małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie Projektów Budowlanych remontu instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz pozwoleniami na budowę |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 02-958 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 544 27 00 renglert@muzeum-wilanow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 544 27 00 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dotyczy: ,,Wykonanie Projektów Budowlanych remontu instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz pozwoleniami na budowę dla budynków Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie: Browar/Spichlerz II, Kordegarda, Szenicówka (Villa Intrata)", wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych dla tego przedmiotu zamówienia, przekazaniem opracowanego przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych dla tego przedmiotu zamówienia, przekazaniem opracowanego przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) 1.2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Projektów Budowlanych remontu instalacji odgromowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz pozwoleniami na budowę dla budynków Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie: Browar/Spichlerz II, Kordegarda, Szenicówka (Villa Intrata) wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych dla tego przedmiotu zamówienia, przekazaniem opracowanego przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę. Będzie to możliwe w dniach 7-9.05.2024 r. po uprzednim umówieniu wizyty. Zakres wizji lokalnej: - oględziny instalacji odgromowej budynku Browaru, - oględziny instalacji odgromowej budynku Kordegardy, - oględziny instalacji odgromowej budynku Villi Intrata. CPV: 71242000-6 Dokument nr: DAS.2402.1.1.RE.2024 Składanie ofert: 6. Miejsce składania ofert: Oferty proszę przesłać pocztą elektroniczną na adres: renglert@muzeum-wilanow.pl. W tytule maila należy wpisać: Oferta - znak sprawy: DAS.2402.1.1.RE.2024 7. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 17 maja 2024 r. do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania zamówienia: Cztery miesiące od dnia podpisania umowy. Wymagania: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są podmiotami rosyjskimi w rozumieniu przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zw. z art. 5 k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 Rady Unii Europejskiej (UE) dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1). Ogólnounijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach udzielanych w państwach członkowskich Unii Europejskiej obejmuje również podwykonawców, dostawców i podmioty, na których zdolności wykonawca lub koncesjonariusz polega, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia lub koncesji. Uwaga: Podmiot podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zw. z art. 5 k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 Rady Unii Europejskiej (UE) dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), który ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego lub bierze udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się odpowiednio złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji podlega karze pieniężnej do 20 000 000 zł. 4. Opis warunków zamówienia: 4.1. Wymagania dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż do realizacji zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę która posiada odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj: a) Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) Zaświadczenia Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 4.2. W celu potwierdzenia spełniana przez Wykonawcę w/w warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, wraz z ofertą przedstawi: a) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia o treści określonej w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego, z załączeniem dowodów potwierdzających posiadanie przez wskazane osoby wymaganych uprawnień, tj. 2z4Znak sprawy: DAS.2402.1.1.RE.2024 ?ksero dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ?ksero dokumentu Zaświadczenia Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 5. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty 5.1. Cena ryczałtowa brutto za realizację zamówienia ,,CENA-C" (C) - 100% 1%=1pkt 5.2. Liczba punktów przyznawana dla oferty, w kryterium ,,Cena-C" (C): Sposób obliczenia C: (C) liczba punktów oferty ocenianej = (cena ryczałtowa(brutto) najniższa/ cena ryczałtowa (brutto) badanej oferty)*100. 5.3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów w ramach wyżej określonych kryteriów oceny ofert. 5.4. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 8. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 9. Ofertę należy złożyć wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 10. Do oferty prosimy dołączyć: a) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym warunkom określonym w ust. 4.1. pkt a) niniejszego zapytania ofertowego - o treści określonej w załączniku nr 3, do niniejszego zapytania ofertowego, b) ksero dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c) ksero dokumentu Zaświadczenia Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej d) informację RODO o treści określonej w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. 11. Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający, w celu uzyskania najlepszych warunków realizacji zamówienia, podejmie negocjacje z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza, 12. Wybór najkorzystniejszej oferty nie oznacza zaciągnięcia przez Zamawiającego zobowiązania do zawarcia umowy ze Wykonawcą. 13. Złożenie oferty oznacza wyrażenie zgody na zawarcie umowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego. 3z4Znak sprawy: DAS.2402.1.1.RE.2024 14. Przed zawarciem umowy Wykonawca jest obowiązany złożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności zawodowej (lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia) w zakresie obejmującym Przedmiot zamówienia, na kwotę 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) a także jest obowiązany przedłożyć Zamawiającemu, potwierdzone za zgodność z oryginałem dowody zapłaty składek ubezpieczeniowych, (najpóźniej następnego dnia po upływie terminów zapłaty), 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyn. 16. Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu zostanie zamieszczona na stronach BIP Muzeum. Kontakt: Wskazanie osób uprawnionych do kontaktowania się z oferentami: Ryszard Englert, renglert@muzeum-wilanow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024