Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5956z ostatnich 7 dni
22992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Pakosław
Kolejowa 2
63-920 Pakosław
powiat: rawicki
655478332, faks 655478332
pakoslaw@pakoslaw.pl
https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl/pn/pakoslaw/demand/notice/public/128527/details
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Pakosław
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 655478332, faks 6554
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IV
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IV
Przedmiotem zamówienia jest budowa istniejącej gruntowej drogi gminnej zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 82, 89 oraz 106 obręb Ostrobudki, na długości około 323 m. W ramach inwestycji przewiduje się utwardzenie jezdni o szerokości 3,00-4,00 m nawierzchnią z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3-5 cm oraz na podbudowie zasadniczej z betonu klasy C8/10 o grubości 25 cm. Jezdnia zostanie ograniczona opornikiem betonowym o wymiarach 12x25 cm koloru szarego, na ławie betonowej z betonu klasy C12/15. Po lewej stronie jezdnia zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22 cm koloru szarego, na ławie betonowej z betonu klasy C12/15. Przy krawężniku zostanie wykonany ściek dwurzędowy z kostki brukowej betonowej typu cegła o grubości 8 cm, koloru szarego. Pobocza utwardzone zostaną kruszywem granitowym 0-31,5 mm o grubości 10 cm. Odwodnienie odbywać się będzie poprzez wpusty uliczne podłączone przykanalikami do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Częściowo wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone przez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów drogowych oraz w tereny nieutwardzone działki. Całość wód opadowych zostanie zagospodarowana w granicach działki pasa drogowego.
Część 2 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad budową dróg gminnych w Gminie Pakosław
Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności nadzór nad robotami budowlanymi, polegającymi na budowie istniejącej gruntowej drogi gminnej zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 82, 89 oraz 106 obręb Ostrobudki, na długości około 323 m. W ramach inwestycji przewiduje się utwardzenie jezdni o szerokości 3,00-4,00 m nawierzchnią z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3-5 cm oraz na podbudowie zasadniczej z betonu klasy C8/10 o grubości 25 cm. Jezdnia zostanie ograniczona opornikiem betonowym o wymiarach 12x25 cm koloru szarego, na ławie betonowej z betonu klasy C12/15. Po lewej stronie jezdnia zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22 cm koloru szarego, na ławie betonowej z betonu klasy C12/15. Przy krawężniku zostanie wykonany ściek dwurzędowy z kostki brukowej betonowej typu cegła o grubości 8 cm, koloru szarego. Pobocza utwardzone zostaną kruszywem granitowym 0-31,5 mm o grubości 10 cm. Odwodnienie odbywać się będzie poprzez wpusty uliczne podłączone przykanalikami do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Częściowo wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone przez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów drogowych oraz w tereny nieutwardzone działki. Całość wód opadowych zostanie zagospodarowana w granicach działki pasa drogowego.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45110000-1,45111200-0,45233000-9, 45233120-6,45233220-7,45233222-1,45233290-8, 71520000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00307558, RGRB.271.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy PZP, komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy zakupowej (Załącznik nr 14 do SWZ - dział. 1.):
1)Zgłoszenie do postępowania wymaga zarejestrowania się i zalogowania Wykonawcy do Systemu pod adresem: https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl.
2)Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego.
3)Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4)Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja".
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przy użyciu zakładki ,,Wiadomości", która jest podzielona na dwie sekcje: ,,Przed upływem terminu składania ofert" oraz ,,Po upływie terminu składania ofert". Nową korespondencję można utworzyć za pomocą przycisku ,,Utwórz nową wiadomość".
4. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Odpowiedzi na pytania, które Zamawiający opublikuje w strefie publicznej będą dostępne w sekcji ,,Informacje ogólne oraz dokumenty zamówienia" w podsekcji ,,Odpowiedzi na pytania". Wykonawca, który zadał pytanie będzie miał dostęp do odpowiedzi również z poziomu wiadomości (moduł korespondencji).
5. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1)dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiający wskazuje informacje, dotyczące systemu pod adresem https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl, tj.:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2)komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej,
3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,
4)włączona obsługa JavaScript,
5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
8.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. plik załączony przez Wykonawcę i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
W związku z ograniczoną ilością znaków w niniejszym polu ogłoszenia, pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały zawarte w dziale XII. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną wynikającą z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE , dalej ,,RODO",
Zamawiający informuje, że:
1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Pakosław z siedzibą w Urzędzie Gminy Pakosław, Ul. Kolejowa 2, 63-920 Pakosław,
2.kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail: iod@pakoslaw.pl lub nr tel. 65/54-78-332,
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IV" nr sprawy RGRB.271.6.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) dalej ,,ustawa PZP",
5.dane mogą być przekazywane poza teren UE,
6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujący cały czas trwania umowy,
7.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
8.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, i nie będą profilowane,
9.posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego),
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
10. nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl/pn/pakoslaw/demand/notice/public/128527/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00
Miejsce składania ofert: https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.