zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont zaplecza szatniowego hali sportowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KUŹNIA RACIBORSKA SŁOWACKIEGO 4 47-420 Kuźnia Raciborska powiat: raciborski poczta@kuzniaraciborska.pl https://josephine.proebiz.com |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Kuźnia Raciborska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont zaplecza szatniowego hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kuźni Raciborskiej. Zadanie dofininansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Rozbiórkę istniejącej posadzki w pomieszczeniach hali i wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikami. 2) Utylizacja materiałów z rozbiórki wraz z dostarczeniem inwestorowi karty przekazania odpadów potwierdzającej odpowiednie zagospodarowanie odpadów. Układ warstw istniejącej posadzki gr. ok. 24 cm do gr. 33 cm: Wykładzina PVC, płyta pilśniowa gr. ok. 20 mm, lastrico gr. 3 cm, wylewka betonowa górna warstwa gr. 4-18 cm, papa podkładowa, izolacja płyta pilśniowa z ksylamitu gr. 3 cm, beton dolna warstwa gr. 8-18 cm, Układ warstw w poszczególnych pomieszczeniach przedstawiono na rysunku inwentaryzacji posadzki na rysunku nr 2. Układ warstw nowej posadzki gr. ok. 16 - 33 cm: warstwa chudego betonu C8/10 gr.10cm, styropian podłogowy EPS 100 gr. 5-15 cm, ( w pomieszczeniu nr 1.07;1.08 brak) izolacja z foli budowlanej gr.0,2mm, siatka zbrojeniowa fi 4mm o oczkach 15x15 cm o wymiarach 1,2mx2,4m, wylewka cementowa gr.6 cm, 3) Wykonanie dylatacji posadzki poprzez dylatacje obwodową z pianki poliuretanowej szer. 20 cm i przeciwskurczową pola 5m na 5m. 4) Wypełnienie dylatacji masą silikonową dylatacyjną. 5) Płytki gresowe 30cmx30cm wraz z cokolikami z płytek o szerokości 7 cm ( płytki gresowe , mrozoodporne , antypoślizgowe R11, ścieralność min. IV). Układ warstw w poszczególnych pomieszczeniach przedstawiono na rysunku projektu posadzki na rysunku nr 2 w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ. 6) Neutralizacja - zabezpieczenie przed wtórną emisją zanieczyszczeń. 7) skucie pasa tynku na ścianach po obwodzie licząc od poziomu istniejącego podłoża, na ścianach, filarach, pilastrach (przyjęto gr. ok. 3 cm na wysokości 20 cm). 8) Usunięcie materiałów z rozbiórki. 9) Wywóz materiałów z rozbiórki do utylizacji lub na wysypisko. 10) Wykonanie na istniejących ścianach i sufitach piwnic powłok z gładzi gipsowych wraz z malowaniem. 11) Wykonanie lamperii z tynku cienkowarstwowego mozaikowego do wysokości h=1,9 m. 12) Wykonanie remontu schodów w korytarzu wraz z wykonaniem nowej balustrady. 13) DOSTAWA i montaż stojaka na rowery na 10 stanowisk rowerowych. Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SWZ: 1) Załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa, a na którą składają się: Projekt techniczny do zgłoszenia i realizacji - opracowany przez Adam Siwczyk, 2) Załącznik nr 10 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych-STWiOR, 3) Załącznik nr 11 - Przedmiar robót CPV: 45000000-7, 45111100-9,45111220-6,45320000-6,45431000-7,45410000-4,45440000-3,45450000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00306422, IB.271.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://josephine.proebiz.com 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://josephine.proebiz.com 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Aby bezproblemowo korzystać z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera podłączonego do internetu i przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod adresem https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf Pozostałe zapisy zawarte zostały w Rozdziale XIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kuźnia Raciborska, dane kontaktowe: Ul. Słowackiego 4, 47-420 Kuźnia Raciborska; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (Sylwia Kochman), z którym można się kontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@umkuznia.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn. ,,Remont zaplecza szatniowego hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kuźni Raciborskiej". 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w celu przeprowadzenia postępowania; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO: prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) w ograniczonym zakresie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych: na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność, zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 28 RODO. 11) Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 09:00 Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IB.271.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Rozbiórkę istniejącej posadzki w pomieszczeniach hali i wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikami. 