Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5796z ostatnich 7 dni
23107z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie kontroli okresowej pięcioletniej polegającej na sprawdzeniu instalacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie kontroli okresowej pięcioletniej polegającej na sprawdzeniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o
ul. Gdańska 69
07-100 Węgrów
powiat: węgrowski
25 792 23 11 - fax: 25 308 11 87, tel. 608688562
pgkwegrow@home.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Węgrów
Wadium: ---
Nr telefonu: 25 792 23 11 - fax:
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
zapraszamy do składania ofert cenowych na zadanie pn.:
,,Przeprowadzenie kontroli okresowej pięcioletniej polegającej na sprawdzeniu instalacji
elektrycznej i
piorunochronnej
w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu,
zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień
instalacji
i aparatów w budynkach zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki
Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Węgrowie"
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowej pięcioletniej
polegającej na sprawdzeniu instalacji elektrycznej i
piorunochronnej w zakresie stanu
sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności
izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w budynkach zarządzanych przez
Zamawiającego, zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym Załącznik nr 1.
2) Wykonawca oświadcza, że w budynkach wskazanych w Załączniku nr 1 występują lokale
o ilości pomieszczeń od 1 do 6 (wliczając kuchnię, łazienkę i przedpokój), ze standardową
ilością punktów pomiarowych (od jednego do kilku na pomieszczenie, część wspólną).
Załącznik nr 1 wskazuje również obecność instalacji odgromowej w danym budynku.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na
szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas
użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz
budynku, sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie prawidłowości połączeń,
izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie
stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie
kompletności tablic i oznaczeń,
b) oględziny instalacji odgromowej poprzez sprawdzenie instalacji odgromowej w zakresie
stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów,c) pięcioletnie pomiary elektryczne w zakresie:
- skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej
pomiary impedancji pętli zwarcia,
- rezystancji izolacji obwodów I-fazowych,
- rezystancji izolacji obwodów III-fazowych,
- wyłączników różnicowoprądowych,
- rezystancji uziomów instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia),
- wykonanie pomiarów skuteczności ochrony złącz, tablic.
d) sporządzenie protokołów z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi
przepisami, w szczególności z art. 62a ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), w których zawarte będą wyniki dokonanych pomiarów.

Dokument nr: 1/2024/ZGN

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.05.2024 r. w Przedsiębiorstwie Gospodarki
Komunalnej Sp. z o.o. Ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów o godz.12:30

Składanie ofert:
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
1) Oferta musi być złożona w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów najpóźniej do dnia 07.05.2024 r. do godz. 12:00 w
formie tradycyjnej lub elektronicznej - email: pgkwegrow@home.pl

Miejsce i termin realizacji:
2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w okresie od zawarcia umowy do 20.06.2024 r.

