Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin ,,Mokre Łąki" sp. z o.o
Truskaw, ul. Mokre Łąki 8
05-080 Izabelin
powiat: warszawski zachodni
tel. 22 721 80 72, tel. +48 513 438 853
zamowienia@mokrelaki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Izabelin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 721 80 72, t
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy
ul. 3 Maja w Mościskach, gm. Izabelin."
2. Nazwa Zamówienia.
Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy
ul. 3 Maja w Mościskach, gm. Izabelin.
4. Przedmiot zamówienia wraz z warunkami realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami realizacji stanowi załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego.

CPV: 45232400-6, 45232410-9, 45232423-3

Dokument nr: GPWiK/DES/RB/4/2024

Składanie ofert:
4) Ofertę należy złożyć na adres: zamowienia@mokrelaki.pl
5) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 09.05.2024 r. o godz. 10.00 - oferty otrzymane przez
Zamawiającego po tym terminie oraz oferty złożone w inny sposób, niż wskazany w pkt 2 i 4,
nie będą oceniane.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania Przedmiotu Umowy wynosi do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy i podzielony
jest na etapy:
1) Etap I - robót budowlanych - trwający do 4 miesięcy od dnia od dnia zawarcia Umowy;
2) Etap II - rozliczenia robót budowlanych wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej
- trwający do 1 miesiąca od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez
zastrzeżeń Etapu I (robót budowlanych);
3) Etap III - zakończenia inwestycji i przekazania do eksploatacji - trwający do 1 miesiąca od dnia
podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń Etapu II (rozliczenia robót
budowlanych).

