śląskie (Żory)
dolnośląskie (Czarny Bór)
małopolskie (Tarnów)
małopolskie (Chrzanów)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie klasyfikacji gruntów oraz wykonanie niezbędnego pomiaru sytuacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu Al. Marcina Kromera 44 51-163 Wrocław powiat: Wrocław 71 32-72-100, tel. 71 32 72 340, tel. 71 32 72 204, tel. 71 32 72 310 biuroweryfikacji@zgkikm.wroc.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 71 32-72-100, tel. 7 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
3. Przedmiot zapytania: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie klasyfikacji gruntów oraz wykonanie niezbędnego pomiaru sytuacyjnego, w szczególności zmienionych konturów klasyfikacyjnych lub użytków gruntowych, zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowanie i przekazanie wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, dla niżej wymienionej działki: a) działka nr 22 AM 19 obręb Maślice, Gmina Wrocław, powiat m. Wrocław, woj. Dolnośląskie, o pow. 0.3838 ha, grunty orne - RIIIb 2) Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów składa się z dwóch części: a) I część - przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie oraz opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji w wersji papierowej. b) II część - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej zawierającej zatwierdzony przez Zamawiającego projekt ustalenia klasyfikacji wykonany w I części. 3) Klasyfikacja gruntów jest procedowana na wniosek i będzie częścią postępowania administracyjnego dotyczącego ustalenia klasyfikacji gruntów. 4) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71351500-8 Usługi badania gleby Dokument nr: ZGKIKM.EA.260.4.2024 Składanie ofert: 13. Termin i sposób złożenia ofert cenowych. 1) Oferty cenowe należy składać w terminie do dnia 08.05.2024 r. godz. 14.00. 2) Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. 3) Oferty można złożyć: 4) osobiście w siedzibie Zamawiającego - kancelaria ZGKiKM, pokój 14 (parter), 5) przesłać pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego, Al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław. Miejsce i termin realizacji: 9. Termin wykonania przedmiotu zapytania ofertowego: 1) Termin wykonania przedmiotu zapytania ofertowego określa się na 6 miesięcy od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. 2) I część: a) W pierwszej kolejności Wykonawca oddaje Zamawiającemu projekt ustalenia klasyfikacji (mapę klasyfikacji, protokół klasyfikacyjny, opisy odkrywek glebowych) oraz wyniki analizy niezbędnych materiałów stanowiących PZGiK, dokumentację fotograficzną odkrywek glebowych, a w przypadku obniżenia bonitacji o dwie klasy lub więcej, badania laboratoryjne składu granulometrycznego próbek, pobranych z głównych poziomów genetycznych odkrywek glebowych. b) Następnie projekt jest sprawdzany pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów, jak również z zasadami przeprowadzania gleboznawczej klasyfikacji gruntów. c) W przypadku wątpliwości lub uwag co do poprawności sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji, Zamawiający może wezwać upoważnionego klasyfikatora do złożenia wyjaśnień. d) W przypadku braku zastrzeżeń Zamawiającego do wykonanego przez Wykonawcę projektu ustalenia klasyfikacji, obie strony podpisują protokół przyjęcia dokumentów tj. projekt ustalenia klasyfikacji bez uwag. 3) II część: a) od momentu podpisania przez obie strony protokołu przyjęcia dokumentów tj. projektu ustalenia klasyfikacji bez uwag, Wykonawca prac geodezyjnych i kartograficznych kompletuje operat techniczny i przekazuje go do weryfikacji. b) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej. 4) Za datę wykonania przedmiotu zapytania ofertowego w terminie uznaje się datę przekazania Zamawiającemu pozytywnego protokołu weryfikacji wyników zgłoszonych prac geodezyjnych. 5) Podstawą wystawienia faktury będzie osobno podpisany przez obie strony umowy protokół zdawczo-odbiorczy. 6) Przewiduje się za zgodą Zamawiającego możliwość przesunięcia terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w podanym terminie. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia: Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej w treści ,,ustawą Pzp", gdyż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp). 