Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5868z ostatnich 7 dni
23051z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie projektu budowlanego i projektów technicznych dla przebudowy części budynku...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektu budowlanego i projektów technicznych dla przebudowy części budynku gospodarczego na kancelarię

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Woliński Park Narodowy
Grodno 1
72-500 Międzyzdroje
powiat: kamieński
tel. 91 386 4953, tel. 91 386 4962, tel.: 91 386 49 69, 537777126
sekretariat@wolinpn.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Międzyzdroje
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91 386 4953, te
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie projektu budowlanego i projektów technicznych dla przebudowy części budynku gospodarczego na kancelarię, w Wicku, przy Ul. Podgórnej 18."
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla przebudowy części budynku gospodarczego na kancelarię Obwodu Ochronnego Wicko, położonego w Wicku przy Ul. Podgórnej 18, dz. nr 90, obręb 22.
1. Zakres zamówienia:
o Wykonanie indywidualnego projektu kancelarii wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrznymi oraz zewnętrznymi sieciami, zagospodarowaniem teren, uwzględniając budowę dróg dojazdowych do garaży oraz dojścia do budynku (Zamawiający informuję, że posiada pierwotną dokumentację budynku oraz wstępną koncepcję - do wglądu)
o Wykonanie kompleksowych projektów technicznych (z uwzględnieniem wytycznych funkcjonalnych oraz założeń programu funkcjonalno - użytkowego) z instalacjami i sieciami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz z zagospodarowaniem zewnętrznym terenu;
o Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach wraz z wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń użytych w dokumentacji z opisem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz wybranej technologii;
o Wykonanie informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
o Opracowanie warunków bezpieczeństwa pożarowego;
o Uzyskanie pozwolenia na budowę;
o Pozyskanie wszystkich niezbędnych decyzji opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczegółowymi.
2. Prace projektowe należy przeprowadzić w oparciu o obowiązujące przepisy, w tym ustawę Prawo budowlane oraz ustawę Prawo zamówień publicznych.
3. Obiekt winien być przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
4. W projekcie należy zastosować technologie pozwalające na energooszczędność obiektu i niskie koszty utrzymania.
P
Prace, będące przedmiotem zamówienia, przeprowadzą osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Podczas realizacji zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie osób uprawnionych do przeprowadzenia poszczególnych czynności składających się na przedmiot zamówienia, a także zapewnienie niezbędnych materiałów i sprzętu oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Koszty pozyskania niezbędnych materiałów do realizacji zadania Wykonawca uwzględni w cenie oferty. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich ograniczeń i zakazów obowiązujących w Wolińskim Parku Narodowym.
Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich ograniczeń i zakazów obowiązujących
w Wolińskim Parku Narodowym.

CPV: 71000000-8

Dokument nr: 37.21.1.2024

Składanie ofert:
III. Przygotowanie oferty
Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty:
a) w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Dyrekcji WPN, Grodno 1, 72-500 Międzyzdroje, opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej adnotacją:
,,Oferta do zapytania ofertowego: ,, Wykonanie projektu budowlanego i projektów technicznych dla przebudowy części budynku gospodarczego na kancelarię w Wicku, przy Ul. Podgórnej 18."
lub skan podpisanej oferty wraz z załącznikami przesłać mailem na adres: sekretariat@wolinpn.pl., w razie złożenia oferty przez e-mail w tytule wiadomości należy wpisać:
,,Oferta do zapytania ofertowego: ,, Wykonanie projektu budowlanego i projektów technicznych dla przebudowy części budynku gospodarczego na kancelarie w Wicku, przy Ul. Podgórnej 18."
do dnia 06 maja 2024 r. do godz. 14.30.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonywania zadania: do dnia 07.06.2024 II. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

Wymagania:
Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. .(t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach niniejszego zapytania.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do należytego wykonywania zadania,
2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonywanie umowy,
3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z poźn. zm.).
4. W wyznaczonym terminie złożą prawidłowo sporządzoną ofertę:
ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym;
- oferta powinna zawierać ceny za usługi;
ceny oferty muszą być wyrażone cyfrowo i słownie (obie w złotych polskich);
formularz oferty może zostać wypełniony elektronicznie, po czym musi zostać wydrukowany, podpisany i następnie zeskanowany;
- oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy; oferty sporządzone w sposób odbiegający od wyżej opisanego zastaną odrzucone;
- Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 14 dni od upływu terminu do składania ofert;
- o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena oferty. Najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najniższą cenę, oferta ta wskazana zostanie do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego oznaczenia wiadomości. Składający ofertę obowiązany jest do uzyskania potwierdzenia złożenia oferty wysłanej poprzez e-mail. W przypadku wątpliwości ofertę wysłaną poprzez e-mail uznaje się za skutecznie złożoną po uzyskaniu przez składającego ofertę mailowego potwierdzenia, że wiadomość dotarła i została wyświetlona na komputerze Zamawiającego w terminie składania ofert. Ciężar dowodu w zakresie skutecznego złożenia oferty spoczywa na składającym ofertę.
IV. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego i zawodowego oraz o sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zapewniających należyte wykonanie umowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
3. Klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),
4. Oświadczenie RODO (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego),
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego),
6. Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu gospodarczego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
V. Wizja lokalna
Zamawiający umożliwia udostępnienie terenu w celu przeprowadzenia wizji lokalnej od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do godz. 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Działu Administracyjno-Technicznego p. Justyną Jerzak tel. 913864962, 537777126 lub e-mail: j.jerzak@wolinpn.pl lub Marta Ślusarz, e-mail: m.slusarz@wolinpn.pl tel. 91 386 49 69.

Kontakt:
Kontakt z wykonawcą.
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- Kierownik Działu Administracyjno - Technicznego: p. Justyna Jerzak, tel. 91 386 4962, e-mail: j.jerzak@wolinpn.pl
referent Działu Administracyjno - Techniczny Marta Ślusarz, e-mail: m.slusarz@wolinpn.pl tel.: 91 386 49 69.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.