Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1212z dziś
7078z ostatnich 7 dni
24260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i termomodernizacja budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i termomodernizacja budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
ul. Rynek 8
16-060 Zabłudów
powiat: białostocki
um@zabludow.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Zabłudów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - realizowane będzie na działce o nr geod. 236, w Dobrzyniówce gmina Zabłudów pod adresem Dobrzyniówka 40, budynek Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak
- Etap I:
1) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z harmonogramem prac zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym, Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682) z poźn zm. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. 2024.54) z późn. zm. Ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo Wodne (Dz.U. 2023.1478) z późn. zm. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022.0.1225) z późn. zmianami i innymi niewymienionymi, a wskazanymi w PFU oraz wynikającymi z obowiązujących przepisów; harmonogram winien być podzielony na etapy.
2) Wykonawca obowiązany jest opracować wielobranżową dokumentację projektową składającą się z planów, rysunków, przedmiarów lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania, przedmiaru robót oraz projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
3) Wykonawca obowiązany jest przedstawić do akceptacji w ciągu 14 dni od podpisania umowy z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy określający daty wykonania poszczególnych etapów prac.
4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać koncepcję projektową i przedstawić ją w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
5) W razie uwag wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić je w dokumentacji projektowej i harmonogramie prac i ponownie przedstawić Zamawiającemu oczekując na pisemne zatwierdzenie. Termin na uwzględnienie przez Wykonawcę uwag wniesionych przez Zamawiającego zostanie ustalony w porozumieniu z Wykonawcą.
6) Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
7) Wymagane opracowanie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, zostaną wykonane i przekazane Zamawiającemu w następującej ilości i formie:
koncepcja projektowa: 2 szt. w wersji papierowej + format PDF
zbiorcze zestawienie kosztów - tabelaryczne w formie elektronicznej (dokument excel) zestawienie przewidywanych kosztów realizacji całej inwestycji,
koncepcja projektowa będzie zawierała rysunki koncepcyjne przedstawiające wygląd wszystkich elewacji budynku wraz z rzutami wszystkich kondygnacji, a w szczególności poddasza nad ,,nową częścią" budynku, koncepcja projektowa będzie podlegać pisemnemu zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
8) Po stronie Wykonawcy leży obowiązek, uzyskania wszystkich wymaganych prawem pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, odstępstw i innych wymaganych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Dokumentację projektową należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania dla wszystkich użytkowników.
10) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją przez Wykonawcę od momentu uzyskania pozwolenia na budowę, przez cały okres realizacji inwestycji do momentu podpisania protokołu końcowego z zakończenia robót budowlanych.
11) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wykonanej dokumentacji projektowej.
12) Wymieniony zakres projektowanych robót budowlanych nie jest ,,katalogiem zamkniętym" i w zależności od przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych może ulec zmianom.
13) Pisemne zatwierdzenie dokumentacji projektowej wraz z harmonogramem prac rozpoczyna etap drugi tj. realizację robót budowlanych.