4. Informacje dotyczące realizacji zlecenia (zamówienia): 1) Czynności w ramach części I zamówienia: a) zgłoszenie pracy geodezyjnej w ośrodku dokumentacji geodezyjnej (Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu). Koszt zakupu materiałów niezbędnych do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów ponosi Wykonawca; b) dokonanie analizy materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny; c) wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust.1 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntu (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246); d) wykonanie odkrywek glebowych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, czyli ,,odkrywka podstawowa ma kształt prostokąta o szerokości 70?80 cm umożliwiającej wejście do dołu oraz długości równej głębokości (około 1,5-2,0 m). Ma trzy ściany pionowe, wąską czołową, dwie boczne i czwartą w postaci schodków. Ściana czołowa powinna być dokładnie pionowa i gładko wyrównana. Głębokość odkrywki podstawowej może być ograniczona do występowania poziomu wody gruntowej lub skalistego podłoża" (Szczegółowe zasady przeprowadzania gleboznawczej klasyfikacji gruntów, Puławy - Warszawa 2020 r., s. 48): e) sporządzenie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych (dokumentacja fotograficzna powinna m. in. zawierać metryczkę odkrywki glebowej, czyli informację o numerze działki i odkrywki glebowej oraz dacie jej wykonania); f) sprządzenie badań laboratoryjnych składu granulometrycznego gruntu próbek, pobranych z głównych poziomów genetycznych odkrywek glebowych, przy obniżeniu bonitacji o dwie klasy lub więcej; g) wpisanie na opisie odkrywki pozycji z urzędowej tabeli klas gruntów; h) sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji w wersji papierowej; i) dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowanie i przekazanie wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; j) dostarczenie 11 egzemplarzy mapy klasyfikacji, sporządzonej na kopii mapy ewidencyjnej w wersji papierowej; 2) Czynności w ramach części II zamówienia: a) skompletowanie operatu technicznego zgodnie z przepisami dotyczącymi geodezji i kartografii; b) przekazanie wyników zgłoszonych prac geodezyjnych do ośrodka dokumentacji geodezyjnej zgodnie z przepisami dotyczącymi geodezji i kartografii; c) po otrzymaniu pozytywnego wyniku weryfikacji operatu technicznego przekazanie protokołu weryfikacji Zamawiającemu. 5. Rękojmia W przypadku, gdy w toku prowadzonego postępowania strona zgłosi zastrzeżenia, a Organ je pozytywnie rozpatrzy - klasyfikator wprowadzi zmiany do projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów w ramach rękojmi umowy. 7. Wymagania, jakie winni spełniać Wykonawcy biorący udział w postępowaniu 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) są podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą związaną zakresem działania z przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania usługi: c) ukończyli kurs dla klasyfikatorów w Instytucie Upraw, Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach na kierunku gleboznawstwa i gleboznawczej klasyfikacji gruntów, d) dysponują potencjałem technicznym oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie usługi. 2) Oferty, które nie będą spełniać wymagań określonych w pkt. 7 zostaną odrzucone. 8. Dokumenty, jakie powinien złożyć Wykonawca, celem potwierdzenia spełnienia wymagań: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.), na formularzu załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, 2) Kserokopię dyplomu ukończenia kursu, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1c zapytania ofertowego. 3) Wykaz prac (załącznik nr 4 zapytania ofertowego). Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 5 klasyfikacji gruntów zatwierdzonych decyzją przez starostę. 10. Udział przedstawiciela Zamawiającego przy przeprowadzaniu czynności klasyfikacyjnych w terenie: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo wzięcia udziału w czynnościach klasyfikacyjnych przeprowadzanych w terenie. 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego i właścicieli nieruchomości o szczegółowym harmonogramie przeprowadzania czynności klasyfikacyjnych w terenie, tj. m. in. wykonania odkrywek glebowych na działkach opisanych w punkcie 3 niniejszego zapytania ofertowego. 3) Powyższe czynności klasyfikacyjne powinny być przeprowadzone w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 14:00. 4) Wykonawca na 7 dni (siedem dni) przed zaplanowanymi ww. pracami przesyła Zamawiającemu informację o dniu i godzinie rozpoczęcia tych prac na adres poczty elektronicznej: biurokatastrumiejskiego@zgkikm.wroc.pl 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania notatek i sporządzania dokumentacji fotograficznej z przeprowadzanych przez Wykonawcę czynności klasyfikacyjnych w terenie (tj. odkrywek glebowych). 6) W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, Wykonawca informuje Zamawiającego i właścicieli nieruchomości o odwołaniu prac w terenie, oraz podaje nowy termin i godzinę rozpoczęcia prac. 11. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Oferta musi być złożona w nieprzezroczystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu, uniemożliwiającym ujawnienie jej treści przed upływem terminu składania ofert. 2) Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić: a) dokładną nazwę i adres Wykonawcy (adres do korespondencji oraz kontaktowy numer telefonu), b) numer sprawy: ZGKIKM.EA.260.4.2024 c) nazwę postępowania: ,,Gleboznawcza klasyfikacja gruntów nieruchomości położonych na terenie miasta Wrocławia, obręb Maślice" napis: ,,Nie otwierać przed 08.05.2024 r. godzina 14:00". 3) Ofertę należy sporządzić na druku formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 4) Wykonawca zobowiązany jest tak skalkulować cenę oferty, aby zawierała wszystkie czynniki cenotwórcze i obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesione będą przy realizacji zamówienia. 5) Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6) Składane dokumenty muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych. 7) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, ww. pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej za udzielone pełnomocnictwo. 8) Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone napisem ,,Za zgodność z oryginałem" i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 14. Wybór Wykonawcy. 1) Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. 2) Projekt umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 3) O wynikach zapytania ofertowego Zamawiający powiadomi Wykonawców e-mailem oraz zamieści ogłoszenie na stronie internetowej Zamawiającego bip.zgkikm.wroc.pl 15. Podstawy wykluczenia z postępowania. 1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą postawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) tj.: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.); b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.); c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.). 2) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 1-3 powyżej. 3) W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie okoliczności określonych w pkt 1-3 powyżej, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawca składa oświadzenie w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. 17. Informacje dodatkowe. 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny. 2) W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. 3) Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający może od niej odstąpić, jeżeli jej realizacja nie leży w interesie publicznym oraz jeżeli wnioskodawca wycofa wniosek o przeprowadzenie klasyfikacji. Wówczas Wykonawca otrzyma wynagrodzenie proporcjonalne do wykonanych czynności w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony. Uwagi: 12. Kryteria wyboru oferty: 1) Kryterium wyboru oferty jest cena (cena - 100%), 2) Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania Zamawiającego. 16. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy. W ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako ,,RODO", Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu informuje, iż: 1) Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani będzie Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44, zwane dalej ,,ADO". Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail: sekretariat@zgkikm.wroc.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 2) Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu jest Pan Grzegorz Stopka. Skontaktować się z nim można poprze e-mail: iodo@zgkikm.wroc.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 3) Dane osobowe zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO; dobrowolne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub formularzu elektronicznym traktowane będzie jako zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit. a RODO (na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody); 4) Przekazane w ofertach dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w szczególności stronom postępowania w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, podmiotom świadczącym usługi w zakresie przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej; 5) Dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem; 6) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej; 7) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO; 8) Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania; 9) W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty; 12) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu. Kontakt: 6. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1) W sprawach formalnych Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego i Zaopatrzenia Dominika Grodzka tel. 71 32 72 310, e-mail: grodzkad@zgkikm.wroc.pl 2) W sprawach dotyczących wykonania projektu ustalenia klasyfikacji: Starszy Geodeta Justyna Zańko, tel. 71 32 72 204, e-mail: zankoj@zgkikm.wroc.pl 3) W sprawach dotyczących wykonania operatu technicznego: Kierownik Biura Weryfikacji i Aktualizacji Paweł Kaniok tel. 71 32 72 340, e-mail: biuroweryfikacji@zgkikm.wroc.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024