Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont zabytkowej Cerkwi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont zabytkowej Cerkwi

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA BEŁŻEC
ul. Lwowska 5
22-670 Bełżec
powiat: tomaszowski (lubelski)
846652445, faks 846652337
gmina@belzec.pl
https://belzec.ezamawiajacy.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Bełżec
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 846652445, faks 8466
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont zabytkowej Cerkwi greckokatolickiej pw. Św. Bazylego Wielkiego w Bełżcu wraz z wymianą drewnianego ogrodzenia i ułożeniem chodnika"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: ,,Remont zabytkowej Cerkwi greckokatolickiej pw. Św. Bazylego Wielkiego w Bełżcu wraz z wymianą drewnianego ogrodzenia i ułożeniem chodnika".
Cerkiew greckokatolicka zlokalizowana jest w Bełżcu. Teren inwestycji obejmuje działkę nr 1741 i 1742 w Bełżcu, obręb Bełżec. Cerkiew wzniesiona została w XVIII wieku. Obecnie obiekt zaadaptowano do funkcji wystaw czasowych. Posiada konstrukcję drewnianą zrębową na podmurówce z kamienia, wielospadowy dach, kryty gontem drewnianym. W złym stanie technicznym jest pokrycie dachowe i elementy ścian od strony południowej i wschodniej. Powierzchnia zabudowy budynku cerkwi: 104,40 m2, powierzchnia użytkowa: 92,50 m2, kubatura: 567,70 m3. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków województwa lubelskiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Remont części elementów zewnętrznych cerkwi (dach i ściany)
2) Remont ogrodzenia od strony wejścia do cerkwi
3) Ułożenie chodnika z kamienia od wejścia do cerkwi do ogrodzenia
Roboty budowlane obejmują w szczególności:
1) Wymiana pokrycia dachowego na całym budynku:
2) Usunąć pokrycie dachowe w całości tj. gont i deskowanie
3) Sprawdzić stan elementów konstrukcyjnych dachu
4) Wykonać deskowanie
5) Wykonać pokrycie gontem ze świerku górskiego na łatach 3x5 cm
Flekowanie uszkodzonych elementów ścian:
1) Usunięcie zmurszałych i zaatakowanych przez owady elementów drewnianych
2) Oczyszczenie i zakonserwowanie luk powstałych po usunięciu zmurszałego drewna
3) Przygotowanie fleków drewnianych i wpasowanie ich w miejsce powstałych luk
4) Umocowanie fleków za pomocą kołków i śrub
5) Wypełnienie ewentualnych szczelin kitem wykonanym z mieszaniny wosku pszczelego, kalafonii i trocin zmieszanych na gorąco
Fumigacja (gazowanie) całego budynku:
1) Analiza obiektu obejmująca zakres uszkodzeń i zakresu prac przygotowawczych.
2) Uszczelnienie gazoszczelnymi foliami na zewnątrz budynku i zagazowanie budynku.
3) Usunięcie gazoszczelnych folii i odwietrzenie budynku.
Impregnacja całego budynku:
1) Wszystkie elementy na zewnątrz budynku po oczyszczeniu impregnować preparatem oleistym poprzez dwukrotne smarowanie.
2) Gonty impregnować metodą 90-minutowej kąpieli w preparacie, preparaty do impregnacji powinny spełniać warunek trudnozapalności.
Wykonanie krat zabezpieczających okna i drzwi wejściowe:
1) Wykonanie krat okiennych pokrywających się ze szprosami okiennymi zamocowanymi w ramach okien
2) Wykonanie zdejmowanej kraty na drzwi wejściowe nawiązującej do krat okiennych
3) Wykonanie kraty przeciw wchodzącym ptakom na okienka
Wymiana (odtworzenie) ogrodzenia cerkwi od strony wejścia do cerkwi:
1) Usunięcie istniejącego ogrodzenia
2) Wykonanie wykopów pod fundamenty
3) Wykonanie fundamentów z betonu i osadzenie w nich ocynkowanych stalowych kotew
4) Przygotowanie (odtworzenie) elementów ogrodzenia z drewna świerkowego
5) Zamontowanie odtworzonych elementów na fundamentach
6) Wykonanie furty i bramy i zamocowanie ich na zawiasach stalowych
7) Zakonserwowanie ogrodzenia środkiem grzybobójczym
Wykonanie chodnika z kamienia od ogrodzenia do wejścia do budynku:
1) Wykonanie koryta o głębokości około 30 cm
2) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 15 cm po zagęszczeniu
3) Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej o grubości po zagęszczeniu 10 cm
4) Wykonanie nawierzchni z kamienia polnego twardego gr. 8 cm
Dostarczenie i montaż elementów oświetlenia wewnętrznego:
1) Wykonanie uzupełnienia oświetlenia wewnątrz budynku
2) Zamontowanie na ścianach ram podwójnie szklonych

CPV: 45453000-7, 45100000-8,45110000-1,45261210-9,45310000-3,45400000-1,45233000-9, 34928200-0,45233222-1

Dokument nr: 2024/BZP 00307532, ZP.271.1.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://belzec.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem: https://belzec.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja" oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: gmina@belzec.pl. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godz. pracy Zamawiającego: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7 30 -15 30, wtorek 8 00 -16 00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Całość informacji w rozdziale 11 w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://belzec.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej. Składając ofertę w postaci elektronicznej Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://belzec.ezamawiajacy.pl,w zakładce ,,OFERTY"

