Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
452z dziś
6248z ostatnich 7 dni
23558z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie klasyfikacji gruntów oraz wykonanie niezbędnego pomiaru sytuacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie klasyfikacji gruntów oraz wykonanie niezbędnego pomiaru sytuacyjnego

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
Al. Marcina Kromera 44
51-163 Wrocław
powiat: Wrocław
71 32-72-100, tel. 71 32 72 340, tel. 71 32 72 204, tel. 71 32 72 310
biuroweryfikacji@zgkikm.wroc.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: 71 32-72-100, tel. 7
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Przedmiot zapytania:
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie klasyfikacji gruntów oraz wykonanie niezbędnego pomiaru sytuacyjnego, w szczególności zmienionych konturów klasyfikacyjnych lub użytków gruntowych, zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowanie i przekazanie wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, dla niżej wymienionej działki:
a) działka nr 22 AM 19 obręb Maślice, Gmina Wrocław, powiat m. Wrocław, woj. Dolnośląskie, o pow. 0.3838 ha, grunty orne - RIIIb
2) Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów składa się z dwóch części:
a) I część - przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie oraz opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji w wersji papierowej.
b) II część - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej zawierającej zatwierdzony przez Zamawiającego projekt ustalenia klasyfikacji wykonany w I części.
3) Klasyfikacja gruntów jest procedowana na wniosek i będzie częścią postępowania administracyjnego dotyczącego ustalenia klasyfikacji gruntów.
4) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71351500-8 Usługi badania gleby

Dokument nr: ZGKIKM.EA.260.4.2024

Składanie ofert:
13. Termin i sposób złożenia ofert cenowych.
1) Oferty cenowe należy składać w terminie do dnia 08.05.2024 r. godz. 14.00.
2) Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Oferty można złożyć:
4) osobiście w siedzibie Zamawiającego - kancelaria ZGKiKM, pokój 14 (parter),
5) przesłać pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego, Al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław.

