Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5796z ostatnich 7 dni
23107z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajem sceny plenerowej wraz z agregatem prądotwórczym, paliwem, dystrybucją prądu i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem sceny plenerowej wraz z agregatem prądotwórczym, paliwem, dystrybucją prądu i zapleczem scenicznym oraz wynajem techniki scenicznej wraz z obsługą dla potrzeb realizacji koncertów podczas imprezy

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury w Świdniku
al. Lotników Polskich 24
21-040 Świdnik
powiat: świdnicki (lubelski)
tel.: 81 468 67 80, fax.: 81 468 67 83
Województwo: lubelskie
Miasto: Świdnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 81 468 67 80,
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA WYNAJEM SCENY PLENEROWEJ WRAZ Z AGREGATEM PRĄDOTWÓRCZYM, PALIWEM, DYSTRYBUCJĄ PRĄDU I ZAPLECZEM SCENICZNYM ORAZ TECHNIKI SCENICZNEJ -DŹWIĘK, OŚWIETLENIE I MULTIMEDIA, WRAZ Z OBSŁUGĄ DLA POTRZEB REALIZACJI
KONCERTÓW PODCZAS IMPREZY ,,Pokazy Lotnicze IV Świdnik Air Festival 2024"
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest wynajem sceny plenerowej wraz z agregatem prądotwórczym, paliwem, dystrybucją prądu i zapleczem scenicznym oraz wynajem techniki scenicznej - dźwięk, oświetlenie i multimedia - wraz z obsługą dla potrzeb realizacji koncertów podczas imprezy ,,Pokazy Lotnicze IV Świdnik Air Festival 2024" (zwanych dalej ,,Imprezą") w terminie 15-16.06.2024 r. (program Imprezy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania) na terenie trawiastego lotniska położonego przy Ul. Sportowej zgodnie z liderami występujących Artystów stanowiącymi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1) zapewnienie zadaszonej, sceny plenerowej o wymiarach min. 10 x 12 m z zapleczami min 4 m x 10 m po obydwu stronach sceny i wysokości podestu min 2 m wraz z jednym agregatem prądotwórczym z paliwem o mocy spełniającej zapotrzebowanie systemu nagłośnieniowego, oświetleniowego i multimedialnego, oraz zaplecza sceny, przejezdnymi, podestami scenicznymi (rizery) w ilości i rozmiarach wg załącznika nr 3 do niniejszego zapytania. Scena powinna być wyposażona w niezbędne konstrukcje kratownicowe spełniające zapotrzebowanie na podwieszenie oświetlenia, nagłośnienia i multimediów wg załącznika nr 3 do niniejszego zapytania, z uwzględnieniem niezbędnych zmian dla poszczególnych wykonawców;
2) zapewnienie 6 sztuk namiotów o wymiarach min. 3 x 4 m z podłogą wraz z transportem, montażem i demontażem, wyposażonych w: 2 stoły, 10 krzeseł, wentylatory, oświetlenie wewnętrzne oraz 5 gniazdek do zasilania, 2 lustra, 2 wieszaki, 2 kosze na śmieci;
3) zapewnienie niezbędnego sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego wraz z jego transportem, montażem i demontażem zgodnie z zapotrzebowaniem określonym w załączniku nr 3;
4) Zapewnienie multimediów zgodnie z zapotrzebowaniem określonym w załączniku nr 3;
5) zapewnienie obsługi technicznej wynajmowanej sceny plenerowej, przy czym osoba zatrudniona do obsługi agregatu zobowiązana jest posiadać wszelkie uprawnienia w myśl rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;
6) zapewnienie obsługi technicznej wynajmowanego sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego;
7) zapewnienie 4 pracowników technicznych do pomocy przy rozładunku i załadunku sprzętu należącego do artystów występujących podczas Imprezy;

Otwarcie ofert: 2. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Zamawiający dokona publicznego otwarcia ofert w obecności przedstawicieli Wykonawców, którzy zechcą przybyć, w dniu 07.05.2024 r., o godz. 14:10 do Miejskiego Ośrodka Kultury w Świdniku Al. Lotników Polskich 24, pokój 1/27.

Składanie ofert:
VII. Termin i miejsce składania ofert:
1. Termin i miejsce składania ofert:
Od dnia ogłoszenia do 07.05.2024 r. do godz. 14:00, sekretariat Miejskiego Ośrodka Kultury w Świdniku, Al. Lotników Polskich 24, 21-040 Świdnik.

Wymagania:
5. Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych Wykonawcy lub przez osobę/-by posiadającą/-ce odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania czynności prawnej, udzielone przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.
6. Dokumenty (poza formularzem oferty) mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
7. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany dokonuje się przez złożenie oferty w zmienionym zakresie, a koperta dodatkowo musi być oznaczona napisem ZMIANA. Podczas otwarcia ofert, koperta ta zostanie otwarta w pierwszej kolejności. Wycofania oferty dokonuje się na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert, podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do jego reprezentowania, co winno być udokumentowane odpisem z właściwego rejestru (ewentualnie dodatkowo pełnomocnictwem). Wykonawca ma prawo do żądania zwrotu wycofanej oferty przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Wymagane dokumenty od Wykonawców:
1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków wzięcia udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania).
4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie obsługi technicznej (scena, światło, dźwięk) co najmniej trzech plenerowych imprez masowych (w latach 2019-2023).
5. Stosowne referencje wystawione przez managerów potwierdzające możliwość współpracy z Artystami występującymi podczas Imprezy tj.: Nosowska, Daria Zawiałow.
6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu, jeśli wykonawca posługuje się w celu złożenia oferty pełnomocnikiem.
7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie ustawy niepodleganiu wykluczeniu na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie wspierania przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służącym ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5)
VIII. Termin i miejsce rozstrzygnięcia zapytania ofertowego:
1. Zapytanie zostanie rozstrzygnięte po porównaniu złożonych ofert w dniu 07.05.2024 r.
2. W przypadku złożenia ofert o takiej samej wysokości, Oferenci przystąpią do negocjacji ustnych. Negocjacje ustne wygra ten oferent, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
IX. Istotne postanowienia umowy.
1. Organizator przewiduje zawrzeć do dnia 10.05.2024 r. umowę z Wykonawcą wyłonionym w wyniku zapytania ofertowego.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.