pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Szyce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa otulin termoizolacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Suwałkach Spółka z o.o ul. Przemysłowa 6 A 16-400 Suwałki powiat: Suwałki Tel. 87 562-99-93 , fax: 87 562-99-90, tel. 609 083 677 oferty@pec.suwalki.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Suwałki |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | Tel. 87 562-99-93 , |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA TRYB PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej poniżej 443 000 euro Przedmiot zamówienia: DOSTAWA otulin termoizolacyjnych. Zamówienie niniejsze jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu art. 5 ust. 4 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dalej Ustawy PZP (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 t.j.), i na podstawie art. 2 ust. 1 punkt 2 tej ustawy nie podlega jej przepisom. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ,,Regulaminem udzielania zamówień" obowiązującym w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Suwałkach Sp. z o.o. Suwałki, kwiecień 2024 r. 2 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa DAP do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych otulin termoizolacyjnych z pianki PUR sztywnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ i Umowy. 1.2 Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych. 1.3 Wymagany okres gwarancji jakości - 24 miesiące. 2. OFERTY CZĘŚCIOWE i WARIANTOWE 2.1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dokument nr: ZP-MD/20/D/24 Otwarcie ofert: 12. TERMIN OTWARCIA OFERT 12.1 Otwarcie ofert będzie miało miejsce dnia 06.05.2024 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego. 12.2 Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 12.3 Otwarcie ofert nie jest jawne. Informacja z otwarcia ofert jest umieszczana na stronie internetowej zamawiającego w dniu otwarcia ofert wraz z informacją o kwocie jaką zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia. Składanie ofert: Ofertę należy przesłać na adres email: oferty@pec.suwalki.pl a) zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, b) wykonawca sporządza ofertę, tworząc dokument elektroniczny. 8. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 8.1. Ofertę w formie papierowej należy złożyć w terminie do 06.05.2024 r. godz. 10.00 w sekretariacie siedziby Zamawiającego, natomiast w formie elektronicznej na skrzynkę: 6 oferty@pec.suwalki.pl w terminie do 06.05.2024 r. godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: do 3 tygodni od podpisania umowy. Wymagania: 3. ZAMÓWIENIA DODATKOWE Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień dodatkowych. 5.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PRZESŁANKI WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA 5.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia w terminie i w sposób określony w niniejszej specyfikacji, Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia. 3 5.2 Z postępowania wyklucza się Wykonawców: 5) którzy, w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, 6) o których mowa w art. 108 ust.1 i 2 Ustawy PZP oraz art. 109 ust.1 punkt 4. 6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ INFORMACJA O PODMIOTOWYCH I PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH 6.1 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę, zawierającą jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenia większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres email: oferty@pec.suwalki.pl podpisaną elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania. Każda oferta musi być zaszyfrowana. Skan oferty w formie pisemnej nie stanowi oferty w postaci elektronicznej. 6.2 Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji, na formularzu oferty stanowiącym załącznik do tej specyfikacji. 6.3 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. W przypadku unieważnienia postępowania z jakiegokolwiek powodu, Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 6.4 Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, natomiast z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych: pdf, lub doc., lub docx, lub rtf. oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Ofertę należy złożyć w oryginale. 6.5 Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). 6.6 Zaleca się by wszystkie strony oferty były ponumerowane i ułożone we właściwej kolejności oraz spięte w sposób uniemożliwiający przypadkową dekompletację oferty. Wszelkie skutki będące następstwem złożenia oferty przygotowanej wbrew powyższym zaleceniom ponosi Wykonawca. 6.7 Dokumenty składane wraz z ofertą powinny być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.8 Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 4 6.9 Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy (na załączonym druku). 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy. 3) Certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z normami lub innymi dokumentami odniesienia lub krajowa deklaracja właściwości użytkowych. 4) Dokument producenta potwierdzający wartość współczynników przewodności cieplnej. 6.10 Realizacja zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 6.11 Oferty w formie papierowej należy składać w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego i oznakowana następująco: ,,OFERTA NA DOSTAWĘ OTULIN TERMOIZOLACYJNYCH" Nie otwierać przed 06.05.2024 r. godz. 11.00 natomiast w formie elektronicznej należy złożyć na adres e-mail: oferty@pec.suwalki.pl W tytule wpisać: Nazwę przedmiotu postępowania oraz sygnaturę. 6.12 W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty z ofertą w formie papierowej Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za jej przedterminowe otwarcie. 7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 7.1 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy powinni przekazywać faksem lub e-mailem na adres: przetargi@pec.suwalki.pl. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza na piśmie fakt ich otrzymania. 7.2 Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszej specyfikacji, kierując swoje zapytania faksem lub e-mailem na adres: przetargi@pec.suwalki.pl. Zamawiający udzieli wyjaśnień, chyba że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 4 dni przed terminem otwarcia ofert - w takim wypadku jak również wtedy, gdy wniosek dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Pisemna odpowiedź zostanie przesłana wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania. 7.3 Dokumenty określone w pkt. 7.1 winny być przesłane e-mailem po uprzednim zeskanowaniu dokumentu podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7.4 Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: oferty@pec.suwalki.pl. Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7.5 Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. UWAGA! Złożenie oferty na nośniku danych (np.CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą 5 elektroniczną. c) po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcę oferty wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r. - o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2016r. poz. 1579), d) podpisany dokument elektroniczny oferty powinien zostać zaszyfrowany, tj. opatrzony hasłem dostępowym. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np. AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych, e) wykonawca zamieszcza hasło dostępu w treści e-maila powołując się na znak postępowania przetargowego w terminie: 06.05.2024 r. w godzinach od 10:10 do 10:50 na adres: oferty@pec.suwalki.pl. Treść e-maila może zawierać, jeśli to niezbędne, również inne informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w ofercie. f) wykonawca przesyła Zamawiającemu zaszyfrowaną i podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym ofertę na wskazany adres poczty elektronicznej w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości można wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oferta dotyczy oraz nazwę Wykonawcy albo dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację Wykonawcy zgodnie z pkt. 6.11. g) Wykonawca przesyłając ofertę, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ofertę, h) datą przesłania oferty będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej ofertę z serwera pocztowego Zamawiającego. 8.2.W przypadku składania oferty drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego, natomiast za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na skrzynkę: oferty@pec.suwalki.pl. 8.3.Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania, natomiast w formie elektronicznej bez ich odszyfrowania. 9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą wynosi 30 dni, tj. do dnia 04.06.2024 r. 10. WADIUM Nie przewiduje się wpłaty wadium. 11. WNOSZENIE ZMIAN DO ZŁOŻONYCH OFERT, WYCOFANIE ZŁOŻONEJ OFERTY 11.1 Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. 11.2 Powiadomienie o wprowadzaniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak składana oferta, tj. w kopercie, odpowiednio oznakowanej i dodatkowo z dopiskiem ,,ZMIANA". Oferty przesłane na adres e-mail w tytule winien zawierać dopisek ,,ZMIANA". 11.3 Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (według takich samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek) z napisem na zewnętrznej kopercie ,,WYCOFANIE". W przypadku wycofania oferty elektronicznej należy powiadomić o tym fakcie zmawiającego. 13. SPOSÓB OCENY OFERT 13.1 W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 13.2 Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych 7 zmian w treści oferty, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 13.3 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 13.2.; 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, nie zgodził się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 13.4 Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ich ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 13.5 Kryteria oceny ofert. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100% Sposób obliczenia ceny wynika z formularza cenowego. Do obliczenia ilości punktów zostanie zastosowany następujący wzór: Cmin P = ------------- x 100 C gdzie: P - ilość punktów przyznana rozpatrywanej ofercie C - cena ofertowa w rozpatrywanej ofercie Cmin - najniższa cena ofertowa 13.6 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium. 13.7 Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże miejsce i termin zawarcia umowy, nie krótszy niż 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze oferty, chyba że wpłynie tylko jedna oferta, nie podlegająca odrzuceniu, wówczas umowa może być zawarta niezwłocznie po zakończeniu oceny. 13.8 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 8 13.9 Postępowanie o udzielenie zamówienia może być w dowolnym momencie unieważnione bez podania przyczyn. 14. POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 14.1 Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 14.2 Zamawiający dopuszcza zmiany w wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 14.3 Dopuszcza się negocjowanie warunków umowy po wyborze oferty. 15. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie będzie wymagane. 16. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ 16.1. Wykonawca, którego interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku, w wyniku naruszenia przez Zamawiającego postanowień ,,Regulaminu udzielania zamówień" może wnieść protest do Zamawiającego. 16.2. Zasady wnoszenia protestu określa ,,Regulamin udzielania zamówień". 17. POSTANOWIENIA KOŃCOWE ,,Regulamin udzielania zamówień" obowiązujący w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Suwałkach Sp. z o.o. znajduje się na stronie: www.pec.suwalki.pl w zakładce ,,przetargi". Kontakt: 7.6 Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z oferentami są: Marlena Dąbrowska - tel. 609 083 677 |
© eurobudowa.pl 2004-2024