małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Lipowa Wiejska 44 34-324 Lipowa powiat: żywiecki przetargi@lipowa.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lipowa |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest pn.: Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli. 2. Lokalizacja: Gmina Lipowa, 34-324 Lipowa. 3. Zakres obejmuje wykonanie usługi, w zakres której wchodzi: a) Część 1 - inwentaryzacja wszystkich obiektów sieci wodociągowej b) Część 2 - opracowanie rozwiązania technicznego systemu, polegającego na przygotowaniu dokumentacji technicznej tj. projekt elektryczny i AKPiA c) Część 3 - wdrożenie systemu nadzoru i kontroli na obiektach sieci wodociągowej. Zakresem zamówienia jest dostawa i instalacja aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki. Całość sprzętu dostarczana jest przez Wykonawcę i musi zostać zainstalowana na obiektach Zamawiającego. DOSTAWA i montaż obejmuje: szafy sterownicze wraz z aparaturą elektryczną i elektroniczną, urządzenia pomiarowe, moduły telemetryczne GSM/GPRS, okablowanie. Wykonanie systemu nadzoru i kontroli do zarządzania siecią wodociągową ma umożliwiać efektywniejsze zarządzania dostarczaniem wody do odbiorców poprzez bieżącą analizę informacji pochodzących z obiektów sieci wodociągowych, oraz poprzez dodatkowe gromadzenie informacji o zdarzeniach alarmowych na sieci wodociągowej. System ma działać jako platforma zawierająca kompletny system do zdalnego monitorowania i sterowania. Platforma docelowo ma mieć możliwość rozbudowy. Platforma powinna zapewniać pełny zakres przetwarzania i analiz danych pomiarowych i sterujących. System ma działać na serwerze hostingowym Wykonawcy, który posiada licencję oprogramowania z prawem udostępniania danych (tzw. licencja hostingowa). Platforma systemu oparta jest na oprogramowaniu typu SCADA powszechnie dostępnym na rynku. Ma umożliwiać użytkownikowi nielimitowany i bezpieczny dostęp do danych z dowolnego miejsca i systemu operacyjnego. Wdrożenie systemu ma za zadanie zwiększenie elastyczności administrowania danymi pomiarowymi, procesem odczytu oraz zarządzania siecią. Proponowany system ma być system otwartym i skalowanym adekwatnie do potrzeb klienta oraz wielkości zasobów, z możliwością przeniesienia danych na licencję Zamawiającego. d) Część 4 - szkolenie pracowników - Po zakończeniu realizacji zadania, Wykonawca przeprowadzi szkolenia szczegółowe pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przekazanych usług tj. w zakresie obsługi programu GIS, SCADA, administrowania danymi pomiarowymi, procesem odczytu oraz zarządzania siecią. Szkolenie powinno obejmować minimum 8 lekcji po 60 minut każda. Lekcje powinny mieć charakter wykładu, jak i ćwiczeń praktycznych dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Aby udział pracowników zamawiającego był aktywny, szkolenia te powinny mieć miejsce w jednostkach Zamawiającego, gdzie będą zainstalowane aplikacje GIS, SCADA. CPV: 71320000-7, 72260000-5,72263000-6,72268000-1,51610000-1,38221000-0,48610000-7,38421000-2,32260000-3,71631440-6 Dokument nr: 2024/BZP 00307312, RI.271.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58fc99b8-02da-11ef-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem platformy: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny do postępowań o udzielenia zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zw. dalej RODO. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lipowa z siedzibą przy Ul. Wiejskiej 44, 34-424 Lipowa; 2. Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: inspektor@lipowa.pl. 3. Dane osobowe są przetwarzane w celu wyboru oferty i realizacji postępowania o udzielenie zamówienia, zawarcia umowy i jej rozliczenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit b, c RODO 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie prawa oraz podmioty przetwarzające na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych w zakresie wsparcia organizacyjnego. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji wymaganej przepisami prawa: o ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; o ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia po terminach archiwizacyjnych wyrażonych w odrębnych przepisach lub ograniczenia przetwarzania. 7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa oraz w zakresie koniecznym do zawarcia umowy. W pozostałym zakresie jest dobrowolne. Konsekwencją nie podania danych jest niemożliwość zawarcia umowy. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 2. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 3. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 4. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-13 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania z ofertą, o którym mowa w Rozdziale XIX. