Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
948z dziś
6745z ostatnich 7 dni
24055z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja - remont pomostu plaży miejskiej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja - remont pomostu plaży miejskiej

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
ul. Świętochowskiego 14
11-100 Lidzbark Warmiński
powiat: lidzbarski
tel. +48 89 767 85 00, tel. 89 767 85 20, 89 767 85 50
um@lidzbarkw.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lidzbark Warmiński
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 89 767 85 0
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot
zamówienia:
Modernizacja - remont pomostu plaży miejskiej w Wielochowie.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
CZĘŚĆ III - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Modernizacja - remont
pomostu plaży miejskiej w Wielochowie.
2. Opis pomostu:
Pomost o konstrukcji drewnianej opartej na ruszcie z pali drewnianych, wbijanych
w rozstawie osiowym 200x200 cm. Pale długości od 5,00 do 10,00 m oraz średnicy od 22
cm do 28 cm. W celu usztywnienia całości konstrukcji na większych głębokościach
zastosowano kozły dwupalowe z wykorzystaniem pali ukośnych wbitych z nachyleniem
5:1. Do głowic pali śrubami M16 mocowane są podwójne kleszcze / poprzecznice / z bali
o przekroju 8x16 cm L=600 cm dla pomostu szer. 5,00 m oraz 3,30 dla pomostów o szer.
3,00 m. Na kleszczach ułożone są belki główne / podłużnice / z krawędziaka 16x16 cm.
Do belek zewnętrznych pomostów o szer. 5,00m mocowane są na śruby / w rozstawie
osiowym 100 cm / słupki balustrady drewnianej, które dodatkowo co drugi podparte są
ukośnym słupkiem zamocowanym w końcówce kleszczy. Pomost od wewnątrz basenów
wyposażono w półkę pośrednią z bali gr 60 mm opartych na kleszczach pomostu. Pomost
lewy na zewnątrz wyposażono w obniżony stopień ułatwiający korzystanie z jednostek
pływających. Bale stopnia o grubości 60 mm oparte są na dodatkowych kleszczach
zamontowanych poniżej kleszczy konstrukcyjnych pomostu. Po środku pomostu
rozdzielającego baseny kąpielowe zaprojektowano podwyższone stanowisko dla
ratownika. Stanowisko licząc po krawędzi pokładu będzie miało wymiary 180x220 cm
i wysokość w stosunku do pokładu pomostu 98 cm. Konstrukcja stanowiska to słupy
z krawędziaka 16x16cm oraz kleszcze usztywniające z bala jak kleszcze pomostów. Pokład
pomostów oraz stanowiska ratownika z bali gr 50 mm z obróbką antypoślizgową/
rowkowanie drobnym frezem/.
Konstrukcja pomostu tj. kleszcze oraz belki podłużne, a także poszycie pomostu w chwili
obecnej charakteryzuje się dużym spróchnieniem. W ramach modernizacji oraz prac
remontowych należy wymienić kleszcze, belki podłużne oraz poszycie pomostu.4
3. Na przedmiot zamówienia składa się między innymi następujący zakres rzeczowy:
1) Rozebranie drewnianych desek pomostu górnego plus miejscowe naprawy poszycia
pozostałych pokładów niewymienianych w całości o powierzchni 320 m 2 ,
2) Rozebranie drewnianych desek pomostu dolnego (półki pośredniej) o powierzchni
22,5 m2,
3) Rozebranie drewnianych elementów pomostu (belek podłużnych i poprzecznych
kleszczy) o łącznej długości 798 m,
4) Rozbiórka metalowych drabinek 2 szt. i lamp oświetleniowych 2 szt. kolidujących
z prowadzonymi naprawami,
5) Wywiezienie i utylizacja drewna z rozbiórki w ilości 33,38 m 3
6) Montaż nowych zaimpregnowanych zanurzeniowo belek poprzecznych (kleszczy)
o przekroju 8x16 cm i długości L = 600 cm w ilości 348 mb,
7) Montaż nowych zaimpregnowanych zanurzeniowo belek podłużnych o przekroju
16x16 cm w ilości 450 mb,
8) Montaż nowych zaimpregnowanych zanurzeniowo drewnianych belek o gr. 50 mm
z obróbką antypoślizgową poszycia pomostu górnego wraz z montażem nowych
zaimpregnowanych zanurzeniowo drewnianych belek o gr. 50 mm z obróbką
antypoślizgową poszycia pozostałych pokładów niewymienianych w łącznej ilości 320
m 2
9) Montaż nowych zaimpregnowanych zanurzeniowo drewnianych belek o gr. 50 mm
z obróbką antypoślizgową poszycia pomostu dolnego w łącznej ilości 22.5 m 2
10) Impregnacja grzybobójcza metodą kąpieli elementów drewnianych pomostu - 33,38
m 3
11) Montaż metalowych drabinek w ilości 2 szt. i lamp oświetleniowych w ilości 2 szt.
a także wykonanie robót tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej
realizacji niniejszego zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, z aktualną,
posiadaną najnowszą wiedzą techniczną oraz z zasadami doświadczenia zawodowego oraz
opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót i STWiOR .
Przeznaczony do remontu pomost stanowi część przestrzeni publicznej, zlokalizowanej przy
brzegu jeziora. Podczas kalkulacji ceny oferty należy uwzględnić ten fakt podczas doboru
materiałów, które powinny zapewniać najwyższą jakość oraz gwarantować zachowanie
właściwości fizycznych oraz mechanicznych przez okres udzielonej gwarancji.