Wymagania:
3. Tryb udzielenia zamówienia.
Tryb standardowy, o którym mowa w § 4 Regulaminu - przewidziany dla zamówień o wartości
szacunkowej netto równej lub przekraczającej kwotę 60 000 zł, ale mniejszej niż kwota 130 000 zł
oraz dla zamówień sektorowych o wartości mniejszej niż progi unijne.
6. Podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
1) spełnia podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy
Pzp;
2) spełnia podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz.
1497, 1859.).
7. Potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca wraz z ofertą
składa:
1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605,
1720.) (Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego);
2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497,
1859.) (Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
8. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące
warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w nw. zakresie:
1) doświadczenia - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegających na budowie kanalizacji
sanitarnej grawitacyjnej lub grawitacyjno-tłocznej o wartości każdego zadania co najmniej
200 000 zł netto, w tym jedna robota powinna zawierać w swym zakresie wykonanie
przepompowni ścieków sanitarnych;
2) osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest
wykazać, że dysponuje osobą skierowaną do wykonania zamówienia odpowiedzialną za
kierowanie robotami budowlanymi; osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy i musi
posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych,
2gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia
tych funkcji w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz być wpisana na
listę członków właściwej izby samorządu zawodowego co potwierdzone jest zaświadczeniem
wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności.
9. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 8 ppkt 1, są:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 8 ppkt 2, są:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
10. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Opis kryterium oceny ofert:
Cena
Waga kryterium:
100 %
Sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium cena następuje wg wzoru:
Ilość punktów oferty ocenianej =
ż ą
ą
x 100
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 100.
Podsumowanie:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie uzyska największą ilość punktów.
Ocenie poddane zostaną oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania.
11. Opis sposobu obliczenia ceny.
1) wykonawca poda wartość oferty netto w kolumnie nr 3,
2) wykonawca obliczy wartość brutto (cenę oferty) zgodnie z wzorem:
wartość brutto = (wartość oferty netto) + (wartość oferty netto x stawka podatku VAT) (wynik
należy wpisać w kolumnie nr 5),
3) cenę oferty należy podać cyframi z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
4) cena musi być wyrażona w złotych polskich,
35) cena oferty winna zawierać należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT
należy do obowiązków Wykonawcy - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 1570, 1598, 1852.),
6) cena oferty obejmuje całkowity koszt wykonania robót budowlanych.
12. Sposób przygotowania i złożenia ofert oraz termin składania.
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim (Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego).
2) Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym albo opatrzonej podpisem zaufanym albo w formie dokumentowej, tj. skanu
podpisanej oferty - ofertę podpisuje Wykonawca lub osoba upoważniona do reprezentowania
Wykonawcy. W wypadku jeśli upoważnienia do podpisania oferty nie da się ustalić na
podstawie powszechnie dostępnych rejestrów, dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentacji Wykonawcy należy przesłać wraz z ofertą.
3) Wraz z ofertą należy złożyć wypełnione:
a) wykaz robót budowlanych, o którym mowa w pkt 9 ppkt 1 lit. a zapytania ofertowego
(załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),
b) wykaz osób, o którym mowa w pkt 9 ppkt 2 lit. a zapytania ofertowego (załącznik nr 4 do
zapytania ofertowego),
c) tabela elementów scalonych (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego).
6) Dla zachowania terminu składania ofert decydujące znaczenie ma data i godzina dostarczenia
korespondencji elektronicznej na serwer pocztowy Zamawiającego.
7) Wykonawcy przysługuje możliwość zaszyfrowania własnej oferty w formacie ZIP lub innym
podobnym, ogólnodostępnym formacie, z tym zastrzeżeniem, że w wypadku zaszyfrowania
własnej oferty po upływie terminu składania ofert zobowiązany jest do niezwłocznego podania
hasła umożliwiającego Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty, pod rygorem odrzucenia
oferty w wypadku nie podania przez Wykonawcę hasła umożliwiającego Zamawiającemu
zapoznanie się z treścią oferty.
13. Badanie i ocena ofert.
1) Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie kwalifikacji podmiotowej
Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie podstaw wykluczenia oraz
spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone).
2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia:
a) wyjaśnień dotyczących złożonej oferty,
b) wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów,
c) oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 7 i 9, w przypadku ich braku, gdy są
niekompletne lub zawierają błędy.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi w ofertach omyłki o których mowa w art.
223 ust. 2 ustawy Pzp.
4) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) zawiera błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem oczywistych omyłek rachunkowych,
b) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
45) Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
a) który spełnia przesłanki wykluczenia, o których mowa w pkt 6 zapytania ofertowego.
6) Uzasadnienie odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy zostanie przesłane wszystkim
Wykonawcom, którzy złożyli oferty, wraz z informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty lub
informacją o unieważnieniu postępowania.
14. Unieważnienie zapytania ofertowego.
1) Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe, jeżeli:
a) nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający
zwiększy kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej
oferty,
c) środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w całości
lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
2) Informacja o unieważnieniu postępowania będzie zawierała co najmniej uzasadnienie
unieważnienia postępowania.
15. Wybór najkorzystniejszej oferty.
1) Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę z najwyższą ilością punktów spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu.
2) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała nazwę i adres wybranego
Wykonawcy oraz cenę oferty, a także nazwę i adres pozostałych Wykonawców, którzy złożyli
oferty w postępowaniu wraz z cenami ich ofert.
3) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana Wykonawcom, którzy
złożyli oferty oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
16. Wzór umowy oraz sposób zawarcia umowy.
1) Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
2) Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty zaprosi Wykonawcę do stawienia się
w wyznaczonym terminie do zawarcia umowy albo ustali warunki zawarcia umowy w formie
elektronicznej.
3) Umowa wymaga formy pisemnej albo elektronicznej, pod rygorem nieważności, i zostaje
zawarta z chwilą jej podpisania przez ostatnią z upoważnionych osób.
4) W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana,
Zamawiający zaprosi kolejnego Wykonawcę z listy do zawarcia umowy lub unieważni
zapytanie ofertowe, po uprzednim sprawdzeniu, czy kolejny Wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postępowania.

Uwagi:
17. Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informuję, że:
51) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Izabelin ,,Mokre Łąki" sp. z o.o., ul. Mokre Łąki 8 Truskaw, 05-080 Izabelin,
POLSKA (PL);
2) u Administratora został powołany inspektor ochrony danych osobowych, który jest dostępny
pod e-mailem: iod@mokrelaki.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: Budowa
przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. 3 Maja
w Mościskach, gm. Izabelin. - Znak sprawy: GPWiK/DES/RB/4/2024;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
2,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Mateusz Dąbrowski, tel. +48 513 438 853 - sprawy merytoryczne, formalne.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.