Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Dzienny Dom Pobytu dla Seniorów w Hrubieszowie
ul. 3-go Maja 15
22-500 Hrubieszów
powiat: hrubieszowski
tel. (084) 535 39 57
ddpsenior@hrubieszow.ops.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Hrubieszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (084) 535 39 57
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Przedmiot zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku
Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Hrubieszowie, w terminie wykonania maksymalnie do 3
miesięcy od dnia podpisania Umowy, nie później niż do dnia 31 lipca 2024 roku.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.2.1. Prace związane z usługą sprzątania i utrzymania czystości określą częstotliwości
wykonania.
3.2.2. Czynności wykonywane każdorazowo (codziennie):
3.2.2.1. Opróżnianie koszy ze śmieci o różnych pojemnościach.
3.2.2.2. Wynoszenie śmieci do pojemników zewnętrznych w opakowaniach foliowych.
3.2.2.3. Ścisła segregacja śmieci.
3.2.2.4. W sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych 5 razy w tygodniu :
3.2.2.4.1. Mycie na mokro i dezynfekcja zlewozmywaków (umywalek) oraz przylegającej glazury.
3.2.2.4.2. Mycie na mokro i dezynfekcja sedesów, przylegającej glazury i innego wyposażenia
(lustra, suszarki do rąk, szafki umywalkowe, szczotki do WC, podajniki na ręczniki
papierowe).
3.2.2.5. Odkurzanie i mycie na mokro podłóg w pomieszczeniach DDP.
3.2.2.6. Sprzątanie klatki schodowej, holu, wejścia do budynku, utrzymanie w czystości
wycieraczek wewnątrz i na zewnątrz budynku.
3.2.2.7. Dezynfekcja klamek drzwi.
3.2.2.8. Odkurzanie nie zakrytych powierzchni mebli biurowych oraz parapetów wraz z wytarciem
na mokro. Wszelkie zabrudzenia z mebli biurowych należy usuwać środkami specjalnie do tego
przeznaczonymi, które poza usuwaniem zabrudzeń konserwują i zapobiegają osiadaniu kurzu.
3.2.3. Czynności okresowe:
3.2.3.1. Nie rzadziej niż raz na tydzień:
3.2.3.1.1. Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów w całym lokalu.
3.2.3.1.2. Czyszczenie na sucho aparatów telefonicznych, drukarek, kserokopiarek, niszczarek,
wyłączników światła i pozostałych urządzeń elektrycznych znajdujących się
w pomieszczeniach biurowych.
3.2.3.1.3. Mycie na mokro listew ochronnych, klamek i drzwi: drewnianych w pokojach,
wejściowych do budynku oraz łącznikowych na korytarzu.
3.2.3.1.4. Mycie kuchenki mikrofalowej oraz zmywarki.
3.2.3.1.5. Mycie na mokro i polerowanie luster w pomieszczeniach.
3.3.2.3. Nie rzadziej niż co dwa tygodnie:
3.3.2.3.1. Konserwacja podłóg, w tym drewnianych.
3.3.2.3.2. Odkurzanie pokryć mebli tapicerowanych i usuwanie plam.
3.3.2.4. Nie rzadziej niż co dwa miesiące:
3.3.2.4.1. Mycie okien i stolarki okiennej. Wszystkie okna w lokalu są otwierane do wewnątrz
pomieszczenia.
3.3.2.4.2. Mycie kaloryferów.
3.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia
środków ochrony indywidualnej dla pracowników którzy wykonują Usługę.
3.4. Wykonawca do wykonania usługi używał będzie własnych środków czystości i sprzętu.
Wykorzystywane środki czystości muszą być odpowiednie do rodzaju sprzątanej powierzchni.3.5. Dane obiektu, w którym ma być świadczona usługa sprzątania:
3.5.1. Liczba pracowników przebywających w obiekcie: 3 osoby.
3.5.2. Liczba uczestników przebywających w obiekcie: 15 osób.
3.5.3. Powierzchnia holu i klatki schodowej: 59,4 m2.
3.5.4. Sanitariaty, w tym 2 sedesy, 2 umywalki.
3.5.4.1. Powierzchnia: 3,7 m2.
3.5.4.2. Ilość: 2
3.5.5. Łazienka: 1 umywalka, 1 brodzik.
3.5.5.1. Powierzchnia: 2,8 m2.
3.5.5.2. Ilość: 1.
3.5.6. Powierzchnia okien: około 13 m2.
3.5.7. Kuchnia: około 8,7 m2.
3.5.8. Typy i powierzchnia podłóg:
3.5.8.1. Parkiet: 32,3 m2.
3.5.8.2. Panele: 58,2 m2.
3.5.8.3. Terakota: 108,2 m2.
3.5.8.4. Lastrico: 7 schodów.
3.5.8.5. Ogólna powierzchnia glazury: 27,48 m2.
3.5.9. Ilość niszczarek: 1.
3.5.10. Ilość lodówek: 1.
3.5.11. Dni i godz. wykonywania usługi: w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy, w godz.ch 7:30 - 15:30.
3.5.12. Zamawiający zapewni następujące środki czystości i higieny w pomieszczeniach toaletach: mydło
w płynie antyalergiczne, płyn do mycia naczyń, gąbki do mycia naczyń, ręczniki papierowe
w rolce, papier toaletowy, odświeżacze powietrza w aerozolu, wkłady zapachowe do WC.