CPV: 45000000-7, 45248400-1, 44191000-5

Dokument nr: GK.273.34.2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.05.2024 r. o godz. 12:05 w Urzędzie Miejskim
w Lidzbarku Warmińskim, przy Ul. A. Świętochowskiego 14, pok. 206.
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców,
a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i okresu
gwarancji jakości zawarte w ofertach.

Składanie ofert:
10. Termin i miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 06.05.2024 roku do godz.
12:00.
Ofertę prosimy wysłać pocztą lub dostarczyć osobiście
na adres:
Urząd Miejski
w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, Ul. Świętochowskiego 14, pok. nr 05.
Oferty złożone po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert, zostaną zwrócone bez
otwierania.
CZĘŚĆ VI - MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark
Warmiński Ul. A. Świętochowskiego 14, pok. Nr 5, w terminie do dnia 06.05.2024 r.
do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.10.2024 r.
CZĘŚĆ IV - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 31.10.2024 roku.
2. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty
podpisania protokołu przekazania-odbioru.
3. Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia
zawarcia umowy.

Wymagania:
2. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty
podpisania protokołu przekazania-odbioru.
Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, Zamawiający
uznana, że złożona oferta jest niezgodna z zapytaniem ofertowym i spowoduje jej
odrzucenie.
3. Lokalizacja: Wielochowo, gm. Lidzbark Warmiński.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych
w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych
opisywanym w zapytaniu ofertowym, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane
przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Warunki jakie musi spełnić Wykonawca:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.2
6. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku, do którego
zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7. Wymagane dokumenty (oświadczenia):
1) Wypełniony formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1
do niniejszego zapytania ofertowego;
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu
wykluczeniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania ofertowego;
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert;
4) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie
wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów (np. odpisu z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej),
a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.,
5) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną;
8. Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%,
CZĘŚĆ II- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest bez
stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), na podst. art. 2 ust. 1 pkt. 1 cytowanej ustawy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta musi
obejmować całość przedmiotu zamówienia.5
CZĘŚĆ V - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej
pod rygorem nieważności. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna. Arkusze
o większych formatach należy złożyć do formatu A4. Dokumenty załączone do oferty
w języku obcym należy złożyć w formie: oryginału lub odpisu lub wypisu lub wyciągu
lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
2. Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do
niniejszego zapytania ofertowego wchodzących następnie w skład oferty mogą być
dokonane komputerowo, maszynowo lub ręcznie.
3. Zamawiający zaleca przy sporządzaniu oferty wykorzystanie wzorów stanowiących
załączniki do zapytania ofertowego. Dopuszcza się złożenie w ofercie dokumentów
opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że będą one zgodne co do treści
z formularzami określonymi przez Zamawiającego.
4. Dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie wzorów
stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego muszą mieć formę
wydruku komputerowego lub maszynopisu.
5. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie - arkusze (kartki) oferty powinny być zszyte, zbindowane lub
trwale połączone w jedną całość inną techniką.
6. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane. Strony te
powinny być parafowane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania
Wykonawcy uprawnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę
zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią
załączonego do oferty pełnomocnictwa.
7. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany
wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to
dopuszczone przez Zamawiającego), muszą być parafowane przez osobę (osoby)
podpisującą (podpisujące) ofertę.
8. Dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawiane w oryginale lub kopii
poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Formularz oferty,
oświadczenia i wykazy sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do
niniejszego zapytania ofertowego, muszą być złożone w oryginale. Zgodność
z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład
oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania
Wykonawcy uprawnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą ofertę zgodnie
z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego
do oferty pełnomocnictwa.
9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu
jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości,
a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
10. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
(Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż6
jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy lub
pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów)
uprawnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być
podpisane przez wszystkie te osoby.
11. Uprawnienie osób podpisujących ofertę, do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać
z dokumentów załączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli uprawnienie takie nie
wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty
należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być
przedstawione w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez
notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu(ów)
określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów), zgodnie ze sposobem
