zachodniopomorskie (Dziwnów)
śląskie (Żory)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Słupsk)
podkarpackie (Jawornik Polski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zlecenie wyposażenia toalety |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wyszków Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 16 07-200 Wyszków powiat: wyszkowski Tel./ fax (29) 742-49-02 sekretariat@ops.wyszkow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wyszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./ fax (29) 742-4 |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zlecenie wyposażenia toalety dla osób ze szczególnymi potrzebami wraz z montażem i demontażem w ramach - projektu pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna." Opis przedmiotu zamówienia 1. Zakup miski sedesowej ze zbiornikiem spłukującym (Wc kompakt) wraz z deską sedesową dla osób ze szczególnymi potrzebami. - kolor: biały, - górna krawędź deski znajduje się na wysokości 42 -48 cm, - oś miski ustępowej jest nie bliżej niż 45 cm od ściany, - odporne na środki czystości, - wysokość miski sedesowej (ustępowej) wraz ze zbiornikiem spłukującym między 80 -110 cm (tak aby przycisk do spłukiwania wody znajdował się na tej wysokości), - montaż muszli ustępowej o długości między 65 cm a 80 cm, Deska sedesowa musi być jednolita, bez wycięć, stabilna. Należy ją zamontować tak, aby jej górna krawędź znajdowała się na wysokości od 42 cm do 48 cm. Deska sedesowa z funkcją wolnego opadania. Deska sedesowa z tworzywa o dużej trwałości oraz antybakteryjnych właściwościach, ze specjalnym wcięciem przedniej części. Deska sedesowa z wzmocnionymi metalowymi zawiasami. 2. Zakup lustra uchylnego w pełnej ramie dla osób ze szczególnymi potrzebami. - wymiary: wysokość: min 60 cm - max 100 cm, szerokość: max. 55 cm, min. 50 cm,- gładkie krawędzie zapobiegające przypadkowemu zahaczeniu, skaleczeniu się - możliwość regulowania kąta nachylenia, - łatwe w utrzymaniu czystości, - odporne na środki czystości, - deklaracja zgodności CE, - kolor ramy: biały. Lustro zamontowane w taki sposób, że jego dolna krawędź znajduje się nie wyżej niż 100 cm od poziomu posadzki, z rączką do regulacji umieszczoną nie wyżej niż 100 cm, regulacja nachylenia lustra powinna pozwolić przejrzeć się osobie siedzącej na wózku oraz osobie stojącej 3. Zakup umywalki wiszącej profilowanej z syfonem umywalkowym dla osób ze szczególnymi potrzebami. - kolor: biały - górna krawędź na wysokości 75-85 cm od posadzki, - dolna krawędź nie niżej niż 60-70 cm od posadzki, - głębokość umywalki musi mieścić się w granicach 40-60 cm - odporne na środki czystości Umywalka nie może się znajdować na postumencie lub półpostumencie a syfon nie powinien ograniczać możliwości skorzystania z umywalki dla osób poruszających się na wózkach. 4. Zakup baterii umywalkowej łokciowej dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. - Uruchamiane dźwignią przedłużonym uchwytem lub automatycznie, - maksymalna odległość wylewki od krawędzi umywalki 20 cm a dźwigni łokciowej 30 cm, - klasa przepływu Z ? 9 l/m, - dodatkowe wyposażenie: aerator, - odporne na środki czystości. 5. Zakup 2 szt. uchwytów dla osób ze szczególnymi potrzebami do WC - kolor: biały, - montowane w odległości 30 - 40 cm od osi miski ustępowej (do osi poręczy) oraz na wysokości 70-85 cm (górna krawędź poręczy), wystające 10 - 25 cm przed przednią krawędźmuszli, - długości 75-90 cm (podnoszone z obu stron miski ustępowej) - w zależności od dobranej miski ustępowej, - średnica 3,0-4,5 cm, - uchwyt uchylny, - montaż uchwytów w sposób zapewniający stabilne oparcie dla użytkownika - na specjalnych elementach wzmacniających lub na osobnej konstrukcji, - w razie potrzeby uchwyty powinny wytrzymać nacisk: 120 kg, - odporne na środki czystości. 6. Usługa montażu sanitariatów w toalecie dla osób ze szczególnymi potrzebami. Montaż wszystkich powyżej wymienionych elementów. Zakupione elementy mają do siebie pasować i być kompatybilne (np. umywalka i bateria umywalkowa łokciowa) oraz zachowywać wszystkie wskazane wymiary (np. jeśli muszla ustępowa ma długość 70 cm to poręcze minimum 80 cm długości). Oferowane produkty powinny być fabrycznie nowe, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz normy przewidziane obowiązującym prawem, muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Narzędzia oraz urządzenia potrzebne do wykonywania prac muszą być sprawne i dopuszczone do użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. 7. Usługa demontażu wymienianych elementów niespełniających wymagań dla osób z niepełnosprawnościami. - demontaż wymienianych elementów (kompaktu WC, umywalki, lustra, uchwytów 2 szt.) niespełniających wymagań dla osób z niepełnosprawnością, - natychmiastowe usunięcie (naprawa) wszystkich uszkodzeń powstałych w trakcie prac oraz usunięcie zabrudzeń powstałych podczas wykonywanych prac, - usunięcie wszystkich odpadów powstałych w skutek wykonywanych prac.8. Dodatkowe wymagania i informacje. Dokument nr: OPS.DA.26.5.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.05.2024 r. o godz. 10.10.Zgodnie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie Ul. 3 Maja 16, 07-200 Wyszków lub n adres e-mailowy: sekretariat@ops.wyszkow.pl. 2. Ofertę należy złożyć do dnia 14.05.2024 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia Do 30.06.2024 r. Wymagania: W celu prawidłowej wyceny Zamawiający zaleca Wykonawcom, na etapie przygotowywania oferty, przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonania właściwych pomiarów. Termin wizji lokalnej należy wcześniej uzgodnić, przed upływem składania ofert. ? wykonawca przy montażu umywalki brzeg styku umywalki ze ścianą zabezpieczy przed podciekaniem wody silikonem sanitarnym (kolor biały lub bezbarwny), ? wszystkie nawiercenia w glazurze związane z montażami urządzeń muszą zostać odpowiednio zabezpieczone i estetycznie wykończone, ? prace remontowo - budowalno - montażowe powinny być wykonane z należytą starannością i dokładnością, ? wykonawca odpowiada za szkody spowodowane przez jego działania. W przypadku dokonania zniszczeń i uszkodzeń Wykonawca usunie je niezwłocznie na własny koszt lub pokryje koszty spowodowanych strat, ? wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i standard wykonania prac oraz zgodność z ofertą, ? wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelkie dokumenty potwierdzające jakość użytych materiałów, a w szczególności atesty, deklaracje lub certyfikaty zgodności z PN lub aprobatą techniczną, jakiekolwiek materiały nie spełniające tych wymagań będą odrzucone. ? wykonawca zobowiązany jest do: - zabezpieczenia prac pod względem BHP i PPOŻ i oznakowanie miejsc prowadzonych prac oraz dbałość o stan techniczny przez cały czas trwania realizacji zamówienia, - wszelkie prace montażowe powinny być prowadzone przez pracowników posiadających odpowiednie przeszkolenie i kwalifikacje w czasie pracy OPS,- wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt do montażu powyższych elementów, narzędzia oraz przewody i inne części lub/i elementy niezbędne do wykonania zamówienia, ? Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania ofertowego musi być wykonywana zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowalnego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną, ? wykonawca udzieli 24-m-c obowiązywania rękojmi i gwarancji na wykonane prace i użyte materiały. Kryteria oceny ofert (dotyczy każdej części zapytania ofertowego): Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego - zgodnie z drukiem oferty, stanowiącej Załącznik nr 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryterium: - cena - 100 % Punkty będą wyliczone zgodnie z niżej podanymi zasadami, przyjmując że 1% = 1 punkt . Liczba punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie: cena oferty najniższej liczba punktów badanej oferty = ------------------------------- X 100 pkt cena oferty badanej Punkty przyznane dla każdej z ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom zostaną zamieszczone w informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz na druku protokołu z przeprowadzenia zapytania ofertowego.IV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy: 1. Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" będzie Ośrodek Pomocy Społecznej reprezentowany przez Dyrektora. Dane do korespondencji: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie, z siedzibą przy ul. 3 Maja 16, 07- 200 Wyszków, adres e-mail: sekretariat@ops.wyszkow.pl, lub tel. 29 742-49-02. 2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w sprawach związanych z danymi osobowymi możliwy jest pisemnie na adres siedziby Administratora lub pod adresem e-mail: iod@ops.wyszkow.pl 3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" Podstawa prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz następujące przepisy prawa: 1. ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), 2. ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020r. poz. 164). 4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 10 lat: od dnia zakończenia realizacji projektu pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" 5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" przekazywane będą wszystkimzainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 5.1. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.). 5.2. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Gmina Wyszków zawarła umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5.1. 7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" przysługują Państwu następujące uprawnienia: ? prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; ? prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;? prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; ? prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach 1 i 2). 8. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. V. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Ofertę (Załącznik nr 1) należy złożyć: ? w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,, Zlecenie wyposażenia toalety dla osób ze szczególnymi potrzebami wraz z montażem i demontażem w ramach - projektu pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna." Nie otwierać przed 14.05.2024 r. godz. 10.10."Na kopercie z ofertą należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: Oświadczenie o spełnieniu wymagania określone w art. 28, 29, 30, 32, 33 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Załącznik nr 2). Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Załącznik nr 3). Oferta oraz załączniki muszą być opatrzone pieczątką Wykonawcy wraz z podpisem Wykonawcy albo czytelnym podpisem Wykonawcy bądź osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. ? albo w formie elektronicznej Prosimy o wypełnienie i podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne (podpis elektroniczny, spełniający wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dn. 05.05.2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej - Dz. U. 2016 poz. 1579) formularza ofertowego wraz z załącznikami (zał. 2 i zał. 3) oraz przesłanie dokumentów na adres e-mail: sekretariat@ops.wyszkow.pl w terminie do 14.05.2024 r. do godz. 10.00. W tytule e-maila proszę wpisać: ,, Zlecenie wyposażenia toalety dla osób ze szczególnymi potrzebami wraz z montażem i demontażem w ramach - projektu pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna." Decydujące znaczenie dla zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. ustawę stosuje się do zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 zł. W związku z powyższym Zamawiający zastosuje zasady udzielania zamówień o wartości poniżej 130 000 zł, wprowadzone Zarządzeniem Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkowie nr 2/2021 z dnia 07.01.2021r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia niniejszego postępowania bez wyboru żadnej oferty (w stosunku do całego zamówienia) bez prawa Wykonawcy do żądania zwrotu kosztów przygotowania i złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyn, na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkowie Agnieszka Mróz Dokument podpisany elektronicznie Kontakt: Osobami upoważnionymi po stronie Zamawiającego do kontaktu w sprawie wizji lokalnej są: a) Aneta Dołowy - e-mail: a.dolowy@ops.wyszkow.pl b) Iwona Staniszewska - e-mail: i.staniszewska@ops.wyszkow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024