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Żywcu, nr rachunku: 81 8137 0009 0000 2538 2000 0030 z dopiskiem nazwy zadania lub numeru postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego w formie określonej w art. 97 ust. 10 ustawy pzp podpisanego przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być gmina Lipowa. 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwota gwarancji/poręczenia; 4) termin ważności gwarancji/poręczenia; 5) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt.3 ustawy pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust1 pkt. 14 ustawy pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust.1-5 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust.6 ustawy pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest pn.: Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli. 2. Lokalizacja: Gmina Lipowa, 34-324 Lipowa. 3. Zakres obejmuje wykonanie usługi, w zakres której wchodzi: a) Część 1 - inwentaryzacja wszystkich obiektów sieci wodociągowej b) Część 2 - opracowanie rozwiązania technicznego systemu, polegającego na przygotowaniu dokumentacji technicznej tj. projekt elektryczny i AKPiA c) Część 3 - wdrożenie systemu nadzoru i kontroli na obiektach sieci wodociągowej. Zakresem zamówienia jest dostawa i instalacja aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki. Całość sprzętu dostarczana jest przez Wykonawcę i musi zostać zainstalowana na obiektach Zamawiającego. Dostawa i montaż obejmuje: szafy sterownicze wraz z aparaturą elektryczną i elektroniczną, urządzenia pomiarowe, moduły telemetryczne GSM/GPRS, okablowanie. Wykonanie systemu nadzoru i kontroli do zarządzania siecią wodociągową ma umożliwiać efektywniejsze zarządzania dostarczaniem wody do odbiorców poprzez bieżącą analizę informacji pochodzących z obiektów sieci wodociągowych, oraz poprzez dodatkowe gromadzenie informacji o zdarzeniach alarmowych na sieci wodociągowej. System ma działać jako platforma zawierająca kompletny system do zdalnego monitorowania i sterowania. Platforma docelowo ma mieć możliwość rozbudowy. Platforma powinna zapewniać pełny zakres przetwarzania i analiz danych pomiarowych i sterujących. System ma działać na serwerze hostingowym Wykonawcy, który posiada licencję oprogramowania z prawem udostępniania danych (tzw. licencja hostingowa). Platforma systemu oparta jest na oprogramowaniu typu SCADA powszechnie dostępnym na rynku. Ma umożliwiać użytkownikowi nielimitowany i bezpieczny dostęp do danych z dowolnego miejsca i systemu operacyjnego. Wdrożenie systemu ma za zadanie zwiększenie elastyczności administrowania danymi pomiarowymi, procesem odczytu oraz zarządzania siecią. Proponowany system ma być system otwartym i skalowanym adekwatnie do potrzeb klienta oraz wielkości zasobów, z możliwością przeniesienia danych na licencję Zamawiającego. d) Część 4 - szkolenie pracowników - Po zakończeniu realizacji zadania, Wykonawca przeprowadzi szkolenia szczegółowe pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi przekazanych usług tj. w zakresie obsługi programu GIS, SCADA, administrowania danymi pomiarowymi, procesem odczytu oraz zarządzania siecią. Szkolenie powinno obejmować minimum 8 lekcji po 60 minut każda. Lekcje powinny mieć charakter wykładu, jak i ćwiczeń praktycznych dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Aby udział pracowników zamawiającego był aktywny, szkolenia te powinny mieć miejsce w jednostkach Zamawiającego, gdzie będą zainstalowane aplikacje GIS, SCADA. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania 51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 38221000-0 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) 48610000-7 - Systemy baz danych 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu 32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych 71631440-6 - Usługi monitorowania przepływu 38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów 38421110-6 - Przepływomierze 42961000-0 - System sterowania i kontroli 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Wartość punktowa oferty: K = K1 + K2 + K3 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie pzp oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru i uzyska największą liczbę punktów (K) wynikających z podanego wzoru. 3. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: a) Kryterium (K1): Cena - 60% (max. 60 pkt) Ocena będzie dokonywana wg następującego wzoru: Cn K1 = --------- x W Co K1 - wartość punktowa Cn - najniższa oferowana cena Co - cena ocenianej oferty W - waga = 60 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. b) Kryterium (K2): Okres gwarancji i rękojmi - 20% (tj. max. 20 pkt) Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie. Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane związane z budową systemu monitoringu, prace montażowe i instalacyjne urządzeń pomiarowych i telemetrycznych w punktach pomiarowych, system SCADA wraz z telemetrią, urządzeniami do pomiaru przepływów i ciśnień montowane w punktach pomiarowych - 20% = 20pkt. Okres gwarancji należy określić w pełnych miesiącach. Punktacja za kryterium przedłużenia okresu gwarancji i rękojmi zostanie przyznana zgodnie z poniższym: Deklarowany okres gwarancji i rękojmi, pełne: Ilość punktów 36 miesięcy 10 pkt 48 miesięcy 15 pkt 60 miesięcy 20 pkt Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ art. 226 ust 1 pkt 5 Pzp. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty pola określającego długość okresu gwarancji i rękojmi będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy. Ocena punktowa będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą. c) Kryterium (K3): Obsługa, serwis i utrzymanie systemu telemetrycznego - 20% (tj. max. 20 pkt) Okres obsługi należy określić w pełnych miesiącach. Punktacja za kryterium przedłużenia okresu gwarancji i rękojmi zostanie przyznana zgodnie z poniższym: Deklarowany okres gwarancji i rękojmi, pełne: Ilość punktów 24 miesięcy 10 pkt 36 miesięcy 20 pkt Jeżeli Wykonawca określi okres obsługi krótszy niż 12 miesiący oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ art. 226 ust 1 pkt 5 Pzp. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty pola określającego długość okresu obsługi, serwisu i utrzymania systemu telemetrycznego będzie to równoznaczne z udzieleniem okresu obsługi, serwisu i utrzymania systemu telemetrycznego na okres 12 miesięcy. Ocena punktowa będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Obsługa, serwis i utrzymanie systemu telemetrycznego 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie warunków. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie warunków. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie warunków. 4) zdolności technicznej lub zawodowej a) warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i obsługiwał co najmniej trzy systemy telemetryczne do zdalnego monitorowania i sterowania obiektami sieci wodociągowej typu: stacje uzdatniania wody, hydrofornie, pompowni wody, ujęcia wody, studnie wodomierzowe i reduktorowe, z czego co najmniej jeden o wartości minimum 400 000,00 zł W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek zostanie spełniony, gdy co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dysponuje wymaganą zdolnością techniczną lub zawodową oraz uczestniczył bezpośrednio w wykonaniu zamówienia objętego warunkiem. Warunku zdolności technicznej nie sumujemy względem wykonawców wspólnie składających ofertę. b) warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym w następującym zakresie: - co najmniej 2 operatorów GSM do transmisji danych GSM/GPRS w oparciu o prywatny APN; - przechowywania i przetwarzania danych pomiarowych na serwerze/ach hostingowych spełniających następujące warunki: licencja hostingowa oprogramowania SCADA, serwer/y zlokalizowane w węźle telekomunikacyjnym z podwójnym łączem internetowym (podstawowym i backup'owym) oraz zasilanym w energię elektryczną z dwóch różnych źródeł (sieć + agregat); - obsługi zgłoszeń serwisowych tzn. posiada system spełniający następujące warunki: dostęp 24 h przez 7 dni w tygodniu z włączeniem świąt, zdefiniowany, dedykowany, serwisowy numer telefonu, rejestracja wszystkich zgłoszeń telefonicznych z możliwością ich odtworzenia. c) warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do stanowisk/czynności jakie zostaną im powierzone do wykonania zamówienia, tj.: - co najmniej jedną osobę posiadającą kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - co najmniej dwie osoby - posiadające certyfikat / zaświadczenie autoryzowanego administratora systemu SCADA. - co najmniej dwie osoby - posiadające wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie wykonania co najmniej trzech projektów systemu archiwizacji, wizualizacji i raportowania danych pomiarowych opartych na SCADA obejmujących obiekty sieci wodociągowej. W celu spełnienia warunku należy podać nazwę projektu oraz Zamawiającego; - co najmniej dwie osoby - posiadające certyfikat / zaświadczenie autoryzowanego integratora sterowników PLC; - co najmniej 2 osoby - posiadające wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie wykonania co najmniej trzy projektów systemu sterowania opartych na sterownikach dla obiektów sieci wodociągowych, jak np. stacje uzdatniania wody, pompowni wody. W celu spełnienia warunku należy podać nazwę projektu oraz Zamawiającego; - co najmniej 2 osoby - posiadające uprawnienia SEP/E; - co najmniej 2 osoby - posiadające uprawnienia SEP/D. Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę, spełnienia warunku w zakresie: posiadania odpowiedniego uprawnienia, certyfikatu oraz wiedzy i doświadczenia. Wszystkie wymienione powyżej, osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -załącznik nr 4 do SWZ; 5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych i obsługiwanych systemów telemetrycznych (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami szczególnymi i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. 