Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Serwis sterowników GTS |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Serwis sterowników GTS Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac utrzymaniowych i konserwacyjnych urządzeń: Global Traffic Systems/Vialis oraz GENEO w wersji TRAFFDRON Techvision związanych z systemem zarządzania ruchem tj. systemów oraz urządzeń zlokalizowanych w centrum sterowania ruchem oraz sterowników sygnalizacji Global Traffic Systems/Vialis zlokalizowanych na terenie miasta Poznania: o bieżące i okresowe prace konserwacyjne, o utrzymanie sprawności i prawidłowego funkcjonowania, bieżące naprawy i serwis, o usuwanie awarii, usterek i niesprawności, o dostosowywanie według bieżących potrzeb sygnalizacji świetlnych. opisanych w SWZ systemów, urządzeń, elementów składających się na system ITS Poznań i sygnalizacji świetlnych lub z nimi współpracujących. CPV: 72250000-2, 72260000-5,50232200-2,71314100-3 Dokument nr: 2024/BZP 00305308, DZ.RITS.341.29.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7155533-0210-11ef-b21f-3ab44b58c1d6 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej zostały określone w SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa ,,Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Szczegółowe regulacje dotyczące korespondencji elektronicznej zostały zawarte w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt. 23.1. SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt. 23.1. SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.RITS.341.29.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac utrzymaniowych i konserwacyjnych urządzeń: Global Traffic Systems/Vialis oraz GENEO w wersji TRAFFDRON Techvision związanych z systemem zarządzania ruchem tj. systemów oraz urządzeń zlokalizowanych w centrum sterowania ruchem oraz sterowników sygnalizacji Global Traffic Systems/Vialis zlokalizowanych na terenie miasta Poznania: o bieżące i okresowe prace konserwacyjne, o utrzymanie sprawności i prawidłowego funkcjonowania, bieżące naprawy i serwis, o usuwanie awarii, usterek i niesprawności, o dostosowywanie według bieżących potrzeb sygnalizacji świetlnych. opisanych w SWZ systemów, urządzeń, elementów składających się na system ITS Poznań i sygnalizacji świetlnych lub z nimi współpracujących. 4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 71314100-3 - Usługi elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria opisane w pkt 18 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: a) posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe tj.: wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie co najmniej 1 usługę polegającą na konserwacji i utrzymaniu systemu sterowania ruchem drogowym obejmującego swoim działaniem: - sterowniki sygnalizacji świetlnej sterowane systemowo, - światłowodową sieć komunikacyjną, - serwery systemowe, - odbiorniki radiowe priorytetów na skrzyżowaniach, b) dysponuje co najmniej niżej wskazanymi osobami: - co najmniej 1 osobą - serwisanta urządzeń GTS/Vialis posiadającą świadectwo kwalifikacyjne (wydawane na podstawie rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U. z 2022 poz. 1392) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (wymóg minimalny) oraz posiadający udokumentowane doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń GTS/Vialis przez okres minimum 6 miesięcy - co najmniej 1 osobą - programistą sterowników GENEO w wersji TRAFFDRON Techvision posiadającym udokumentowane doświadczenie w zakresie programowania urządzeń GENEO w wersji TRAFFDRON Techvision przez okres minimum 6 miesięcy - co najmniej 2 osoby - programista sterowników GTS/Vialis posiadający udokumentowane doświadczenie w zakresie programowania urządzeń GTS/Vialis przez okres minimum 6 miesięcy - co najmniej 1 osobą - specjalisty do spraw systemu sterowania ruchem GTS/Vialis, posiadający udokumentowane doświadczenie w zakresie utrzymania i serwisowania systemu sterowania ruchem GTS/Vialis przez okres minimum 6 miesięcy Zamawiający jako udokumentowanie podsiadanego doświadczenia będzie honorował dokumenty takie jak: oryginalne certyfikaty producentów serwisowanych urządzeń lub poświadczenia wykonywania czynności w wyszczególnionych zakresach przez Wykonawcę świadczącego usługi w zakresach wskazanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 5 lat, dokumenty należy przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w: 1) pkt 9.1.2 lit. b) SWZ zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami posiadającymi określone kwalifikacje, 2) pkt 9.1.2 lit. a) SWZ musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólnie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjałów wykonawców występujących wspólnie, w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego, 3) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 5 do SWZ stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 dostępności przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej Zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych); 2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór: załącznik nr 12 do SWZ); 3) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ (wzór: załącznik nr 13 do SWZ) 4) w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy - podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt 1) i 5) SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 lit. a SWZ, składa dokumenty zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu usług w zakresie określonym w pkt 9.1.2 lit. a) SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat (okres liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu: załącznik nr 10 do SWZ). UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu: załącznik nr 11 do SWZ) 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Przedmiotowe środki dowodowe wymagane w celu dokonania oceny równoważności: Wykonawca oferujący element równoważny zobowiązany jest wykazać spełnienie wymogu równoważności poprzez złożenie oświadczenia producenta elementu oferowanego jako równoważny, o kompatybilności tego elementu z elementem podstawowym opisanym w SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Oświadczenie producenta elementu oferowanego jako równoważny, o kompatybilności tego elementu z elementem podstawowym opisanym w SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Wypełnione oświadczenie - załącznik nr 4 do SWZ; 2) Wypełnione zobowiązanie do udostępnienia zasobów- załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy); 3) Wypełnione oświadczenie dot. podziału prac realizowanych przez podmioty występujące wspólnie - załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy); 4) Wypełnione formularze (cenowy i cennik elementów) sporządzone w oparciu o załączniki nr 1A i 1B do SWZ. Wycena polega na każdorazowym wpisaniu przez wykonawcę cen jednostkowych usług obejmujących koszty wykonania wszelkich czynności określonych w pkt 16 SWZ, do kolumny pn. ,,Cena jedn." lub ,,Cena" oraz wartości iloczynu ilości i ceny jednostkowej do kolumny pn. ,,Wartość" formularza cenowego wycenianego przez wykonawcę. Ceny jednostkowe i wartość należy podawać w zaokrągleniu do pełnych groszy czyli do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Zamawiający wymaga podania cen jednostkowych jako wartości dodatnich i informuje, że w przypadku braku wyceny danej pozycji lub podania wartości 0 zł oferta podlegała będzie odrzuceniu z zastrzeżeniem postanowień art. 223 ust. 2 ustawy Pzp; 5) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w punkcie 3.6 SWZ (jeżeli dotyczy); 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 5 do SWZ stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z zapisami wzoru umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria opisane w pkt 18 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2024