Dokument nr: 2/2024

Otwarcie ofert: 10. Termin otwarcia ofert.
06.05.2024 r. do godz. 9:30

Składanie ofert:
9. Miejsce i termin złożenia oferty.
9.1. ddpsenior@hrubieszow.ops.pl
9.2. Termin złożenia ofert: 06.05.2024r. do godz. 9:00.

Wymagania:
4. Rodzaj zamówienia1.
usługi
dostawy
roboty budowlane
X
5. Okres gwarancji2
Nie dotyczy
6. Warunki udziału w postępowaniu.
Minimalna liczba personelu Wykonawcy: 1 osoba.
7. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert 3:
Lp.
1.
Kryterium
Cena
Waga (%)
100
8. Warunki płatności.
Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie następowała przelewem (na zasadzie podzielonej płatności)
w terminie do 14 dni po wykonaniu zamówienia w danym miesiącu, przedstawieniu faktury bądź rachunku
i zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
9.3. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie
nie będzie rozpatrywana.
9.4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej
oferty Zamawiający uznaje za ważną tę ostatnią.
9.5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
1Wstawić znak ,,x" w odpowiednie pole.
2Jeżeli dotyczy.
3Obligatoryjnym kryterium jest zawsze cena. Oprócz ceny można zastosować kryteria dotyczące właściwości kupowanego
świadczenia.

12. Sposób przygotowania oferty4
12.1. Oferent powinien przygotować ofertę na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do
niniejszego Zapytania;
12.2. Oferta winna być podpisania za pomocą podpisu kwalifikowanego, podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego (skan).
12.3. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania, określające zakres umocowania, jeśli
dotyczy.
12.4. Do oferty należy dołączyć wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - załącznik Nr 3 do
niniejszego zapytania.
12.5. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu
powodu okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (załącznik Nr 4 do niniejszego Zapytania).
13. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli
najkorzystniejsze ofert w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
14. Dodatkowe uwagi.
14.1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
14.2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
14.3. W przypadku, gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, Zamawiający
będzie miał prawo do podpisania umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną
najwyższą liczbę punktów.
14.4. Wzór umowy został określony w Załączniku nr 2 do Zapytania.
14.5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, szczegółowe warunki określone
zostały we wzorze umowy.
14.6. Wyjaśnianie treści Zapytania. Zmiana Zapytania
14.6.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania, poprzez wysłanie
pytania/pytań na adres e-mail ddpsenior@hrubieszow.ops.pl .
14.6.2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści
Zapytania wpłynie do Zamawiającego w terminie umożliwiającym udzielenie odpowiedzi przed
upływem terminu składania ofert.
14.6.3. Treść wyjaśnień, bez podawania źródła zapytania, Zamawiający opublikuje w Biuletynie Informacji
Publicznej.
14.6.4. Zamawiający może dokonać zmiany treści Zapytania, w tym Załączników do Zapytania, w każdym
czasie przed upływem terminu składania ofert.
14.6.5. Dokonaną zmianę Zapytania Zamawiający uwzględni w opublikowanym Zapytaniu, jeśli taka
potrzeba wynika z charakteru pytania lub odpowiedzi/wyjaśnienia.
14.6.6. Jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian, Zamawiający przedłuży termin
składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
14.7. W toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to
konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić
do negocjacji lub zmiany treści oferty.
14.8. Unieważnienie postępowania
14.8.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wyłącznie z ważnych przyczyn,
w szczególności za taką przyczynę uznawana będzie okoliczność, gdy dalsze prowadzenie
postępowania nie leży w interesie Zamawiającego.
14.8.2. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia
względem Zamawiającego.
14.9. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy.
14.10.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
14.11.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
4Należy dookreślić wymagania co do formy oferty.15. Załączniki do zapytania ofertowego.

Kontakt:
11. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami (imię i nazwisko, stanowisko służbowe, telefon, e-mail).
Mariusz Marmucki
Kierownik Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Hrubieszowie
tel. (084) 535 39 57
mail ddpsenior@hrubieszow.ops.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.