zachodniopomorskie (Dziwnów)
śląskie (Żory)
małopolskie (Tarnów)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż mebli |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ ul. Wróblewskiego 46 45-759 Opole powiat: Opole tel. 261-62-51-29 , fax 261-62-60-51 sekretariat@116szpital.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261-62-51-29 , |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup, dostawa i montaż mebli Oferta Oferujemy realizację zamówienia zgodnie z poniższym opisem i formularzem cenowym 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż mebli do Działu Administracji 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Opolu. Do wykonania jest: o szafa na segregatory - dział administracji - kolor: dąb palermo jasny D2609 - 3 szt. wymiary: 80x40x198 + zamek, by móc dokonać regulacji i właściwego wypoziomowania, szafy mają być wykonane w systemie wieniec + wieniec, na regulowanych stopkach o nadstawka na ww. szafę - dział administracji - kolor: dąb palermo jasny D2609 - 3 szt. wymiary: 80x40x76 + zamek o szafka socjalna - dział administracji - kolor: dąb palermo jasny D2609 - 1 szt. wymiary: 72x52/35x198 o biurko - dział administracji - kolor: dąb palermo jasny D2609 - 3 szt. wymiary: 130x65x76, z wbudowanym na stałe po lewej stronie kontenerem z szufladą i drzwiczkami + kontener mobilny pod biurko z trzema szufladami + zamki o nadstawka na szafę - dział administracji - kolor: grusza polna D9300 lub kolor podobny do Calvados - 3 szt. wymiary: 80x40x76 + zamek Zamawiający zamieszcza rysunki techniczne pomocnicze wraz ze szczegółowym opisem. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej i dokonania pomiarów przed złożeniem oferty. Dokument nr: ZO/07/2024 Składanie ofert: 3. Sposób wyliczenia ceny: o oferta musi zawierać cenę wyrażoną w złotych polskich, obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W cenie brutto należy uwzględnić podatek od towarów usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów prawa sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym; o wartość brutto należy liczyć w sposób następujący: ilość x cena jednostkowa netto = wartość netto + podatek VAT; o ostateczna cena oferty powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza; o cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. o cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ofercie i formularzu cenowym; o prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym; o jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Ocena ofert: 100% cena 5. Oświadczamy, że: o zapoznaliśmy się warunkami zamówienia wraz z załączonymi do niej dokumentami i nie wnosimy do niej zastrzeżeń, oraz uzyskaliśmy konieczne informacje i wyjaśnienia potrzebne do wykonania zamówienia; o w cenę oferty wliczone są wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia; o uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni; o projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; o przedmiot zamówienia spełnia warunki opisane w zapytaniu ofertowym, o w przypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się dołączyć oryginały dokumentów wskazanych we wzorze umowy lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem jako załączniki do umowy. 6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy prosimy o przesłanie pisemnie na adres 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Opolu, 45-759 Opole Ul. Wróblewskiego 46 Sekretariat p. 32, lub faksem na nr 261-62-60-51, lub mailem na adres sekretariat@116szpital.opole.pl w terminie do dnia 10.05.2024 r. do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin i miejsce wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia do 30.06.2024 roku. Miejsce wykonania: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, Ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Wymagania: 7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem dot. treści zapytania ofertowego, najpóźniej do dnia 08.05.2024 r. Godziny pracy Administracji Szpitala 730 - 1505. Zamawiający dopuszcza składanie zapytania faksem, mailem oraz pisemnie. Odpowiedzi na zapytania zostaną umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego i będą stanowić integralną część postępowania. 8. W przypadku, gdy pierwotnie wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wybrania kolejnej najkorzystniejszej oferty. 9. Zamawiający, zgodnie z §8 pkt 7 Regulaminu postępowania w sprawach o zamówienia publiczne w 116 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Opolu, przewiduje negocjacje z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, do jego odwołania na każdym etapie postępowania oraz do przesunięcia terminu składania ofert. 11. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 15 kwietnia 2022 r. (Dziennik Ustaw poz. 835.). |
© eurobudowa.pl 2004-2024