zachodniopomorskie (Dziwnów)
śląskie (Żory)
małopolskie (Tarnów)
wielkopolskie (Poznań Krzesiny)
małopolskie (Nowy Sącz)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana instalacji centralnego ogrzewania |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.KWK Knurów-Szczygłowice ul. Dworcowa 1 44-190 Knurów powiat: gliwicki (+48) 71 787 35 34, tel.: 32 718 50 47, tel. 32 717 67 34 adylag@jsw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Knurów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (+48) 71 787 35 34, |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
(tryb postępowania - postępowanie do 100 tys. zł netto) Nazwa aukcji: ,,Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Magazynu Kopalnianej Stacji Ratownictwa Górniczego dla JSW S.A. KWK Knurów-Szczygłowice, Ruch Szczygłowice " 6. Lista produktów Lp. 1. Nazwa produktu Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Magazynu Kopalnianej Stacji Ratownictwa Górniczego dla JSW S.A. KWK Knurów- Szczygłowice, Ruch Szczygłowice Dokument nr: 106_2024_KSz Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji: 09.05.2024 r. godz. 12:00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 07.05.2024 r. do godz. 12:00. Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: - w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji oraz nazwą aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice", 44-190 Knurów Ul. Dworcowa 1, Wydział Zamówień i Umów, pokój nr 104. - w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan oferty (pdf), sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: adylag@jsw.pl. Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do postępowania nr 106_2024_KSz. - w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: adylag@jsw.pl. Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do postępowania nr 106_2024_KSz. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania 1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: od daty zawarcia umowy do 30.06.2024 r. Wymagania: 1. Języki Język polski 2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przedrozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. 3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie zgody Pełnomocników JSW S.A. w KWK Knurów-Szczygłowice. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 50 47. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: adylag@jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: adylag@jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Wymagań technicznych w niniejszym postępowaniu. 4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp. 1. Nazwa kryterium Cena IlośćJednostka miary 1pakiet Uwagi8. Reguły Aukcja japońska Aukcja otwarta Aukcja zniżkowa Cena dotyczy całego kontraktu. Czas na decyzję (w sekundach): 60 10. Widok Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców 11. Informacje o ofertach 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom/osobom trzecim. 5) Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6) Kryterium oceny- 100 % cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7) W aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty. 14. Warunki płatności 1) Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2) Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3) Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów 4) Zamawiający nie dopuszcza fakturowania częściowego.5) Podstawą wystawienia faktury VAT będzie podpisany przez obie Strony protokół odbioru. 6) Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie Wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji. 17. Warunki udziału I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 do ogłoszenia o aukcji. 2. Wydruk aktualnych informacji z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę Spółki. W przypadku braku rejestracji w KRS lub CEIDG lub Wykonawcy zagranicznego - wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami oryginał lub kopię odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę. 3. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (zgodnie z zał. do Wymagań technicznych). 4. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem, a w przypadku złożenia oferty: ? w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami - skan pełnomocnictwa, ? w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym - pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Informacje dodatkowe: Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, pismem lub drukiem czytelnym i trwałym. Oferta, jak i wszystkie załączniki do oferty przygotowane w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, przeprowadzonym przez Wykonawcę i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcę wiąże w tym przypadku treść tłumaczenia, a nie oryginał w języku Wykonawcy. Wszystkie strony oferty, jak również wszystkie strony załączników należy kolejno ponumerować. Zaleca się, aby oferta posiadała spis treści z uwzględnieniem numeracji stron. Ofertę należy opracować i złożyć w sposób uporządkowany uniemożliwiający jej naruszenie (zszyta, zbindowana, złożona w skoroszycie itp.) oraz zabezpieczona w zamkniętej kopercie. Na kopercie Wykonawca umieszcza informacje: ,,Oferta do postępowania nr {nr postępowania} na {nazwa postepowania} - nie otwierać przed .....{dzień otwarcia ofert, godzina}" . Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę na końcu treści obejmującej ofertę. Jeżeli podpis jest nieczytelny musi być dodatkowo opatrzona pieczątką imienną lub drukowanym wyraźnym opisem obejmującym imię i nazwisko.Ofertę i wszystkie załączniki podpisują osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie dokumenty - załączniki do oferty, opisane w ogłoszeniu Wykonawca składa w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca wskazuje w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny zostać oznaczone i umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie z napisem ,,Tajemnica Przedsiębiorstwa". Wykonawca związany jest ofertą minimum do dnia zakończenia procedury postępowania. 18. Prawa i obowiązki Zamawiającego 1) Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2) Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. 3) Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4) Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5) Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: adylag@jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6) Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 19. Dokumenty wymagane od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Wymaganiami technicznymi. 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach --- 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie ze Wymaganiami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji. 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne Uwagi: Operator aukcji: Logintrade S.A. ul. Legnicka 57D, lokal B/J 54-203 Wrocław NIP: 8942953589 https://www.logintrade.pl Kontakt: 12. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów (KWK Knurów-Szczygłowice): Anna Dyląg, nr tel.: 32 718 50 47, adylag@jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych (KWK Knurów-Szczygłowice): Rafał Sładek, nr tel. 32 717 67 34, rasladek@jsw.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024