reprezentacji określonym w tych dokumentach.
12. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania ofertowego powinny zostać
wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez
Wykonawcę w zgodnej z niniejszym zapytaniem formie.
13. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza
złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie
nazwy Wykonawcy i siedziby.
14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
15. Kompletna oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
2) wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
i niepodleganiu wykluczeniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2
do niniejszego zapytania ofertowego,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert,
4) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty
nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów (np. odpisu
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej), a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
5) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną;
16. Zamawiający wymaga sporządzenia w ofercie spisu załączników do oferty
z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
17. Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu
Oferty), informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
18. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie
zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone
nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres: Urząd Miejski
w Lidzbarku Warmińskim, ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński,
pok. nr 5 (Sekretariat) oraz opisane: ,,Oferta na: Modernizacja - remont pomostu
plaży miejskiej w Wielochowie. Nie otwierać przed dniem ........................ (podać
termin otwarcia ofert)".7
5. Koperty oznaczone ,,WYCOFANIE" zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności.
CZĘŚĆ VII - OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym
zapytaniu ofertowym, w cenie ryczałtowej brutto, musi ująć wszystkie koszty
niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Podstawą skalkulowania ceny przez Wykonawców za roboty budowlane ma być
przedmiar robót opracowany przez Wykonawców w oparciu o załączony przedmiar
robót. Podstawą wyliczenia ceny powinna być oparta na rachunku ekonomicznym
kalkulacja
przedmiar
własna
wg.
Wykonawcy.
własnego
Oznacza
uznania
i
to,
że
Wykonawca
dokonuje
sporządza
całościowej
wyceny
przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko. W przypadku
stwierdzenia braku danych w przedmiarze robót, Wykonawca winien zwrócić się na
piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie.
3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał w pierwszej kolejności szczegółowej wizji
lokalnej, aby zapoznać się ze specyfiką oraz problematyką prac w przewidzianej
lokalizacji i dopiero na podstawie zdobytych informacji dokonał wyceny zakresu prac.
4. Cena ryczałtowa brutto musi obejmować koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego
wykonania przedmiotu zamówienia, oraz uwzględnić inne opłaty i podatki łącznie
z obowiązującym podatkiem VAT, oraz innymi elementami cenotwórczymi, w tym:
- koszt robocizny,
- koszt pracy sprzętu,
- koszt materiałów,
- opłaty za korzystanie ze składowiska odpadów, ewentualne inne opłaty
związane z unieszkodliwianiem odpadów,
- koszt ewentualnego ubezpieczenia działalności bądź pokrycia roszczeń z tytułu
odszkodowań,8
- koszt uzyskania wymaganych prawem zezwoleń, koncesji, badań,
- koszt właściwego oznakowania i zabezpieczenia bezpieczeństwa ruchu pieszych
i pojazdów w sąsiedztwie prowadzonych prac,
- inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
- zniżki i upusty zaproponowane przez Wykonawcę,
- inne nie wymienione wyżej, które są niezbędne do prawidłowego i pełnego
wykonania przedmiotu zamówienia.
Uwaga!
W kalkulacjach cenowych należy uwzględnić ceny materiałów nowych.
5. Cena ofertowa i ceny jednostkowe muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN)
niezależnie od
wchodzących w jej skład elementów, z zaokrągleniem do dwóch
miejsc po przecinku. W złotych polskich będą również prowadzone rozliczenia między
Zamawiającym a Wykonawcą.
VIII - OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego
znaczeniem: najniższa cena - 100%
2. Ocena oferty w zakresie ww. kryterium zostanie dokonana według następujących zasad:
Ocena punktowa w kryterium najniższa cena dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena ryczałtowa brutto spośród złożonych ofert
------------------------------------------------------------------
cena ryczałtowa brutto w ofercie ocenianej
x 100 pkt
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymogi określone
w niniejszym zapytaniu ofertowym i uzyskała najwyższą liczbę punktów.
CZĘŚĆ IX - INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi
Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu o wyborze
najkorzystniejszej oferty oraz zamieści ww. informacje na swojej stronie internetowej:
http://bip.lidzbarkw.pl.
2. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
3. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do zawarcia umowy
zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, jego zobowiązaniem zawartym
w ofercie i na warunkach określonych we wzorze umowy.9
4. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem
zawartym w ofercie.
5. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych
w przepisach o dostępie do informacji publicznej.

Uwagi:
CZĘŚĆ X - INFORMACJA WYNIKAJĄCA Z ART. 13 RODO w przypadku zbierania danych
osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego,
11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, tel. 89 767 85 00,
e-mail: um@lidzbarkw.pl;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Lidzbark Warmiński, jest Pan
Dorota Ejsmont , kontakt: adres e-mail: d.ejsmont@lidzbarkw.pl, telefon: 89 767 85 39;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Modernizacja - remont pomostu plaży miejskiej w Wielochowie, Znak sprawy:
GK.273.34.2024.
4. Obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pana dotyczących
jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Posiada Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
9. Osoby prowadzące zamówienie (kontakt): Anna Jasiun - tel. 89 767 85 20,
Ireneusz Sławiński 89 767 85 50.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.