pomorskie (Słupsk)
łódzkie (Łanięta)
śląskie (Żarnowiec)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kontroli okresowej rocznej instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska oraz instalacji gazowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Łomża ul. Nowogrodzka 60 18-400 Łomża powiat: Łomża tel. 86 216 45 43 lomza@bialystok.lasy.gov.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Łomża |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 86 216 45 43 |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie usługi pn. ,,Wykonanie kontroli okresowej rocznej instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska oraz instalacji gazowych w budynkach Nadleśnictwa Łomża", m.in. w budynku administracyjnym Nadleśnictwa i zaplecza technicznego w Łomży, w budynkach mieszkalnych osad leśnych Nadleśnictwa w powiatach łomżyńskim, zambrowskim, kolneńskim i ostrowskim. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamówienie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. b) i c) ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), polega na kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, - instalacji gazowych (.........), budynkach Nadleśnictwa Łomża wg wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Protokół z okresowej kontroli rocznej polegającej na sprawdzeniu instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska powinien zostać sporządzony na druku zgodnie z załączonym wzorem - wzór druku 2.3.20. Dokument nr: SA.270.2.3.2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert: 1) Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.05.2024 r. o godz. 12:30. Składanie ofert: 2. Składanie ofert: 1) TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 09.05.2024 r. do godz. 12:00. 2) Ofertę należy złożyć osobiście w biurze Nadleśnictwa Łomża, Ul. Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża lub na adres poczty elektronicznej: lomza@bialystok.lasy.gov.pl z dopiskiem ,,Wykonanie rocznych przeglądów instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska oraz instalacji gazowych w budynkach Nadleśnictwa Łomża". Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia do 07.06.2024 r. Wymagania: I. TRYB POSTĘPOWANIA: Zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 złotych realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych. Przeprowadzenie procedury zamówienia wg Zarządzenia Nadleśniczego Nadleśnictwa Łomża nr 8/2021 z dnia 10 lutego 2021 r w sprawie udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza od kwoty 130.000,00 złotych, w Nadleśnictwie Łomża. Szczegóły dotyczące budynków można uzyskać w siedzibie Nadleśnictwa w Łomży pok. Nr 3 /parter budynku/, tel. 86 216 45 43. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki (łącznie): 1) akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uważane za akceptację str. 2 treści zapytania, 2) dysponują wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia -- nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych powyżej warunków skutkować będzie, niemożnością wyboru oferty tego Wykonawcy i oferta ta zostanie odrzucona. VI. PRZESŁANKI DO ODRZUCENIA OFERTY Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: 1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub 2. została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego Wykonawcy zadania określonych w zapytaniu ofertowym lub 3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. VII. WARUNKI PŁATNOŚCI 1. W ramach zamówienia będzie obowiązywało wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją usługi objętej zamówieniem, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 3. Płatność za wykonane zadanie nastąpi po zakończeniu prac i ich odbiorze przez Zamawiającego. 4. Należność Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia płatna będzie przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 5. Zamawiający nie dopuszcza przedpłat i zaliczek. 6. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN. VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY 1. Przygotowanie oferty: 1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. 2) Cenę ofertową jednostkową netto i brutto za każdy obiekt, którą należy podać na załączniku nr 2 - Wykaz budynków. 3) Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania kontroli /kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem/. 4) Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. 5) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by str. 3 upoważnioną/ne do reprezentacji Wykonawcy. 3) Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 4) Decyduje data i godzina wpływu oferty. 5) Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane. 6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2) Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej i otrzyma zlecenie na wykonanie przedmiotowych prac. 4. Cena ofertowa: 1) Ceny wskazane w ofercie muszą: ? być podane w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeśli występuje; ? uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. 2) Wszystkie podatki i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach realizacji zlecenia, powinny być dołączone do stawek, cen i ostatecznej ceny oferty złożonej przez oferenta. 3) Stawki i ceny oferowane przez oferenta będą stałe w okresie trwania zlecenia i w żadnym przypadku nie będą przedmiotem zmian. 4) Ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia muszą być precyzyjnie określone (nie dopuszcza się wariantowości cen). 5. Termin związania ofertą: 1) Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych od daty otwarcia ofert. 2) Zamawiający może zwrócić się do Oferentów z prośbą o przedłużenie terminu związania ofertą na określony, dodatkowy okres czasu. Oferent może odmówić spełnienia prośby Zamawiającego. 3) W takim przypadku może on wycofać swoją ofertę. IX. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Kryterium oceny ofert - 100 % cena. 2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ryczałtową za str. 4 wykonanie zamówienia. XI. DODATKOWE POSTANOWIENIA 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 2. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, zostanie powiadomiony o tym fakcie przez Zamawiającego, przed wygaśnięciem terminu związania z ofertą. 3. O fakcie wyboru oferty oraz miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi wybranego w postępowaniu Wykonawcę drogą elektroniczną lub telefonicznie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty, a także unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. 5. Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i mogą podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia. 6. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji w wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny. Uwagi: XII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje: 1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Nadleśnictwo Łomża, ul. Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża, +48 (86) 216-54-94, lomza@bialystok.lasy.gov.pl, zwane dalej Administratorem. 2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: lomza@bialystok.lasy.gov.pl 3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust 1 lit c) RODO (obowiązek prawny) oraz następujące przepisy prawa: 1) na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej kwoty 130.000,00 złotych, str. 5 2) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Przekazywanie danych: Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowy na obsługę techniczną, prawną itp. 6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane nie są przekazywane poza EOG. 7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: 1) Prawo dostępu do danych. Zamawiający żąda od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Sprostowania lub uzupełnienia danych. Skorzystanie przez osobę nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 3) Ograniczenia przetwarzania. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 8. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Kontakt: X. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTEM Ze strony Nadleśnictwa Łomża osobą upoważnioną do kontaktowania się z zainteresowanymi tym zamówieniem: - Beata Górska - specjalista ds. budowlanych i turystyki, e-mail: lomza@bialystok.lasy.gov.pl, tel. 86 216 45 43. - Sławomir Pieniek - Sekretarz Nadleśnictwa Łomża, e-mail: lomza@bialystok.lasy.gov.pl, tel. 86 216 45 43. |
© eurobudowa.pl 2004-2024