Miejsce i termin realizacji:
9. Termin wykonania przedmiotu zapytania ofertowego:
1) Termin wykonania przedmiotu zapytania ofertowego określa się na 6 miesięcy od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
2) I część:
a) W pierwszej kolejności Wykonawca oddaje Zamawiającemu projekt ustalenia klasyfikacji (mapę klasyfikacji, protokół klasyfikacyjny, opisy odkrywek glebowych) oraz wyniki analizy niezbędnych materiałów stanowiących PZGiK, dokumentację fotograficzną odkrywek glebowych, a w przypadku obniżenia bonitacji o dwie klasy lub więcej, badania laboratoryjne składu granulometrycznego próbek, pobranych z głównych poziomów genetycznych odkrywek glebowych.
b) Następnie projekt jest sprawdzany pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa z zakresu gleboznawczej klasyfikacji
gruntów, jak również z zasadami przeprowadzania gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
c) W przypadku wątpliwości lub uwag co do poprawności sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji, Zamawiający może wezwać upoważnionego klasyfikatora do złożenia wyjaśnień.
d) W przypadku braku zastrzeżeń Zamawiającego do wykonanego przez Wykonawcę projektu ustalenia klasyfikacji, obie strony podpisują protokół przyjęcia dokumentów tj. projekt ustalenia klasyfikacji bez uwag.
3) II część:
a) od momentu podpisania przez obie strony protokołu przyjęcia dokumentów tj. projektu ustalenia klasyfikacji bez uwag, Wykonawca prac geodezyjnych i kartograficznych kompletuje operat techniczny i przekazuje go do weryfikacji.
b) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej.
4) Za datę wykonania przedmiotu zapytania ofertowego w terminie uznaje się datę przekazania Zamawiającemu pozytywnego protokołu weryfikacji wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.
5) Podstawą wystawienia faktury będzie osobno podpisany przez obie strony umowy protokół zdawczo-odbiorczy.
6) Przewiduje się za zgodą Zamawiającego możliwość przesunięcia terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w podanym terminie.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej w treści ,,ustawą Pzp", gdyż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp).
4. Informacje dotyczące realizacji zlecenia (zamówienia):
1) Czynności w ramach części I zamówienia:
a) zgłoszenie pracy geodezyjnej w ośrodku dokumentacji geodezyjnej (Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu). Koszt zakupu materiałów niezbędnych do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów ponosi Wykonawca;
b) dokonanie analizy materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny;
c) wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust.1 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntu (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246);
d) wykonanie odkrywek glebowych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, czyli ,,odkrywka podstawowa ma kształt prostokąta o szerokości 70?80 cm umożliwiającej wejście do dołu oraz długości równej głębokości (około 1,5-2,0 m). Ma trzy ściany pionowe, wąską czołową, dwie boczne i czwartą w postaci schodków. Ściana czołowa powinna być dokładnie pionowa i gładko wyrównana. Głębokość odkrywki podstawowej może być ograniczona do występowania poziomu wody gruntowej lub skalistego podłoża" (Szczegółowe zasady przeprowadzania gleboznawczej klasyfikacji gruntów, Puławy - Warszawa 2020 r., s. 48):
e) sporządzenie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych (dokumentacja fotograficzna powinna m. in. zawierać metryczkę odkrywki glebowej, czyli informację o numerze działki i odkrywki glebowej oraz dacie jej wykonania);
f) sprządzenie badań laboratoryjnych składu granulometrycznego gruntu próbek, pobranych z głównych poziomów genetycznych odkrywek glebowych, przy obniżeniu bonitacji o dwie klasy lub więcej;
g) wpisanie na opisie odkrywki pozycji z urzędowej tabeli klas gruntów;
h) sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji w wersji papierowej;
i) dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowanie i przekazanie wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
j) dostarczenie 11 egzemplarzy mapy klasyfikacji, sporządzonej na kopii mapy ewidencyjnej w wersji papierowej;
2) Czynności w ramach części II zamówienia:
a) skompletowanie operatu technicznego zgodnie z przepisami dotyczącymi geodezji i kartografii;
b) przekazanie wyników zgłoszonych prac geodezyjnych do ośrodka dokumentacji geodezyjnej zgodnie z przepisami dotyczącymi geodezji i kartografii;
c) po otrzymaniu pozytywnego wyniku weryfikacji operatu technicznego przekazanie protokołu weryfikacji Zamawiającemu.
5. Rękojmia
W przypadku, gdy w toku prowadzonego postępowania strona zgłosi zastrzeżenia, a Organ je pozytywnie rozpatrzy - klasyfikator wprowadzi zmiany do projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów w ramach rękojmi umowy.
7. Wymagania, jakie winni spełniać Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) są podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą związaną zakresem działania z przedmiotem zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania usługi:
c) ukończyli kurs dla klasyfikatorów w Instytucie Upraw, Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach na kierunku gleboznawstwa i gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
d) dysponują potencjałem technicznym oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie usługi.
2) Oferty, które nie będą spełniać wymagań określonych w pkt. 7 zostaną odrzucone.
8. Dokumenty, jakie powinien złożyć Wykonawca, celem potwierdzenia spełnienia wymagań:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.), na formularzu załącznika nr 2 do zapytania ofertowego,
2) Kserokopię dyplomu ukończenia kursu, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1c zapytania ofertowego.
3) Wykaz prac (załącznik nr 4 zapytania ofertowego). Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 5 klasyfikacji gruntów zatwierdzonych decyzją przez starostę.
10. Udział przedstawiciela Zamawiającego przy przeprowadzaniu czynności klasyfikacyjnych w terenie:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo wzięcia udziału w czynnościach klasyfikacyjnych przeprowadzanych w terenie.
2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego i właścicieli nieruchomości o szczegółowym harmonogramie przeprowadzania czynności klasyfikacyjnych w terenie, tj. m. in. wykonania odkrywek glebowych na działkach opisanych w punkcie 3 niniejszego zapytania ofertowego.
3) Powyższe czynności klasyfikacyjne powinny być przeprowadzone w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 14:00.
4) Wykonawca na 7 dni (siedem dni) przed zaplanowanymi ww. pracami przesyła Zamawiającemu informację o dniu i godzinie rozpoczęcia tych
prac na adres poczty elektronicznej: biurokatastrumiejskiego@zgkikm.wroc.pl
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania notatek i sporządzania dokumentacji fotograficznej z przeprowadzanych przez Wykonawcę czynności klasyfikacyjnych w terenie (tj. odkrywek glebowych).
6) W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, Wykonawca informuje Zamawiającego i właścicieli nieruchomości o odwołaniu prac w terenie, oraz podaje nowy termin i godzinę rozpoczęcia prac.
11. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Oferta musi być złożona w nieprzezroczystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu, uniemożliwiającym ujawnienie jej treści przed upływem terminu składania ofert.
2) Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić:
a) dokładną nazwę i adres Wykonawcy (adres do korespondencji oraz kontaktowy numer telefonu),
b) numer sprawy: ZGKIKM.EA.260.4.2024
c) nazwę postępowania: ,,Gleboznawcza klasyfikacja gruntów nieruchomości położonych na terenie miasta Wrocławia, obręb Maślice" napis: ,,Nie otwierać przed 08.05.2024 r. godzina 14:00".
3) Ofertę należy sporządzić na druku formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
4) Wykonawca zobowiązany jest tak skalkulować cenę oferty, aby zawierała wszystkie czynniki cenotwórcze i obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesione będą przy realizacji zamówienia.
5) Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6) Składane dokumenty muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych.
7) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, ww. pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej za udzielone pełnomocnictwo.
8) Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone napisem ,,Za zgodność z oryginałem" i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
14. Wybór Wykonawcy.
1) Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.
2) Projekt umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
3) O wynikach zapytania ofertowego Zamawiający powiadomi Wykonawców e-mailem oraz zamieści ogłoszenie na stronie internetowej Zamawiającego bip.zgkikm.wroc.pl
15. Podstawy wykluczenia z postępowania.
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą postawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) tj.:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.);
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.);
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).
2) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 1-3 powyżej.
3) W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie okoliczności określonych w pkt 1-3 powyżej, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4) W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawca składa oświadzenie w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
17. Informacje dodatkowe.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny.
2) W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
3) Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający może od niej odstąpić, jeżeli jej realizacja nie leży w interesie publicznym oraz jeżeli wnioskodawca wycofa wniosek o przeprowadzenie klasyfikacji. Wówczas Wykonawca otrzyma wynagrodzenie proporcjonalne do wykonanych czynności w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony.

