Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
287z dziś
6084z ostatnich 7 dni
23393z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana instalacji centralnego ogrzewania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana instalacji centralnego ogrzewania

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.KWK Knurów-Szczygłowice
ul. Dworcowa 1
44-190 Knurów
powiat: gliwicki
(+48) 71 787 35 34, tel.: 32 718 50 47, tel. 32 717 67 34
adylag@jsw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
Wadium: ---
Nr telefonu: (+48) 71 787 35 34,
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
(tryb postępowania - postępowanie do 100 tys. zł netto)
Nazwa aukcji:
,,Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku
Magazynu Kopalnianej Stacji Ratownictwa Górniczego
dla JSW S.A. KWK Knurów-Szczygłowice,
Ruch Szczygłowice "
6. Lista produktów
Lp.
1.
Nazwa produktu
Wymiana instalacji centralnego
ogrzewania w budynku Magazynu
Kopalnianej Stacji Ratownictwa
Górniczego dla JSW S.A. KWK Knurów-
Szczygłowice, Ruch Szczygłowice

Dokument nr: 106_2024_KSz

Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji: 09.05.2024 r. godz. 12:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 07.05.2024 r. do godz. 12:00.
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
- w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym
numerem aukcji oraz nazwą aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi
powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice", 44-190
Knurów Ul. Dworcowa 1, Wydział Zamówień i Umów, pokój nr 104.
- w formie wiadomości e-mail, zawierającej jako załącznik skan oferty (pdf),
sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej
załącznikami w formie skanów (pdf). Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki
mailowej: adylag@jsw.pl.
Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do postępowania nr 106_2024_KSz.
- w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty i podpisanych
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki
mailowej: adylag@jsw.pl.
Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do postępowania nr 106_2024_KSz.

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie:
od daty zawarcia umowy do 30.06.2024 r.

Wymagania:
1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące
po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację
danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość
czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji
pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy
z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu
wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne
problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji
na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przedrozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga
odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie zgody Pełnomocników JSW S.A. w KWK
Knurów-Szczygłowice.
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien
uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 50 47.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na
platformie
zakupowej
dostępnej
na
stronie
internetowej
o
adresie:
https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod
poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:
adylag@jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą
elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: adylag@jsw.pl (załączają do wiadomości
mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB,
pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są
modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Wymagań
technicznych w niniejszym postępowaniu.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp.
1.
Nazwa kryterium
Cena
IlośćJednostka
miary
1pakiet
Uwagi8. Reguły
Aukcja japońska
Aukcja otwarta
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu.
Czas na decyzję (w sekundach): 60
10. Widok
Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców
11. Informacje o ofertach
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia
podwykonawcom/osobom trzecim.
5) Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego
postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6) Kryterium oceny- 100 % cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą
ceną.
7) W aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet. Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą
zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku
aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości
wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z
wycofaniem oferty.
14. Warunki płatności
1) Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego.
2) Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
3) Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice"
ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów
4) Zamawiający nie dopuszcza fakturowania częściowego.5) Podstawą wystawienia faktury VAT będzie podpisany przez obie Strony protokół odbioru.
6) Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie Wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji.
17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil
(konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na
platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 do ogłoszenia o aukcji.
2. Wydruk aktualnych informacji z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy
dołączyć umowę Spółki.
W przypadku braku rejestracji w KRS lub CEIDG lub Wykonawcy zagranicznego - wystawiony
zgodnie z obowiązującymi przepisami oryginał lub kopię odpisu z innego odpowiedniego
rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem
na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę.
3. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (zgodnie z zał. do Wymagań technicznych).
4. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię
notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem, a w przypadku złożenia oferty:
? w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie
pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami - skan pełnomocnictwa,
? w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty
i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym - pełnomocnictwo podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Informacje dodatkowe:
Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, pismem lub
drukiem czytelnym i trwałym.
Oferta, jak i wszystkie załączniki do oferty przygotowane w języku obcym powinny być
złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, przeprowadzonym przez Wykonawcę i
poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcę wiąże w tym przypadku treść tłumaczenia, a nie
oryginał w języku Wykonawcy.
Wszystkie strony oferty, jak również wszystkie strony załączników należy kolejno
ponumerować. Zaleca się, aby oferta posiadała spis treści z uwzględnieniem numeracji stron.
Ofertę należy opracować i złożyć w sposób uporządkowany uniemożliwiający jej naruszenie
(zszyta, zbindowana, złożona w skoroszycie itp.) oraz zabezpieczona w zamkniętej kopercie.
Na kopercie Wykonawca umieszcza informacje: ,,Oferta do postępowania nr {nr
postępowania} na {nazwa postepowania} - nie otwierać przed .....{dzień otwarcia ofert,
godzina}" . Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę na końcu treści obejmującej ofertę.
Jeżeli podpis jest nieczytelny musi być dodatkowo opatrzona pieczątką imienną lub
drukowanym wyraźnym opisem obejmującym imię i nazwisko.Ofertę i wszystkie załączniki podpisują osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Wszystkie dokumenty - załączniki do oferty, opisane w ogłoszeniu Wykonawca składa w
oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku, gdy oferta zawierać będzie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca wskazuje w
ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny zostać
oznaczone i umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie z napisem ,,Tajemnica
Przedsiębiorstwa".
Wykonawca związany jest ofertą minimum do dnia zakończenia procedury postępowania.
18. Prawa i obowiązki Zamawiającego
1) Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2) Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia
postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
3) Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4) Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5) Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: adylag@jsw.pl
do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6) Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
19. Dokumenty wymagane od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji
elektronicznej
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Wymaganiami technicznymi.
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
---
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze Wymaganiami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji.
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Uwagi:
Operator aukcji:
Logintrade S.A.
ul. Legnicka 57D, lokal B/J
54-203 Wrocław
NIP: 8942953589 https://www.logintrade.pl

Kontakt:
12. Kontakt w sprawach formalnych
Wydział Zamówień i Umów (KWK Knurów-Szczygłowice):
Anna Dyląg, nr tel.: 32 718 50 47, adylag@jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych (KWK Knurów-Szczygłowice):
Rafał Sładek, nr tel. 32 717 67 34, rasladek@jsw.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.