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Lubyczy Królewskiej
Nr konta: 36 9617 0005 0000 1111 2000 0002
z adnotacją ,,Wadium - Znak sprawy: ZP.271.1.2.2024"
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancjiporęczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium
c) termin ważności gwarancjiporęczenia w formule: ,,od dnia.....-do dnia.....",
d) zobowiązanie gwarantaporęczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancjiporęczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: ,,Remont zabytkowej Cerkwi greckokatolickiej pw. Św. Bazylego Wielkiego w Bełżcu wraz z wymianą drewnianego ogrodzenia i ułożeniem chodnika".
Cerkiew greckokatolicka zlokalizowana jest w Bełżcu. Teren inwestycji obejmuje działkę nr 1741 i 1742 w Bełżcu, obręb Bełżec. Cerkiew wzniesiona została w XVIII wieku. Obecnie obiekt zaadaptowano do funkcji wystaw czasowych. Posiada konstrukcję drewnianą zrębową na podmurówce z kamienia, wielospadowy dach, kryty gontem drewnianym. W złym stanie technicznym jest pokrycie dachowe i elementy ścian od strony południowej i wschodniej. Powierzchnia zabudowy budynku cerkwi: 104,40 m2, powierzchnia użytkowa: 92,50 m2, kubatura: 567,70 m3. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków województwa lubelskiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Remont części elementów zewnętrznych cerkwi (dach i ściany)
2) Remont ogrodzenia od strony wejścia do cerkwi
3) Ułożenie chodnika z kamienia od wejścia do cerkwi do ogrodzenia
Roboty budowlane obejmują w szczególności:
1) Wymiana pokrycia dachowego na całym budynku:
2) Usunąć pokrycie dachowe w całości tj. gont i deskowanie
3) Sprawdzić stan elementów konstrukcyjnych dachu
4) Wykonać deskowanie
5) Wykonać pokrycie gontem ze świerku górskiego na łatach 3x5 cm
Flekowanie uszkodzonych elementów ścian:
1) Usunięcie zmurszałych i zaatakowanych przez owady elementów drewnianych
2) Oczyszczenie i zakonserwowanie luk powstałych po usunięciu zmurszałego drewna
3) Przygotowanie fleków drewnianych i wpasowanie ich w miejsce powstałych luk
4) Umocowanie fleków za pomocą kołków i śrub
5) Wypełnienie ewentualnych szczelin kitem wykonanym z mieszaniny wosku pszczelego, kalafonii i trocin zmieszanych na gorąco
Fumigacja (gazowanie) całego budynku:
1) Analiza obiektu obejmująca zakres uszkodzeń i zakresu prac przygotowawczych.
2) Uszczelnienie gazoszczelnymi foliami na zewnątrz budynku i zagazowanie budynku.
3) Usunięcie gazoszczelnych folii i odwietrzenie budynku.
Impregnacja całego budynku:
1) Wszystkie elementy na zewnątrz budynku po oczyszczeniu impregnować preparatem oleistym poprzez dwukrotne smarowanie.
2) Gonty impregnować metodą 90-minutowej kąpieli w preparacie, preparaty do impregnacji powinny spełniać warunek trudnozapalności.
Wykonanie krat zabezpieczających okna i drzwi wejściowe:
1) Wykonanie krat okiennych pokrywających się ze szprosami okiennymi zamocowanymi w ramach okien
2) Wykonanie zdejmowanej kraty na drzwi wejściowe nawiązującej do krat okiennych
3) Wykonanie kraty przeciw wchodzącym ptakom na okienka
Wymiana (odtworzenie) ogrodzenia cerkwi od strony wejścia do cerkwi:
1) Usunięcie istniejącego ogrodzenia
2) Wykonanie wykopów pod fundamenty
3) Wykonanie fundamentów z betonu i osadzenie w nich ocynkowanych stalowych kotew
4) Przygotowanie (odtworzenie) elementów ogrodzenia z drewna świerkowego
5) Zamontowanie odtworzonych elementów na fundamentach
6) Wykonanie furty i bramy i zamocowanie ich na zawiasach stalowych
7) Zakonserwowanie ogrodzenia środkiem grzybobójczym
Wykonanie chodnika z kamienia od ogrodzenia do wejścia do budynku:
1) Wykonanie koryta o głębokości około 30 cm
2) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku o gr. 15 cm po zagęszczeniu
3) Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej o grubości po zagęszczeniu 10 cm
4) Wykonanie nawierzchni z kamienia polnego twardego gr. 8 cm
Dostarczenie i montaż elementów oświetlenia wewnętrznego:
1) Wykonanie uzupełnienia oświetlenia wewnątrz budynku
2) Zamontowanie na ścianach ram podwójnie szklonych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
34928200-0 - Ogrodzenia
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
o w zakresie wiedzy i doświadczenia :
- wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie / przebudowie/ remoncie budynku, przy czym jedna z robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł oraz jedna robota budowlana zabytku, co potwierdzi w wykazie wykonanych robót wraz z referencjami;
o w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. :
- co najmniej 1 osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej, ogólnobudowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem Zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Lubyczy Królewskiej
Nr konta: 36 9617 0005 0000 1111 2000 0002
z adnotacją ,,Wadium - Znak sprawy: ZP.271.1.2.2024"
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancjiporęczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium
c) termin ważności gwarancjiporęczenia w formule: ,,od dnia.....-do dnia.....",
d) zobowiązanie gwarantaporęczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancjiporęczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 13 Umowy (Załącznik nr 2 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.