Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
431z dziś
6228z ostatnich 7 dni
23537z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup kompletu materiałów technicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup kompletu materiałów technicznych

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: FUNDACJA ,,MOJE PODL@SIE. NOWOCZESNE, KREATYWNE, TWÓRCZE"
os. Południe 11/27
19-200 Grajewo
powiat: grajewski
Telefon: 606495029
fundacja@10g.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Grajewo
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 606495029
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
publicznych Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na:
,,Zakup kompletu materiałów technicznych na potrzeby Punktu wsparcia technicznego
organizacji porzarządowych i instytucji kultury ":
- zakup myszek komputerowych
- zakup zasilaczy ups
- zakup listew zasilających
- zakup toreb podróżnych
- zakup zasilacza do laptopa
- zakup kamery 360 stopni.
Zadanie realizowane jest w ramach konkursu ,,Rządowy Program Fundusz
Młodzieżowy 2024" Narodowego Instytutu Wolności- Centrum Rozwoju
Społeczeństwa Obywatelskiego.
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- zakup myszek komputerowych
- zakup zasilaczy ups
- zakup listew zasilających
- zakup toreb podróżnych
- zakup zasilacza do laptopa
- zakup kamery 360 stopni.
Wymagane cechy:
1) produkty muszą być nowe.
2) muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim (min
gwarancja to 12 msc);
3) inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu określone zostały w Opisie przedmiotu
zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz do
formularza ofertowego
4) Wykonawca udziela gwarancji określonej w Szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego do formularza ofertowego)
5) Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego
sprzętu, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Opisie
przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać
oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu.
6) W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje producenta i model
oferowanego sprzętu, rodzaj systemu operacyjnego oraz rodzaj pakietu biurowego.
7) W przypadku, gdy parametry oferowanego sprzętu są tożsame z wymienionymi w
Opisie przedmiotu zamówienia wówczas Wykonawca może załączyć do oferty
podpisaną specyfikację techniczną sprzętu załączoną do niniejszego zapytania
ofertowego.

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 10-05-2024 roku, o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać do dnia 10 maja 2024 roku, do godz. 9.00 poprzez kanał e-mail.
2. Zamawiający wymaga złożenia oferty wyłącznie w formie elektronicznej, przesyłając ją
na adres: fundacja@10g.pl wpisując w temat wiadomości numer postępowania (należy
dołączyć podpisany i zeskanowany formularz oferty oraz pozostałe dokumenty, o
których mowa w pkt 5 przedmiotowego zapytania).

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany do dnia 17-05-2024 r.
4. MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - os. Południe 11/27 19-200 Grajewo.

Wymagania:
5. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:
Zamawiający wymaga, aby wraz z oferta przedłożyć:
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załączonego
wzoru (załącznik nr 1)
- dokumenty rejestrowe firmy (PESEL właściciela w wypadku działalności
gospodarczej. Wykonawcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są dołączyć
do oferty umowę spółki cywilnej, w której jednoznacznie będzie wskazany sposób
reprezentowania spółki).
- w zakresie potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada określonym wymaganiom
należy przedłożyć opisy, specyfikacje techniczne, z których winno wynikać, iż
oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego
6. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
a) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
b) Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą pisemną z
dopuszczeniem możliwości przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i
informacji za pomocą faksu lub środków komunikacji elektronicznej - należy przez to
rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002
r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219). Dokumenty i
oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp oraz pełnomocnictwa,
Wykonawcy przekazują Zamawiającemu pisemnie.
c) Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz
Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za
wyjątkiem oferty - którą należy złożyć w formie pisemnej.
d) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się
numerem sprawy określonym w Zapytaniu ofertowym.
Korespondencję przesyłaną za pomocą poczty elektronicznej należy przesyłać pod adres
fundacja@10g.pl
Wybrany sposób
przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień wezwań oraz informacji nie może
ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem
wyjątków przewidzianych w Ustawie.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub
inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości
odpowiadającej cenie oferty. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający
jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem
imienia i nazwiska). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski.
3) Oferta winna być sporządzona według formularza ofertowego stanowiącego załącznik
nr 1 do Zapytania ofertowego
4) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę
(osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
10. KRYTERIUM OCENY OFERT.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia
11. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY.
1) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy mowa jest o cenie - należy przez to
rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o
informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. 2014 poz. 915)
2) Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1
do niniejszego Zapytania ofertowego. W odpowiednich rubrykach wykonawcy winni
przedstawić cenę brutto za wykonanie usługi.
3) Wszystkie ceny winny być podawane w złotych polskich liczbowo i słownie z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia: poniżej 5 końcówkę
należy pominąć, równe i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę).
4) Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
5) cena powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia, w tym zysk wykonawcy.
6) Ceny podane przez wykonawcę pozostaną przez cały okres realizacji umowy
niezmienne.
7) nie dopuszcza się zmiany ceny wykonania usługi w okresie pomiędzy otwarciem ofert a
podpisaniem umowy.
12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1) Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem otwarcia ofert.
13. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
1) Zamawiający przyzna zamówienie temu Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru oferty.
2) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający prześle do wszystkich
Wykonawców biorących udział w postępowaniu - drogą elektroniczną- zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko,
siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano.
14. INFORMACJE DODATKOWE
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania na każdym jego etapie
prowadzenia bez podania przyczyny.
2) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod
warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i
wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji ze wszystkimi
Wykonawcami
4) Do przeprowadzanego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony
prawnej wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego, przy jednoczesnym braku
zastosowań regulacji wynikających z ustawy Prawo Zamówień publicznych, a zapytanie
nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy
6) zamawiający zastrzega sobie możliwość nie dokonania wyboru żadnej oferty
7) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert
bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.

Kontakt:
e) Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Krzysztof Karwowski tel. kom
606495029 od poniedziałku do piątku w godz. 8?? - 14??.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.