Wymagania:
3. WARUNKI UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU
1) Wypełnienie Formularza cenowego według załączonego wzoru (Załącznik nr 2)
stanowiącego jednocześnie ofertę Wykonawcy,
2) Posiadanie aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do
występowania w obrocie gospodarczym oraz wykonania zamówienia zgodnie z
przepisami - do oferty wymaga się załączenia ksero/skanu uprawnień, których oryginał
powinien zostać przedstawiony do wglądu
Zamawiającemu
przed wykonaniem
przedmiotu zamówienia.
3) Wypełnienie oświadczenia Wykonawcy według załączonego wzoru (Załącznik nr 3), że
spełnia następujące warunki:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, w tym posiada uprawnienia
określone w art. 62 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.
z 2023 r. poz. 682 ze zm.),
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w tym na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnychrozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507),
e) zapoznał się z treścią z treścią dokumentacji przedstawionej w postępowaniu i nie
wnoszę do jej treści zastrzeżeń,
f)
uzyskał konieczne informacje niezbędne do właściwego wykonania zamówienia.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1)Oferta musi być złożona w formie pisemnej,
2)Do oferty powinny być załączone pozostałe niezbędne dokumenty: ksero/skan
uprawnień Wykonawcy, oświadczenie Wykonawcy (Zał. nr 2),
3)Oferta musi być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
4)Ceny podane w ofercie mają być wyrażone w PLN cyframi i słownie,
5)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
6)Oferta może być złożona w formie tradycyjnej: w zamkniętym, nieprzejrzystym
opakowaniu, na którym należy napisać nazwę i adres zamawiającego, nazwę zamówienia,
nazwę i dokładny adres wykonawcy,
7)
Oferta może być złożona także w sposób elektroniczny: należy ją wówczas przesłać na
adres email wskazany przez Przedsiębiorstwo w postaci elektronicznej w treści emaila
umieścić nazwę: oferta cenowa na zadanie pn. ,,Przeprowadzenie kontroli okresowej
pięcioletniej polegającej na sprawdzeniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie
stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności
izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w budynkach zarządzanych przez
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Węgrowie",
8)
Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną.
5. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1) Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich w sposób jednoznaczny (bez
propozycji alternatywnych) i podana cyfrowo i słownie.
2) Cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3) Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto z wyszczególnieniem podatku
VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
Podane ceny nie ulegną podwyższeniu w czasie realizacji całości przedmiotu
zamówienia, z wyjątkiem urzędowej zmiany podatku VAT6. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1) Wykonawca podaje
kompleksowego
w formularzu cenowym zryczałtowane
wykonania
ceny jednostkowe
usługi odrębnie dla lokalu, części wspólnej, instalacji
odgromowej.
2) Wskazane ceny jednostkowe po pomnożeniu odpowiednio przez ilość lokali, części
wspólnych, instalacji odgromowych, a następnie zsumowaniu
wykażą kwotę, która
stanowić będzie cenę oferty.
3) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w niniejszym zaproszeniu.
4) Kryteriami oceny ofert są:
Cena - 100%
5) Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali
Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru:
C min
C= ---------------- x 100 pkt
Cx
Gdzie: C - liczba punktów za kryterium ,,cena"
C min - najniższa cena brutto całości zamówienia wynikająca ze złożonych ofert
Cx - cena brutto zamówienia oferty badanej
9. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU OFERTY ORAZ ZAWARCIA UMOWY1) Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiała najwyższą
liczbę punktów, zgodnie z kryteriami wskazanymi w pkt 6 ppkt. 4 i 5 niniejszego
zaproszenia.
2) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez
zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie
mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych
ofertach.
3) W przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę Zamawiający wybierze jako
najkorzystniejszą, odmówi podpisania umowy, Zamawiający uprawniony jest do
odstąpienia od dalszych negocjacji z tym Wykonawcą i odstąpienia od wyboru jego
oferty. W takim przypadku Zamawiający dokona ponownego wyboru oferty spośród
pozostałych, złożonych w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie lub unieważni
postępowanie.
4) Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez wyboru żadnej ze
złożonych ofert oraz bez podania przyczyny.
5) O wyborze oferty albo o unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi drogą
elektroniczną Wykonawców, którzy złożyli oferty, na adres poczty elektronicznej
z którego wpłynęła oferta.
6) Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom, którzy złożyli ofertę nie
przysługuje odszkodowanie ani inne roszczenia, w szczególności z tytułu zwrotu
kosztów związanych z przygotowaniem oferty.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w przypadku, gdy oferta nie
będzie spełniała wymagań określonych w niniejszym zaproszeniu.
8) Zamawiający uzna, że Wykonawca wycofuje ofertę w przypadku, gdy:
a) Wykonawca nie udzieli odpowiedzi na pytania Zamawiającego we wskazanym
terminie,
b) Wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi oferty na wezwanie Zamawiającego.
9) W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została uznana za
najkorzystniejszą Zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy.
10) Zamawiający zastrzega, że umowa będzie zawierała zapisy o karach umownych (w
szczególności za niedotrzymanie terminu realizacji Przedmiotu Umowy) oraz zapisydotyczące odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy (wzór umowy stanowi Załącznik nr 4).
11) Łączna kwota kar umownych należnych Zamawiającemu od Wykonawcy w
przypadkach opisanych w umowie nie może przekroczyć 20% łączne wynagrodzenia
brutto za wykonanie przedmiotu umowy.
12) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na
piśmie pod rygorem nieważności.
13) Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej
umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, chyba że konieczność wprowadzenia
takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy.
10. INNE ISTOTNE POSTANOWENIA
1) Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez 30 dni od dnia upłynięcia terminu
nadsyłania ofert (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu upłynięcia terminu
nadsyłania ofert).
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje odbycia wizji lokalnej.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień do złożonych ofert
(możliwość przesyłania dodatkowych pytań do ofert oraz wezwania Wykonawców do
uzupełnienia złożonych ofert).
6) Wykonanie przedmiotu umowy potwierdzone zostanie odebranymi przez
Zamawiającego, prawidłowo sporządzonymi protokołami z wykonanych czynności,
7) Wykonawca wystawi fakturę VAT za wykonane czynności po odbiorze protokołów
przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe.
7) Wszelkie płatności, o których będzie mowa w Umowie, następować będą na rachunek
bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od
dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia omyłek pisarskich i rachunkowych
w ofertach złożonych przez Wykonawców.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w przypadku, gdy treść oferty
nie odpowiada treści niniejszego zaproszenia.
10) Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku
z realizacją całości przedmiotu niniejszego zamówienia.11) Niniejsze zaproszenie do złożenia oferty nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu
cywilnego.
12) Z uwagi, iż w ocenie Zamawiającego wartość zamówienia nie przekracza 130 000
złotych do niniejszego zaproszenia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.),
oferty przekraczające podaną wartość nie będą rozpatrywane.

Kontakt:
8. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Emil Tarkowski - Kierownik ZGN - tel. 608688562

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.