2) Utylizacja materiałów z rozbiórki wraz z dostarczeniem inwestorowi karty przekazania odpadów potwierdzającej odpowiednie zagospodarowanie odpadów. Układ warstw istniejącej posadzki gr. ok. 24 cm do gr. 33 cm: Wykładzina PVC, płyta pilśniowa gr. ok. 20 mm, lastrico gr. 3 cm, wylewka betonowa górna warstwa gr. 4-18 cm, papa podkładowa, izolacja płyta pilśniowa z ksylamitu gr. 3 cm, beton dolna warstwa gr. 8-18 cm, Układ warstw w poszczególnych pomieszczeniach przedstawiono na rysunku inwentaryzacji posadzki na rysunku nr 2. Układ warstw nowej posadzki gr. ok. 16 - 33 cm: warstwa chudego betonu C8/10 gr.10cm, styropian podłogowy EPS 100 gr. 5-15 cm, ( w pomieszczeniu nr 1.07;1.08 brak) izolacja z foli budowlanej gr.0,2mm, siatka zbrojeniowa fi 4mm o oczkach 15x15 cm o wymiarach 1,2mx2,4m, wylewka cementowa gr.6 cm, 3) Wykonanie dylatacji posadzki poprzez dylatacje obwodową z pianki poliuretanowej szer. 20 cm i przeciwskurczową pola 5m na 5m. 4) Wypełnienie dylatacji masą silikonową dylatacyjną. 5) Płytki gresowe 30cmx30cm wraz z cokolikami z płytek o szerokości 7 cm ( płytki gresowe , mrozoodporne , antypoślizgowe R11, ścieralność min. IV). Układ warstw w poszczególnych pomieszczeniach przedstawiono na rysunku projektu posadzki na rysunku nr 2 w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ. 6) Neutralizacja - zabezpieczenie przed wtórną emisją zanieczyszczeń. 7) skucie pasa tynku na ścianach po obwodzie licząc od poziomu istniejącego podłoża, na ścianach, filarach, pilastrach (przyjęto gr. ok. 3 cm na wysokości 20 cm). 8) Usunięcie materiałów z rozbiórki. 9) Wywóz materiałów z rozbiórki do utylizacji lub na wysypisko. 10) Wykonanie na istniejących ścianach i sufitach piwnic powłok z gładzi gipsowych wraz z malowaniem. 11) Wykonanie lamperii z tynku cienkowarstwowego mozaikowego do wysokości h=1,9 m. 12) Wykonanie remontu schodów w korytarzu wraz z wykonaniem nowej balustrady. 13) Dostawa i montaż stojaka na rowery na 10 stanowisk rowerowych. Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SWZ: 1) Załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa, a na którą składają się: Projekt techniczny do zgłoszenia i realizacji - opracowany przez Adam Siwczyk, 2) Załącznik nr 10 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych-STWiOR, 3) Załącznik nr 11 - Przedmiar robót 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45431000-7 - Kładzenie płytek 45410000-4 - Tynkowanie 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty: L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena brutto (C ) 60% 60 punktów 2. Okres gwarancji na roboty (G) (od 36 m - do 60 m) 40% 40 punktów 1. W kryterium cena C najwyższą liczbę punktów - 60 pkt - otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: cena oferty najtańszej C=-------------------------------- x 60pkt cena oferty ocenianej 2. W kryterium okres gwarancji zabudowy - kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wskazania: - okres gwarancji 36 miesięcy - 0 pkt, - okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt - okres gwarancji 60 miesięcy - 40 pkt Okres Gwarancji należy podać w przedziałach co 12 miesięcy. Wykonawca w treści formularza ofertowego winien wskazać (zaznaczyć) jeden z powyższych okresów. Niezaznaczenie w formularzu ofertowym żadnego pola tj. niewskazanie żadnego okresu gwarancji będzie uznane za wskazanie 36 miesięcy terminu gwarancji. Zaznaczenie kilku pól w formularzu ofertowym tj. wskazanie kilku okresów gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według poniższego wzoru: S=C+G S- suma punktów uzyskana przez Wykonawcę w kryteriach oceny ofert; C-ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę w kryterium Ceny; G- ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę w kryterium okres gwarancji. 4. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie powyższego kryterium. 5. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta to 100 pkt. 6. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych, 00/100); 4) zdolności technicznej lub zawodowej : Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej: a) jedną (1) osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne i minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi, Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom określonym powyżej, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334). Doświadczenie zawodowe, o którym mowa powyżej winno zostać nabyte w okresie od dnia wydania uprawnień budowlanych do dnia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. Osoby, którym powierzone zostaną wyżej wymienione funkcje muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ , 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 4 do SWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, a także niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 A do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także przedmiotowe oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa w swoim imieniu każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) aktualne na dzień złożenia oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - załącznik nr 6; 4) aktualne na dzień złożenia oświadczenie o aktualności oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 6; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz potwierdzeniem opłacenia składki, 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ, 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ; 2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy); 3) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4 SWZ (jeżeli dotyczy); 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z treścią przepisu art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wg wzoru własnego Wykonawcy). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Strony postanawiają, że zmiany niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, mogą być dokonywane w przypadku konieczności zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 umowy, jeżeli zachodzi uzasadnione prawdopodobieństwo niedotrzymania pierwotnego terminu z powodu przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, tj.: 1) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy: administracji państwowej, samorządowej lub członkowskie Unii Europejskiej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; w szczególności dotyczy to następujących sytuacji: a) opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa na dokonanie czynności, b) odmowy wydania przez podmioty lub organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; 2) wystąpienia zwłoki w realizacji Przedmiotu umowy spowodowanej przyczynami, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, w szczególności będąca następstwem: a) nieterminowego: przekazania terenu budowy, dokumentacji lub odebrania etapu prac, b) konieczności zmiany dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu umowy; 3) gdy wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych objętych niniejszą umową, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów (powodzie, długotrwałe ciągłe opady atmosferyczne, klęski żywiołowe i inne anomalie pogodowe); 4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót objętych niniejszą umową z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; stan pandemii, epidemii, 6) konieczności zmiany wydanych decyzji administracyjnych, pozwoleń lub wystąpienia koniecznych zmian, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego; 7) odkrycia w trakcie prowadzenia robót istnienia niewypałów lub niewybuchów bądź też urządzeń lub instalacji, w tym podziemnych lub obiektów infrastrukturalnych bądź konstrukcji kolidujących z prowadzonymi robotami i wymagającymi w związku z tym przebudowy lub wykonania innych prac; 8) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy; 9) projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane, uniemożliwiające wykonanie umowy zgodnie z założonym harmonogramem; Pozostałe zapisy określone zostały w zał. nr 7 do SWZ (wzór umowy) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty: L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena brutto (C ) 60% 60 punktów 2. Okres gwarancji na roboty (G) (od 36 m - do 60 m) 40% 40 punktów 1. W kryterium cena C najwyższą liczbę punktów - 60 pkt - otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: cena oferty najtańszej C=-------------------------------- x 60pkt cena oferty ocenianej 2. W kryterium okres gwarancji zabudowy - kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wskazania: - okres gwarancji 36 miesięcy - 0 pkt, - okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt - okres gwarancji 60 miesięcy - 40 pkt Okres Gwarancji należy podać w przedziałach co 12 miesięcy. Wykonawca w treści formularza ofertowego winien wskazać (zaznaczyć) jeden z powyższych okresów. Niezaznaczenie w formularzu ofertowym żadnego pola tj. niewskazanie żadnego okresu gwarancji będzie uznane za wskazanie 36 miesięcy terminu gwarancji. Zaznaczenie kilku pól w formularzu ofertowym tj. wskazanie kilku okresów gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według poniższego wzoru: S=C+G S- suma punktów uzyskana przez Wykonawcę w kryteriach oceny ofert; C-ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę w kryterium Ceny; G- ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę w kryterium okres gwarancji. 4. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie powyższego kryterium. 5. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta to 100 pkt. 6. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024