- Etap II:
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i termomodernizacji budynku szkoły, wraz z wymianą instalacji w oparciu o dokumentację projektową polegających w szczególności na:
1) rozbiórce starych podłóg;
2) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej na spełniającą warunki techniczne;
3) budowie nowych/ przebudowę istniejących schodów prowadzących na poddasze użytkowe nad ,,nową częścią", tak aby spełniały warunki techniczne
4) wyburzeniu niektórych, kolidujących kominów wentylacyjnych, udrożnienie istniejących, ewentualna budowa nowych, jeśli zajdzie taka potrzeba;
5) rozbiórce wiatrołapu nowej części, z pozostawieniem wyjścia na zewnątrz;
6) montażu okien dachowych na poddaszu użytkowym nowej części;
7) zmianie poszycia dachowego
8) dociepleniu elewacji i ponowne oszalowanie szalówką drewnianą, przy maksymalnym wykorzystaniu szalówki istniejącej;
9) dociepleniu podłóg i poddaszy;
10) wykonaniu pochylni dla osób z niepełnosprawnościami;
11) wykończeniu przestrzeni strychowej w ,,starej części" budynki płytą OSB;
12) nadbudowie poddasza ,,nowej części" szkoły w celu wykorzystania go na sale zajęciowe;
13) adaptacji murowanej kotłowni na część gospodarczą: miejsce pompy ciepła, magazynek, pomieszczenie konserwatora;
14) wymianie instalacji elektrycznej, montażu paneli fotowoltaicznych, rozdzielnic, gniazd wtykowych i inne;
15) demontażu istniejącej kotłowni i zmianie źródła ciepła na pompę ciepła, ewentualna rozbudowa systemu ogrzewania, przy maksymalnym wykorzystaniu istniejącego systemu;
16) remoncie pomieszczeń wynikający z przeprowadzonych prac w zakresie wymiany stolarki okiennej, instalacji elektrycznej lub centralnego ogrzewania;
17) uporządkowaniu terenu robót, utylizacji odpadów;
18) inne nie wymienione, a ujęte w PFU i wynikające z obwiązujących przepisów i warunków technicznych oraz sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
19) przygotowanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich pozwoleń na użytkowanie
4. Przedmiot zamówienia dla Zadania 2 obejmuje:
1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach: Przebudowy i termomodernizacji budynku szkoły podstawowej im. Somony Kossak w Dobrzyniówce wraz z zagospodarowaniem terenu wokół szkoły w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
2) W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru inwestorskiego robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SWZ - program funkcjonalno - użytkowy.
Przedmiot zamówienia dla Zadania 2 obejmuje:
1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach: Przebudowy i termomodernizacji budynku szkoły podstawowej im. Somony Kossak w Dobrzyniówce wraz z zagospodarowaniem terenu wokół szkoły w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
2) W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru inwestorskiego robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SWZ - program funkcjonalno - użytkowy.

CPV: 45000000-7, 71000000-8, 71200000-0, 71221000-3, 45100000-8, 45110000-1, 45300000-0, 45111291-4, 45400000-1, 71247000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00306544, ZP.271.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57a6cab9-0600-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, https://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej. Zamawiający preferuje formaty danych: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, .xls.
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
5. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: um@zabludow.pl (nie dotyczy składania ofert).
9. Pytania do SWZ można również zadawać drogą mailową, na adres um@zabludow.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru/nazwy postępowania).
10. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12. Zamawiający zastrzega, iż wszelkie dokumenty i oświadczenia Zamawiającego kierowane do Wykonawców będą przekazywane w formie dokumentowej. W szczególności wskazuje się, iż wszelkie wyjaśnienia, zawiadomienia, wezwania, informacje, itp. pochodzące od Zamawiającego będą w toku postępowania przekazywane Wykonawcom drogą elektroniczną w postaci skanów (elektronicznych kopii dokumentów w oryginale posiadających papierową) lub elektronicznych kopii dokumentów (np. w formacie WORD lub PDF) zawierających informację o właściwym podpisaniu ich oryginałów. Zamawiający nie przewiduje przekazywania sporządzanych dokumentów i oświadczeń w postaci elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Burmistrz Zabłudowa informuje, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Zabłudowa z siedzibą w Zabłudowie, Ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie:
o e-mail: iod@zabludow.pl
o pocztą: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miejski w Zabłudowie, Ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów
o przez platformę ePUAP: https://pz.gov.pl/pz/index
o przez Cyfrowy Urząd: https://cu.wrotapodlasia.pl/CU.Public/KUP/Unit/Info/10014
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Przebudowę i termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - znak postępowania ZP.271.7.2024 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (e Wzór zobowiązania podwykonawcy - Zadanie (Dz.U. 2023 r. poz 1605 z późn. zm.)
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176). Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z Pzp.
(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 10:00
Miejsce składania ofert: adres strony internetowej do elektronicznego składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.