2) Wykaz posiadanej infrastruktury do świadczenia usługi (załącznik nr 6 do SWZ) zgodnie z informacjami podanymi w załączniku nr 6 do SWZ. 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie wykonaniem systemu telemetrycznego wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SWZ). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania z ofertą, o którym mowa w Rozdziale XIX. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Żywcu, nr rachunku: 81 8137 0009 0000 2538 2000 0030 z dopiskiem nazwy zadania lub numeru postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego w formie określonej w art. 97 ust. 10 ustawy pzp podpisanego przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być gmina Lipowa. 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwota gwarancji/poręczenia; 4) termin ważności gwarancji/poręczenia; 5) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt.3 ustawy pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust1 pkt. 14 ustawy pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust.1-5 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust.6 ustawy pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z rozdz. XX ust. 2 pkt. 1 e SWZ - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy pzp (rozdziału XIII pkt 1 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie). 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę, który został upoważniony do wykonania tej czynności. 6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - kopii umowy regulujących współprace tych Wykonawców. 7. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę między wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia regulują przepisy Kodeksu cywilnego. 8. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie składają Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- załącznik nr 10 do SWZ w zakresie określonym w tym załączniku. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. W załączniku nr 8 do SWZ zawarte są klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia możliwa jest na warunkach określonych w art. 455 ustawy pzp. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Wartość punktowa oferty: K = K1 + K2 + K3 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie pzp oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru i uzyska największą liczbę punktów (K) wynikających z podanego wzoru. 3. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: a) Kryterium (K1): Cena - 60% (max. 60 pkt) Ocena będzie dokonywana wg następującego wzoru: Cn K1 = --------- x W Co K1 - wartość punktowa Cn - najniższa oferowana cena Co - cena ocenianej oferty W - waga = 60 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. b) Kryterium (K2): Okres gwarancji i rękojmi - 20% (tj. max. 20 pkt) Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie. Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane związane z budową systemu monitoringu, prace montażowe i instalacyjne urządzeń pomiarowych i telemetrycznych w punktach pomiarowych, system SCADA wraz z telemetrią, urządzeniami do pomiaru przepływów i ciśnień montowane w punktach pomiarowych - 20% = 20pkt. Okres gwarancji należy określić w pełnych miesiącach. Punktacja za kryterium przedłużenia okresu gwarancji i rękojmi zostanie przyznana zgodnie z poniższym: Deklarowany okres gwarancji i rękojmi, pełne: Ilość punktów 36 miesięcy 10 pkt 48 miesięcy 15 pkt 60 miesięcy 20 pkt Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ art. 226 ust 1 pkt 5 Pzp. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty pola określającego długość okresu gwarancji i rękojmi będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy. Ocena punktowa będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą. c) Kryterium (K3): Obsługa, serwis i utrzymanie systemu telemetrycznego - 20% (tj. max. 20 pkt) Okres obsługi należy określić w pełnych miesiącach. Punktacja za kryterium przedłużenia okresu gwarancji i rękojmi zostanie przyznana zgodnie z poniższym: Deklarowany okres gwarancji i rękojmi, pełne: Ilość punktów 24 miesięcy 10 pkt 36 miesięcy 20 pkt Jeżeli Wykonawca określi okres obsługi krótszy niż 12 miesiący oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ art. 226 ust 1 pkt 5 Pzp. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty pola określającego długość okresu obsługi, serwisu i utrzymania systemu telemetrycznego będzie to równoznaczne z udzieleniem okresu obsługi, serwisu i utrzymania systemu telemetrycznego na okres 12 miesięcy. Ocena punktowa będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Obsługa, serwis i utrzymanie systemu telemetrycznego 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024