
późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U
z 2020 r., poz. 1219 z późn. zm.).
p. Z chwilą przejęcia terenu wykonania robót, Wykonawca staje się właścicielem i
posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z wyżej powołanymi
przepisami prawa.
q. Odbiór całości przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-
odbiorczego podpisanego przez przedstawicieli obu stron sporządzonego po realizacji
całości zamówienia, potwierdzającego należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny przed Zamawiającym za jakość wykonanych robót, jakość
materiałów i sprzętu, które zostały użyte w trakcie ich wykonywania i zobowiązany jest do
stosowania i przestrzegania przepisów BHP, bezpieczeństwa pożarowego.
7. Zamawiający posiada w szczególności uprawnienie do:
a. wystąpienia o wyjaśnienie treści oferty,
b. wystąpienia o uzupełnienie lub wyjaśnienie dokumentów mających na celu
potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego.
8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a. jej treść nie odpowiada treści Ogłoszenia o zamówieniu,
b. jest nieważna na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów,
c. Wykonawca nie udzielił wyjaśnień dotyczących treści oferty, w terminie wskazanym
przez Zamawiającego,
d. Wykonawca nie uzupełnił lub nie wyjaśnił dokumentów mających na celu
potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie przed
podpisaniem umowy, bez konieczności podania przyczyny.
10.
Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium:
- cena 50 %
- termin 40 %
- doświadczenie 10%
12. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków ogłoszenia przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich
ponownego badania i oceny lub unieważni postepowanie.
14. W przypadku, kiedy zostaną złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i pozostałych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych, których ceny nie mogą być
wyższe niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
15. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów dokonanych przez Wykonawcę
obciążają Wykonawcę zamówienia -- musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą
wpłynąć na cenę zamówienia.
16. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert.
17. Zamówienie przeprowadzone jest w trybie art. 70 KC.

Kontakt:
Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Marcin Modrzejewski - Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego
mail: marcin.modrzejewski@[ge.pl,
tel. 607 081 089
Honorata Groszkowska -- Specjalista ds. infrastruktury
mail: honorata.groszkowska@pge.pl,
tel: 691 912 105

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.