Uwagi:
12. Kryteria wyboru oferty:
1) Kryterium wyboru oferty jest cena (cena - 100%),
2) Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania Zamawiającego.
16. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.
W ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako ,,RODO", Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu informuje, iż:
1) Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani będzie Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44, zwane dalej ,,ADO". Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail: sekretariat@zgkikm.wroc.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu jest Pan Grzegorz Stopka. Skontaktować się z nim można poprze e-mail: iodo@zgkikm.wroc.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Dane osobowe zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO; dobrowolne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub formularzu elektronicznym traktowane będzie jako zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit. a RODO (na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody);
4) Przekazane w ofertach dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w szczególności stronom postępowania w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, podmiotom świadczącym usługi w zakresie przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
5) Dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
6) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
7) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
8) Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
9) W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
12) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.

Kontakt:
6. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) W sprawach formalnych Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego i Zaopatrzenia Dominika Grodzka tel. 71 32 72 310, e-mail: grodzkad@zgkikm.wroc.pl
2) W sprawach dotyczących wykonania projektu ustalenia klasyfikacji: Starszy Geodeta Justyna Zańko, tel. 71 32 72 204, e-mail: zankoj@zgkikm.wroc.pl
3) W sprawach dotyczących wykonania operatu technicznego: Kierownik Biura Weryfikacji i Aktualizacji Paweł Kaniok tel. 71 32 72 340, e-mail: biuroweryfikacji@zgkikm.wroc.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.