Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
598z dziś
6464z ostatnich 7 dni
23648z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż ozdobnego oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż ozdobnego oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Białymstoku
ul. Słonimska 1
15-950 Białystok
powiat: Białystok
tel. /85/ 869 6728
gosipiuk@um.bialystok.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. /85/ 869 6728
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie roboty budowlanej /dostawy /usługi *, o wartości zamówienia powyżej 10 000 zł netto do kwoty mniejszej niż 130 000 zł netto
1. Opis przedmiotu zamówienia: DOSTAWA i montaż ozdobnego oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, zgodnie z istniejącym wzorem w terenie. Niezbędne będzie w tym zakresie wprowadzanie projektów organizacji ruchu na terenie miasta Białystok.
1.1 Zakres prac obejmuje:
1) DOSTAWA ozdobnego słupka podznakowego zgodnie z istniejącym wzorem (załącznik nr 5).
2) DOSTAWA ozdobnego słupka wygrodzeniowego zgodnie z istniejącym wzorem (załącznik nr 6).
3) Montaż słupków ozdobnych w sposób trwały (betonowanie).
4) Demontaż słupków ozdobnych.
5) Oczyszczenie i malowanie ozdobnego łańcucha.
6) Oczyszczenie i malowanie ozdobnego słupka wygrodzeniowego.
7) Oczyszczenie i malowanie ozdobnego słupka podznakowego.
8) Montaż łańcucha ozdobnego.
9) Demontaż łańcucha ozdobnego.
10) Wykonanie stojaka rowerowego wg. obowiązującego wzoru, (załącznik nr 7).
11) Montaż stojaka rowerowego.
12) Demontaż stojaka rowerowego.

CPV: 34992200-9, 34922100-7, 45233290-8

Dokument nr: ZDM-XIV.271.33.2024

Składanie ofert:
8. Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: zdm,zamowienia@um.bialystok.pl do dnia 07.05.2024 r do godz 1000

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
1.2 Warunki realizacji zamówienia:
1) Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie etapami (sukcesywnie), na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego tj. protokołów konieczności (przekazywanych elektronicznie lub osobiście) określających miejsce i zakres prac.
2) Zmiana ustalonego protokołem konieczności terminu realizacji prac może nastąpić jedynie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego.
3) Podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru prac- jest podstawą do wystawienia faktury za wykonany zakres.
4) Podstawą do stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania zadań objętych umową stanowić będą protokoły z kontroli, sporządzone przez Zamawiającego z jednoczesnym powiadomieniem Wykonawcy o wynikach kontroli (e - mailem).
5) Uszkodzone elementy należy dostarczyć na plac gospodarowania odpadami przy ul. Produkcyjnej 84B, 15-680 Białystok.
6) Zakończenie prac Wykonawca zgłasza Zamawiającemu pisemnie do godz. 10:00 w następnym dniu roboczym, następującym po terminie zakończenia prac, określonym w protokole konieczności. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar prac, dokumentację fotograficzną oraz kosztorys. Zamawiający
dokona odbioru prac przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia pełnej dokumentacji.
7) Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji zadań objętych umową.
8) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przy realizacji prac odpowiedniego nadzoru technicznego oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania prac.
9) Wykonawca będzie odpowiedzialny za usuwanie nielegalnych informacji reklamowych, ogłoszeń, plakatów, napisów, plakietek, graffiti itp. w ciągu 3 dni od stwierdzenia przez Wykonawcę lub zgłoszenia przez Zamawiającego.
10) Wykonawca jest zobowiązany dokonać zabezpieczenia awarii w pasie drogowym niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
11) Zakres realizacji zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy.
1.3. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści ogłoszenia o zamówieniu i wystąpić do Zamawiającego o ich rozstrzygnięcie.
1.4. Zamawiający wymaga udzjelenia 4 - letniej gwarancji na słupki wygrodzeniowe, słupki podznakowe, ozdobne łańcuchy oraz stojaki rowerowe oraz rocznej gwarancji na montaż ww. elementów.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania prac w ostatnim miesiącu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole konieczności - w takim przypadku termin realizacji umowy ulega przedłużeniu do daty określonej w protokole konieczności. Powyższa zmiana terminu wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
2) Umowa wygasa przed upływem terminu określonego w pkt 1 w przypadku wykorzystania środków finansowych w ramach umowy.
4. Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1) W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać:
- wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia obejmującego swoim zakresem dostawę i montaż oznakowania pionowego lub/i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto
2) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Dokumenty wymagane w ofercie:
1) formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu,
2) formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu,
3) pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, a pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych,
4) dokumenty potwierdzające spełnianie warunku udziału:
- wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (na lub wg zał. nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu) wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane.
5) Inne dokumenty : nie dotyczy.
6. Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz.
7. Ofertę sporządza się w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie skanu dokumentów przygotowanych w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub pisemnie.
9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Zamawiający po otwarciu ofert prześle pocztą elektroniczną/opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej* informację o złożonych ofertach zawierającą nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny zawarte w ofertach.
11. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
13. Zamawiający odrzuci ofertę w okolicznościach określonych w § 3 ust. 16 Regulaminu udzielania przez Miasto Białystok zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto z zastrzeżeniem pkt 15).
14. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących oferty. W przypadku niekompletności dokumentów wymaganych w ofercie, Zamawiający może wezwać do ich uzupełnienia, a w przypadku oferty najkorzystniejszej, wezwie do ich uzupełnienia.
15. Zamawiający poprawi w treści oferty:
1) oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie,
2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w jej treści, jeżeli wykonawca wyrazi zgodę na ich poprawienie,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
16. Zamawiający dokona wyboru oferty wykonawcy, który spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu, w oparciu o kryteria oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt 17).
17. W uzasadnionych okolicznościach Zamawiający unieważni postępowanie.
18. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych w postępowaniu, albo unieważnić postępowanie.
19. Informację o wyniku postępowania Zamawiający opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej.
20. Zamawiający udzieli zamówienia wybranemu wykonawcy na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia o zmówieniu.
21. W sprawach nieuregulowanych w ogłoszeniu o zamówieniu zastosowanie mają zapisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 532/22 Prezydenta Miasta Białegostoku z dnia 08 czerwca 2022 r.

Uwagi:
3. Kryteria oceny ofert: cena ofertowa - 100 %
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że Wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych.
22. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L.2016.119, str 1, sprost. Dz. U UE.L.2018.127, str. 2, sprost. Dz. Urz. UE L74, str. 35 z 2021 r.), zwanego RODO, informuję, że:
1) Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok;
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z inspektorem ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym) w celu dokonania oceny jakościowej oferty np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta;
4) Dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone - w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;
b) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana -w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO;
c) prawo do usunięcia danych (,,prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach określonych w art. 17 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO;
e) prawo do przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty;
9) Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu---podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu

Kontakt:
12. Osobą do kontaktu z wykonawcami jest:
Grzegorz Osipiuk, tel. /85/ 869 6728, e- mail: gosipiuk@um.bialystok.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.