zachodniopomorskie (Dziwnów)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Żory)
małopolskie (Tarnów)
wielkopolskie (Poznań Krzesiny)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup kompletu materiałów technicznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
FUNDACJA ,,MOJE PODL@SIE. NOWOCZESNE, KREATYWNE, TWÓRCZE" os. Południe 11/27 19-200 Grajewo powiat: grajewski Telefon: 606495029 fundacja@10g.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Grajewo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 606495029 |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na: ,,Zakup kompletu materiałów technicznych na potrzeby Punktu wsparcia technicznego organizacji porzarządowych i instytucji kultury ": - zakup myszek komputerowych - zakup zasilaczy ups - zakup listew zasilających - zakup toreb podróżnych - zakup zasilacza do laptopa - zakup kamery 360 stopni. Zadanie realizowane jest w ramach konkursu ,,Rządowy Program Fundusz Młodzieżowy 2024" Narodowego Instytutu Wolności- Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego. 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - zakup myszek komputerowych - zakup zasilaczy ups - zakup listew zasilających - zakup toreb podróżnych - zakup zasilacza do laptopa - zakup kamery 360 stopni. Wymagane cechy: 1) produkty muszą być nowe. 2) muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim (min gwarancja to 12 msc); 3) inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz do formularza ofertowego 4) Wykonawca udziela gwarancji określonej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego do formularza ofertowego) 5) Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. 6) W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje producenta i model oferowanego sprzętu, rodzaj systemu operacyjnego oraz rodzaj pakietu biurowego. 7) W przypadku, gdy parametry oferowanego sprzętu są tożsame z wymienionymi w Opisie przedmiotu zamówienia wówczas Wykonawca może załączyć do oferty podpisaną specyfikację techniczną sprzętu załączoną do niniejszego zapytania ofertowego. Dokument nr: 1/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 10-05-2024 roku, o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 1. Oferty należy składać do dnia 10 maja 2024 roku, do godz. 9.00 poprzez kanał e-mail. 2. Zamawiający wymaga złożenia oferty wyłącznie w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres: fundacja@10g.pl wpisując w temat wiadomości numer postępowania (należy dołączyć podpisany i zeskanowany formularz oferty oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 5 przedmiotowego zapytania). Miejsce i termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany do dnia 17-05-2024 r. 4. MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - os. Południe 11/27 19-200 Grajewo. Wymagania: 5. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: Zamawiający wymaga, aby wraz z oferta przedłożyć: - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załączonego wzoru (załącznik nr 1) - dokumenty rejestrowe firmy (PESEL właściciela w wypadku działalności gospodarczej. Wykonawcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, w której jednoznacznie będzie wskazany sposób reprezentowania spółki). - w zakresie potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć opisy, specyfikacje techniczne, z których winno wynikać, iż oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego 6. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM a) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. b) Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą pisemną z dopuszczeniem możliwości przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą faksu lub środków komunikacji elektronicznej - należy przez to rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219). Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp oraz pełnomocnictwa, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu pisemnie. c) Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty - którą należy złożyć w formie pisemnej. d) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w Zapytaniu ofertowym. Korespondencję przesyłaną za pomocą poczty elektronicznej należy przesyłać pod adres fundacja@10g.pl Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień wezwań oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Ustawie. 9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3) Oferta winna być sporządzona według formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego 4) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. 10. KRYTERIUM OCENY OFERT. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia 11. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY. 1) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy mowa jest o cenie - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. 2014 poz. 915) 2) Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. W odpowiednich rubrykach wykonawcy winni przedstawić cenę brutto za wykonanie usługi. 3) Wszystkie ceny winny być podawane w złotych polskich liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia: poniżej 5 końcówkę należy pominąć, równe i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę). 4) Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 5) cena powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym zysk wykonawcy. 6) Ceny podane przez wykonawcę pozostaną przez cały okres realizacji umowy niezmienne. 7) nie dopuszcza się zmiany ceny wykonania usługi w okresie pomiędzy otwarciem ofert a podpisaniem umowy. 12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1) Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem otwarcia ofert. 13. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO 1) Zamawiający przyzna zamówienie temu Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru oferty. 2) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający prześle do wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu - drogą elektroniczną- zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano. 14. INFORMACJE DODATKOWE 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania na każdym jego etapie prowadzenia bez podania przyczyny. 2) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji ze wszystkimi Wykonawcami 4) Do przeprowadzanego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego, przy jednoczesnym braku zastosowań regulacji wynikających z ustawy Prawo Zamówień publicznych, a zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy 6) zamawiający zastrzega sobie możliwość nie dokonania wyboru żadnej oferty 7) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji. Kontakt: e) Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Krzysztof Karwowski tel. kom 606495029 od poniedziałku do piątku w godz. 8?? - 14??. |
© eurobudowa.pl 2004-2024